Jump to content

Skoda Fabia 1.2 HTP (70 CP) Elegance - sfaturi si informatii


jumpman
 Share

Postare recomandată

parerea mea e ca e prea scumpa si consuma si mult in oras. Alege alt motor. Asta in mod sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rvacaru

    11

  • jumpman

    9

  • Romanul

    8

  • stefan_ieu

    5

Eu tot caut masina de vreo 2-3luni, durata mare din cauza banilor bineinteles. Am cam studiat zic io peste 90% din piata la un pret de maxim 13500DDP.

Am ramas pe Fabia2 motor 1.4 86CP echipare Elegance+climatronic. Am facut test drive cu aproape toate modelele care m-au interesat.

Sa enumar modelele ca sa iti faci o idee, ce imi aduc aminte: Corsa, Ibiza, Cordoba, Polo, Yaris, Colt, Fiesta, Focus, Swift, Clio3, Ceed.(ce mi-am adus aminte)

AM ales Fabia pt comfortul interior(mie mi s-a parut cea mai misto), manevrabilitate si pt marca. Exteriorul la fel mi se pare f. misto, dar nu pot sa zic ca cel mai mult, Corsa, Ceed, Swift, Yaris nu sunt mai prejos.

Dintre toate modelele la fabia nu am avut absolut nimic de reprosat, fiecare din celelalte avand minusuri.

Eu preferam opel, dar nesimtirea dealerilor(am stat 10min sa apuc sa vb cu cineva, de parca ei ti-ar face un favor tie, de parca ar fi toti angajatii milionari) si a producatorilor care nu dau 2lei pe ro(6-7 LUNI Corsa !!!, 2-3 luni minim astra) m-a facut sa ma razgandesc.

Apropo, tine minte ca alegerea e numai a ta, tu dai banii, tu o sa te plimbi cu ea, fa test drive, vezi cum te simti la volan. Nu pune prea mult pret pe ce zic altii(prieteni, forumisti), decat daca zic 1000 nu poate ca stiu ei ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sint putin dezamgit ca nu ati luat in considerare si CZ3 de la mitshubishi. E o masina ok, cu interior ceva mai ciudat si mai ales vine cu garantie de 100k km si ceva revizii gratuite. Are si ceva tehnologie recenta pe la motor. Dezavantajul mare e ca nu prea are portbagaj, insa pentru doua persoane e super ok. Un fost coleg are de asta si e foarte multumit de el.

As da oricind banii pe un cz3 cu motor de 100 cp in loc de 1.2 htp pe orice masina ar fi motorul asta.

http://www.mitsubishi-motors.ro/Versiuni-si-preturi_34.html De exemplu doar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare alege ce-i place, cum tu preferi un motor mai bun altii prefera un interior mai calitativ. Eu am ales 86cp vs 100cp dar interiorul cel mai elegant in viziunea mea(Fabia). Interiorul de la Colt mi s-a parut sub multe alte modele, dar bineinteles e chestie de gust.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu dau bani pe motor mai mare cand pot sa ii dau pe confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am spus ca interiorul e nasol, doar ca pare mai altfel si nu e atit de sobru ca la fabia/polo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unii ar spune ca si motorul inseamna confort :)

Pe asta n-am mai auzit-o pana acum... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cz3 a fost prima optiune, mai ales ca mai stiam povesti de prin service cum ca motorul e impecabil. Insa nesimtirea dealerilor m-a facut sa imi schimb parerea. Daca s-au comportat asa cand vroiam sa le dau 13 000 de euro, la revizii, pentru 200 de euro sau cat o fi era clar ca o sa fie si mai nesimtiti. Dar poate au fost doar cu mine asa, who knows

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe asta n-am mai auzit-o pana acum... :P

Pai sa iti explic (desi este simplu ca buna ziua). Confort nu inseamna doar scaune moi si 45 de senzori in jurul tau. Confort inseamna si sa poti conduce relaxat, sa nu iti urce adrenalina in cap la fiecare depasire pe care o faci cu motorul turat la maxim, sa nu ai nervi de fiecare data cand iti urci familia pe un deal si te rogi de ea sa mai faca ultimii metri; confort inseamna si un motor care lucreaza in sarcina mica-medie (deci nu face zgomot), samd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SYM, imi pare rau ca ai avut de-a face cu nesimtire. Pacat ! Eu auzisem numai lucruri bune de ei.

