Jump to content

Golf 4 Alh Urca Spre "r"


john33exe

Postare recomandată

  • Replies 434
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • john33exe

    156

  • hangyouridols

    27

  • BGDR32

    17

  • Bogdan_wrc

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

cred ca ar fi incaput dar atunci, impreuna cu cei care au facut traseul, am ales aceasta solutie pentru ca ar fi fost nevoie de ceva artificii pentru tubulatura.

intentionez sa modific bara fata astfel incat sa nu mai fie vizibil FMIC-ul. sper nu mai dureze mult.

Link către comentariu

te-am mai vazut prin oras, si sper sa nu te superi pe mine... dar cam pufaie masina cand pleci de pe loc...

am mers intr-o zi in spatele tau mai multe intersectii si cand plecai de pe loc, la turatie normala, iesea ceva fum negru :D

in rest, e frumoasa masina :icon_thumright:

din curiozitate, cati cai are pana la urma ?

numai bine.

Link către comentariu

nu vad de ce m-as supara, dimpotriva...

referitor la fum: din cate stiu si am verificat nu am scapari pe traseul admisiei de aer iar masina trage foarte bine.

o explicatie pentru fum ar fi faptul ca s-a incalzit vremea. cand era rece afara aerul care trecea prin FMIC era racit mai eficient, era mai dens, de unde rezulta o ardere mai buna si completa.

cu cat aerul exterior se incalzeste cu atat scade eficienta racirii prin FMIC. asta se simte mai ales in oras, unde viteza de deplasare este relativ mica iar pentru racire e nevoie de flux de aer in fata intercoolerului.

asta iarna masina nu dadea deloc cu fum acum s-a schimbat putin situatia iar fumul negru este rezultatul surplusului de motorina nearsa.

Link către comentariu

Si tot nu ne-ai spus la ce putere estimezi ca este acum motorul, ai facut vreun dino in ultima perioada?

Link către comentariu
hangyouridols
o explicatie pentru fum ar fi faptul ca s-a incalzit vremea. cand era rece afara aerul care trecea prin FMIC era racit mai eficient, era mai dens, de unde rezulta o ardere mai buna si completa.

cu cat aerul exterior se incalzeste cu atat scade eficienta racirii prin FMIC. asta se simte mai ales in oras, unde viteza de deplasare este relativ mica iar pentru racire e nevoie de flux de aer in fata intercoolerului.

asta iarna masina nu dadea deloc cu fum acum s-a schimbat putin situatia iar fumul negru este rezultatul surplusului de motorina nearsa.

Uite de asta nu ar fi stricat un EGT gauge :Driver: ;eu mi-am pus si pot sa-ti spun ca in aceleasi conditii de mers dar la temperaturi exterioare diferite,am vazut diferenta de 200C:la 4-6C temp ext aveam max 500C EGT,la 14-16C temp ext am 700C EGT :) ;sunt curios dupa ce imi pun FMIC-ul ce EGT voi avea,in mod normal ar trebui sa vad o scadere a EGT-ului cu 200-400C.

Link către comentariu

o estimare pot face dar nu stiu cat poate fi de corecta.

ideea este ca in configuratia anterioara, adica soft+injectoare pp520+ambreiaj sport au rezultat 141 cp si 349 nm.

fata de atunci, daca e sa vorbim pur teoretic ar trebui sa am un plus de cel putin 20 cp si cuplul sa fie peste 400nm.

un 1,9 tdi pd de 131 cp cu soft relativ normal ajunge la cca 160 cp si cca 380-390 nm.

daca luam in considerare faptul ca si pe masina mea este tot vnt17 precum si plusul pentru duzele de injectoare pp520, FMIC-ul si ambreiajul ar trebui, tot teoretic vorbind, sa ma aflu undeva in zona de 180-190 cp.

cam pe acolo a estimat si dragos (voinea) dupa ultima resoftare.

xxx cai ca numar nu conteaza chiar atat de mult, ci ma intereseaza mai degraba felul in care trage masina si acesta este foarte tare.

referitor la temperatura gazelor de evacuare, aceasta va mai scadea dupa ce scap de catalizator.

Link către comentariu

Bravo ... de N ori, felicitari si spor la treaba in continuare. Am citit cu atentie ca multi altii toate posturile si toate istoria, impresionant este putin spus, nu multi se incapataneaza ca tine ;) si isi pun ambitia la incercare atat de mult !!!

