Jump to content

1.6 Diesel


maDmaX2005
 Share

Postare recomandată

Este normal ca un diesel de 1.6 sa trepideze foarte tare la relanti?Care ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nik87

    23

  • alyn_xwt

    11

  • Equilibrum

    11

  • niku_nd4spd

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

relanti prea mic

reglaj debit necorespunzator

tampoane motor

incearca sa verifici !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine aceeasi situatie era, ma gandeam ca e ceva din tampoane, prea rigide... dar dupa ce i-am dat relantiu un pic mai mare si-a schimbat mersu. Acuma scutura ceva mai tare doar cand e rece, dar ii trece repede. Mersi lui cristigeo ca mi-a aratat smekeria cu relantiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, se pare ca totul este de la relanti.O sa verific si o sa vad care este problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la pornire cind sunt reci motarele toate fac la fel, gama VAG-com.Deh diesel

dar e bine sa verifici tampoanele de motor.Eu am avut si mai am probleme cu un tampon motor dinspre cutia de viteze, l-am schimbat si tot degeaba, masina e veche.nou nu am gasit, mai caut :( .

In schimb am trecut pe ulei 5W40 care asigura o pornire mai buna, la turatie mare e un pic mai zgomotos motorul, dar am scapat de vibratii si uneori se auzea un scirtiit la relantii de para era cureaau de venilator dar era culmea tamponul al de la cutie.E adevarat motorul nu papa ulei? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine au fost tampoanele rupte de regula cand apareau trepidatii puternice. Ai senzatia ca-ti pleaca mai intai motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Kam3l3on_Jetta I

Am si eu o intrebare?eu am dat relantiul mai mare dar este o problema,cand merg cu masina si calc ambreajul motorul ramane turat,si cate odata oscileaza turatie mica turatie mare,care ar fi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca inainte de marirea turatiei nu facea asa, verifica surubul de reglaj (cel lung gen tija) sa nu fi invirtit de el pina s-a terminat filetul la prinderea de jos si sa fi scapat de acolo. Sau poate a zburat clema de asigurare de-acolo si ai turatia pe care ti-o da un surub ce se plimba liber (tot pe prinderea inferioara).

Ceva de-acolo trebuie sa fie, daca-i vorba de fluctuatii intre turatia normala si aprox. 1500-1600rot.

Modificat de Viorel C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kam3l3on_Jetta I

este vb de o turatie mult mai mare ,sa zicem ca merg cu 70KM e eu cand am calcat ambreajul el ramane la turatia respectiva.Surubul acela este prins nu se plimba singur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu-ti ramana agatat cablul de acceleratie.. mie asa imi face. Baga piciorul sub pedala si ridic-o cand patesti asa sa vezi daca isi revine. Daca isi revine atunci schimba cablul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

E din pompa ... am patit`o si eu la fel.Este acel surub de reglaj a debitului ... de acolo vine totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Este normal ca un diesel de 1.6 sa trepideze foarte tare la relanti?Care ar fi problema?

daca afli care e problema te rog zimi si mie pentru ca masina mea a luato razna...

am un golf 2, motor 1.6 diesel jp...si la pornire scoate mult mult fum cenusiu si trepideaza super tare; in plus pana nu se incalzeste motorul se aude si naspa(nu toarce frumos)

mai nou incepe sa piarda si din putere,

daca poate cineva sa-mi dea un sfat...multumesc anticipat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa iti mearga ceas cand e rece, adica sa nu iti trepideze si sa nu scoata fum mai deloc, porneste-o cu socul tras, si lasa-l putin asa panan se incalzeste motorul.

In ce sens iti pierde putere? Sa nu cumva sa ai probleme cu ambreiajul....

P.S. plus ca porneste mult mai repede cu socul....

Modificat de Asterix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca afli care e problema te rog zimi si mie pentru ca masina mea a luato razna...

am un golf 2, motor 1.6 diesel jp...si la pornire scoate mult mult fum cenusiu si trepideaza super tare; in plus pana nu se incalzeste motorul se aude si naspa(nu toarce frumos)

mai nou incepe sa piarda si din putere,

daca poate cineva sa-mi dea un sfat...multumesc anticipat!!!

sa nu ai pb cu supapele la vreun piston??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Buna, sunt din Timisoara si detin un vw jetta mk2, 1.6 d, an 87. In urma unui eveniment neplacut, o lovitura primita in roata din fata stanga urmata de o deplasare a cutiei de viteze, punte fata stramba si suporti motor, cutie rupti, am schimbat toate piesele afectate.

