Jump to content

2007 Mtm Audi R-tt


Airscape

Postare recomandată

In cazul lui 911 turbo, nici nu mai conteza cati erati in masina. Iti lisesc vreo 200 cai ca sa faci ceva.

Iar cu z4m, din cate am inteles este destul de aproape de RS4 , din mers, deci in functie de ce faci cu z4m vezi daca mai este cazul sa te arunci mai sus.

Link către comentariu
  • Replies 208
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Airscape

    60

  • BGDR32

    17

  • Vlad MHL

    12

  • DOOM

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am onorat si Z4M-ul cu soft SKN (~370 CP)...m-a batut la o masina jumate la 200 la ora...e ok zic eu...Cred ca puteam sa fiu chiar mai aproape daca ne dadeam 1 la 1, nu 2 la 2 si era drumul mai bun...

Link către comentariu

ma asteptam la deznodamantul asta...z4m are 343cp stock iar cu soft intr-un caz fericit 360cp...oricum te-ai tinut bine desi am impresia ca cp/kg teoretic ai avantaj + ca soferul de la z4m are 130kg+

felicitari oricum e super ok :santa[1]:

Link către comentariu

Teoretic e corect ce spui tu, Bogdane, dar in cazul de fata nu prea se respecta regula. Nu prea castiga nimic un 2.0 T fata de un 3.2 cu 6 cil in linie, mai ales cu startul din mers.

Oricum, mai mult decat onorabil rezultatul. Felicitari, Aline.

Link către comentariu

Pai Carrera 4S atinge 355 CP la 6.600 rpm, iar Z4M atinge 343 CP la 7.900 rpm. Bine, sunt multe de spus la capitolul versus intre cele doua. Carrera are 1650 kg si face 0-1000 m in 23,5 (24,7 automata), iar Z4M are 1495 kg si 0-1000 m in 23,7. Deci, e transa treaba. Oricum, ideea este ca la puteri mari, un motor turbo de cilindree mica nu mai poate lupta cu un aspirat de cilindree mare si tehnologie cu adevarat competitiva (boxer Porsche si 6 cil in linie BMW). :D

Link către comentariu

Pai din postul tau se intelege ca Porsche-ul e mai performant .......nu ai raspuns la intrebare :icon_thumright:

Link către comentariu

Deci, eu i-am explicat lui Bogdan ca un turbo de cilindree mica nu poate lupta cu un 6 cil in linie foarte performant si ca intre cele doua masini (Carrera si Z4) este stransa lupta. Porschele este mai performant decat Z4M si pe 0-100 km/h si pe 0-1000 m. In consecinta, e vorba de sofer sau de felul in care au plecat ei din mers.

Link către comentariu

Sa inteleg ca Airscape a mintit. Nu l-a facut nici pe Porsche, pt ca e la fel de performant ca si Z4M, deci.....

Eu m-am bazat doar pe ce a spus el , nu l-am vazut cand l-a facut pe Porsche

Link către comentariu
Sa inteleg ca Airscape a mintit. Nu l-a facut nici pe Porsche, pt ca e la fel de performant ca si Z4M, deci.....Eu m-am bazat doar pe ce a spus el , nu l-am vazut cand l-a facut pe Porsche

Nu am de ce sa mint, am mai repetat asta si altor carcotasi. Carrera 4S ala nu fuge ca Z4M-ul cu soft nici in 100 de ani. Initial am crezut ca sunt apropiate ca performanta, dar dupa ce m-am dat cu Z4M pot spune ca nu e asa. E mai greu, are mai putini cai, are si 4x4 care la viteza mai mare il trage in jos fata de Z4M care are traciune spate, plus ca mai era si Tiptronic ! Z4M e masina de 4.9 suta stock, cu soft gandeste-te ca fuge cat un RS4 ! Chiar Tom mi-a spus ca e la egalitate cu un RS4!Si ca sa vezi ca nu mint poftim:

vladdaman

Stage 5

Join Date: Feb 2006

Oras: bucuresti

Age: 20

Posts: 640

My Photos: (0)

Member of: [ NoSpeedLimit Romania Club]

Re: MTM Audi R-TT --------------------------------------------------------------------------------

am vazut aseara masina e pericol...te dadeai cu un 997 4s daca nu ma insel si l-ai cam facut din ce am vazut frumos asa...scula masina nu mai pune la suflet ce zice lumea ca multi vorbesc putini cunosc am patit-o si eu de n ori ...

http://forum.4tuning.ro/showpost.php?p=121...mp;postcount=93
si atunci cum i-a dat-o lui Porsche 911 S, tot din mers? Nu are tot 6 cilindri?

E 4S, nu S...si e Tiptronic. Deci...asta cred ca e cauza.

Repat ca Z4M-ul are si soft SKN care ii mai da vreo 20-25 de cai! Care desi sunt putini, conteaza. O masina jumate distanta, la 200 Km/h stiti cat inseamna, ca am facut un calcul ? Inseamna 2 zecimi!

Iar daca ne dadeam 1 la 1, cred ca as fi fost si mai aproape. Pentru ca eu am raportul masa/putere mai bun. Adaugandu-se mase egale celor 2 masini, e clar ca mai pierd din diferenta de raport.

Si nu vreau sa credeti ca incerc sa gasesc scuze cum fac altii, ba ca nu am plecat bine, ba ca nu mi-a intrat in viteza...dar drumul era varza ! Era numai pamant pe jos, mi-a patinat si in a 3-a...

si plus ca are o masina turbo, deci ar avea avvantaj fata de aspirat pe reprize

De fapt cred ca e chiar invers. Pe langa faptul ca am piedut ceva la start, patinandu-mi pe 2 si putin din 3...am pierdut ceva cand am schimbat a 4-a...am avut putin turbo-lag. Chiar si cei din Z4M mi-au spus ca se vedea cum pierdeam la schimbul de trepte.

