Jump to content

Martor ulei - probleme


BRUCE77
 Share

Postare recomandată

In cati km ti-a mancat 1 litru de ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    37

  • F l o r i n

    36

  • cxr2test

    14

  • Deadly

    11

Silviu Ticau

Dupa aproape 1000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAm mult. Dupa ce te saturi de acest ulei, baga un ARAL tronic high 5W40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba,nu scapa de problema.

Incearca un 10w40 si daca persista problema..trebuie secmentat motorul.

Treaba cu noxele este din cauza consumului de ulei,uleiul participa la ardere si este scos pe evacuare putin cate putin...insesizabil cu ochiul liber.

Toba finala este neagra de funingine la iesire ?

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu Ticau

Referitor la noxe. Noxele mi`au iesit (mentionez ca am bagat masina si la statie ITP si am facut si  RAR`ul la ea/ eu am inscris masina). Azi dimineata am verificat la toba. Am dat cu degetul si ramane negreala pe deget(eu cred ca e ceva obisnuit asa ceva la tobele de masini). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci unde iti pleaca 1 litru de ulei la 1000 km ?

Problema o sa se accentueze in timp si o sa ajungi sa completezi 1 litru la 500 km.

 

LE,noxele ti-au iesit pentru ca inginerul de la itp a facut in asa natura sa iasa noxele...nu ca ti-au iesit perfect. ;)

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu Ticau

Inginerul ITP imi este fost coleg de munca (cel la care am fost prima data, inainte sa cumpar masina), dupa schimbul de filtre si ulei iar am bagat la el la ITP si au iesit noxele, la RAR nici o problema. In cartea masinii spune ca limita maxima ar fi 1l la 1000km dar mi se pare absurd. Ma gandesc sa fac un test de compresie la cilindrii. Cel putin asa elimin o cauza. Alte pareri/idei? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cifra din carte este ca sa ii acopere la garantie... altfel, daca schimbi uleiul la 10 sai 15.000km... cam cat ulei completezi ? trebuie sa cumperi la butoi.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu Ticau

Eu am sa merg saptamana viitoare la reprezentanta VW din Galati sa fac un test de compresie. Doamne ajuta sa`mi dea o veste buna si sa fie doar uleiul prea subtire. Daca e uleiul, am sa merg pe Aral 10w40 sau mobil one 10w40. Cat despre problema mea.. inafara de segmentare, ulei cu vascozitate scazuta .. mai poate fi ceva de spus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La consumul ala nu are cum sa fie de la ulei, daca nu ai pierderi pe undeva, nu scapi fara sa desfaci motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am sa merg saptamana viitoare la reprezentanta VW din Galati sa fac un test de compresie. Doamne ajuta sa`mi dea o veste buna si sa fie doar uleiul prea subtire. Daca e uleiul, am sa merg pe Aral 10w40 sau mobil one 10w40. Cat despre problema mea.. inafara de segmentare, ulei cu vascozitate scazuta .. mai poate fi ceva de spus?

Mergi in alta parte sa faci testul de compresie....la reprezentanta e posibil sa dea cu virgula.

Oricum retine aspectul urmator:un test de compresie nu este relevant la motoarele de 1.4 si 1.6 16v de generatia 1997-2004.

Testul poate sa iasa ok,motorul sa traga excelent,fum sa nu dea nici macar la pornire sau sprint rapid.....dar masina sa consume ulei exagerat.

Problema cu consumul de ulei este arhicunoscuta la cele 2 motorizari pentru ca au fost cateva lacune in proiectarea motorului.

*mai intai de toate curata epuratorul sa nu fie imbacsit si plin de ,,ciociosan''  si sa faca in asa natura sa apara surplus de presiune in baia de ulei si motorul sa nu se aeriseasca cum trebuie.

*pasul numarul 2...schimbarea semeringurilor de supapa....dar este frectie la picior de lemn la astfel de consum.

*pasul numarul 3...secmentare motor si chiulasa facuta cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu Ticau

Multumesc de raspuns. Am sa incerc sa curat epuratorul. Dar ca sa schimb semeringurile de supapa nu trebuie desfacut motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu Ticau

Am verificat azi epuratorul. Totul parea ok. Ce am descoperit, foarte mult ulei in jurul capacului de alimentare ulei. Bucsa era dusa si avea mult ulei acolo. Am pus o alta bucsa. Sper sa fi fost asta cauza pierderii mele de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.Cand ai rezultatul la testul de compresie te rog sa il postezi.Consumul de ulei vad ca este o problema frecventa la motorizarea 1,4 si este probabil(asa cum zicea un alt membru)un defect de proiectare.

Multa bafta la masurarea compresiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

O intrebare(sper ca nu offtopic, dar nu am gasit alt topic): cum se testeaza un senzor de ulei(cel din baie)? 

Situatie: Am baia sparta, si pierd ulei. Nu-i bai, ca tot completez, insa, daca trece sub minim pe joja, martorul de ulei nu se aprinde. Zici ca nu are habar senzorul ala ca nu mai are ulei destul. Iar ca sa fiu sigur ca senzorul e ok cand inlocuiesc baia, as vrea sa il testez sa stiu daca cumpar si senzor sau nu?! 

Ceva sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca- ti este modificata codarea din vcds si astefel nu te atentioneaza cand esti pe minim cu uleiul. De regula cand senzorul e defect iti apare pe bord " oil sensor workshop" indiferent de nivelul pe care il ai la ulei. Ce codare ai pe adresa 17 in vag com?

Modificat de dan1980_25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, codarea se face pentru avertizare centuri, senzor nivel lichid parbriz, senzori placute de frana...dar nu pentru senzor de ulei. Daca totusi e din codare, atunci cum il codez sa imi arate? Vreau sa il vad pe bord! 

Apropo: daca era defect, nu cumva as fi vazut eroare in Vag Com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face codare si pentru senzorul de nivel al uleiului. Practic il pacalesti. Iar daca e codat astfel, poti sa dai si cu tarnacopul in senzor ca tot nu- ti va da eroare in vcds. Pentru ca ecca si cum nu ar exista. Ca sa vezi daca e pacalit sau nu ti- am zis ce trebuie facut. Intri pe adresa 17 si postezi aici ce scrie la codare. Conteaza si daca ai immo2 sau 3

Modificat de dan1980_25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am ajuns acasa si software coding-ul la 17- instruments e :

07122 [immo 2].

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu daca nu pierde pe la semeringuri axe sau vilbrochen sau pe la etansari(baie,capac axe) masina papa ulei. Cum a zis si gabi reparatie motor, problema o sa se agraveze in timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codarea e ok. Ar trebui sa te avertizeze senzorul cand esti la minim...

La unele modele am vazut ca avertizarea apare doar dupa ce pierzi 25% din ulei. La AJM, 25% din ulei inseamna putin mai mult de 1 litru.

Poate de-aia nu apare avertizarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Adevarul e ca o verific destul de des si cum scade putin, mai completez cate 100ml ... Nu pot sa stau pana trebuie sa completez 1 litru :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cikyu, compresia mea a fost de la stanga la dreapta 11 11,5 10 10. Papa ulei dar nu-l vad scos prin fum iar de papat, il papa la turatii mari. Deja am demarat procesul de segmentare( segmenti goete, simeringuri supape, garnitura chiulasa - sper doar astea, dar aflu mai multe cand desfac motorul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am un golf 4 tdi, 115 cp din 2000. Va rog, daca poate cineva sa ma ajute cu o informatie. Azi s-a intamplat a doua oara in ultimele doua saptamani. Circulam in localitate, cu o viteza de cca 50-60 km/h si brusc imi apare pe computerul de bord STOP, se aprinde martorul rosu de la ulei, urmat de mesajul cu presiunea la ulei,se opreste motorul brusc. Am ramas bineinteles si fara servo etc. Opresc pe dreapta. Am verificat nivelul la ulei pe joja care era normal. Dau cheie si masina porneste fara probleme. Mentionez ca s-a mai intamplat odata in urma cu 2 saptamani, era chiar a doua zi dupa ce facusem schimbul de ulei. Tot atunci am descoperit ca la service s-a pus cu vreo 250 de ml peste normal ulei la motor, dar l-am scos eu si l-am normalizat. Pe langa aceasta problema tot de la ultimul schimb de ulei motorul avea un trepidat intermitent si mi se intampla cam la 3-4 zile sa se opreasca motorul brusc in mers ca si cum ar cadea, fara nici o avertizare, dupa care motorul pornea ca si cum nu ar fi fost nici o problema.(Aici sper ca am rezolvat-o dupa ce am citit mai multe. Am fost si am curatat EGR-ul era partial cu depunere. De atunci nu mai simt trepidatiile). Ramane problema cu presiunea uleiului care ma framanta. Am fost la 2 testere: - fara erori, senzor de presiune verificat si e functional. Am vorbit cu mecanicul la care lucrez de obicei si nu stie care ar fi problema. Va multumesc anticipat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Azi mi s-a aprins intermitent (culoare rosie) cu semnal sonor tot intermitent senzorul de presiune ulei dupa care s-a stins imediat. Masina era pornita de max. 4 min. si s-a intamplat dupa ploaie. Daca e senzorul de ulei sau pompa de ulei cum as putea sa imi dau seama? Orice sfaturi sunt binevenite, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!