Link către comentariu

multumesc pentru aprecieri!

adevarul este ca din 2006, de cand mi-am "bagat nasul" prima data in masina sa o modific, am trecut prin destule peripetii. am avut cateva probleme cauzate atat de asa-zisi meseriasi cat si de ghinioane stupide, in doua situatii era cat pe ce sa o vand...dar, cu toata acestea am continuat, iar dupa fiecare patanie am mai facut un upgrade.

sper sa reusesc anul acesta, daca si bugetul ma va ajuta, sa trec de 200 cp.

Modificat de john33exe
Link către comentariu

John,cu toata simpatia pt tine(sa nu zici ca sunt carcotas):din pp 520 nu ai sa vezi niciodata mai mult de 160- 170cp,iti trebuie pp502,sau chiar mai mari,FMIC-ul te ajuta la pastrarea puterii actuale,nu-ti da putere in plus,la fel si pt ambreiajul sport,te ajuta sa pui puterea si cuplul la roata,nu-ti da putere in plus,de altfel puterea pe dyno se calculeaza la volant si la roata(pierderea prin transmisie).Daca vrei sa treci de 200cp,schimbi din nou duzele,turbina,mai pui si cap pompa si te pregatesti si de interne;pe bune,mai nerv sa tot tunezi(bani cheltuiti,nervi,timp)?

Link către comentariu

Frumoasa,

mcornel, asta l-am intrebat si eu, si acum il intaleg dc, nu de mult am gasit un prieten cu un golf4 tdi de 150 stock dus la 180 cp pe dyno aici in franta, tot asa ii ca john, la inceput a avut un golf3 tdi de 90 o incercat ceva cu ala dupa care nu de mult si-a luat mk4. si tot asa a inceput cu o simpla resoftare pana ce a ajuns sa bage bani in masina aproape cat valoarea iei. Si eu as vrea dar am renutat deocadata.

Oricum ii senzatia aia cand treci pe langa un bmw si sti ca il poti face.

Cred ca ii cel mai tare golf 4 tdi 90 stock de pe forum care a fost dus asa sus, nu?

Oricum admir, sincer nu credeam ca reusesti sa o duci atata.

Bafta in continuare si spere sa ne postezi cat de curand o fisa dyno cu statisticile trecute de 200 cp :D

Have a good time

Link către comentariu

mcornel > sincer sa fiu si nici eu nu cred in sute de cp. tocmai de aceea e greu sa estimezi. oricum, masina trage bine de tot. cu toate ca sunt circumspect referitor la felul in care pe dinamometru pot fi replicate conditiile de rulare de pe strada voi mai face un test in viitorul apropiat.

vis-a-vis de FMIC simpla logica ne spune ca aer mai rece in admisie inseamna o ardere mai completa deci randament mai bun deci cp in plus. fii sigur ca daca in aceeasi configuratie aveam SMIC-ul stock in primul rand dadea cu fum ca la balamuc si in al doilea rand tragea mai slab.

ambreiajul: daca nu tine cuplul dezvoltat de motor si patineaza, pierderile de putere de la motor la roata sunt mai mari decat cu un ambreiaj care nu patineaza. logic, nu?

Link către comentariu

Sunt de acord cu randamentul FMIC-ului,dar nu sunt de acord cu cp in plus;corect pt ambreiajul sport :cool: ;@ninu,stiu ce inseamna tuning si sa bagi bani si eu fac ceva asemanator,dar numai pana la un punct in care investitia sa nu depaseasca un anumit prag,ceva de genul fiabilitate-putere-costuri.Ca John vrea mai mult,bravo lui si succes :D

Link către comentariu

Cu cateva mici sapaturi, se poate afla ca in Bucuresti a existat, si sper ca mai exista o Octavia ca a mea cu 1.9ALH de 90 ... care a avut pp520 si sincer va pot spune ca pe dyno a sarit de 200 ... din pacate nu va pot spune ce turbo are sau ce cap de pompa sau ce intercooler pt ca nu cunosc toate detaliile, l-am cunoscut printr-un fost coleg de munca acum 1 an. La fel ca si tine john33exe ... omul a avut foarte multe belele, vreo 2 turbine cazute, duze schimbate de n ori, a avut la un moment dat, peste 200 cp, asta se intampla acum 1 an, masina are SIO la numar, mai multe detalii nu cunosc. Important este ca se poate, dar ... pentru ca trebuie sa existe un dar, avem nevoie de timp, nervi tari, ambitie, si bugetul necesar.

