Jump to content

Motor Turat La Pornire


rob_debruce
 Share

Postare recomandată

Va salut pe toti.Am o mica problema si anume cand pornesc motorul ( in special dimineata) se tureaza la 2000 de ture timp de 1-2s si apoi scade la 1100 inca cateva secunde dupa care isi revine frumos la normal (900).Mentionez ca nu face mereu asa, este vorba de prima pornire cu motorul rece, nu are legatura cu perioada in care sta motorul nepornit (am stat 2 sapt la mare si nu am pornit masina deloc si nu a s-a turat) nici cu frigul (mi-a facut asa si cand erau 40C afara) dar de o vreme se intampla mai des si ma dispera deja problema ;) .Sa fie oare senzorul de temperatura? Am dat si cu searche'ul dar nu am gasit nimic asemanator.Pana ajung sa fac un vag-com as fi recunoscator sa aflu parerile voastre.Multumesc.

Modificat de rob_debruce
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este normal sa faca asa cat timp motorul este rece,este anormal atunci cand nu face asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer eu nu cred ca este normal...am cumparat masina in martie si pana in vara nu a facut asa..pornea frumos si linistit la 900 de ture.Acum urla motorul ( mai arunca si ceva fum- la mine nu scoate fum nici la 5000 de ture) si se scutura ca la Dacia veche cand porneam iarna cu socul tras :) Prima data am crezut ca nu stiu eu sa pornesc masina...unii mi-au zis ''domne stai un pic pe bujie pana sa invarti,adica pana se stinge martorul in forma de arc'' altii '' nu, ca sa ma urc in masina ,sa-i dau direct la cheie ca nu trebuie stat pe nici o bujie'', dracu' mai stie...Tot citesc pe forum si nu am gasit nicaieri cum se procedeaza...Poate de asta se tureaza asa...

Modificat de rob_debruce
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@R Z F esti sigur ca e asa cum spui?

Am Passatul din semnatura de 1 an si niciodata nu s-a turat la pornire peste 910 la cat sta ea. Am mai pornit si alte masini la intalniri pe forum si toate modelele astea 1,9 sar direct la turatia corespunzatoare relanti-ului si nu mai sus/mai jos.

rob_debruce tind sa cred ca senzorul de temperatura este dus la tine. Mie-mi da eroare G62 pe VAG-COM si cand e rece relantiul mai scade la 890 (provocand ca o tuse masinii) sau mi-l urca spontan la 1000 (dupa o turare scade la cat e normal). Mentionez ca nu am nici o eroare la VAG-COM in afara de G62, injectoarele sunt curatate etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta m-am gandit si eu..banuiesc ca nu este scump si nici inlocuirea lui nu este dificila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 costa 7-800 mii, de schimbat poti sa-l schimbi si tu, deci manopera n-o sa fie cine stie ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK! Multumesc mult! Maine merg sa-l cumpar :rolleyes: si acum sa bag un search ( parca am vazut undeva pe forum un topic cu acest senzor) sa vad unde este situat si cum se schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Ma lovesc de aceeasi problema. Fix aceleasi simptome din primul post. Sunt la al 3lea senzor g62, primul febi si alte 2 OEM.

Sa fie de la altceva sau am nimerit numai prostii de senzori decalibrati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai au fost verificati?cum?dau eroare de defect direct sau nu indica valoarea corespunzatoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dau eroare, primul FEBI era defect in sensul ca arata de capul lui valori (cand +40, cand +5), ceilalti 2 indica bine, dar este diferenta intre cluster si ecu de aprox 7grade, i-am schimbat tot cu OEM in speranta ca se rezolva, degeaba. Sa fie de la altceva ? Doar la prima pornire sare in 1600-1700rpm si coboara dupa 1secunda la 1000, in rest sta fix pe 900

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clusterul iti va arata 90 de pe la 78-80 pana la 105. diferenta nu e ceva rau aici...daca verifici pe blocul de masuratori si pe ecu si pe instrument ar trebui sa ai aproape aceasi valori.

oricum pt motor cel mai important e ce primeste el direct de la senzor.

pt ceasuri e mai mult "informativ" decat precis. altfel ai intra in panica sa tot scada la 85 sau sa urce spre 100 pe ceasuri.

 

cat despre primul post (desi e vechi) problema e senzorul de temp defect. la unele TDI asa se manifesta la pornire din cauza ca da peste cap avansul injectiei la pornire. se rezolva prin inlocuire senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat senzorul si la fel face: porneste turat 1500-1600rpm si scade la 1000.

Am verificat dim inainte de prima pornire: spre exu se ducea info ca sunt -4,5grade, spre cluster +5grade. O diferenta de aproape 10 grade. Sa il fi nimerit rau si pe asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce credeti??? Am schimbat senzorul, DIN NOU!.... De aceasta data nu am mai optat pt "OEM" (care dupa parerea mea umila sunt niste chinezarii ordinare, cel putin cele care se gasesc la 60-70RON - OEM made in Luxembourg).

Am optat pt Meyle (45RON). Dupa 4 senzori schimbati, cu asta masina porneste si merge perfect. Diferenta de 0,5grade intre cei doi senzori de pe G62. 

 

Absolut multumit si totodata uimit... Mare atentie la g62!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OEM luat din reprezentanta? Ca ma indoiesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cele din reprezentanta or fi ok, asta nu stiu. In schimb cele de 70-80lei oem din magazine piesr auto sunt infectii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista clone de OEM, foarte proaste.

Eu am luat asa ceva si in 5 km s-a distrus la propriu senzorul (era vorba de un senzor presiune admisie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Buna!

Si la mine se tureaza cand pornesc dimineata, de exemplu la 3 grade, intre 900 - 1000 de ture, cu consum de 1,6 - 1,8 l/h, dupa aproximativ 1 minut turatia se stabilizeaza la 800 rotatii, turatia mea de ralanti, cu consum de 0,6 l/h. Dupa aceasta stabilizare turatia nu se modifica, ramane fix 800, acul nu oscileaza.

Pana la urma este normal sau nu? Eroare nu am pe VCDS, m-am uitat la cateva filmulete pe youtube, si la fiecare se tureaza pana la 1000 sau peste, cu consumuri destul de mari l/h.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cineva care are un tester, verificati diferenta dintre temperatura lichidului de racire, afisata pe Engine si cea pe Instrumente. Daca e diferenta mai mare de 2-3 grade, schimba senzorul.

Cumpara numai Hella sau OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!

 

Am diferenta de 5,7 grade intre Instrumente si Engine. Am vazut si pe HVAC ca arata tot atat cat arata si pe Instrumente, deci ma gandesc ca ele arata valoarea reala, nu? Voi schimba senzorul.

O alta intrebare, nu apartine de acest topic, daca vreti, imi raspundeti, daca nu, nici o problema:

- pe Engine, grupul 035 am o temperatura, care imi arata 25,..., dar afara era 1 grad, si nici in masina nu erau mai mult de 4,5 grade. La ce se refera acea temperatura?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul, cumpara numai ce ti-am recomandat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, probleme cu oscilatia turometrului dimineata am avut si eu. Am rezolvat-o prin schimbarea debitmetrului de aer.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!