Jump to content

2007 Mtm Audi R-tt


Airscape

Postare recomandată

Pot sa ma "laud" si eu cu un scalp de Continental GT, in schimb "esica" poate sa-l bata si de pe loc fara probleme :)

Modificat de aiculedtzu
Link către comentariu
  • Replies 208
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Airscape

    60

  • BGDR32

    17

  • Vlad MHL

    12

  • DOOM

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am o mica ingrijorare...Am facut aseara o plecare mai violenta de pe loc, era si cam umed pe jos si mi-a patinat rau de tot in treapta 1 si mi s-a dus turometrul direct in 8000 de ture (maxim cat am pe bord), dar doar pt o fractiune de secunda. La mine linia rosie incepe la 6500 ture. E ceva grav ? Credeti ca a daunat cumva motorului ?

Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Nu are ce sa dauneze deoarece mai mult ca sigur motorul tau are o limita de turatie electronica. Adica are o turatie la care se plafoneaza.

Link către comentariu

Asta ma gandeam si eu, ca ar fi trebuit sa imi taie gazul la o anumita turatie....Dar s-a dus pana in 8000 care e maxim afisat pe bord.

Crezi ca limita eletronica de turatie sa fie peste cea maxima afisata pe bord, sau cei de la MTM au scos aceasta limitare ? La BMW taie alimentarea pe la 7500 ture, din 8000 afisate pe bord.

Link către comentariu

Si la GTi parca tot in 7 500 imi taie din 8000..eu am dsg si asta ar putea fi o cauza..dar deobicei nu prea se ajunge la ultima cifra..nu cred ca e nimic grav si sigur ti s-a modificat limitarea..Oricum e bine de stiut..acum poti sa ii dai pana in 8000 :)

Link către comentariu

In nici un caz nu o sa ii dau 8000 din proprie initiativa...dar la mine e mai nasol pentru ca uneori imi patineaza violent in 1-a si a 2-a si se tureaza instant

Link către comentariu

Nu cred ca trebuie sa faci o tragedie din asta, insa nu cred ca trebuie sa devina un obicei :lol:

si eu la S3 am scapat odata in 8000 de ture si nu s-a intamplat nimic

Link către comentariu

confirm 8000 de ture din greseala :lol: am simtit limitarea peste 7000 undeva (nu stiu exact unde ca nu ma uitam la turometru) .

Link către comentariu

stiu ca dupa cip/soft limitarea de turatie din fabrica ramane, doar cea de viteaza se scoate.... am sau nu dreptate?

Link către comentariu

Depinde cine face softul, cum il face... e posibil sa ramana la fel, e posibil sa fie ridicat, pana la urma depinde si de proprietar, daca vrea sau nu...

Link către comentariu

Off-Topic: Am umblat astazi "putin" la evacuare...si la soft....rezultatul: 500 CAI :D)))

post-4985-1195210433_thumb.jpg

On-Topic: O sa pun astazi e serie noua de poze. Photo-shooting for Autoshow. Thanks to Vlad MHL & Costi

Modificat de Airscape
Link către comentariu
Am o mica ingrijorare...Am facut aseara o plecare mai violenta de pe loc, era si cam umed pe jos si mi-a patinat rau de tot in treapta 1 si mi s-a dus turometrul direct in 8000 de ture (maxim cat am pe bord), dar doar pt o fractiune de secunda. La mine linia rosie incepe la 6500 ture. E ceva grav ? Credeti ca a daunat cumva motorului ?

scuze ...dar prima data am crezut ca glumesti...dar din pacate nu esti singurul de pe aici care nu prea stie ce e cu softurile!!!scuze pt malitiozitate dar trebuia!!!

puii mei... normal ca daca softul este facut de cineva care chiar se pricepe limitarea de turatie este modificata in primul rand!o modificare de soft profi implica mult mai multe decat putina presiune in turbina!!!se ridica multe limitari inclusiv cea de viteza, turatie, etc.parametrii se modifica dinamic nu doar...asa 1-2 care se mai cunosc!

btw masina nu o sa pateasca nimic atata timp cat si stii sa mergi cu ea!chiar daca ai atins 8000 rpm pe bord ..realitatea era putin alta...poate avea limitare in 8200 de ex...cine stie!oricum cu putin ajutor poti sa afli multe legate de softul tau..ce limitari ai, ce s-a modificat, etc...doar intreaba...