Link către comentariu

yokohama, am vazut acea skoda in toamna lui 2008, la braila, la legale. a castigat grupa A atunci si

am fost impresionat de felul in care tragea. cu toate acestea nu iesea in evidenta cu nimic vizibil.

am incercat sa stau de vorba cu posesorul masinii sa il intreb ce modificari are dar nu am reusit.

Link către comentariu

Ca si tine, la fel si eu am incercat sa stau cu el de vorba, insa nu prea am reusit, era o simpla cunostiinta. Acum nu mai stiu nimic de acea masina, vroiam doar sa spun ca din ALH se poate, contrar multor vorbe :Driver: Cat despre legale, a fost la multe masina, am mai vazut-o si prin Craiova in martie 2009 si a mai fost si prin Pitesti tot anul trecut. Iar cu iesitu in evidenta, nu iesea cu absolut nimic, doar puncte de rugina pe aripi si aparent un 1.4MPI de 75 cp sub capota. Revenind la subiect, SE POATE DIN ALH, asta e cel mai important si sper sa si reusesti. Sa ai spor in continuare!

Link către comentariu

ultima lisat de "interventii":

4 amortizoare sport TA technix + 4 arcuri sport, (FK parca sau KW?) 2fast4you trebuie sa stie.

4 aparatori de praf

flanse + rulmenti

2 pivoti care erau varza

masina a coborat semnificativ fata de cum era, adica cca 3 cm. trebuie tinut cont ca anterior deja fusese coborata cu 3 cm fata de stock. intre cauciucul din fata si aripa nu incape un deget iar pe spate abia intra doua degete suprapuse.

masina a devenit mai rigida si mult mai stabila fara sa simt vreun disconfort. imi place, imi da un sentiment de siguranta.

in curand poze...

Link către comentariu

Salutare, felicitari ptr achizitie dar tin sa te anut ca curand vei fi dezamagit... Si eu am de ceva timp to TA Technix (vezi topicu masina mea) si la inceput aveam aceasi satisfactie ca tine dar ptr o masina care este horjita zi de zi prin trafic si gropi nu prea ii confortabil, deci disconfortul il vei simti curand. De stat pe drum chiar sta bine chiar daca ii o marca un pic no name (ca si Raceland si inca vreo 2). Si eu am ales TA ptr ca scria made in germany dar tot din china se trag. Bine au TUV si cica ar fi omologate fata de Raceland (polonia).

Si ar mai fi un punct negativ, flansele le vei schimba mult mai des, eu deja iara trebuie sa le schimb si nu le-am schimbat nici de 3 luni cu toate ca nu stau in romania unde sunt pesteri enorme (gropii). Am fost pus febi si nu te sfatuiesc. Ar ma fi vreificarea lor, se cam deregleaza, ar trabui aplicata o pasta anti desfacere sau cum se numeste eu nu am avut. Cum ai pus arcurile separat? ca normal vin cu tot cu arcuri telescoapele.

In rest totul ii ok, la tine cu bara rigida cred ca sta foarte, foarte bine in curbe.

Have a good time

Link către comentariu

sigur coboara mai mult. ma uitam de dimineata si e aproape cu burta pe pamant.

flansele sunt lamforder si sper sa tina.

suspensiile au fost pe masina asta . doar ca 2fast4you nu a apucat sa mearga prea mult cu ele. dar sunt sigur ca acum nu mai regreta :huh: .

Link către comentariu

nu prea...incepe sa imi treaca dorul de Bora mea... nu d-alta, dar Octavia incepe sa capete forma, azi pun suspensia si MAP-ul, sper si soft..asa ca o sa fuga si asta destul de bine si o sa stea si destul de lipita de sosea

referitor la suspensie...da, e foarte rigida, dar si eu si John suntem genul de oameni care renunta la confort in favoarea performantelor, asa ca nu ese o problema prea mare rigiditatea, atata timp cat iti poti permite sa iei o curba stransa cu viteza mai mare

John...ai mare grija la gropi, ca e mult mai joasa si mai rigida decat suspensia ta sport :huh:

Link către comentariu

Uau,da joasa mai e :P ,acuma parca ar merge jante pe 17 ;pozele sunt facute in strand?

Link către comentariu

Chiar ca niste jante mai mari ar da mai bine pe ea. :icon_cry: Keep up the good work! :P

Link către comentariu

in baza hipica sunt facute pozele dar nu am putut sa le incarca la rezolutie maxima.

jante mai mari ma tenteaza dar sunt mai grele si nu vreau sa fac un compromis in detrimentul performantei doar pentru un mic upgrade vizual.

ca aspect vreau sa arate doar decent. mai important este felul in care trage.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!