Jump to content

Launch Control Pe Dsg


dany
 Share

Postare recomandată

salut

din pacate incepe sa ma sacaie rau faptul ca la b6 cu dsg nu exista optiunea de launch control. are cineva aceasta optiune activata pe cutia lui?se poate activa intr-un fel? am avut nevoie sa plec un pic mai sprinten in traficul acesta infect din bucuresti si degeaba....toti au lecat inclusiv cu logane si am ramas ca prostul in spate pana am putut sa trec safe.

ma cam bate gandul sa dau un mail la vw sa ii intreb de acest launch control daca se poate activa chiar si contra cost dar mi se pare aiurea. asta in cazul in care nu necesita chestii mecanice in cutie puse/scoase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dany

    19

  • Paul_L

    7

  • C Z R

    7

  • Executron

    5

Top Posters In This Topic

Cand ai de gand sa mai pleci asa de pe loc e suficient sa apesi putin acceleratia si sa tii masina pe loc din frana cu piciorul stang. Cand vrei sa demarezi iei piciorul stang de pe frana si apesi acceleratia aproape la maxim. Fa asta si imi zici daca merge :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut asa cand am incercat sa vad daca posed launch control...parca se rupe masina...scartaie ceva pe acolo...cred ca placutele de frana pe discuri...o chinui rau asa si soliciti si cutia f mult...pe skoda ai LC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poti face altceva: iti setezi viteza pe tempomat la 120 km/h sa zicem si la viteza mica (nu stiu daca se poate si de pe loc) dai Set/Start si sa vezi cum te duce la viteza setata. Cica e de vis :P

Un launch control s-ar face cu picioarul pe frina si acceleratia la maxim si luatul piciorului de pe frina. Pentru plecari mai bune fa ce zice d-rive :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acc-ul nu functioneaza decat peste 30km/h;cum stau pe loc....slabe sperante :icon_thumright:

din ce am vazut pe net cu LC:

1. esp off

2. trecut in S sau tiptronic

3. frana apasata si accelerare dupa care se da drumul la frana.

dupa pasul 3 la mine se auzeau niste scartaieli cum ca masina vrea sa plece de pe loc dar totusi nu poate ca ceva o infraneaza(franele normal:D).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca o pui in S nu poti pleca mai tare?Sau tu ce vrei de fapt sa scartai rotile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa scartii rotile...vreau doar sa pot sa plec de pe loc un pic mai "violent", nu sa am acel delay de 2-3 secunde pana cand simt ca are viata in ea....

Modificat de dany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei doar asta faci cum iti ziceam eu. Nu trebuie sa apesi foarte tare acceleratia si frana, trebuie sa aduci cutia exact in stadiul de dupa delay-ul de 1 secunda, adica ambreiajul sa fie deja atacat. Mai incearca si ai sa vezi ca iti iese.

La cuplul care il ai la masina nu iti recomand sa apesi acceleratia la maxim, o sa-ti patineze rotile intr-o veselie si nu ai sa obtii decat patinare, nicidecum demaraj.

Ca idee, nu chinui masina aiurea, incepe progresiv de la usor la mai greu. Eu nu am patit faze din astea sa imi scartaie franele pe discuri, risti sa faci praf cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare chiar merita toate astea??? Atatea sacrificii ca sa treci in fata unui Logan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e vb de logan ci de a putea sa supravietuiesti in traficul din bucuresti. am fost pus in mai multe situatii avand nevoie de un sprint scurt pe cativa metrii dar atunci cand trebuie...degeaba mi-l da dupa 2-3 secunde cand imi i-au claxoane si alte cele...

d-rive: nu am incercat decat de vreo 2 ori si gata..am apasat frana normal(usor spre normal) si acceleratia pana pe la 1500-2000rpm max si am dat drumu la frana..nimic...nu e scartait la propriu...probabil ca e de testat...oricum..ma las pagubas..o sa ma impac cu ideea ca am vrut dsg, am dsg.

in concluzie sa inteleg ca ai reusit sa ai un demaraj cu masina ta in felul acesta...apasat usor frana, turat un pic si dat drumu la frana..

ps: inca o data nu vreau sa fac asta pt logane, scartait de roti, ruperi de ambreiaje etc :icon_thumright: ci din necesitate.

multam de raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e vb de logan ci de a putea sa supravietuiesti in traficul din bucuresti. am fost pus in mai multe situatii avand nevoie de un sprint scurt pe cativa metrii dar atunci cand trebuie...

Credeam ca cu DSG-ul scapi de problema asta dar aparent si la DSG e :icon_thumright: .

