Jump to content

Golf 4 Alh Urca Spre "r"


john33exe

Postare recomandată

Am zis ca daca ii schimb duzele si cu alt soft o duc la 170 cp in pretent are 110 cu soft , ar trebui sa ii schimb mai multe daca o duc la 170cp

Link către comentariu
  • Replies 434
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • john33exe

    156

  • hangyouridols

    27

  • BGDR32

    17

  • Bogdan_wrc

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tot respectul pt munca ta. Asta inseamna cu adevarat pasiune. Vreau si eu sa te intreb, am schimbat turbina din VNT15 in Vnt17, daca ii mai pun si Injectoare Kerma Power Plus 520 ca in ce putere ajunge? Masina e deja remapata si are 110CP.

Multa bafta in continuare cu proiectul tau "special". :)

Link către comentariu
Am zis ca daca ii schimb duzele si cu alt soft o duc la 170 cp in pretent are 110 cu soft , ar trebui sa ii schimb mai multe daca o duc la 170cp

Bafta...

Link către comentariu

paul walter > bineinteles ca ai nevoie de mai mult decat un soft si duze :))

Johnny Ice > pur teoretic vorbind, vnt17+duze pp520, in functie de soft, poti scoate intre 160 - 180 cp

Link către comentariu
daca ii mai pun si Injectoare Kerma Power Plus 520

O mica interventie, PowerPlus sunt fabricate de Bosio (firma italieneasca), Kerma este unul din distribuitori.

@john: nu am apucat sa ma plimb cu bestia ta, poate ne vedem cand trec zapezile. :icon_cheesygrin:

Vizavi de VNT-17, din cate stiu ar trebui sa fie bolt-on - singura modificare necesara fiind acel hose adapter care e si la Kerma pe site. Nu?

Link către comentariu

turbina e bolt on, de la cipos care a si montat-o. si eu astept sa treaca iarna :blink:

Link către comentariu
  • 1 month later...

2 loguri facute in ultimele doua saptamani dupa ce am sesizat ca avansul injectiei era mult intarziat iar cantitatea injectate de motorina sub minim, adica 1,8.

ieri am ajustat inca un pic cursa tijei actuatorului in sensul ca am infiletat o spira si un pic spre valva.

daca va uitati in loguri se observa o usoara crestere a valorilor din coloana duty cycle.

nefiind un specialist in materie, ma intereseaza cineva avizat daca imi poate spune cum influenteaza o valoare mai mare a duty cycle functionarea turbinei si felul in care trage masina?

LOG_27.02.2010_avans_injectie_la_minim__IQ_1_8_1_6.xls

LOG_13.03.2010_dupa_ajustare_actuator_spre_valva_1_spira_si_un_pic.xls

Link către comentariu
hangyouridols

vad ca turbina in primul log iti baga mai putina presiune cu 90mbar,iar in al 2-lea log cu 82mbar,dar in ambele cazuri mai putin decat cere ECU.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

am ajustat din nou cursa actuatorului cu cca 1,5 spire spre turbo.

duty cycle a scazut iar pe turatii mari se accelereaza mai repede.

cel mai bine se simte in treapta a 4-a.

in prima foaie este logul iar in a doua e comparatie cu cel dinainte.

problema care persista este diferenta de 0,102 bar intre cat cere ECU si cat face turbina.

asta sper sa se rezolve dupa ca scot catalizatorul.

...operatiunea - dupa pasti.

LOG_26.03.2010_actuator_reglat_1_5_spire_spre_turbo.xls

Modificat de john33exe
Link către comentariu
hangyouridols

Nu stiu ce te-a mancat sa te joci la actuator;banuiesc 2 motive pt care MAP actual e mai mic decat MAP request,faptul ca te-ai jucat la tija actuatorului,sau pierde presiune prin intercooler.Ai log-uri inainte de a umbla la tija actuatorului? si dupa ce ti-ai pus intercooler-ul?Daca vinovatul e FMIC-ul,se poate rezolva printr-un manual boost controler care sa inlocuieasca N75.Catalizatorul poate fi de vina doar daca e infundat.

Modificat de mcornel
Link către comentariu

referitor la catalizator exista o mare probabilitate sa fie ceva acolo. se simte o usoara vibratie la accelerare in relanti pe evacuare....pana la verificare nu se poate insa confirma. la 230.000 km plus sunt toate sansele ca si catalizatorul sa aiba ceva.