RVacaru, de acord cu tine. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sa iti explic (desi este simplu ca buna ziua). Confort nu inseamna doar scaune moi si 45 de senzori in jurul tau. Confort inseamna si sa poti conduce relaxat, sa nu iti urce adrenalina in cap la fiecare depasire pe care o faci cu motorul turat la maxim, sa nu ai nervi de fiecare data cand iti urci familia pe un deal si te rogi de ea sa mai faca ultimii metri; confort inseamna si un motor care lucreaza in sarcina mica-medie (deci nu face zgomot), samd.

dar 1,4 si 1,6 sunt mai confortabile decat 1,2? :P crezi ca de la 100km/h pe strazile noastre mai poti conduce confortabil cu sotia in cap? ...crezi ca 1,2 este un motor cocosat de mobra de care te rogi sa urce un deal? :( ...ai condus 1,2? eu am condus 1.4, 1.6 diferente sunt..dar nu exagerate..asa cum ma chinui eu sa depasesc o masina la fel o faci si tu cu 1,4... apropo...este diferenta mare intre 1,6 si 1,4? dupa ce viteza observi aceasta diferenta?(discutam nu ne certam..sa-mi intelegi tonul :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sa stii ca e ceva diferenta intre modul in care dezvolta puterea 1.6 FSI si 1.4 16V.

Poate nu neaparat la cifre gen 0-100, dar se simte al naibii in elasticitate. Desi masina cu 1.6 e mai grea, imi permite sa folosesc mult mai mult a 5a, fara sa fie nevoie sa retrogradez, cum imi cerea pe acelasi drum masinuta cu 1.4.

1.2 versus 1.4 e totusi alta poveste. Deja din cifrele de acceleratie apar diferente mari, la reprize la fel. Cat despre 1.6 versus 1.2 cred ca nu are sens sa mai comentam, nu? Diferenta intre a te afla intr-o Fabia 2 1.2 si o Fabia 2 1.6 in spatele unui TIR care merge cu 80 si care trebuie depasit iute ca vine o curba... Din ce am observat eu personal, fiecare Nm si fiecare cal putere conteaza. Si mai conteaza si modul in care arata curbele de cuplu/putere. Iar daca tu nu ai observat nici o diferenta cand ai condus 1.2 64 CP/112Nm si un 1.6 de 115 CP/ 155Nm atunci probabil ca nici un 1.8T de 160 CP nu te va impresiona :D Trebuie sa cauti de la 250 CP in sus

LE: Fabia 2 1.2 HTP 70 CP 0-100 in 14,9 secunde!

Fabia 2 1.4 16V 85 CP 0-100 in 12,3 sec

Fabia 2 1.6 16V 105 CP 0-100 in 10,1 sec

Cred ca totusi confort mai mare in conducere obtii cu 1.6 decat 1.2 nu? Ori ca esti pe Dealul Negru, ori pe autostrada in Germania cu 4 insi si bagaj, ori pe Valea Oltului. Mi se pare amuzant sa nu crezi ca motorul conteaza la confort... ar fi culmea sa apara C-Klasse cu motor 1.4...ca doar se urneste de pe loc nu? :(

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sa iti explic (desi este simplu ca buna ziua). Confort nu inseamna doar scaune moi si 45 de senzori in jurul tau. Confort inseamna si sa poti conduce relaxat, sa nu iti urce adrenalina in cap la fiecare depasire pe care o faci cu motorul turat la maxim, sa nu ai nervi de fiecare data cand iti urci familia pe un deal si te rogi de ea sa mai faca ultimii metri; confort inseamna si un motor care lucreaza in sarcina mica-medie (deci nu face zgomot), samd.