In priemele zile cand am luat masina avut o situatie in care aveam nevoie de un sprit rapid (venea una tare si trebuia sa "get out of there fast") si logic ca am apasat pedala la fund si nimic... si dupa 2 secunde cand cutia automata se hotareste :D atunci ii dai fum :lol: Dar dupa ce te obisnuiesti cu masina n-o sa mai ai probleme iti zic sigur... Dar eu tot sustin ca e mic inconvenient fata de avantajele mari ale automatei, mai ales DSG :)

De tinut frana si acceleratia la 1500-2000 nu as recomanda, am facut si eu si e f. rau pentru cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa pui in S(port). Eu personal nu am avut niciodata probleme in a pleca primul de la semafor :icon_thumright: sau de a parcurge acea distanta scurta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian: pai am pus-o pe sport si in tiptronic si degeaba...

cum zicea si executron tot pe dsg as merge daca asta ar fi sg incovenient. sa speram ca e primul si ultimul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@luc1an: ai fost tare la faza asta :P :) . Normal ca nu ai probleme in a pleca primul de la semafor desi nu ai decat 250 ps ... :) . Ca o parere personala, nu cred ca merita sa strici frumusete de masina pt 2-3 metri in care poti sa o "alergi". Intr-adevar e necesar, cum spune si dany dar sa ne gandim totusi ca sunt soferi cu masini sub 90 CP (si inca multi) care pot face traficului in bucuresti. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta nu e de DSG ci mai degraba de turbo lag . Trebuie sa treci de 2200 ca sa demareze in tromba . DSG-ul nu are nimic de a face cu asta. Chiar si asa nu inteleg cum iti iei claxoane de la alte masini. Nu ai invatat inca zonele la acceleratie.

Modificat de Paul_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg dece majoritatea intelegeti ca vreau sa plec in tromba(scartait, etc). vreau doar sa am un demaraj bun si sa scap intr-adevar de acest turbo lag cand plec de pe loc. si dsg-ul poate interveni prin activarea asa zis-ului Launch control care se pare ca pe B6 nu este inclus/activat in pachetul de DSG

Modificat de dany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am incercat de 2-3 ori si daca vreau pot pleca fara emotii primul de la semafor in D, in S fiind mult, mult mai sprintena. Nu inteleg de ce Passat-ul intarzie, poate din cauza masei sale mai mari decat a Octaviei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza si foarte mult cum ai condus, Passat-ul si implicit cutia, memoreaza un stil de condus. In treapta S, chiar nu simt acel lag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei(aprox 70-80%) conduc calm..cu accelerari progresive(nu talpi)...dar uneori situatiile din trafic iti impun un sprint fara lag-uri.

vtoderoiu: cum ai procedat cand ai plecat mai rapid de la semafor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Groove Absolut corect . Cind am luat masina din service dupa o schimbare de parbriz si bara spate si s-a scos bateria nu imi mai recunosteam masina. dupa vreo 10 kickdown a invatat ce i se cere. In S turbo lag-ul nu se simte pentru ca incearca sa nu lase turatia sub 2300. La plecarea de pe loc problema este ca trebuie sa urce de la 800 la 2300. Nu stiu daca in S schimba turatia de relantiu. Ar mai fi o chestie dar nu stiu pentru ca nu am incercat: sa o turezi pe la 2300 in N si sa o treci in D .

Modificat de Paul_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paul: nu schimba turatia la relanti in nici un mod. probabil ca o sa ma duc pe un drum mai gol si asfaltat incercand cateva kick-down-uri desi sunt cam pesimist asupra rezultatului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu trebuie sa o pun in sport ca sa plec primu de la semafor si am observat ca plec normal si le dau la aia 2 masini de la semafor....daca o mai pun si in S atunci e nasol de ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si care sunt pasii pe care ii parcurgeti..doar apasand frana si accelerand usor pana pe la ~2000rpm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu apasind usor pina la 2000. Aici e greseala ta. Daca ai motorul cald (90 grade) calc-o pina la jumatatea cursei si daca pierzi aderenta scirtiie redu din acceleratie. Daca apesi usor pina ajunge la 2000 e caruta. Eu am plecat si calcind brusc in kickdown . Fa asa si vezi daca te mai ia cineva la semafor.

Dany cred ca urmare a cirielii din Bucuresti a ta s-a invatat sa mearga ca o vaca batrina. Da-i sa vada cine e sefu .

Modificat de Paul_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta nu e de DSG ci mai degraba de turbo lag . Trebuie sa treci de 2200 ca sa demareze in tromba . DSG-ul nu are nimic de a face cu asta. Chiar si asa nu inteleg cum iti iei claxoane de la alte masini. Nu ai invatat inca zonele la acceleratie.

NU este corect ce spui.

Turbo lag este fenomenul care se produce cand mergi cu 1200 RPM si bagi blana in aceeasi viteza si accelereaza extrem de greu pentru ca motorul arde prea putina motorina => gaze de evacuare prea putine => invarte turbina mai greu => turbo LAG.

Ca e manuala sau automata toate au turbo lag daca au turbina. Rezolvarea e compresorul mecanic care este legat printr-o "curea" de motor si este intotdeaua invartit, dar manaca cai putere si e mai scump de implementat. La compresor ai putere instantaneu la orice turartie.

Ceea ce sa intampla la astea automata e ca de cand iei pcioru de pe frana si bag blana sau in mers pana "gadeste" ea ia 1-2 secunde depinazand de circumstante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!