Jump to content

S5/a5 ?


Allex18

Recommended Posts

Pina se plictiseste SportGT de plimbat cu masina sau poate s-a razgindit.........ca o comparatie am mers cu un BMW 335i.Spre deosebire de A5/S5.La fel de rigida dar zgomote infundate ale suspensiei nicidecum "cloncanituri",nu se aude nici un "soricel" in masina,zgomotul la vint sensibil mai mic la viteze mari.Foarte inchegata mi-a placut.......

O seara buna......

Link to post
Share on other sites
  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nyk_19

    12

  • DOOM

    8

  • Rapier

    7

  • Bogdan_wrc

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc ca mi-ai sters postul "Rapier " i-mi luase 10 min sa-l scriu ....

Si acum Postul care "are legatura cu subiectul "

NYK19 esti tare , felicitari.

Audi ca si marca Premium se dovedeste a fi sub asteptari.

Salutari,

Calinvas

P.S. Merg cu Toyota Land Cruiser din 1996 fiindca rabla mea de A6 din 2004 are Multitronicul stricat.

Link to post
Share on other sites

Nici asta nu are legatura cu subiectul. Este vorba de S5/A5 si nu de Audi in general. Poti posta aici daca ai impresii/observatii/etc referitoare la acest model. Pentru generalitati sau alte modele ale marcii iti sunt disponibile celelalte arii. Nu o sa mai "sterg" postul de data asta, ca sa vada si altii si sa nu mai scrie si ei off-topic

Link to post
Share on other sites

Nu am mai apucat sa intru de ceva timp pe aici deoarece am fost destul de ocupat cu munca. Am luat masina intre timp si sincer pana in momentul de fatza nu pot spune ca m-a dezamagit cu nimik fatza de asteptarile pe care le aveam de la ea. Nu am apucat inca sa o testez cum trebuie la viteze mai mari si alte cele deoarece inca ii fac rodajul pana pe la vreo 1500 de Km insa legat de cloncanituri zgomote si alte lucruri despre care scria pe aici nik sincer nu m-am lovit pana acum de asa ceva in ea :D. O sa plec peste 2 saptamani pe afara din tara cu ea ca sa o pot testa cum trebuie la drum lung si cand ma intorc o sa va dau mai multe detalii. Daca aveti intrebari in legatura cu masina nu ezitati sa intrebati.

Link to post
Share on other sites

am mers si eu sambata cu un A5..si am fost plimbat destul de tare si pe gropi. masina, un 3.0TDI nici macar nu o auzeai ca e TDI.. la 4000 ture, ziceai ca e tfsi clar. se auzea un suierat de turbina pe fundal. suierat, care, sincer, nu m-ar fi deranjat sa fie ceva mai puternic. :)

Link to post
Share on other sites

Ei bine, Bogdan_wrc, la motorul aspirat de la S5 nu pot sa ma laud cu sunete de turbina :biggrin: insa pot spune ca iti da o senzatie extraordinara sunetul pe care il scoate :-P cat despre poze sincer inca nu am facut dar o sa fac cateva si o sa le postez.

Link to post
Share on other sites

da, am auzit si eu motorul ala mergand si se aude bestial. fie aici, fie pe ®S4.

dar si sunetul turbinei e o incantare.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
Ei bine, Bogdan_wrc, la motorul aspirat de la S5 nu pot sa ma laud cu sunete de turbina :rolleyes: insa pot spune ca iti da o senzatie extraordinara sunetul pe care il scoate :-P cat despre poze sincer inca nu am facut dar o sa fac cateva si o sa le postez.

zi mi si mie te rog ce consum are s5-ul.prietena mea oscileaza intre un a5 3.0tdi si S5(cabrio amandoua, si cutie automata- tre sa mai astepte putin).

Link to post
Share on other sites

Cabrio?????????Poate in 2009!Nu cred ca apare mai devreme!Ei spun ca pe la jumatatea lui 2008 dar nu cred.La TDI consumul e de 11.5-12.9 intr-un ritm mai alert,iar la S5 undeva intre 15-20 si chiar mai bine daca te dai la el.

Link to post
Share on other sites
Cabrio?????????Poate in 2009!

