Jump to content

Martor ulei - probleme


BRUCE77
 Share

Postare recomandată

Si inca o intrebare: senzorul de nivel ulei este acelasi cu senzorul de presiune ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    37

  • F l o r i n

    36

  • cxr2test

    14

  • Deadly

    11

Sunt doi senzori diferiti,unul e pe baia de ulei,asta" citeste" nivelul uleiului si aprinde becul galben si mai e unul pe motor,asta "citeste" presiunea uleiului si aprinde becul rosu.Cand se aprinde becul rosu mergi la cineva care are manometru pentru ulei,sa-ti masoare presiunea uleiului in primul rand,apoi senzori si altele.Intre timp nu mai porni motorul ca se duce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FlorinDTS Am precizat ca martorul s-a stins si nu s-a mai aprins deloc de atunci. Daca nu se mai aprinde de ce sa se duca motorul?

Daca a fost doar ceva de moment? gen sorb pompa infundat sau o defectiune a senzorului? Intreb pentru ca trebuie sa fac un drum de 900km si nu stiu ce sa fac? Orice mecanic ar trebui sa aiba manometru sau trebuie sa merg la vreun service mai "fancy"? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebi daca are manometru,daca are ramai,daca nu,mergi mai departe.

Nu crezi ca o sa stai mai confortabil in scaun 900km daca stii ca masina e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si mie mi s-a aprins astazi martorul galben pentru ulei, si am verificat uleiul si era cam pe minim. E schimbat de un an si mai am 600 km pana la SERVICE. Papa ulei dieselul eh ? Am ridicat capota am inchis-o si s-a resetat. Am ajuns acasa si am adaugat un pic, cam 300-350ml de Castrol 10w40 care era pregatit pentru schimb. Ce mi s-a parut ciudat e ca acum am 700 km in bord. Si ma tot intreb, am vazut 800km azi, si acum e 700 km ? sau chiar erau 600km si mi-a dat 100km inapoi :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am o problema asemanatoare cu martorul ulei si anume : cand pun contactul , dupa ce se sting toti martorii imi palpaie martorul ulei (galben) de cateva ori apoi se stinge. De asemenea imi ramane aprins martorul EPC. La test mi-a aparut eroare la senzorul nivel ulei. Am verificat traseele firelor din mufa si pana la injectoare si par ok.Credeti ca singura cauza este acel senzor sau eroarea poate aparea sub forma aceasta dar totusi sa fie altceva?

Uleiul l-am schimbat recent , nivelul este normal..

Modificat de sim34
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o problema asemanatoare cu martorul ulei si anume : cand pun contactul , dupa ce se sting toti martorii imi palpaie martorul ulei (galben) de cateva ori apoi se stinge. De asemenea imi ramane aprins martorul EPC. La test mi-a aparut eroare la senzorul nivel ulei. Am verificat traseele firelor din mufa si pana la injectoare si par ok.Credeti ca singura cauza este acel senzor sau eroarea poate aparea sub forma aceasta dar totusi sa fie altceva?

Uleiul l-am schimbat recent , nivelul este normal..

 

EPC aprins - nu ai alta eroare stocata pe motor ?

 

senzorul in schimbi cand schimbi si uleiul... ca altfel il pierzi cand demontezi senzorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o problema asemanatoare cu martorul ulei si anume : cand pun contactul , dupa ce se sting toti martorii imi palpaie martorul ulei (galben) de cateva ori apoi se stinge. De asemenea imi ramane aprins martorul EPC. La test mi-a aparut eroare la senzorul nivel ulei. Am verificat traseele firelor din mufa si pana la injectoare si par ok.Credeti ca singura cauza este acel senzor sau eroarea poate aparea sub forma aceasta dar totusi sa fie altceva?

Uleiul l-am schimbat recent , nivelul este normal..

daca eroarea se refera la senzorul din baia de ulei, tu de ce verifici firele de la injectoare si nu cele de la senzor?

Ai alimentare in mufa senzorului? Ai masa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, merlin62: din pacate preturile sunt intre 200 si 300 ron ca altfel il schimbam direct

          Florin:   asta mi s-a parut si mie ciudat , nu am alta eroare decat pe senzorul din baie

          Al Bundy: am verificat vizual firele de la senzor, m-am referit ca le-am verificat pe traseul senzor baie--injectoare, in schimb nu am verificat sa vad daca am masa sau alimentare in mufa ca nu am avut ce imi trebuie.

