Jump to content

1.6 Diesel


maDmaX2005
 Share

Postare recomandată

Salut,

Si eu am avut aceeasi problema in urma unei lovituri si am fost la service cu ea si mi s-a spus ca motorul atingea undeva caroseria si una din planetare si de aia vibra toata. Au bagat 2 cricuri intra planetare si partea din fatza a masinii si au intins-o, adica au departat motorul de partea din spate si de atunci nu mai vibreaza, adica acum motorul se tine numai intampoane si vibratia este normala.

:RO flag:
Wtf????

Cat de indoit era masina de atingea motorul de caroserie????

Modificat de CV03XCM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nik87

    23

  • alyn_xwt

    11

  • Equilibrum

    11

  • niku_nd4spd

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Salut,

Si eu am avut aceeasi problema in urma unei lovituri si am fost la service cu ea si mi s-a spus ca motorul atingea undeva caroseria si una din planetare si de aia vibra toata. Au bagat 2 cricuri intra planetare si partea din fatza a masinii si au intins-o, adica au departat motorul de partea din spate si de atunci nu mai vibreaza, adica acum motorul se tine numai intampoane si vibratia este normala.

:RO flag:
Wtf????

Cat de indoit era masina de atingea motorul de caroserie????

Pai asta e nelamurirea mea, ca nu era indoita... eu asa am cumparat-o si nici macar n-am stiut ca a fost lovita, numai mecanicul repectiv care mi-a indreptat-o mi-a zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare dragi colegi...

Am o mare problema cu un VW Golf II 1.6 TD cod motor SB face presiune in instalatia de racire,adica sparge furtunul care probabil e mai sensibil...

Problema a inceput acum aproximativ o luna cand margand prin Bucuresti,destul de aglomerat a inceput sa se ridice apa si s-a spart furtul dintre flansa de pe bloc si pompa de apa...l-am schimbat dupa care la un drum de autostrada (mai mult am facut acel drum sa vad exact care e situatia cu racirea) dupa ce trec de 130-140 km/h apa s-a ridicat mai mult decat era normal si am observat ca arunca apa intre blocul motor si chiulasa,am schimbat saptamana trecuta garnitura de chiulasa,am planat chiulasa,semeringuri supape si tot ce a fost necesar...am mers toata saptamana trecuta prin Bucuresti,absolut normal tot...apa statea bine (jos datorita temperaturi de afara),am plecat astazi pana la Pitesti,dar pe la km 18-20 s-a ridicat apa instantaneu si a fisarat furtunul dintre flansa de pe motor si radiator,un por mic,dar asta inseamna ca face presiune...care sa fie oare explicatia???

Cand i-am schimbat garnitura la chiulasa si a planat-o ,mecanicul a zis ca totul e ok,nu e fisurata chiulasa...

Ventilatorul porneste singur,termocupla noua,dar am si buton ca sa-l pornesc...astept sugestii!

Multumesc!

Revin cu aceeasi problema!

 

Saptamana trecuta pe autostrada pe la 140km/h a cedat din nou un furtun (futunul de la radiatorul de ulei,termoflot ),fiind pe sensul spre Buc,trecusem de Drajna,noaptea pe la 11 am fost nevoit sa vin asa pana la Buc punand apa din 20 in 20 km si mergand 70-80 km/h.....

A doua zi am schimbat furtunul dar de atunci se ridica temperatura foarte repede adica in maxim 5-10 min ajunge in 90 grade iar furtunul de sus de radiator este foarte tare (face presiune banuiesc) s-a ars oare din nou garnitura la chiulasa?

 

Mentionez ca tot ce inseamna sistem de racire adica radiator,furtune,termostat etc sunt noi,au intre 100 si 3000km...

Multumesc anticipat dragi colegi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat sa schimbi si capacul de la vasul de expansiune? sigur nu,vezi ca dopul ala trebuie sa aiba acolo o supapa care se mai infunda si ea si nu mai da voie la presiune sa iasa afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se intareste imediat furtunul e arsa garnitura. am patit si eu cand golfu diesel. nu le trebuie f mult ca sa fiarba. daca a trecut putin peste max imediat a cedat. iti recomand inlocuirea ei si sa verifici tot sistemul de racire, undeva e infundat/blocat (posibil chiar returul radiatorului) eu asa am patit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Sigur nu ai fisuri intre supape? Pot fi si cat un ac daca sunt mai adanci poti avea probleme. Asa pateam si eu cum treceam de 130 imi arunca apa intre bloc si chiulasa si pana nu am sudat crapaturile nu am scapat de problema.