Link către comentariu
hangyouridols

Eu mi-am scos catalizatorul la 270k km si era parfum,mai facea inca pe atata;fara catalizator turbina se incarca ceva mai usor la turatii mici si...atat,in schimb m-am ales cu o neplacuta rezonanta numai in treapta a 5-a intre 1800-1900rpm.Te-ai gandit la ce am postat mai sus in ce priveste motivele pt care turbo nu livreaza presiunea ceruta?

Link către comentariu

Imi poti da mai multe detalii cu privire la sistemul de ambreiaj? Ma refer aicea la tipul componentelor folosite, tip folanta( monomasa sau usurata), placa presiune si disc ambreiaj.

Ce diferente ai sesizat fata de ambreiajul stock , ma refer la confortul oferit de cel bimasic, diferenta constand in zgomot, vibrati si selectarea vitezelor?

Am motivele mele pt care insit pe ambreiaj ( e pe duca).

P.S. Unde pot vedea si eu masina? :)

Modificat de Jasson
Link către comentariu

mcornel > daca ar fi scapari pe traseu ar mai face presiune constanta turbina?

jasson > ce am acum pe masina este in felul urmator: ambreiaj, placa de presiune si volant kit complet valeo. volqantul este cu masa simpla dar la fel de greu ca cel cu masa dubla oem. la condus nu este nici o diferenta, acelasi confort, la fel se schimba vitezele.

eu, insa, am inlocuit ferodourile discului cu unele de curse, din material mult mai dur si sub forma de placute, nu e circular ca cel original. rezista la cuplu mult mai mare insa schimbarea treptelor de viteza este mai brusca, mai ales la plecarea de pe loc. zgomot nu face nici in mers nici la relanti. zgomotul apare doar daca ai volant cu masa simpla si usurat.

acum stau in piatra neamt, deci acolo poti vedea masina. :)

Modificat de john33exe
Link către comentariu

sunt putin curios, care este motivul pentru care o modifici asa de mult, multa bafta si iti doresc sa o transformi in racheta.

Link către comentariu
hangyouridols
mcornel > daca ar fi scapari pe traseu ar mai face presiune constanta turbina?

Daca te referi la evacuare,da;daca te referi la traseul turbo-galeria de admisie,nu.

Link către comentariu

exact!

cipos mi-a spus de mai multe ori aceeasi treaba: daca sunt scapari pe traseul de admisie a aerului turbina nu face presiune constanta. in concluzie este nevoie sa verific evacuarea. catalizatorul il voi elimina oricum.

cristicc >>> este in felul urmator: faci o remapare, simti ca trage mai bine decat inainte. usor te obisnuiesti si vrei mai mult. si tot asa mai departe. suspensii, frane, tot ce NU este stock schimba radical felul in care merge masina si nu iti vei mai dori sa fie la fel ca din fabrica.

Link către comentariu
hangyouridols

John,le confunzi:evacuarea este partea pe unde ies gazele,admisia pe unde intra aerul in motor;deci,daca ai scapari pe partea de evacuare,adica toba sau teava sparta,nu-i bai,va fi ceva mai galagios si atat;daca ai scapari pe partea de admisie,intercooler si (sau) tubulatura acestuia,atunci da,o parte din aerul care il baga turbina in motor "sufla" pe acolo.Totusi eu raman la ideile mele,ca pierzi presiune din cauza intercooler-ului si tubulaturii marite,sau din cauza ca te-ai jucat la actuator.Totusi verifica cap coada tot traseul de la turbo la galeria de admisie (tubulatura intercooler-ului,colierele acestuia) sa fii cu inima impacata ca nu pierzi pe acolo presiune.

Link către comentariu

evacuarea este partea pe unde ies gazele,admisia pe unde intra aerul in motor;deci,daca ai scapari pe partea de evacuare,adica toba sau teava sparta,nu-i bai,va fi ceva mai galagios si atat;daca ai scapari pe partea de admisie,intercooler si (sau) tubulatura acestuia,atunci da,o parte din aerul care il baga turbina in motor "sufla" pe acolo

EXACT la asta ma refeream si eu! Daaa! :D

Nu sunt profesionist, dar nici chiar asa.... :)

In urma cu o saptamana am verificat traseul si am schimbat unele coliere fara probleme.

Link către comentariu
hangyouridols

Deci,revenind,daca traseul de admisie este k(ai spus ca l-ai verificat),revenim tot la faptul ca te-ai jucat la actuator,intercooler-ul marit si banuiesti tu catalizatorul;btw,tubulatura intercooler-ului ce grosime are?

Link către comentariu

asteptam impresii dupa montarea pieselor achizitionate :ceuameni:

Modificat de 2fast4you
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!