Jump to content

Cauciucuri


big danny
 Share

Postare recomandată

Macar de recomanda TS810 un model asimetric foarte misto. Eu n-am mai gasit acum 2 ani in fabricatie si am pus in scarba TS850 negasind nici Nokian ok. 

Le port in scarba de cand le-am luat: talon tare si zgomotoase pe accelerare intre 60 si 80Km/h. Poate imi schimb parerea despre ele pana le arunc.

 

In schimb am pe o alta masina UG 8 Performance si sunt foarte moi in talon dar ca aderenta (franare in linie dreapta si abordare de curbe) am senzatia ca sunt inferioare TS850. In schimb imi plac mai mult.

 

Fiecare cu subiectivismele lui.

 

TS850 se fabricau acum 2 ani?! Stiu ca prin sezonul 2013 -2014 le-am vazut prima data..!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Le-am luat in 2012 in toamna. Erau proaspete pe piata.

 

Iti plac niste cauciucuri inferioare, si iti este scarba de cele mai bune cauciucuri de iarna. Chiar ca este ciudat.
Ma indoiesc in abilitatile urechilor tale de a face diferenta intre 2 tipuri de anvelope intre accelerari de la 60 la 80 km. Povesti

Foarte zgomotoase pe carosabil ud intre vitezele alea. Am uitat sa precizez.

 

Iar aia cu cele mai bune cauciucuri de iarna e subiectiva. Pentru cine? Pentru nevoile cui? Nu poti multumi pe toata lumea. Eu sunt in aia 1% ciudati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va certati...!!

Intr-adevar, unii sunt mai atenti si mai exigenti poate la partea de tractiune, altii la franare, altii la acvaplanare, altii la zgomotul la rulaj, etc...

Cert e ca suntem extrem de diferiti iar asteptarile unui individ pot diferi de a altuia!! Lucrez zilnic cu oamenii pe partea asta si stiu...!

 

Oricum, o anvelopa buna trebuie sa le aiba pe toate... e f simplu sa faci o anvelopa f buna la tractiune, ii pui "crampoane" (gen anvelope offroad) si gata. E f simplu sa o faci mai putin zgomotoasa de asemenea... dar va  "pierde" pe alta parte, etc etc

Dar sa le aiba pe toate e f greu. Abia aia se numeste o anvelopa buna!

Modificat de meghitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si Goodyear Ultragrip 8 sunt zgomotoase pe la 70 km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le compar cu anvelopele de vara ce au venit cu masina, ceva Nexen Blue nustiucum, aderenta ok, franare ok, totul ok, super multumit de ele, citisem despre ts850 ca sunt zgomotoase,  dar in rest, cele mai bune in orice test...

  Surpriza apare insa cand le-am montat pe aceleasi jante pe care erau cele de vara (urmand la acelea un upgrade) sa constat, ca noile ts 850 de iarna sunt mai silentioase fata de cele de vara, aderenta si franare si tot, mai bune, (inca nu a venit zapada sa le testez) confort mai bun, doar un pic de stabilitate laterala mai slaba, avand flancurile mai moi.  Deci in cazul meu sunt mai putin zgamotoase decat cele de vara, insemna ca sunt totusi anvelope premium, si se simte acest lucru, si consumul cand este mai cald(pe la 10 grade) este cam cat cel din vara.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astăzi dau comanda de anvelope, ajutați-mă un pic!

Am de ales între 4 anvelope de iarnă, model Goodyear UG9, DOT 21/14,fabricație Germania,indicele de viteză T,440 lei bucata și un set Continental TS850, DOT 21/14, fabricație Cehia, indice de viteză H,460 lei/bucata.

Ce să iau?

Menționez că vreau să excludeți prețul, nu asta mă interesează.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Germania!!!

Sunt suficient de bune GoodYear UG9!!

 

Uita de ce e fabricat in Cehia!!

Modificat de meghitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanel: eu as merge oricand pe Goodyear/Dunlop decat pe Continental. parere personala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti argumenta alegerile tale?

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

personal nu vreau sa mai aud de Dunlop, am experimentat 2 variante (de vara e adevarat) noi cu dot sub 1 an, si ambele au fost mult sub asteptari. prima varianta sport sp mdf s-au uzat nefiresc si 2 au si facut galme lateral pe interior, si dunlop sport maxx rt,  aderenta proasta si zgomot de rulaj urit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam acelasi lucru am patit si eu cu Continental. galme, s-au tocit repede(nu asta ar fi o mare problema), aderenta slaba. de vara vorbesc. ce inseamna repede? ca iar ajungem la discutia ca "daca nu ma tin 100.000km nu sunt bune". producatorul spune clar ca sunt recomandate 30.000km. am prieteni care dupa 30.000km arunca anvelopele dunlop pt ca se uzeaza dar nu se plang niciodata de aderenta. si tot pe dunlop merg. zgomot de rulaj, s-au mai schimbat treburile. prin 2010, da, erau zgomotoase. cu noile anvelope, blueresponse, sunt f silentioase(asta se poate verifica pe eticheta minune). si as merge pe dunlop ca sunt facute in germania totusi.