Iti mai recomand  sa pui garnitura de chiulasa metalica de pe motorul 1.9 d/td 1y/AAZ.

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat sa schimbi si capacul de la vasul de expansiune? sigur nu,vezi ca dopul ala trebuie sa aiba acolo o supapa care se mai infunda si ea si nu mai da voie la presiune sa iasa afara

Tot ce inseamna sistem de racire este schimbat...inclusiv vas de expansiune si buson de expansiune!

 

daca se intareste imediat furtunul e arsa garnitura. am patit si eu cand golfu diesel. nu le trebuie f mult ca sa fiarba. daca a trecut putin peste max imediat a cedat. iti recomand inlocuirea ei si sa verifici tot sistemul de racire, undeva e infundat/blocat (posibil chiar returul radiatorului) eu asa am patit.

Chiar nu stiu ce ar putea sa mai fie infundat...

 

Salut,

 

Sigur nu ai fisuri intre supape? Pot fi si cat un ac daca sunt mai adanci poti avea probleme. Asa pateam si eu cum treceam de 130 imi arunca apa intre bloc si chiulasa si pana nu am sudat crapaturile nu am scapat de problema.

Iti mai recomand  sa pui garnitura de chiulasa metalica de pe motorul 1.9 d/td 1y/AAZ.

Cand am schimbat garnitura si rectificat chiulasa mecanici au zis ca nu se vad fisuri in chiulasa...acum nu stiu ce sa zic!

 

Singura optinue v-a fii sa dau chiulasa din nou jos si sa vedem,doar ca nu gasesc mecanic care sa vrea sa munceasca si care sa faca si treaba buna,din pacate toata lumea cere banii si cand incerci sa-i tragi la raspundere (ca teoretic am garantie 18 luni la lucrare) ridica din umeri!

 

Daca cumva cineva are cunoastinte si ma poate ajuta il rog sa ma contacteze aici pe topic!

 

 

Multumesc tutror pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai shimbat si pompa de apa?

mi s-a intamplat odata sa gasesc o pompa de apa la care paletii nu erau bine fixati pe ax . daca trageai de masina , incalzea . daca mergeai normal se incalzea foarte rar . probabil dilatarile diferitelor materiale lasau un pic de joc intre paleti si ax ,sau prelucrare proasta la asamblare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa urmatoarele verificari:

- pe furtunul subtire de la vasul de expansiune vine lichid cu jet puternic? daca nu, e posibil sa fie infundat circuitul respectiv sau sa ai inca aer in instalatie

- inchide bine busonul de la vasul de expansiune, apoi porneste motorul, rece fiind. Lasa-l sa mearga 2-3 minute, apoi verifica daca s-a creat presiune in instalatie. Daca da, probabil e garnitura de chiulasa.

Modificat de tzoka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la jumatate si nu ar trebui sa se clinteasca de acolo indiferent de cat de cald sau rece este afara. cel putin la mine dupa ce curatasem tot nu mai facea chiar nici o figura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la jumatate si nu ar trebui sa se clinteasca de acolo indiferent de cat de cald sau rece este afara. cel putin la mine dupa ce curatasem tot nu mai facea chiar nici o figura.

Din pacate la mine daca merg prin oras intradevar sta foarte foarte putin peste jumatate,daca ies afara pana in 80-90 sta tot acolo cum sar spre 130-140 se duce la urmatoarea linie alba,asta in 2-3 km (instantaneu)!

 

Azi,dupa ce am fost la alti mecanici care si-au dat cu presupusul si au mai schimbat ce le-a mai trecut prin cap adica termocupla cu deschide la 89grade si 95 si au pus una la 85 si 95 grade am si ni-au garantat ca asta a fost problema am iesit pe A1,si binenteles ca pana la iesirea de la Ciorogarla a urcat la prima linie de dupa jumatate...asa ca nici astia nu au fost competenti........cei drept fac experimente pe banii si timpul meu!

 

Pana la urma tind sa cred ca este aceeasi problema care a avut-o si @ niku , adica mici fisuri in chiulasa care se dilata!

Ramane de vazut maine,ca ma intorc la mecanici astia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revenim...

 

In continuare motorul fierbe aproape instanteneu ... i-am schimbat si pompa de apa completa,dar degeaba!