Nu cred ca m-ai inteles, nu am auzit niciodata argumentul ca motorul mare creaza confort :icon_cry: :P Vesnica discutie imi trebuie motor de 300 CP ca sa depasesc pentru ca nu stiu sa schimb vitezele o stiu :)

Legat de argumentele tale .... le-am auzit de o mie de ori si nu tin la mine. Stau in Bucuresti, nu merg la tara, nu car porci cu masina :lol: :lol: si da 45 de sensori si scaune cu puf inseamna confort pentru mine ca doar stau pe loc (tocmai am facut 3 ore dus intors aeroport). Ce e in Buc in miezul zilei nu mai poate fi numit mers ci stat pe loc.

PS: Forumurile nu au darul de a reda si tonalitatea si sper sincer sa nu ma intelegi gresit doar incerc sa ma amuz si nu sa jignesc. Nu sustin ca optiunea mea e mai buna pentru altii ci doar pentru mine , te respect in trafic si ma dau la o parte din fata ta ca sa poti sa faci de la 0-100 in 8 sec si recunosc ca daca as avea fonduri as lua o masina de 200 cp etc.

Si scuze tuturor pentru :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, haideti sa nu "ingropam" de tot motorul 1.2 de pe Fabia sau motorul 1.4 de pe Octavia !

Am mai spus-o dar o repet ! Au fost gandite si realizate pentru ca fiecare din ele au ca tinta un anumit gen/tip de clienti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, haideti sa nu "ingropam" de tot motorul 1.2 de pe Fabia sau motorul 1.4 de pe Octavia !

Am mai spus-o dar o repet ! Au fost gandite si realizate pentru ca fiecare din ele au ca tinta un anumit gen/tip de clienti.

Corect si atata timp cat exista cerere va exista si oferta de astfel de motoare.

Modificat de Romanul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te respect in trafic si ma dau la o parte din fata ta ca sa poti sa faci de la 0-100 in 8 sec si recunosc ca daca as avea fonduri as lua o masina de 200 cp etc.

Mai greu sa te dai din fata mea la o parte, ca nu prea impartim aceleasi sosele. Si am vaga impresie ca vom merge unul in spatele celuilalt, ca (si) eu am prostul obicei sa circul dupa reguli :lol:

PS: De ce nu mergi cu transportul in comun in Bucuresti daca esti un spirit practic? Nu e de utilizat? In loc sa arzi benzina degeaba in trafic...

PPS: Nu am 200 CP :icon_cry: Si eu sunt un spirit practic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sa iti explic (desi este simplu ca buna ziua). Confort nu inseamna doar scaune moi si 45 de senzori in jurul tau. Confort inseamna si sa poti conduce relaxat, sa nu iti urce adrenalina in cap la fiecare depasire pe care o faci cu motorul turat la maxim, sa nu ai nervi de fiecare data cand iti urci familia pe un deal si te rogi de ea sa mai faca ultimii metri; confort inseamna si un motor care lucreaza in sarcina mica-medie (deci nu face zgomot), samd.

@rvacaru, continui eu argumentele lui Romanul :

a) depasirile le faci stiind ce motor ai sub talpa, faza cu adrenalina tine si la cei cu motoare mai puternice : cu cat ai motorul mai puternic cu atat te vei avanta mai des in depasiri, facute mai din scurt, asa ca si acolo iti poate tremura fundul uneori (asta daca-ti pasa de viata ta si a nevinovatilor de pe contrasens, chestie care nu e valabila in toate cazurile). Cu motor mai mic pur si simplu nu te vei avanta in atatea depasiri in cate te-ai baga cu motor mai puternic. Dar daca faci depasirile riscante sau nu, asta nu tine de puterea motorului. De fapt, daca stau bine sa ma gandesc, mai des am "tremurat" cand de pe contrasens faceam o depasire unul cu un motor mare decat unul cu un motor mic. Prietenii stiu de ce.

b ) Niciodata pana acum nu m-am rugat de masina mea la deal. Am retrogradat si a fost ok. Probabil ca tu, daca te-ai urca cu un 1.2 pe un deal ai fi nemultumit. Dar asta e o chestie de prespectiva, nu de motor neaparat. Probabil ca eu, cu masina ta, n-as trage atat de tare pe un deal ca tine.

c) oricum merg cu muzica pusa in masina, sunetul motorului nu ma deranjaza. Iar daca vrei sa iei asta in considerare, mie mi se pare ca sunetul motorului (sau mai bine zis al evacuarii) este muzica pentru cineva pasionat de motoare puternice. Tocmai, cred ca la ala motorul se aude mai tare.