De atunci exista o vibratie puternica in bord, volan si scaun, mai exact toata caroseria vibreaza mult mai puternic ca inainte.

Daca cineva a avut probleme similare, orice sfat este bine venit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat. Asta urmeaza sa fac cum am putin timp. Nu ma gandeam ca ar putea fi asta o cauza.

Posibil sa vibreze din cauza rulmentului din partea de sus a telescopului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul de fatza poate sa fie de la mult prea multe , cel mai bine e sa te duci la un service care are aparatura speciala pt asa ceva. Acea lovitura daca nu a fost reparata bine iti poate da extrem de multe batai de cap.

daca se dovedeste a fi reparatia de vina iti sugerez sa duci masina inapoi la service'ul care a facut reparatia si sa o mai iei dupa ce remediaza problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dragi colegi...

Am o mare problema cu un VW Golf II 1.6 TD cod motor SB face presiune in instalatia de racire,adica sparge furtunul care probabil e mai sensibil...

Problema a inceput acum aproximativ o luna cand margand prin Bucuresti,destul de aglomerat a inceput sa se ridice apa si s-a spart furtul dintre flansa de pe bloc si pompa de apa...l-am schimbat dupa care la un drum de autostrada (mai mult am facut acel drum sa vad exact care e situatia cu racirea) dupa ce trec de 130-140 km/h apa s-a ridicat mai mult decat era normal si am observat ca arunca apa intre blocul motor si chiulasa,am schimbat saptamana trecuta garnitura de chiulasa,am planat chiulasa,semeringuri supape si tot ce a fost necesar...am mers toata saptamana trecuta prin Bucuresti,absolut normal tot...apa statea bine (jos datorita temperaturi de afara),am plecat astazi pana la Pitesti,dar pe la km 18-20 s-a ridicat apa instantaneu si a fisarat furtunul dintre flansa de pe motor si radiator,un por mic,dar asta inseamna ca face presiune...care sa fie oare explicatia???

Cand i-am schimbat garnitura la chiulasa si a planat-o ,mecanicul a zis ca totul e ok,nu e fisurata chiulasa...

Ventilatorul porneste singur,termocupla noua,dar am si buton ca sa-l pornesc...astept sugestii!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in momentul in care iti face presiune ai garnitura arsa. foloseste victor reinz si vezi poate ai termostatul blocat pe inchis si nu mai circula apa asa cum trebuie si daia cred ca iti tot arde garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in momentul in care iti face presiune ai garnitura arsa. foloseste victor reinz si vezi poate ai termostatul blocat pe inchis si nu mai circula apa asa cum trebuie si daia cred ca iti tot arde garnitura.

Multumesc Alin, garnitura are fix 153km, e Victor Reinz,intrebarea mea este sa risc sa schimb furtunul care e spart si termostatul (el a ramas singurul neschimbat) si sa nu fii patit nimic garnitura? E posibil oare???

Multumesc!

P.S ce termostat recomanzi? Vernet?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca n-ai mers mult poate scapi cu garnitura,nu se arde asa usor.Schimba termostatul cu unul nou si spala putin si instalatia sa nu ai mizerie in radiator.Apoi vezi daca mai face presiune,verifici daca bolboroseste in vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca n-ai mers mult poate scapi cu garnitura,nu se arde asa usor.Schimba termostatul cu unul nou si spala putin si instalatia sa nu ai mizerie in radiator.Apoi vezi daca mai face presiune,verifici daca bolboroseste in vasul de expansiune.

Multumesc,

Nu am facut decat 153km cu garnitura asta,radiatorul e nou...pot spala instalatia nu-i problema daca asa imi recomandati,dar cam tot e noupe acolo...

De bolborosit nu bolboroseste deloc,daca merg prin oras merge chiar ok,daca ies afara (adica daca s-ar de 130km/h) imi face problema asta,asa am depistat si ca arunca apa intre bloc si chiulasa!

Multumesc!

Termostat ce recomandati?

Modificat de nik87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wahler,Meyle,Febi,ceva mai bun,vezi ce au la magazin in functie de pret,nou sa fie.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a monta termostatul cel nou spala putin instalatia sa nu ai ceva infundat in circuit.Garnitura nu se arde asa repede vezi dupa aerisire daca face bulburuci in vasul de expansiune cu motorul pornit.Daca nu creste presiune prea tare ai scapat de garnitura.

Cum se face aerisire la asta?

Nu isi face singur aerisirea?

Multumesc,termostat sa pun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!