Caut (daca mai exista prin Bucuresti sau imprejurimi) un mecanic care sa stie cu ce se mananca golful 2 1.6 D-TD si care binenteles sa nu ceara pentru schimbare pompei de apa 700 ron asta a fost un exemplu,binenteles ca nu am schimbat pompa la el  :lol:

Modificat de nik87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma citirii topicului colegului @alyn_xwt cu motorul lui 2e,ma gandeam oare senzorul de temperatura o avea vreo legatura cu incinderea motorului meu foarte repede ,stiu ca totusi nu e aceeasi problema,dar tot senzor cu 4 pini am?

 

Ok,sunt constient ca de cate ori am incins motorul in sarcina (ultima data i-am dat...pe premiza ori scapa ori...ori :lol: ,ok tiu ca am fost oarecum inconstient,chiar daca la varsta mea nu ar trebuii,dar deja ma exasperase),este posibil,mai mult ca sigur ca garnitura de chiulasa sa se fii ars din nou,dar intreb schimb din nou garnitura,dar stiu sigur ca totusi problema nu se v-a rezolva!

 

Chiar nici un coleg nu vrea sa ma ajute????

Multumesc oricum!

Modificat de nik87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema la tine e asa:

se incinge el repede sau doar apa pe bord? 

eu la al meu am zis ca se incinge motoru repede si lam lasat pana cand mia indicat pe bord cam 110 grade dupa care am pus mana pe furtune. cand colo ce a vezi cel de sus era fierbinte dar puteai sa ti mana pe el cam 5-10sec si cel de jos era fierbinte, deci totul ok sistemul merge corect.

acu ca sa verifici daca ai prajit garnitura de chiulasa verifici simplu. desfaci busonul de la apa si vezi daca bolboroseste.

probleme poti avea din cauza returului de pe radiator. daca aceste este infundat o sa ai probleme cu motorul tot timpul.

eu cand am avut golful diesel din cauza rahatului asta de retur am prajit o garnitura de chiulasa.

vezi sa nu ai termostatul cu probleme sau daca tot nu se rezolva problema cineva inaintea ta a fost inteligent si a rectificat chiulasa. si din cate am invatat eu de-alungul anilor la diesel se rectifica blocul, nu chiulasa (nu de alta da la diesel nu ai ce lua din ea). alta explicatie pentru incingerea ei nu am. 

lasa motorul fara termostat ca e cald acum si vezi ce se intampla. urmarestel asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culmea este ca apa nu bolboroseste in vas,sunt urme de ulei,dar asta poate fii din prostia aia de racitor de ulei.

Returul nu pare a fi infundat,scuipa destul de bine in vas...

;(;(;(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am revenit eu la sentimente mai bune,si am zis sa mai incerc odata sa pun masina pe picioare!

Am zis sa-i spal inca odata motorul si radiatorul,poate cine stie e ceva infundat...zis si facut,pus solutie "motor flush 2+2" lasat sa functioneze in regim normal 30 min (pe bidon zicea 10 minute) dar am zis lasa ca ce-i mult nu strica! Timp in care bubuie furtunul de jos de radiator (de ce...nu stiu),urmeaza sa-l schimb si sa continui operatia.

 

Intrebarea mea acum este ce rol are pompa aceea electrica suplimetara de apa...si in caz ca nu functioneaza ce influenteaza,pentru ca sincer nu am auzit-o niciodata...simtit-o etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce pompa suplimentara electrica? nici nu am auzit la golf mk2 de asa ceva. da jos termostatu si vezi cum merge fara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niku_nd4spd

Tu ai cumva motor RA/SB? Stiu ca astea au o pompa pentru turbina ca sunt racite cu apa...

Incearca si ce a zis alin mergi fara termostat poate sa fi ramas blocat pe inchis daca zici ca ti-a bubuit furtunul de jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nam gasit la nici un sb pompa suplimentara de apa. turbina e racita cu apa si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niku_nd4spd

Eu stiam ca, chestia din poza ar fi o pompa suplimentara, cel mai bine cred ca pot spune cei ce au genul asta de motoare.

post-27759-0-56450900-1369306630_thumb.j

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mam lamurit despre ce e vorba. audi 80 nu are asa ceva. nu cred ca iti influenteaza asta fierberea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm...verificat tensiune pompa electrica si nimic,nu ar trebuii odata ce motorul e pornit sa aiba tensiune? Am alimentat-o pe direct si functioneaza pompa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si iti mai faci figuri? se mai incinge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan nu stiu,diseara voi afla ca intentionez sa-i mai fac o proba...termostatul nu am apucat sa-l dau jos,a inceput ploaia,doar ca termostatul e nou,dar s-ar putea cine stie sa se fii blocat ...

Revin diseara daca reusesc sa plec intr-o proba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!