Jump to content

Martor ulei - probleme


BRUCE77
 Share

Postare recomandată

Buna dimineata, Craciun fericit. De ceva vreme am probleme cu becul de ulei se aprinde intermintent si dispare ma avertizeaza si sonoric. Am curatat baia, sorbul , sita , schimbat ulei si filtru , luat presiune la cald si rece este normala, ce sa ii mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    37

  • F l o r i n

    36

  • cxr2test

    14

  • Deadly

    11

Schimba senzorul care citeste presiunea dar mai intai verifica mufa si firele care vin in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

De azi am si eu un comportament ciudat la masina, in sensul ca mi se aprinde senzorul de ulei si ma avertizeaza sonor cand depasesc 2000 rpm, fie ca e in mers sau pe loc. Cand ajunge la relanti dupa cateva secunde dispare avertizarea, iar cand o accelerez si trec iar de 2000 reapare.

 

Am verificat nivel ulei si presiune si ambele sunt ok. Am pus tester pe ea si nu imi da nici o eroare pe modulul de Engine.

 

S-a mai lovit cineva de aceasta problema sau macar ma puteti ajuta cu un sfat pana luni cand ajung in service?

 

Masina este un Passat 99, motor 1.8T.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara , am rezolvat problema, la service era un baiat care a avut aceas problema - scimbat ulei, filtru, curatat baia , sorbul , sita, presiune la rece si la cald ok si intrun final a schimbat 3 senzori si la al 3 nu a mai piuit . Eu am schimbat 2 si la al 2 a mers. Primul vemo si al doilea hella. Cel vemo nu a mers.Sper sa va ajute ca eu am inebunit pana am descoperit.


Salut , da eu. Aceasi problema , totul ok , am schimbat si uleiul dar era de la senzor, primul pe care l-am cumparat era de la vemo se aprindea intruna  , ma indrumat cineva sa il schimb cu altul sa incerc poate nu o fi combatibil, i-am cumparat dupa cod motor AXP , cu al doilea m-am dus cu seria de sasiu dar amandoua aveau acelas cod pe ele . Am mai dat 30 ron, de la hella si nu mai se aprinde , am fost pana la buzau si inapoi si este ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa apare in vcds dupa ce am schimbat cuzineții. Este normal ca la relanti sa apăra asa? Plus ca mi se pare ca tot bate motoul, nu asa rau ca înainte dar se aude.https://vimeo.com/150108975

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor, 
Am si eu o problema cu un Golf 4 1,6 105CP AUS .In seara asta cand am ajuns acasa sa parchez, masina s-a oprit, in bord aprinzandu-se martorul de la ulei rosu urmat de cateva bipuri. Am verificat nivelul de ulei (este mai jos de maxim), am verificat daca pompa de ulei functioneaza (am scos busonul de la ulei si am pornit motorul pentru cateva secunde si am vazut ca arunca ulei).
Sunete ciudate la motor nu am auzit, nu a avut alte manifestari dar totusi mi se aprinde acest martor si turometrul nu mai functioneaza (accelerez dar acul nu se misca).

Sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu iti merge turometrul, automat se aprinde si martorul rosu la ulei. Verifica cablajul si ceasurile, sa vedem unde este problema cu turometrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

OAMENI BUNI am si eu o intrebare
am cumparat un golf 4 1.4 16v nerulat in tara cu 139.000 km Reali ceea ce ma face si mai disperat
de cand am cumparat-o am avut aceea problema cu nenorocitul ala de bec rosu de ulei pentru presiune
Prima data s-a dovedit a fii pompa de ulei iar la primul test de manometru a iesit bine
La o luna dupa asta becul apare din nou 
Mentionez ca masina suna extraordinar si bataia nu suna aproape deloc ceea ce ma ingrijoreaza si mai tare
Urmeaza sa ii fac un schimb de ulei cu castrol 5W 40 full sintetic si o spalatura buna cu motorina
De asemenea masina nu scoate gram de fum de orice culoare si porneste la sfert

 
 

 


 

 

Modificat de adytzu15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine a fost lipitura rece in ceasuri ,sa refacut si becul sa stins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello si mersi pentru raspunsuri.