Nyk, te rog eu, nu e prima data cand vad si ma deranjeaza...

din regulament:

"- un singur semn de exclamare sau de

Link to post
Share on other sites

Hai ca ma faci sa rid!!!!Te iei de mine aiurea!Da de unde stii tu ce e in sufletul cititorului?Esti psiholog sau medium?

In fine,daca asta-i regulamentul.......o inghit si pe asta!

Link to post
Share on other sites

daca ma luam de tine aiurea...iti scoteam din burta niste tampenii. dar cum stii deja..este un regulament pentru toti.

te rog sa incetezi cu acest ton.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Cabrio?????????Poate in 2009!Nu cred ca apare mai devreme!Ei spun ca pe la jumatatea lui 2008 dar nu cred.La TDI consumul e de 11.5-12.9 intr-un ritm mai alert,iar la S5 undeva intre 15-20 si chiar mai bine daca te dai la el.

a5 cabrio se va lansa in martie la salonul de la geneva si va fi pus in vanzare in vara asa ca la noi cred eu ca va aparea prin toamna.eu sper sa puna cat mai repede cutie automata pe s5

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Sper ca nu s-a mai zis, dar cred ca Audi a finantat filmul Hitman (2007) :D ! 47 are un A5 foarte frumos, sau chiar S .. nici nu mi-am dat bine seama, spre final un A4 Cabrio si aproape cand e gata filmul apar niste baieti cu Q7 multe .. a mai aparut mult un G Klasse si masini rusesti. Asa cum Golf GT a aparut un Bourne Identity .. asa si A5-ul in Hitman, lucru ce nu poate fi decat de bine ptr vanzarile lor - eu acum, as vrea un A5 mai mult ca niciodata :P

Edited by Raz_Van_YkE
Link to post
Share on other sites

chiar un S5 un RS4 cabrio si Q7 la sfarit

Edited by Rapier
Te rog nu mai da "quote" (REPLY) daca nu este nevoie. Foloseste butoanele "Add Reply"/"Fast Reply". Multumesc
Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Pana la urma imi poate spune cineva daca zgomotul la viteze mari este asa cum a zis nyk_19? Multumesc!

Link to post
Share on other sites

cred ca pot sa raspund eu avand aceeasi configuratie la usi (lipsa de rama).

Problema e cunoscuta pe TT-urile de dinainte de februarie 2008. "Fluieratul" (Pfeiffe pe forumurile germane, Whistle la englezi) e un simptom care apare peste 170km/h si se manifesta printr-un sunet asemanator cu cel produs cand suflii deasupra unui borcan gol (incerc sa fiu cat mai elocvent).

Multi s-au enervat de problema, s-a raportat problema la Audi si se pare ca a aparut un silent update in productia lor, fluieratul disparand la masinile de dupa februarie 2008.

Concret, rama usii avea niste interspatii sub cheder pentru scurgerea apei etc.

Din cauza nisipului, la viteze mari chederul se departa 1-2 mm de caroserie si devenea un canal demn de un nai profesionist.

Solutii temporare au existat, de genul bagat bureti in interior sau alte cele. Practic insa solutia e sa se curete chederul respectiv. Asta la masinile afectate.

Implicit, daca te tenteaza sa iei masina respectiva, inclin sa cred ca au rectificat demult problema.

Una din probleme care insa a ramas (ca si la TT dealtfel) e problema scaunelor de piele. Piele care incepe sa se lase foarte rapid (perna e prea moale-> incretire a pielii). Din acest motiv multi au optat pentru Alcantara (textil de fapt si de drept). La problema asta inca nu s-au simtit cei de la Audi sa faca ceva. Eu dau cu crema speciala pe scaunul soferului la a mea mai ceva ca la laboratoare de lux din cauza asta...

Link to post
Share on other sites

Multumesc docman2 pt informatii. Da, ma tenta la un moment dat sa achizitionez un a5, dar nu ar fi fost nou ci second. Deci din 2007. Asa ca din ce imi spui tu, problema nu ar fi rezolvata la acel moment. Ceea ce mi se pare absolut inadmisibil la o masina cu pretentiile lui a5. Nu merg f mult cu viteze de peste 170 km/h, deoarece majoritatea km ii fac in oras, dar atunci cand fac acest lucru nu vreau sa fiu deranjat de asemenea zgomote, mai ales ca eu sunt maniac in ceea ce priveste masinile si orice zgomot care apare trebuie sa il identific si sa il indepartez ca altfel ma face cu capul.