Modificat de Airscape
Link către comentariu

Tu cand te dai presupun ca schimbi undeva in jur de 7000 rpm. Mai jos de min 5000 nu cred ca-ti scade turatia. Ce turbo lag atunci?

Nu stiam ca Porsche era 4S Tiptronic-atunci chiar e posibil sa fie mai slab ca Z4M.

Iar din punctul meu de vedere, tu ai pierdut cu Z4M din cauza rotilor: prea mari si prea grele. Tu 19'' si vreo 14+kg/janta, Z4M 18'' si undeva la 12kg/janta. Conteaza mai mult decat crezi.

Sunt curios daca te-ai da cu un S3 cu soft, care ar fi situatia. Cred ca stiu eu un prieten caruia i-ar face o deosebita placere sa te intalneasca in trafic.

Link către comentariu

Masina intra in service pentru mici "operatii" revopsit spoiler fata, vopsit+montat praguri noi, schimbat 1 proiector ceata care cam tremura ca are reglajul rupt, schimat dump valve (se schimba la 30.000km). Vreau sa vad si ce e cu scutul, dupa cursa cu z4 am ajuns cu el aproape pe jos la garaj, de bun ce era drumul.

Sunt convins ca in alte conditii as putea sa fac si mai bine cu z4 ala. s3...poate ma vad cu Nadir

Link către comentariu

Nu spune de doua ori. ;) Acus vine Nadir la tine la usa. :rolleyes:

@bgdR32 Carrera 4s Tiptronic are 24,7 pe 0-1000, fata de 23,5 cat face manuala. Deci se explica

@airscape Delicata treaba cu S3 resoftat, chiar daca ai multe kile avantaj. E strans, dar cred ca tu castigi.

Link către comentariu

@airscape: man, unde te ai dat de ai ramas fara scut? ai mers off road? eu credeam ca treburile astea se fac si ele pe o bucata de drum mai buna , etc apropos, care au fost "regulile" jocului? de la x km/h pina la viteza max sau de la x km/h la x km sau cum ?

ma mir cum de sta nadir asa cuminte pt moment , cum de nu s a intilnit cu airscape :huh: asta o sa fie o chestiune de vazut :)

Link către comentariu

daca nadir se lasa asteptat poate vin eu :huh: as vrea sa ma dau si eu cu tine cu toate ca am impresia ca o sa ma faci din mers...

cred k o sa ies diseara pe strazi ca tre sa ma vad si cu nadir k am pormis.

Link către comentariu
@airscape: man, unde te ai dat de ai ramas fara scut? ai mers off road? eu credeam ca treburile astea se fac si ele pe o bucata de drum mai buna , etc apropos, care au fost "regulile" jocului? de la x km/h pina la viteza max sau de la x km/h la x km sau cum ?

ma mir cum de sta nadir asa cuminte pt moment , cum de nu s a intilnit cu airscape :sbine: asta o sa fie o chestiune de vazut :sbine:

Am scris si mai sus cred. Ne-am dat in xxxx, la xxx in padure acolo. Asfaltul e ok, dar drumul era PLIN PLIN de noroi uscat, pietre, si bucati intregi de noroi uscate cazute de la camioane. In prima cursa eu eram pe prima banda, care era CRIMA. Am plecat ca pe macadam, si nici nu i-am mai dat. Am auzit si cateva lovituri pe sub masina, pe langa tonele de pietricele pe care le luam cu rotile. Tom fericit cica "te-am facut varza". Apoi am mers eu pe contrasens, amandoi fiind pe benzi oarecum ok. Chiar sunt f. ofticat, de bara nu imi e, dar mi-au sarit pietre si in parbriz si in oglinzi... Plus ca pietricele alea nu stiu pe unde au intrat, pe la frane etc. :(((

Am plecat la de la 50 Km/h pana la aprox. 200 Km/h. Mi-a patinat mult in 2, mi-a patinat putin si in 3....totusi la 160 eram unul langa celalalt...cand am schimbat 4 am inceut sa pierd putin (si nu stiu de ce, dar chiar am simtit un mic "lag" pe care nu il am de obicei)...

Cu Nadir m-am intalnit intr-o seara, am facut schimb de numere, si ramane sa ne intalnim. Nu prea am mai iesit insa lately.

daca nadir se lasa asteptat poate vin eu :P as vrea sa ma dau si eu cu tine cu toate ca am impresia ca o sa ma faci din mers...

cred k o sa ies diseara pe strazi ca tre sa ma vad si cu nadir k am pormis.

Pai tu parca iti schimbasei cam tot pe masina inclusiv turbina etc...si aveai undeva la 400 cai din cate am citit eu ? Sau inca nu ai facut modificarile astea ?

Modificat de nadir
Link către comentariu

totusi incearca sa dai mai putine detalii despre intalniri ilicite...mai ales locatia si NUMELE...tine-le pentru tine sau cel putin in afara forumului :icon_thumright: eventual spune ca te-ai dat cu o masina si rezultatul...rezuma-te la atat daca nu vrei sa ai probleme destul de grave

@vlad : datele alea cu carrera 4s tiptronic vs manual sunt oficiale de la porsche sau testate de cineva cu start de pe loc si launch facut de tiptronic? nu de alta dar tiptronic S am impresia ca e o cutie mai rapida ca mecanica

Modificat de zGb
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!