Jump to content

Golf 4 Alh Urca Spre "r"


john33exe

Postare recomandată

am inteles care a fost ideea.

ceea ce vreau sa fac este un echilibru intre fiabilitate si performanta pornind de la varianta stock a masinii.

in cazul in care voi reusi sa mai achizitionez o masina pentru zi cu zi atunci nu se va mai pune atat de mult problema fiabilitatii golfului.

...se lucreaza...

Link către comentariu
  • Replies 434
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • john33exe

    156

  • hangyouridols

    27

  • BGDR32

    17

  • Bogdan_wrc

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

hangyouridols

Un tdi tunat prea mult,numai fiabil nu va mai fi;stii tu mai bine cati bani,nervi,timp ai cheltuit pana acum(ambreiaje,volante,cutie de viteza);daca impingi masina si mai mult,te poti astepta la mai multe.

Link către comentariu

inca putin si vine si softul pt R-ul tau.... si atunci o sa te bucuri de 1,5 bari.... las ca te prind din urma...garantat

Link către comentariu

s-a mai pus:

- ambreiaj spec stage 3 cu volant usurata (din nou), dupa ce am inlocuit ferodourile discului

- discurile de frana fata au fost inlocuite cu altele noi, tot zimmerman

- placute de frana ferodo premiere

masina trage grav, mai ales spre turatie maxima, trage si tot trage, continuu.

apreciez eforturile concertate pentru optimizarea softului actual facute de DRAGOS si STEFAN.

sunt convins ca dupa FMIC (si eventual si cap de pompa, sa vedem daca va fi obligatoriu) se va comporta altfel.

MII DE MULTUMIRI ! ! ! :icon_thumright:

Link către comentariu

Felicitari pentru pasiune si pentru daruirea cu care iti urmezi visul. E mult de munca si rezultatele ies cu greu la iveala. Spor la modificari si bafta in continuare, sa ajungi acolo unde iti doresti!

Link către comentariu

sunt pe punctul de a lua un vnt17 plug and play pt alh de la cipos, cat e de plug&play avand in vedere ca nu o va monta el ?

Link către comentariu
apreciez eforturile concertate pentru optimizarea softului actual facute de DRAGOS si STEFAN.

MII DE MULTUMIRI ! ! ! :)

cu mare pacere John :) ... or sa urmeze si altele sunt ferm convins

@cristip - imi permit sa raspund eu in locul lui John... este plug&play fara probleme, acceasi admisie, evacuare si flansa pt ulei, totul este identic

Link către comentariu

inainte de schimbarea turbinei fisa dyno arata 141 cp si 347 nm.

dupa ce finalizez cu traseul si FMIC voi merge si la dyno sa testez in noua configuratie.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Buna, ceva noutati ne anunti? Ceva fise dyno, modificari etc?

P.S poti sa imi dai un pm cu pretul unei VNT17?

have a good time

Link către comentariu

au aparut niste complicatii intre timp, nu intru in detalii pentru ca nu vreau sa blamez pe nimeni.

problema este ca masina e in service si sper ca saptamana viitoare sa fie gata. dupa aceea se vor face toate setarile pentru stadiul actual.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Noutati?Sincer,ma manca sa merg pe acelasi drum ca si tine,banii nu ar fi o problema,dar cand vad ca mereu ai tot felul de probleme de natura tehnica...,sincer,nu-mi convine sa raman cu masina in drum cand mi-e lumea mai draga.In fine,te asteptam cu noutati.

Link către comentariu

nu stiu daca asa o masina e ok sa o faci pentru a fi masina ta de zi cu zi deci daca banii nu sunt o problema iti cumperi una cu care nu ramai in drum

john33exe: vrem detalii noi !!! :icon_thumright:

Modificat de DjHojd
Link către comentariu

au fost ceva "problemute" cu upgrade-ul de turbina...

deocamdata am revenit la vnt15 dar am "miscat" un pic pompa de motorina, literalmente. procedeul se numeste "lovitura de ciocan". se efectueaza reglajul pompei de motorina astfel incat sa creasca debitul fata de valoarea de fabrica. trebuie facut cu vagcomul pe masina. iulica (golful GTO) e autorul. multumiri pe aceasta cale! :P

sa vad in ce masura reusesc sa rezolv cu vnt17 iar daca nu va fi ok raman momentan asa. motorul original al masinii a cazut la datorie ;) ....acum este un alt ALH pe masina, cu 110.000 km mai tanar.

