Jump to content

Launch Control Pe Dsg


dany
 Share

Postare recomandată

da, la golf. nu si la passat.

cel putin, nu la toate DSG-urile.

ideea este ca pasii descrisi de tine sunt corecti. doar ca daca motorul nu trece de 1200-1300 de ture, functia de launch control nu este activa.

dar nu e capat de tara. din cate am inteles se resofteaza ECU si in 5 minute e gata. si din cate banuiesc ar trebui sa fie si gratuita operatiunea.

o alta varianta de "launch control" este kickdown cu autoholdul pus! (macar ai avantajul ca nu mai piezi timp mutand piciorul de pe o pedala pe alta si cand accelerezi, masinna este perfect oprita) :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dany

    19

  • Paul_L

    7

  • C Z R

    7

  • Executron

    5

Top Posters In This Topic

ECU?nu cumva mecatronicul?intreb doar....a facut cineva resoftare la ecu?daca da unde si daca a mers Launch Controlul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

offtopic: catarad, cum se pune autohold-u ala ? ca n-am inteles .. cum aflu daca am asa ceva .. ce masini au asa ceva ?

eu auzisem de "hill control" .. dar nu stiu daca despre asta e vorba: cand esti in D(rive), daca iei piciorul de pe frana si esti in panta masina nu o va lua la vale (in spate) ..

vreo metoda de a tine masina pe loc si cand esti pe N(eutru) ? in afara de frana (pedala sau de mana) evident :)

ontopic: sustin ce zice alecu_vw, m-am obisnuit si eu foarte repede iar acel "lag" de care va tot plangeti pentru mine nici nu exista .. e chestie de obisnuinta ... o calci cu 1 sec mai devreme si ai rezolvat :angry: + ca raman la ideea ca tine si de cum te-a "invatat" cutia .. eu o simteam mai sprintena la schimbatul vitezelor etc .. dupa ce am alergat-o cateva zile :)

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auto Hold-u' e cu totul alt sistem decat "Hill Control-ul" ;)

defapt toata denumirea e "Hill Hold Control", si e prezent in special la passat-urile noi, unde frana de parcare este electronica :)

...defapt Hill Controlul te ajuta sa faci o pornire in panta calsica, prin decuplarea franei dupa setarea ei, dar DOAR daca sofer-ul are centura pusa :mellow:

( se stie ca la Passat-ul nou, ca sa poti cupla/decupla frana de "deget" trebuie sa ai si piciorul pe frana, altfel NU merge... si deci "hill control-ul" nu face nimic altceva decat sa decupleze frana dupa ce sistemul simte ca turatiile motorului permit pornirea in panta a masinii :D )

"Auto Hold" este altceva, si citez de pe site-ul vw.ro

"Funcţia Auto Hold disponibilă pentru noul Passat şi Passat Variant produs de Volkswagen reprezintă o extindere a fr

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frana de parcare se dezactiveaza atunci cand ai centura pusa si accelerezi.

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce, dar Launch Control-ul asta l-as incerca pe masina altcuiva, nu pe a mea. :blah: Mi se pare ca iti cam chinui masina si la urma urmei, pentru ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@riddler: pai din ce ai zis tu reiese ca si "auto hold" si "down hill control" sunt pe "noile passat-uri" ..

pe mine cel putin m-ai bagat in ceata ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze de bagare in ceata

vroiam sa zic in mare pe langa explicatia respectiva ca AutoHold-ul poate fii pe orice masina din grupu' VAG, pe cand Hill Hold Control-ul eu unu l-am vazut doar la Passat B6 (datorita franei electronice) :D

...eu unu am vrut doar sa-ti explic exact ce e una si ce e alta, pt ca din postul tau reiesea ca AutoHold = Hill Control si no NU prea e corect :lol:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea o alta intrebare. Cum faceti frana de motor cu cutia DSG? Spre exemplu, cobori o panta undeva la munte si n-ar fir ecomandabil sa folosesti frana (placutele se incalzesc). A fost o intrebare la care nu am putut raspunde cuiva care nu era un mare fan al cutiei DSG. Vechile cutii de viteze aveau doua trepte si mai puteai sa faci frana de motor. Sa nu-mi spuneti de varianta trecerii ei pe manual ca la aia m-am gandit si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@riddler: si cum se activeaza aceasta functie pe care banuiesc ca o am si eu ..

@GrooVe: simplu, mergi pe tiptronic si schimbi in inferioara, si pe S ar trebui sa ai ceva rezultate dar cel mai bine faci asta pe tiptronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Groove> am folosit cu succes la coborarea in panta trecerea in TipTronic si folosit treapta 2 sau 1..depinde de cat de "agresiva" este panta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mereu ies din garaj (pasajul obor) pe tiptronic in treapta 1, sunt la etaj :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

functia de auto-hold o activei de pe un buton care este langa mansa aia care se vrea schimbator de viteze.

la mine este butonul de sub esp .

insa nu este standard, parca este in optionale. ori o ai (si ai si butonul respectiv), ori nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

nu Paul_L, in NICI un caz asa ceva ..

in cel mai bun caz iti va intra protectia si pur si simplu nu va cupla, in cel mai rau caz ... fa de multe ori asta si pa ambreiaj

da, cutia te invata si poti sa o dezveti foarte usor

in 10 km am invatat-o sa fie "agresiva" si tot in 10 km i-am adus aminte de traficul din bucuresti, devenind iar lenesa. Intr-o zi am reusit sa o fac atat de sportiva incat credeam ca sunt in S .. si defapt eram in D

legat de ce zici tu ... singura alternativa e launch control-u, dar nu ce spui tu.

aveti grija de cutiile astea ca sunt sfinte, sunt o gramada de bani, fereasca Sfantu' sa aveti probleme cu ele !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Intr-adevar, la pornirea de pe loc, exista acea "secunda" de intarziere pana cupleaza ambreiajul dupa eliberarea franei.

Daca insa anticipezi corect cand se face verde si eliberezi frana corespuzator (deci cu 1 sec. mai devreme de a dori sa pornesti), masina pleaca super!

Si asta zic la motorul meu de "doar" 105CP.

Confirm, si a mea are timpul asta de gandiore. Daca accelerez in acest timp masina pleaca cu o zmucitura brusca si nu cred ca asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm, credeam ca e doar la mine asa, si credeam ca e defecta, dar acum m-am linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu n-am asa ceva ...

are 22k km masina iar eu o conduc de la 10600km. (fabricatie aug 2007, eu am luat-o in august 2008)

n-are nici un fel de timp de gandire cand plec de la stop .. dar se mai intampla (foarte foarte rar) sa am acea smucitura, in mers nu de pe loc, in mers la viteza foarte mica, dar doar cand fac ceva neasteptat (ceva de genul calcat pedala/luat piciorul/calcat la loc) ..

Eu consider ca-i ceva normal. Nu spun ca-i bine, dar la cat de rar se intampla .. chiar nu pot spune ca este o "problema"

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa fie acel timp mort deorece este diesel si pleaca mai greu. La fel este si la cele cu cutie manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Acel timp 1 sau 2 secunde dupa accelerare brusca este necesar pentru cutia de viteze ca sa traga ulei pentru treapta urmatoare asa ca nu fortati masina ca o faceti degeaba si riscati sa stricati cutia dsg 6 trepte . la 7 trepte se schimba problema asta mi a spus un mecanic de la porshe cand l am intrebat ....eu credeam ca am o problema cu masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!