Jump to content

Golf 4 Alh Urca Spre "r"


john33exe

Postare recomandată

john33exe, dar ce intercooler nou ai pus pe masina. :icon_thumright:

Link către comentariu
  • Replies 434
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • john33exe

    156

  • hangyouridols

    27

  • BGDR32

    17

  • Bogdan_wrc

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

modificari pt putere+cuplu actuale >>> duze injectoare PP520, traseu admisie 50mm, intercooler frontal capacitate 6L, ambreiaj Valeo modificat cu 8 ferodouri racing, volant cu masa simpla NEusurat si, bineinteles, soft corespunzator. cu astea ar fi undeva echivalentul unui ARL.

turbina vnt17 de pe ASZ, inclusiv galerie, se pune azi pe masina (DIN NOU) si cred ca va ajunge undeva in zona unui GT sau FR.

aici ma opresc cu modificarile pentru motorul care e acum pe masina.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

ceva noutati domnule??? ca vb aia...ne-am obisnuit cu modificari...ia spune-mi...te tine sa...???stii tu, sau sa vb cu dl. Voinea sa imi faca alt soft mai agresiv??? sa te linistesc:P:P:P

Link către comentariu

rezolv chestiunea cu problema si anytime, my friend... :Driver:

...si schimba si tu poza aia ca nu mai e de actualitate :icon_thumright:

Modificat de john33exe
Link către comentariu

nu imi vine sa schimb poza....mi-a ramas gandul la Bora mea.... :icon_thumright: :Driver: ...parca tot aia era mai frumoasa, mai rapida, mai sigura, mai stabila....

Link către comentariu

am citit toata povestea din 2008 pana acum, impresionanta incapatanarea si determinarea pe care o ai cu acest golf 4 ... tot respectul

sunt curios cum mai decurg lucrurile , creza cam mare, altceva ce pot spune, spor la bani si bafta cu masina

Link către comentariu

lucrurile decurg binisor...mai sunt niste mici probleme cu setarile, apar erori la debitmetru, dar in curand se vor remedia. dupa, voi testa masina sa vad cam cum sta. ar mai fi de schimbat capul pompei de motorina dar o voi face numai dupa testul dyno, daca nu voi fi multumit. apoi ma apuc de celalalt motor :soothe[1]:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salut! felicitari pt. lucrare. Poti pune te rog ceva poze cu motorul asa cum arata pe masina acum? ceva modificari la frane?

Link către comentariu

zilele astea la masina se fac ultimele reglaje pentru actuala configuratie. cand vor fi gata voi face dyno si voi posta o lista cu ce e pe ea.

Link către comentariu

acum masina merge ?

vazusem zilele trecute un golf argintiu fara embleme prin trafic, dar trecusem ca vantul cu T5-ul pe langa :)

Link către comentariu
  • 1 month later...

vineri am fost impreuna cu dragos voinea si dupa cateva rulari a instalat ultima varianta de soft.

am vrut sa masor pe dyno pentru a vedea cifrele dar, din pacate la mastertuner nu am reusit sa obtinem o masuratoare corecta.

dinamometrul respectiv l-am mai folosit anterior cand a dovedit ca masoara cu acuratete. de aceasta data nu a fost asa. inclin sa cred ca ventilatorul care are rol de a furniza aer in partea frontala a masinii nu a reusit sa realizeze fluxul de aer similar rularii pe strada. masina a scos exagerat de mult fum si se accelera destul de lent.

pe strada fumul este nesemnificativ, chiar mai putin decat la o masina stock.

florin bujgoi m-a asigurat ca dyno masoara corect si putem incerca cu orice masina. am facut trei rulari, am zis ca a fost o eroare prima data, dar se pare ca toate au fost eronate.

nu contest asta dar golful nu a putut fi masurat in conditii similare cu cele de pe strada, asa ca rezultatele aratate sunt complet eronate.

am vrut doar sa vad o cifra, xxx cp xxx cuplu.....