Link to post
Share on other sites

nu as baga 100% mana in foc ca o masina din 2007 ar avea sunetul.

Facand o statistica intre posesorii de TT-uri (era una din problemele care reapareau, eu tocmai incercam sa ma hotarasc sa imi iau masina), nu toti s-au plans de ea. Problema era conditionata de mai multi factori, inclusiv de bafta. Eu n-as descalifica automat o masina din 2007. Daca ai bafta s-ar putea ca sa nu fie cazul. Si in general, daca iei o masina second, bolile copilariei (inclusiv asta) s-ar putea sa fi fost remediate de fostul proprietar.

Sfatul meu: inainte sa iei orice masina gaseste cea mai buna comunitate pe modelul respectiv (audiworld, motor-talk.de, etc) unde pool-ul de useri e foarte mare (macar 2-300) si gaseste-i problemele recurente.

Ex la TT (tt-forum.co.uk) mk2: directia care cloncane (=> schimbata pe garantie), pielea care se lasa (nerezolvata de audi nici acum), fluieratul (sters chederul), consum exagerat de ulei (modelul 2.0 anumite loturi), etc.

Dupa ce ai lista, cand te duci sa iei masina iti faci frumos un checklist in Excel si bifezi.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Hai ca pana la urma mi-am luat si eu un a5 dupa cum se vede si in semnatura. Sa va impartasesc cate ceva din ceea ce am simtit si am trait eu de cand am luat aceasta masina care m-a fascinat din momentul in care am urcat prima data. In primul rand am avut destule masini si am mers cu cel putin la fel de multe incat sa pot avea o parere cat de cat avizata. Exteriorul este pur si simplu superb si cateodata mai raman dupa ce o parchez si ma uit la cat de bine poate sa arate. Nici o masina nu mi-a trezit simturile asa cum o face acest a5. Interiorul este de o calitate f buna, cu o pozitie de condus excelenta. Vizibilitatea nu este extraordinara, dar poate ma obisnuisem eu cu x5-ul pe care l-am avut inainte. Motorul asta nu este o noutate pt mine, deoarece pe a6 am avut unul similar, dar cipuit. Trage f bine pana la aprox 4600 rpm, iar apoi pana la 5000 rpm se simte cum a ajuns la limita. Sunetul este pur si simplu superb, fiind acelasi cu cel al unui avion care decoleaza ( bineinteles la o scara mai mica ) combinat cu unul ragusit atunci cand creste in turatie. Am de asemenea si un 325i e90, deci stiu ce inseamna un sunet de Nfs la 7000 rpm al unui motor pe benzina. Stabilitatea este excelenta pe drumuri virajate si la viteze mari pe autostrada. In interior nu este nici un fel de zgomot suspect de la suspensie sau de la soricei. Singurul "zgomot" care merita sa fie mentionat este sistemul Bang&Olufsen. Nu exista absolut nici un lucru de care sa ma plang la aceasta masina si o recomand fara nici un fel de retinere oricui ar vrea sa o achizitioneze.

Edited by coexist
Link to post
Share on other sites

te-ai obisnuit cu a5-ul ?

daca da, ai reusit sa faci o comparatie in ceea ce priveste tinuta de drum intre A5 si seria 3?

dintre 325i si A5 3.0tdi care ti se pare ca trage mai bine?

probabil esti unul dintre putinii detinatori de bmw si audi de ultima generatie si astfel s-ar putea obtine o parere pertinenta de la tine.

esti membru si pe bmwclub?