La mine problema a fost senzorul de impulsuri de pe arborele cotit. Se pare ca atunci se strica acest senzor turometrul moare si se aprinde becul de la ulei.

Dupa schimbarea senzorului totul a revenit la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Guys, am si eu o mica mare problem. Acum cateva zile mi.a crapat senzorul de presiune ulei si imi arunca uleiul pe acolo..am simtit miros de ulei dar nu vedeam pe unde. Tocmai facusem schimbul si am zis ca au varsat aia ulei pe motor, pana am observat picaturi de ulei pe zapada cand m.am dat jos din masina. Am fost la un service am schimbat senzorul, m.au jecmanit in ultimul hal (mi.au cerut 120 de lei pe senzor + ulei+manopera 140 de lei, pentru o munca de maxim 30 min) si cand am luat masina de acolo mi.au zis ca s.a bulit senzorul de nivel ulei ca am mers cu el aprins vreo 10 km pana la service. Nivelul la ulei este chiar putin peste maxim si nu scade (de doua zile il verific constant si am facut vreo 50 de km cu masina). Senzorul apare in bord imediat dupa pornirea motorului si ramane aprins(se mai stinge dar foarte rar) . Vreau si eu o recomandare de service in sibiu unde sa verific compresia va rog frumos sau ce as mai putea sa verific. Este destul de ciudat, eu nu cred ca senzorul ala se buleste asa una-doua . Masina este un golf 4 din 98, 1,4 16v . Motorul suna relativ ca inainte, se mai auzeau si atunci putin tachetii.

Modificat de gabontz_vl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Se poate testa cumva sonda de nivel ulei din baie? Nu ma avertizeaza cand scade nivelul sub minim, si trebuie sa verific mereu joja. motorul e bcb si imi cam papa ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

O problema cu martorul de ulei am si eu acum.

Am avut 5w40, am mers 450km pana la mare fara probleme si la intoarcere mi s-a aprins dupa 100km cu semnal sonor dupa ce am mers destul de tare. Pana la Bucuresti se tot aprindea si se stingea. In Bucuresti am lasat-o o ora, am plecat bine mersi si o ora nu mi-a mai facut probleme pe drum pana s-a incalzit si a inceput sa-mi faca la fel.

 

Am schimbat filtru ulei si ulei, am pus 10w40 crezand ca e din cauza uleiului prea subtire pentru motorul destul de rulat. Am mers 150 km si nu mi-a facut nicio problema.

La intoarcere dupa 50km in care am fortat-o iar putin mi s-a aprins din nou. Pare sa se aprinda dupa ce se incalzeste mai mult sau n-am idee. 

O sa merg probabil sa verific dar astept ceva sfaturi inainte. Prin oras n-am patit pana acum sa mi se aprinda. Mecanicul la care mergeam de obicei e plecat, mi-a transmis sa am grija sa nu fie pompa de ulei sau ceva infundat si sa nu mai merg cu ea daca e aprins, deci trebuie sa vad si unde merg intre timp. 

 

Any ideas?

Thanks!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna seara baieti,

 

Am si eu un Bora AJM din 2000 si doar recent am "investit" 5000 de lei in ea, mi-a "fiert" apa, am planat chiulasa, schimbat garnitura chiulasa, suruburi injectoare, oringuri injectoare, garnituri admisie, evacuare, si cam toate garniturile care au mai trebuit, cuzineti, EGR, volant cu kit ambreiaj. 

Dupa toate astea dupa vreo ora de mers, o ora jumatate 2 depinde mi se aprinde martorul galben de la ulei, "check oil level" deschid capota si se stinge. Mecanicul la care am dus masina spunea ca martorul se stinge cand deschid capota pt ca masina are ceva senzor la capota si cumva masina stie ca am verificat uleiul. Mentionez ca nivelul e acelasi pe joja.

Ulei am in ea Liquy Moly 5w40 cu norma 502 00, nu l-am mai schimbat acuma cand am schimbat toate astea ca aveam cu el 8000 km si a zis si mecanicul ca nu are rost sa il schimb acuma la jumatea vietii.