Multumesc pentru implicare si mai astept idei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei ai pus? (04-w01 cetangam)Daca palpaie inseamna lipsa presiune si ma gindesc ori uleiul este de vina ori pompa, asta daca senzorul este bun.Parerea mea este sa schimbi uleiul daca acesta nu este de provenienta certificata,daca tot ai vrut idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Eu am luat acum cateva luni senzorul care masoara presiunea la ulei cu 20 lei.La tine e posibil sa fie defect senzorul care masoara nivelul uleiului si care se afla montat pe baia de ulei;oricum nu cred ca e foarte mare diferenta de pret intre ele(produs aftermarket,nu OEM).

Daca ai pus-o pe tester nu i-a sters si erorile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor rosu - presiune ulei - un senzor.

 

senzor galben - calitate ulei - nivel - alt senzor - cel oem este destul de scump, nu e vb de 20 lei... ci de cateva sute de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul este liqui moly 5w-40, unul dintre uleiurile bune dupa parerea mea. Este vorba de senzorul de pe baie, nu cel de presiune .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca pana la urma tot trebuie sa cumperi senzorul de nivel ulei.Pretul am vazut ca este intre 177-498 in functie de producator.Cel de presiune este mult mai ieftin,intradevar.

In ultimul an de cind sunt pe forum am constatat ca problema asta cu senzorii de ulei este destul de frecventa si asta din cauza,probabil,ca batranetea isi spune cuvantul la vw din anii 2000-2007.

Succes!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am si eu o problema oarecum recenta si nu știu cât de gravă ar fi. Saptamanile trecute la un drum spre munte(~50km) mi s-a aprins martorul de ulei(roșu) pentru câteva secunde de 3 ori. Am continuat sperând ca nu e ceva grav, am ajuns la destinație, am lăsat-o sa se răcească iar seara am dat câteva ture mai in forța sa văd dacă se reaprinde si nimic. După o săptămana maxim, timp in care nu s-a reaprins am schimbat uleiul cu un castron magnatec 10w40 inclusiv filtrul Mann. Am mers in jur de o săptămana prin oraș nu s-a reaprins iar la un drum Buzău-Ploiești cam pe la jumătatea drumului s-a reaprins. Am tras pe dreapta am stat puțin am plecat din nou la drum, in 10-15km se aprinde iar. La întoarcerea din Ploiești spre Buzău am mers cu 80-90 si nu s-a mai aprins deloc. Astăzi am mers pana in Mizil (30km) si s-a aprins iar câteva secunde. Ideea e ca atunci când merg doar prin oraș nu se aprinde ci doar la drumuri mai lungi si când accelerez peste 2000-2500 pe liber se stinge. Credeți ca schimbarea Pompei ar putea rezolva problema? Am încercat sa verific senzorul dar nu știu cum se scoate mufa din el. Mulțumesc anticipat

Modificat de gabibz95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un manometru, se verifica daca ai presiune de ulei. Daca e slaba....atunci trebuie cautate problemele mecanice la tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa Menționez am aprins "check engine" cu eroare la canal 1 si 2 si la peste 2000rpm se aude un tacanit din centrul motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai vrut sa spui tacanit la mijlocul capacului culbutori nu centrul motorului. 

Nu mai circula asa, aproape sigur presiunea la ulei este foarte mica si din acest motiv tachetii se golesc si bat.

Cum spunea si Florin, verifica intai presiunea uleiului sa nu dai in altele mai grave cum am patit eu.

 

Tot la Golf 1,4 in 16V,  am o problema similara cu tacanit la mijocul capacului, careia din pacate inca nu i-am dat de capat desi i-am dat capacul jos de vreo trei ori. Ultima data am gasit tachet descarcat pe care l-am inlocuit, la o supapa evacuare cilindrul 1. Cu acea ocazie am verificat si curatat toti tachetii in decarburol, din pacate tot tacane.

Ce am verificat si constatat pana acum:

1.      Faptul ca se aude la mijloc e inducere in eroare. Eu am inversat tacheti si culbutori de pe un cilindru pe altul  insa sunetul se aude tot acolo. Se pare ca sunetul se transmite prin axele cu came catre lagarele si prinderile acestora. La capete bataia se aude mai putin, probabil fiindca sunetul se disipeaza catre chiulasa prin capetele capacului, la mijloc prinderea face contact cu chiulasa pe o suprafata mult mai mica.

2.      Presiunea masurata la relanty cu motorul cald, aprox 2.0 bar, ce-i drept nu am avut manometru foarte precis, dedicat acestei masuratori. Urmeaza o noua masurare.

3.      Se pare ca la mine nu ajunge ulei suficient la supapele evacuare de pe cilindrul 1 fiindca prima data am avut o problema grava acolo, mi-a sarit un culbutor care a apasat pe inelul sigurantelor supapei, a sarit arcul,  pistonul stramband in final supapa. Tachetul blocat din ce a spus mecanicul.

Urmeaza sa demontez din nou si sa verific inca odata mai cu atentie canalele de ungere si bineinteles tachetii din nou.

Rog daca stie cineva, ce rol are acel surub cap imbus din capatul chiuloasei langa tachetii  piston 1, este cumva o supapa acolo ? Am incercat sa-l desfac insa nu a cedat, mi-a fost teama sa trag mai tare. Am vrut sa verific sa nu fie ceva infundat pe acolo.

S-ar putea sa spun prostii insa mi se pare ca la mine uleiul circula prin acea supapa doar catre canalul tachetilor admisie – canal sonda ulei – canal tacheti evacuare, catre tacheti evacuare piston 1. Banuiesc ca presiunea scade pana ajunge aici si asta sa fie motivul tacanelii interminabile si faptul ca am avut probleme de doua ori in acea zona.

Modificat de vasilegl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am si eu o dilema legata de becul rosu de la ulei este vorba de un motor AZD 1,6 16V.

Am verificat presiunea uleiului si cu manometru aprox 2 bari, deci presiune este.

Poresc motorul si daca il las sa mearga e totul ok dar atunci cand se pune masina in miscare incepe si palpaie.

Uneori 2 minute alteori cateva secunde cateodata si 10 minute , la motor nu se aude nici un sunet ciudat, uleiul la nivel.

Daca incepe sa palpaie nu se stinge daca opresc masina si las motorul sa mearga isi face el treaba in continuare pina ii vine lui sa se stinga.

Daca opresc motorul si il repornesc nu se mai aprinde dupa o tura de palpait.

A mai intalnit cineva asa ceva?

De la cine mai primeste comanda acel bec?

Am scos firele si de la senzorul din chiulasa si pe cel din baie, se aprinde becul galben de nivel dar dupa ce se pune masina in miscare se aprinde si cel rosu.


gabibz95 depinde ce mufa ai pe senzorul de ulei, daca are o siguranta cu un orificiu dreptunghiular iti trebuie o surubelnita lata , mica o bagi in orificiu si apesi usor spre fir nu spre motor, timp in care si tragi de mufa, si eu am avut o problema similara si m-i s-a dus bulbul, trece ulei prin el. 

Modificat de drumetzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu e de la senzor. Am dat baia jos si avea joc in biele. Am luat niște cuzineți dar tot la fel fac. Mecanicul mi-a revomandat sa pun la cota 1. Aveti idee ce cota ar avea normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu cota 0 este cota de fabrica iar cotele 1,2 sunt cele dupa alezarea arborelui (necesara in urma uzurii).Am si eu aceasi problema cu zdranganitul care se aude din motor si care banuiesc ca ar fi de la tacheti dar nu sunt foarte convins;cert este ca acum catva timp cand am demontat baia de ulei am gasit cazut in ea distantierul de arborele cotit.

Daca te apuci de reconditionat motorul chiar te rog sa imi spui si mie ce rezultate a dat.Succes.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi sau maine pun cuzineti de 1 sa vad cum face. Daca nu isi revine rectific si arborele daca se mai poate.

Modificat de gabibz95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca era bine daca puteai sa rectifici si arborele la cota 1.Asa este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat cuzineții azi dimineața cu cei de 1 si nu se mai aude acea bătaie la motor. Rămâne acum sa vad daca se mai aprinde becul. Dupa un drum de 15km momentan nu s-a aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!