"veteranul" va intra in proceduri de transplant si reconfigurari dupa care sper sa scot din el undeva spre 300 cp. e de durata dar daca am disponibil un motor sa ma "joc" cu el va intra in lucru fara sa fie nevoie sa blochez si masina. asa stand lucrurile sper pana in toamna viitoare, in functie de buget, sa ating acest obiectiv.

Link către comentariu

Trist ca a cazut motorul "original" din ce cauza, sau ce sa dus?

Ptr 300 cp cred ca trebuie un buget mare nu, spor la treaba si multa bafta iti doresc. Sa ne ti la curent.

P.S Cred ca am avut dreptate ce am scris eu undeva mai in sus, nu duce un ALH mai mult de 150 cp daca vrei sa il horjesti zi de zi.

have a good time

Link către comentariu

Auzi colegu', dar daca tot a cazut la datorie motrul vechi, de ce nu ai pus altceva mai mare, ca nr de caluti ?

Link către comentariu

doar de curiozitate... daca tot ai pus alt motor, de ce n-ai facut un transplant mai "serios"... ARL sau macar ASZ?

Later edit: Am postat odata cu Florin se pare :)

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu

E doar o parere dar cred ca stiu de ce: ALH e un motor destul de comun pe la dezmembrari si relativ ieftin (cam 500 euro).

Link către comentariu

motorul a cazut dintr-un accident neprevazut: uleiul a intrat in admisie si a venit in capul pistonului, deci POC! pa piston, pa cilindru! turbina a fost de vina. reparatia ar fi costat cat un sh si ar fi durat mai mult decat livrarea altui motor.

apropo de fiabilitate: mecanicii au ramasa foarte impresionati de cum arata motorul. nu le-a venit sa creada ca are 218.000 km. si mergea la fel de bine cum arata. acesta este principalul motiv pentru care am decis sa lucrez pe el. tineti cont ca merg cu 141 cp de la 89.000 km si cu turbina originala, asa ca asta dovedeste fiabilitatea acestui tip de motor.

nu am dorit sa pun ceva mai potent pentru ca ar fi implicat multe alte componente (cutie, ambreiaj, planetare, injectoare, etc.) si ar fi fost o cheltuiala foarte mare.

Link către comentariu
au fost ceva "problemute" cu upgrade-ul de turbina...

deocamdata am revenit la vnt15 dar am "miscat" un pic pompa de motorina, literalmente. procedeul se numeste "lovitura de ciocan". se efectueaza reglajul pompei de motorina astfel incat sa creasca debitul fata de valoarea de fabrica. trebuie facut cu vagcomul pe masina. iulica (golful GTO) e autorul. multumiri pe aceasta cale! :frigbaitata:

Am facut si eu aceeasi operatie de marire a avansului din capul pompei si...mare lucru nu se simte,adica mai deloc!Si am sa-ti spun si de ce:sunt 2 tipuri de avans cel static si dinamic.Cel static se regleaza mecanic din capul pompei(asa cum ai facut si tu) si are legatura cu pornirea si ralanti-ul si f putin cu debitul de motorina in mers,pe cand cel dinamic,injectia de motorina in mers e dat de ECU(hartile care le are stocate in memorie).Imi pare rau de ce ai patit,nu este deloc incurajator...

Modificat de mcornel
Link către comentariu

de simtit se simte si cel mai bun indicator este faptul ca fumul a revenit dupa ce disparuse odata cu FMIC si traseu schimbat. cuplul s-a marit putin fata de cum era inainte.

sper zilele acestea sa rezolv si cu turbina (turbinele).

Link către comentariu

Poti sa fii putin mai specific in problema cu turbina?Adica a fost vina turbinei sau montajului?Banuiesc cu tu ai marit f mult avansul de ai fum,ai grija,un avans f mare nu e sanatos pt motor,gasesti info pe forum despre asta.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!