A mai avut cineva problema asta?

 

Multumesc, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are dreptate mecanicul, martorul galben se stinge cand ridici capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua am si eu o problema am un golf4 2001 19tdi 90 cai am schimbat uleiul de 4 luni si am vreo 3500km mi sa aprins de 2 ori martorul pt ulei galben am pus ulei castrol 5w 40 edge poate ma ajutați cu un sfat ce ar putea fi problema as pune alt ulei 10w40 aștept un răspuns Mersi anticipat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR a închis acest topic
  • 2 weeks later...

Cred ca ai putea pune, dar trebuie sa vezi pierde sau consuma ulei, daca pierde atunci remediaza scurgerile si continua cu 5w40, iar daca schimbi pe 10W40 sa nu completezi peste acesta ca iti va face spume. sa ii faci schimbul de ulei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua! Am un golf 4 1.4 16V motor BCA, si de cateva zile mi se aprinde martorul rosu ulei. Am fost la mecanic si a zis, dupa ce a masurat cu manometrul, ca nu am presiune. Pentru asta trebuie schimbat capacul chiulasa ca pe acolo pierde presiune. Am schimbat uleiul, am pus Castrol 10w 40 si tot se aprinde. Se aprinde dupa ce motorul se incalzeste.Ce ziceti are vreo treaba capacul chiulasa cu presiunea?

Multumesc!!

Modificat de Dragomir N
am uitat sa mentionez ceva
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Guest cafetabac

Va salut, am o situatie similara cu multe de aici.

Daca pornesc dimineata masina si astept fara ambalare, totul e OK, nu se aprinde senzorul de ulei pe rosu.

Daca ambalez motorul fie pe loc, fie in mers, martorul de ulei se aprinde rosu si avertizeaza sonor. Dispare dupa cateva minute de la pornire.

Mesterii din 3 unitati service au verificat si au spus ca nu e nici o problema dpdv. al uleiului. Eu ma aflu insa la al doilea schimb de ulei si incep sa ma gandesc pe rand la:

- presiune scazuta

- martor defect

- etc.

 

Din ce retin, nu am erori pe computer legate de ulei, acesta fiind la nivelul recomandat fara pierderi (nu curge, nu am vazut pete sub masina).

Am observat ca surubul din baza baii de ulei, cel prin care se elibereaza uleiul, pare sa fie patat cu ulei: nu curge, poate fi ulei vechi de la ultimul schimb.

Aveti vreo idee sau recomandare de test pe care sa il fac ca sa pot sa imi dau seama ce hiba are?

ATENTIE: nivelul uleiului este OK, nu dispare :)

Va multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in MVB pe instrument VCDS ce zice?

ai pus un manometru sa vezi cat este presiune de ulei?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil pompa de ulei trebuie verificata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest cafetabac
2 hours ago, Al Bundy said:

in MVB pe instrument VCDS ce zice?

ai pus un manometru sa vezi cat este presiune de ulei?

 

Fac o noua programare si revin cu informatii. Multumesc frumos Al Bundy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest cafetabac
On 7/4/2017 at 4:13 PM, cafetabac said:

Fac o noua programare si revin cu informatii. Multumesc frumos Al Bundy.

Remediere realizata astazi in service-ul VADAUTO SRL (CJ-N) prin:

- masurare presiune ulei: 2 bari la relantiu, 5 bari in turatie = mi s-a comunicat ca este normala (masina e din '99)

- montare senzor ulei nou

TOTAL 104.01 RON

Am pornit masina dupa interventie in rampa mergand cu spatele si turata,nu am mai avut bec aprins la martorul din bord si nici alerta sonora repetata. Sper maine dimineata sa ramana la fel :)

Va recomand si service-ul, baietii sunt calmi si par in regula, raspund si vorbesc respectuos, sunt profesionisti.

Va multumesc de ajutor, bucuros daca ajuta si bucuros ca nu ma mai pot pacali ca sunt probleme cu uleiul.

Va doresc multi km :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!