Jump to content

Fabia benzina cu sunet de diesel


flopem
 Share

Postare recomandată

Confirm si eu acelasi sound de diesel este si la mine la rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehe...nu mai sunt benzinarele cu carburatie de altadata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Al meu face la fel si nu e zgomot de tacheti, e un diesel micut, chiar m-a ,,felicitat'' cineva cu intrebarea: E diesel, nu? Intradevar, vara zgomotul scade cand motorul este bine incalzit dar nu dispare. Iarna e foarte galagios. Acum am pus Valvoline Max Life 10w40, zgomotul persista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai motorul de 1,4 chiar e mai silentios decat 1,2 htp ! Posibil ai alta cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am inteles ca cel de 1,4-74 kw e galagios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut! aceasi chestie o am si eu la motor,suna ca un diesel! dar aparent asa tebuie sa sune,am fost cu ea la garaj skoda in Marea Britanie unde locuiesc si chiar mi-au aratat 2 masini identice cu acelasi sunet,asa ca mam convins ca asa trebuie sa sune,am masina de 3 ani si nici o problema cu motorul pana acum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutari am si eu o problema cu un sunet ca de diesel dar care apare si dispare  Apare la relanti si cand motorul este cald!   

  Multumesc anticipat  skoda fabia 1.4 mpi 2002 50kw cod motor aqw Modificat de konve_88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa sunet ar fi doua variante: evacuarea scapa la imbinarea intre chiulasa si galeria de evacuare sau un tachet are supapa blocata si nu se mai amorseaza. Personal mizez pe varianta cu techetul defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca is hidraulici tachetii la 8v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar daca are axul cu came in bloc si tije impingatoare , tachetii sunt hidraulici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are importanta ce tacheti are...un lucru este cert...acolo in opinia mea va trebui masurata presiunea uleiului, chiar daca martorul luminos inca nu sesizeaza vreo problema...,,senzorul" aprinde becul cand presiunea scade sub 0.3bari...dar cred ca nu trebuie asteptat pana se va aprinde martorul.

Afirmatia lui Konve este clara: la ralanti si cand motorul este cald...adica atunci cand presiunea uleiului este mai mica, banuiesc ca daca creste turatia motorului, si sunetul respectiv dispare...cel putin asa am inteles eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect este adevarat carmina. Deci pot sa ma gandesc eventual la pompa de ulei? Sau sa incerc mai intai sa schimb uleiul momentan am 10w40? ce parere aveti?

Modificat de konve_88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere sa nu schimbi uleiul, pana cand nu vei sti exact care este situatia.

Trebuie neaparat verificata presiunea de ulei....  daca intr-adevar ai probleme cu ce am mentionat,  poti sa bagi ce ulei vrei tu, si sa inlocuiesti tachetii,  ca tot nu vei rezolva problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci singura soluție ar fi sa verific presiunea și sa iau decizii în funcție da rezultat? Una din soluții ar fi înlocuirea pompei de ulei?

Modificat de konve_88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact.

Nu stiu..... Poate sa fie sorbul pompei infundat, si sa fie de ajuns o curatare....eu doar presupun, ma gandesc ca mecanicul va sti mai bine ce este de facut...

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi carmina am sa revin cu un update privind situatia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Si la mine 1.4 74KW nse aude parca un zgomot de diesel dar e diferit si persista si la cald. Totusi tind sa cred ca este de la rolele de la distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca crezi ca zgomotul provine de la rolele de la distributie, s-ar putea ca in curand motorul sa nu mai aiba niciun zgomot de diesel.

Ar fi bine sa dai jos aparatoarea de plastic care mascheaza distributia si sa te uiti cu atentie.  Daca zgomotul provine de la distributie....cred ca esrte timpul pentru inlocuire.

Decizia iti apartine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept sa se incalzeasca putin sa cercetez mai in amanunt acele zgomote care parca uneori se intrerup.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare! Problema cu sgomotul acesta despre care s-a vorbit mai sus o am se eu, ba se aude, ba nu se aude. Am masurat presiunea uleiului la relanti,am 0.8 iar daca accelerz putin ajunge 2-3 bari. Stie cineva care este presiunea normala pt aceast tip de masina?(skoda fabia 1.4-16V)  A rezolvat cineva problema? Tin sa mentionez ca acum masina este in servis pompa de ulei data jos iar mecanicul vrea sa o schimb fara sa stie daca este defecta. Nu stiu ce sa fac, nu-mi da garantie ca este de la pompa, cica trebuie luate prin eliminare. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si luate prin eliminare ajungi sa te coste cat un motor la mana a doua, parerea mea. Anul acesta desfac si eu motorul sa vad care este provenienta galagiei din motor care tind sa cred ca este de la segmenti sau tacheti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi uzati culbutorii, acel zgomot ar trebui sa fie constant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. La mine a devenit zgomotul constant dupa 3 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare,la mine se aude ca un diesel adevarat,initial mi s-a spus ca sunt culbutorii,dar astazi cand am schimbat distributia am aflat ca este de fapt o bataie a unui  pistoan.Omul a zis ca nu este chiar asa grav(cand mi-a vazut fata),altora le bat toate pistoanele si merg bine mersi.Cred ca voi adormi greu asta seara;aveti idee cat m-ar costa reparatia completa a motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti consuma ulei ? Daca da in ce cantitate/km ? Esti 100% ca nu e de la tacheti ? bataia de piston intervine mai greu decat cea de tachet, ar trebui sa circuli cu ulei putin (sau cu specificatie gresita pentru motorul tau) si la turatii ridicate constant ori sa fierbi motorul etc poate fi un bolt de piston / cuzineti uzati cum a zis mecanicul .Pana nu primesti un raspuns definitiv la problema e greu sa estimeze cineva un cost de reparatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!