Link to post
Share on other sites

M-am obisnuit cu a5-ul la 10 min de cand am luat-o. :icon_thumright:

Ca si o comparatie, pot sa spun ca amandoua stau excelent in curbe ( am mers in Austria acum cand am luat a5-ul cu 3-arul pe serpentine ), dar desi 3-arul are jante pe 16 fata de 19 cat am pe a5, nu am simtit o diferenta notabila in favoarea Audi-ului. Bmw-ul iti da un sentiment aparte atunci cand il conduci, turatia motorului la 7000 rpm este pur si simplu magnifica, iar stabilitatea si feeling-ul directiei la Bmw sunt pur si simplu fara cuvinte. De notat ca la 325 am servodirectie normala.

Ca si tinuta de drum pe autostrada, Audi mi se pare ca iti da un sentiment mai mare de siguranta atunci cand rulezi cu 250 km/h si cu viteze de peste 200 km/h. Poate si din cauza jantelor mai mari de pe Audi.

Demarajul este clar in favoarea Audi-ului, cu cele 5,9 sec pana la 100 km/h fata de cele 7,7 sec ale 325-ului. Pe Bmw am cutie de viteze automata ceea ce taie putin din bruschetea motorului si din reprize, iar Audi are tractiune integrala, lucru care ajuta f mult la demaraj. Mie mi se pare ca Audi trage mai bine decat Bmw-ul, lucru normal daca tinem seama de puterea motorului, capacitatea cilindrica, momentul motor si cutia de viteze. In Bmw acceleratia este liniara pana la 7000rpm, pe cand la Audi este brusca. Cred ca un 330i manual este alta mancare de peste si poate chiar mai rapid decat Audi. Insa sunt convins ca diferentele nu sunt f mari. Prefer Audi-ul datorita motorului diesel pe care il pot duce fara probleme in 290-300 cp.

Un chip pe Audi inseamna un demaraj sub 5 secunde si o viteza maxima de 270 km/h. Nu poti face acelasi lucru cu un motor aspirat. Cu un 335i, da.

Referitor la ce simti atunci cand demarezi, pot spune ca in Audi ai senzatia pe care o ai la decolare, iar in Bmw senzatia din filmul The Fast and The Furios ( sunet).

Concluzia este ca cele 2 masini sunt diferite si fiecare are frumusetea sa. Prefer Audi deoarece pur si simplu m-a fascinat cu formele ei, cu interiorul superb, cu sistemul de sunet Bang&Olufsen si senzatia pe care o ai cand accelerezi chiar si in curbe. De notat ca Audi-ul nu l-am fortat la limita in curbe datorita cauciucurilor noi Michelin Pilot Sport 2 pe care chiar nu vreau sa le distrug. Sunt convins insa ca este undeva acolo sus ca si tinuta de drum.

Bmw-ul ramane in inima mea prin sentimentul pe care il am atunci cand il conduc pe serpentine, prin sunetul superb si tinuta de drum exemplara.

Da, am cont si pe bmwclub.

P.S In primavara, Bmw-ul va primi cadou un set de jante originale pe 18.

Link to post
Share on other sites

Felicitari pentru achizitie. Din ce in ce mai mult, inclin sa aleg A5 ca viitoare masina (oscilam intre A4 B8 si A5). Aceeasi motorizare, 3.0 QUATTRO. Ceva mai multe detalii privitoare la interior? Cum este spatiul in spate? Stiu...este un coupe si multi ar zice "Who cares?" Totusi as vrea sa stiu daca in anumite situatii pot lua 4 persoane in masina si sa nu stea ca sardelele... Ce tip de suspensie ai pe el? Cum se comporta. Nu stiu daca a aparut (nu m-am uitat pe site) dar vreau sa stiu daca merita mai degraba sa imi pun ceva aftermarket (gen Bilstein B12-14-16) sau sa caut un A5 cu suspensia sport (parca are o varianta reglabila). Suspensiile sport de fabrica la generatiile actuale de A4 sunt bune, dar nu se compara totusi cu Bilstein. Sunt curios cum ar fi suspensia aia speciala...

Link to post
Share on other sites

Multumesc!

Spatiul in spate este suficient pt 2 persoane de statura si greutate medie.Suspensia este destul de tare, insa nu te astepta la ceva iesit din comun. Eu nu am suspensia adaptiva. O sa incerc sa vin la o intalnire sa o vezi. Se mai tin cele de la Casa Poporului?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri