Jump to content

Martor ulei - probleme


BRUCE77
 Share

Postare recomandată

salut!

am si eu o problema cu acest martor de ulei.am schimbat uleiul acum aprox o luna.Masina nu am mai folosit-o timp de 3 saptamani apoi(am mers cu masina de serviciu).Zic sa dau o tura cu ea sa isi mai faca ungerea la motor etc.Am mers cred ca max 5 km si s-a aprins martorul de ulei de culoarea rosie si a aparut STOP in bord cu semnal sonor.Am tras pe dreapta,am luat contactul,am astepta 2=3 minute si am dat cheie.matorul nu mai era.Am zis totusi sa ma duc la sercive sa vad ce si cum.Tot asa cam dupa 5-6 km iar s-a aprin martorul.Am mers insa cu masina inca 10 km.Masina nu s a comportat diferit,tragea ca inainte,nu avea trepidatii sau alte zgomote ciudate.Cei dela service au facut verificarile si mi au zis ca este senzorul defect.Bun l-au schimbat,am mers vreo 20 de km cu masina.totul ok.

Aseara o pornesc iar dupa o saptamana si dupa nici 3 km imi apare iar martorul.Aveti idee care este cauza.(cei de la service au zis ca pompa de ulei este ok...)?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    37

  • F l o r i n

    36

  • cxr2test

    14

  • Deadly

    11

Verifica mufa si cablaj de la senzor la ecu.

Fa test de presiune ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ceasuri, nu la ECU.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ca e 1.6  benzina

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

La un Golf 4 cu motor AXP, se aprinde martorul rosu de lipsa presiune ulei la peste 2000 rot/min.

S-a verificat presiunea si era de 0,5 bar la 2000 rot/min cu motorul cald.

S-a dat jos baia de ulei, curatat sorb(avea putine depuneri) si inlocuit pompa si senzor presiune ulei.

Presiunea a crescut la 0,9 bar la 2000 rot/min, iar daca se trece peste 2000 rot/min, martorul tot se aprinde.

Motorul merge ok, fara zgomote suspecte.

Aveti vreo idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E nou. Problema este ca dupa ce am schimbat piesele de mai sus, tot nu este presiune suficienta, verificata cu manometrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pompa ai pus? noua /sh ,ce marca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
Catalincostache

Salut am si eu o problema martorul din bird, sa aprins de cateva zile, uleiul este ok tocmai ce am facut schimbul, cand deschid capacul de la motor cu masina pornita nu se vede cum circula uleiul, deci uleiul nu circula ma poate ajuta cineva de aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificata presiunea cu manometrul in relanti si turata la 2500+rtm.Daca presiunea este buna este senzorul sau cablajul defect.Daca nu este buna atunci  trebuie verificata/inlocuita pompa de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate busonul de la ulei nu capacul...normal acolo trebuia sa , sara ca uleiul in ceaun sa si auzi...daca nu se intampla cele spuse nu mai  circula asa ca faci uzura pe axe si in motor.Poate ai pus un ulei marmelada acum ca a dat si iarna iti trebuie ulei subtire(5w30).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut , fiind membru nou al acestui forum va cer si eu ajutorul cu o parere. Acum in jur de 3 luni am completat uleiul de motor cu 5w40..in urma cu 3 saptamani in timp ce ma deplasam de la TL spre BUC intr-o panta deloc abrupta mi-a aparut in bord martorul de ulei aprins cu rosu urmat de martorul STOP, moment in care cu motorul pornit si turat masina nu facea nimic, practic se tura in gol. Am oprit si dupa 4 incercari a pornit. Acum 1 saptamana aceasi figura cu toate ca pe tester nu apare vreo eroare majora , decat una de la unul dintre tranzistori de care stiu. Mentionez ca masina este un golf 4 2000 1.6 8 valve ( FSI )  Tip motor APF.

Modificat de icewrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/2/2018 at 12:49 AM, icewrc said:

tranzistori

nu prea are ce eroare de tranzistor... sa ai pe VCDS.

Mergi la un service si verifica presiunea uleiului, cu manometrul. Astfel, vedem daca ai o problema cu aceasta sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, imi apare martorul de nivel de ulei la punerea contactului si treaba sta in felul urmator: acum ceva timp imi aparea la punerea contactului martorul de nivel de ulei la 1 cheie din 3,4 (doar la punerea contactului se aprinde tot timpul) dupa ceva timp la 2 puneri de cheie din 3,4 apoi de fiecare data, am zis ca nu am ulei am verificat din nou (de fiecare data cand se aprindea urmatoarea data inainte sa pornesc masina verificam uleiul) tot timpul nivelul ok, am schimbat senzorul ca am zis ca a dus, problema nu a disparut, am verificat cablajul ca am zis ca poate e intrerupt dar firele la mufa lui aveau continuitate(cel putin asa a zis electricianul) am schimbat uleiul ca am zis ca poate e un lot mai nasol (castrol 5w40 magnatec, il folosesc de 4 ani si nu am avut probleme cu el  deci zic ca e ok, si nu cred ca schimbul de marca a uleiului va rezolva problema) cand deschid capota si o inchid una sau doua puneri de contact nu se aprinde dupa care de la a 3a incepe sa apara din nou martorul la punerea contactului....ce sa mai caut sau ce sa mai schimb sa nu mai apara?? Cineva a zis ca se poate sa fie din pinul ce intra in ceasuri dar inca nu am avut timp sa ma duc la baiatul ce se ocupa cu ceasurile.

O ideea ar fi binevenita !

Modificat de Popelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corneliubiobora

Buna seara! 

De o săptamână mă confrunt cu următoarea problemă la VW Bora 1.6 16V 2002, benzină,motor AZD:

Motorul tremură (trepidează) după 15 minute de mers. Vibrațiile se simt și în schimbătorul de viteze.

Odată cu trepidațiile se aude un țiut în zona capacului motorului.

Se aprinde și beep de 3 ori martorul ulei cu mesajul: STOP, Oldruck motor aus. Martorul clipește roșu.

La diagnoza VAG-COM nimic.

Verificat presiunea ulei: bunicică.

Schimbat senzor presiune ulei. Descrierea de mai sus persistă!

Ce e de făcut? De unde tremuratul motorului și sunetul aferent???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat presiunea cu manometrul?Bunicica nu este de ajuns...pune un video cu sunetul poate cineva recunoaste ceva(bineinteles scoti capacul motorului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corneliubiobora

Verificat cu manometru in service. Am sa revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare, pe scurt motor Alh , Ulei folosit LM toptech 4100 5w40 are cam 7000km nu a consumat deloc, motorul nu are probleme am.facut transalpina,transfăgărășan nu a consumat deloc, iar pe autostrada pitești după 40-50 km de mers constant cu 130 s-a aprins martorul galben de ulei am.tras le dreapta instant in peco am.lăsat-o 10 mim am.verificat era pe.minim am.completat cu 200ml s-a dus mai.sus decat era înainte, am.pornit martorul nu s-a stins, precizez.mașina a fost bușită in fața deci bănuiesc ca senzorul nu mai funcționează de la capotă, am.scos borna s-a stins și nu s-a mai aprins, Întrebarea mea este de ce.doar la.turatie mare îl comsumă, să fie turbina? Motorul are 120k km reali 100% , singurul lucru pe care îl face este că la prima cheie din zi daca este foarte cald afară 25+ da un puf de fum alb-albăstrui dar miroase a motorină daca este rece sub 20 nu da niciodata, în sarcină nici atat...Orice sfat este bun mulțumesc anticipat colegi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut! Aseara pe autostrada spre Bucuresti, pana in iesirea spre Fundulea, dupa o franare mai brusca din cauza unui individ care aproape ca m-a aruncat in separatorul de sens mi s-a aprins martorul galben de la ulei cu mesajul 'Olstand Prufen'. Am mers vreo 5 minute mai jos in ture pana am oprit la un OMV sa alimentez. Dupa ce am alimentat am pus contactul iar martorul a aparut din nou. M-am mutat in parcare sa ma uit pe sub masina si la nivelul uleiului (lucru cam irelevant deoarece pe joja nu se intelege nimic, motorul fiind cald).

Nu am completat niciun gram, pentru ca mereu cand am verificat uleiul era la nivel, inclusiv cu cateva zile inainte de acest drum. Nu curgea nimic si nici scurgeri in compartimentul motor nu am observat. Stiu ca la incuietoarea de la capota are un switch sau un fel se senzor, care reseteaza avertizarea, astfel ca dupa ce am inchis capota, am dat cheie si mi-am continuat drumul pana la Bucuresti (in regim normal de mers - 2500 rpm constant in treapta a 6a-, plus inca cativa km prin oras, nu a mai aparut nimic in bord. Azi dimineata cand verific, uleiul era la nivel, ca de obicei (adica putin mai jos de maxim) si nici martorul nu a aparut in bord.

Un episod de genul asta am mai avut anul trecut, cu vechiul ulei Castrol 5w30 (acum la ultima revizie am pus Ravenol 5w40). La fel, s-a aprins pe autostrada, am oprit in benzinarie unde chiar am completat pentru ca era sub minim, dar atunci stiam ca mai mananca din el. Momentan am cam 2000 si ceva de km de la ultima revizie si cu Ravenol n-a mai mancat farama de ulei (verificat constant).

Se poate sa o mai ia razna uneori senzorul asta de nivel sau ar trebui sa imi fac griji? 

Multumesc anticipat!

1.9 AJM 233xxx km

Modificat de Alex Pascu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VolkswagenManagement

Cand ai pus frana aceea poate ca te-a prins in treapta a 6-a dupa cum spui si turatia a scazut brusc..uleiul miscandu-se repede si el prin baie si a trecut de senzor. Ti-a murit si motorul sau ai apucat sa apesi ambreiajul /sa dai inferioara? Daca zici ca acum nu mai apare nu e problema mare,mai verifica uleiul la sfarsit de saptamana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!