perceptia fata de cum era inainte de ultimele setari este ca puterea a crescut dar cuplul pare ca s-a marit si mai mult. masina se tine dupa 530d model 2007, ceea ce cred ca este foarte bine.

voi face rost de un accelerometru pentru a masura performantele pe strada pentru ca sunt convins de faptul ca daca repet testul pe dyno la fel va functiona.

atasez totusi fisa dyno chiar daca nu reprezinta realitatea.

doresc ca cei care citesc postul sa isi exprime parerile despre aceasta situatie "ciudata".

pentru a avea cat de cat o idee despre configuratia masinii, reamintesc lista cu modificarile: vnt17, FMIC, duze injectoare pp520, ambreiaj Valeo cu ferodouri racing, volant cu masa simpla, suspensii sport, discuri Zimmermann, placute Ferodo DB Premiere, strut bar si, bineinteles remapare realizata de TCM Turbo.

post-8012-1264928356_thumb.jpg

Link către comentariu
  • Administrator

masina la ultima modificare a primit turbo+ FMIC si teoretic suntem in zona 180-190CP si 400+ Nm. Din pacate (si sper sa nu vorbesc cu pacat) concurenta si-a bagat nasul in dyno de la mastertuner si ai vazut oferta pe moment "citim masina si-ti punem un soft de la noi" .

Testul cu 530d E61 a fost destul de elocvent de zona de putere unde ne aflam acum cu masina.

Link către comentariu

Doar 130cp si 344nm cuplu?Pai masina avea parca 141cp si 340nm cuplu numai din duze+chip,acum are mai putin cu turbo vnt17+FMIC?Asa de mult ati fost "furati"?Adik de la 180-190cp cat banuiti voi,la 130cp e diferenta imensa!Chiar daca ati fi reglat mecanic presiunea si injectia,fara chip,tot ar fi trebuit sa scoateti mai mult.Testul cu BMW-ul nu e relevant...

Modificat de mcornel
Link către comentariu
  • Administrator

Este pentru ca 530d e mult mai sus decat vrem noi, iar soferul a inteles testarea.

Link către comentariu

la fel cum spuneam si "dincolo" (4t)... masina se comporta total diferit fata de cum a aratat testul dyno.

ceea ce este mai neplacut e faptul ca, pana acum, in ciuda multor aprecieri nefavorabile la adresa celor de la mastertuner, am continuat sa le acord credit, dar se pare ca ceva intradevar e putred in teiul doamnei....

Link către comentariu

Mergi la alt dyno ca e plin de ele in bucuresti si aduci o fisa noua :icon_thumright:

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

incercati la dyno-ul din sema parc,imi scapa denumirea.in vara era o mega vanzoleala de masini la dyno.brgds

Link către comentariu

Scuze de off topic: MAHA citeste mai putin ca alte dynamometre.. :D

Scuze de off topic: MAHA citeste mai putin ca alte dynamometre.. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu

de cateva zile m-am relocat la piatra neamt. stiu ca este un dyno la iasi dar tot mastertuner, cunos si despre cel din ploiesti. si in bucuresti stiu ca sunt mai multe iar distanta nu ar fi o mare problema.

altceva am in vedere si anume ca standul folosit sa reuseasca sa replice conditiile de rulare de pe strada. stiu ca nu este posibil 100% dar cat mai aproape cu putinta.

de aceea cred ca un accelerometru ar fi solutia optima.

Link către comentariu

Da, poti merge la Iasi. Am fost cu multe masini la testat si masoara ok. Legatura cu mastertuner este doar prin prisma unichip-ul ce poate fi montat de prorprietarul dyno Iasi.

Link către comentariu

eu la passat-ul meu ,1.9tdi 90 cp , daca ii schimb duzele si un soft , probabil si evacuarea o duc la 170 de cai

Link către comentariu
eu la passat-ul meu ,1.9tdi 90 cp , daca ii schimb duzele si un soft , probabil si evacuarea o duc la 170 de cai

WOW!!! :rolleyes:

cred ca ai un soft foarte tare daca sau niste duze foarte lungi :)) daca scoti asa de mult!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!