Link către comentariu

OK, dar nu am vazut inca nici un tuner respectabil care sa faca un soft la masina si sa-i duca limita de turatie la max din cat are pe ceas :frigbaitata:

MTM mai mult de 7000 sau max 7500 (in cel mai impins caz) nu cred ca l-a dus. Este doar parerea mea.

Link către comentariu
OK, dar nu am vazut inca nici un tuner respectabil care sa faca un soft la masina si sa-i duca limita de turatie la max din cat are pe ceas :D MTM mai mult de 7000 sau max 7500 (in cel mai impins caz) nu cred ca l-a dus. Este doar parerea mea.

cum bine zicea zyxu'...depinde ce vrei d la masina!eu am 7000 rpm pe bord iar limitarea este la 7200 de ex!daca vrei mai multe detalii nu ezita sa ma contactezi....intr-un timp chiar ai vrut sa te dai cu mine! :D

OK, dar nu am vazut inca nici un tuner respectabil care sa faca un soft la masina si sa-i duca limita de turatie la max din cat are pe ceas :) MTM mai mult de 7000 sau max 7500 (in cel mai impins caz) nu cred ca l-a dus. Este doar parerea mea.

daca sunteti domnu' cu compresoru'intrebati unul dintre prietenii dvs ce face softuri si vedeti ce va raspunde!e doar parerea mea ! :)

Link către comentariu
Ne vedem, nici o problema...Lasa-mi un nr de telefon pe privat... Cu Octavia, nu ?

aici pe net nu are octavia, are golf editie 30 :D :D

Link către comentariu

Eu unul nu stiam ca Octavia are max 7000 rpm pe ceas :P si daca ai limita la 7200 rpm inseamna ca vrei sa o strici.Cel putin asa vad eu.

Eu doar spuneam de un tuner gen MTM, SKN etc care din experienta mea fac softuri mai mult safe decat orientate spre obtinerea maximului din motor cu orice risc. Eu cred ca ti-ai asumat niste riscuri mari daca este asa cum spui tu, dar hei, fiecare face ce vrea :lol:

PS:potsa bag mana in foc ca MTM nu a ridicat limita la 8000. Probabil fenomenul este exact ca atunci cand bagi din 3 2 in loc de 4 spre exemplu. In frana de motor masina atinge rpm max.

Link către comentariu
Eu unul nu stiam ca Octavia are max 7000 rpm pe ceas ;) si daca ai limita la 7200 rpm inseamna ca vrei sa o strici.Cel putin asa vad eu.

Eu doar spuneam de un tuner gen MTM, SKN etc care din experienta mea fac softuri mai mult safe decat orientate spre obtinerea maximului din motor cu orice risc. Eu cred ca ti-ai asumat niste riscuri mari daca este asa cum spui tu, dar hei, fiecare face ce vrea ;)

PS:potsa bag mana in foc ca MTM nu a ridicat limita la 8000. Probabil fenomenul este exact ca atunci cand bagi din 3 2 in loc de 4 spre exemplu. In frana de motor masina atinge rpm max.

putem face un pariu : vine cu tt-ul, i se citeste softul, si inainte de deschiderea lui facem pariuri...cred ca e mai bine asa ..decat sa ne ardem mainile ! :D

p.s.exista mult mai multi tuneri respectabili decat cei pe care i-ai enumerat tu. de fapt unii au probleme chiar daca se numesc x...sau y ...si retrag diverse kituri dupa ce le arunca pe piata fara prea multe teste....

p.s.1.mereu m-am intrebat cum poti sa dai 2 in loc de 4 sau 1 in loc de 3 .... ;)

p.s.2 motoarele tfsi de prima generatie (185, 200, cp) au mai putin cu 1000 rpm decat noua generatie (240, 265 cp) ;)

p.s.3. viata e plina de compromisuri si riscuri asumate...ori traiesti...ori... :D

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!