Iar daca tu nu ai observat nici o diferenta cand ai condus 1.2 64 CP/112Nm si un 1.6 de 115 CP/ 155Nm atunci probabil ca nici un 1.8T de 160 CP nu te va impresiona :D Trebuie sa cauti de la 250 CP in sus

Sau poate pur si simplu omul nu calca acceleratia pana la fund imediat ce are drum liber in fata. E si asta o "specie" de soferi. Pe cale de disparitie din pacate.

Modificat de stefan_ieu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS: De ce nu mergi cu transportul in comun in Bucuresti daca esti un spirit practic? Nu e de utilizat? In loc sa arzi benzina degeaba in trafic...

Unde am zis ca nu il folosesc?Acolo unde pot utilizez metroul. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte misto masina dar cheala in banii de care se discuta pe aici. <14000DDP

+ ca e opel, si eu sunt de parerea ca daca la dealer unde dai 14mii si sunt nesimtiti(eu asa am patit de 2 ori la radacini motors) nu vreau sa-mi inchipui cum e la service unde dai sub200E, cum zicea cineva mai sus. Poate gresesc, dar eu nu as risca.

P.S. Opel astra full pentru mine ar fi o optiune serioasa daca as avea sa zic 16mii, as trece si peste nesimtirea romaneasca, ramin la parerea ca opel face masini fiabile.

Dar eu nu as alege NICIODATA cea mai slaba motorizare si cea mai slaba echipare.

Modificat de Lazy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi se pare motorul de 1.4 de 90CP o motorizare salba, si in 14500 DDP cu oferta de acuma intra, climatizare electronica, pachet sport cu ESP, si o groaza de optionale care nu mi le aduc aminte, oricum oferta e aici http://www.opel.ro/site/campaign/campaign_details.php?id=364

Si mi se pare o motorizare mai buna decat cea de baza de pe Golf si pana la urma nu e orice e Opel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rvacaru, continui eu argumentele lui Romanul :

a) Cu motor mai mic pur si simplu nu te vei avanta in atatea depasiri in cate te-ai baga cu motor mai puternic.

Adevarat, dar daca folosesti masina puternica "cu cap", ai un confort (ca despre asta vorbeam) mai bun decat cu motorul mic. Multe depasiri pe care nu le faceai cu cea mica, le rezolvi confortabil cu cea mare (evitand sa mai inghiti fum si alte noxe de la TIR)

c) sunetul motorului (sau mai bine zis al evacuarii) este muzica pentru cineva pasionat de motoare puternice.

Nu, al motorului nu al evacuarii. O masina confortabila cu motor (mai) puternic nu are decat tot o banala evacuare "nesport". E vorba de zgomotul motorului in sarcina. Gandeste-te cum se aude de sub capota un HTP la 4000 de ture la 140 la ora si apoi gandeste-te la un 2.0 care la aceasi viteza isi "permite" sa aiba doar 2500 de ture... intelegi diferenta dpdv confort?

Nu imi sariti in cap, n-am zis nimic rau de HTP. Am combatut doar ideea de a ignora importanta motorului in ceea ce defineste notiunea de confort.

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fain am urcat Dealu Negru cu Fabia...cu a 2a si a 3a pe la 4500 de ture...O placere. in a 3a la 90km/h merge super. Concluzie: pe la noi prin Ro e un motor decent. Pe autobahn am vrut ceva mai mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi sariti in cap, n-am zis nimic rau de HTP. Am combatut doar ideea de a ignora importanta motorului in ceea ce defineste notiunea de confort.

Hai ca deja sutem carcotasi. E bune toate dom'le. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!