am 18.000km cu dunlop blueresponse dot an 2014 si sigur ma tin peste 30.000km. mai au 6mm

Modificat de sandman84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am Firestone Firehawk SZ90μ pe care le recomand cu placere tuturor, niste anvelope extrem de bune pe timp de vara am cu ele peste 40 de mii km (dot 2011) si inca mai au 5 mm cele de  pe spate. Rezistente, franare buna pe carosabil ud, foarte silentioase si pret corect. Probabil cei care aveti galme la Dunlop/Continental nu le-ati tinut la presiunea corespunzatoare. Eu sunt dezamagit de Goodyear Ultragrip8 care vajaie  la 100km/h pe carosabil ud de zici ca merg cu avionul

Modificat de SavuAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! 

confirm si eu pt dunlop blueresponse pt zgomot redus dar fata de sport sp1 mai slabute pe carosabil umed... in rest de rezistenta nu am ce sa spun ca am doar 10-12.000 cu ele... iar cu sport sp1 am depasit 40.000 si au ajuns la acel semn care iti spune ca nu mai sunt sigure... 

cat despre galme... am patit-o la una dintre roti dupa ce am nimerit una din gropile obligatorii de pe drum... si pana in germania nu am mai putut depasi viteza de 90-100 ca urtla de nu puteai sa stai... mers la service... surpriza...galma la cauciuc pe interior iar janta facuta OU... un set de cauciucuri noi... iar janta am reusit in timisoara sa o fac din nou rotunda...

 

:RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anvelope de iarna 91 T, ca indice de viteza 190 km/h este suficient pentru un passat b6 2.0 CR 110 CP, si inca ceva indicele de viteze se calculeaza la viteza din bord a masinii sau sunt in calcul alte variabile? Mersi.

Modificat de petro.ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Un user priceput imi poate spune care este diferenta dintre aceste anvelope? Stiu ca cele XL permit o incarcare mai mare a masinii dar sunt mai interesat sa aiba protectie pentru janta. Care este indiciul pentru protectie janta?

 

As fi recunoscator daca cunoasteti siteuri care au preturi bune pentru Sport Contact 5  235 45 17.

post-16307-0-95204100-1425458636_thumb.j

post-16307-0-95204100-1425458636_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferente: indice de viteza si incarcare. Protectie janta-rim protection. Site-autobon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor.Am o mica problema la un passat b6,mi se uzeaza cauciucurile pe interior numai pe fata la niste jante de aliaj,cauciucurile sunt noi noute,nu sunt de firma sunt riken maystorm de vara si niste jante rb dark de 17 si cauciucurile 215/55/r17

Eu mai am un set de jante de TABLA pe 16 cu cauciucuri riken snowtime de iarna 215/65/r16 si nu se uzeaza din cate am observat. O fi vreo problema la jantele din aliaj de mi se uzeaza doar la ele(sau oare doar mi se pare)?

Am circulat cu jantele din aliaj vreo 7 luni cred,un sezon iar alea de iarna am 2 sezoane in cumul vreo 10 luni si nu prezinta nici o uzura fata de alea din aliaj cu cauciucuri de vara.

Modificat de myevildevil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimensiunea anvelopelor tale 215/55/17 nu este potrivita.Iti trebuie 235/45/17. Referitor la uzura anvelopelor pe interior iti recomand sa verifici / schimbi daca e cazul bucsele mari de la bascula. Uzura (ruperea) acestor bucse duce la uzura pe interior a anvelopelor. Dupa schimbarea lor trebuie sa faci geometria rotilor. Daca aceste bucse sunt ok iti recomand o geometrie de control ca sa excluzi cauze mecanice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...stiu,nu m-am uitat in talon cand le-am cumparat,greseala mea,le-am cumparat dupa ureche ca tot aceleasi erau cand am cumparat masina la anvelopele uzate si am mers pe acceeasi dimensiune....la care bucse te referi bucsele alea din fata la bascula care e prinsa de un surub sau alea care sunt bagate in suportul de aluminiu care este prins cu 3 suruburi?

Am fost acum doua zile am schimbat capul de planetara pe stanga de la roata(stanga-sofer) si o bucsa de la bascula,aia prinsa de un surub(dreapta-pasager,era uzata si avea joc roata),total manopere 90 lei planetara+60 bucsa(busca a bagato cu menghina a fost vai de capu ei,am fost la un service autorizat si renumit...

Modificat de myevildevil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer la bucsa prinsa in suportul de aluminiu. Bucsa se schimba cu o presa speciala pentru bucse, in menghina se deterioreaza. Costul ambelor bucse (fara suportul de aluminiu) 50-80lei in functie de producator. Ex: TRW=60; Lemforder=70 etc. Iti recomand sa le schimbi pe toate odata si apoi sa faci geometria. Mult mai ieftin decat sa le faci pe rand (dupa fiecare schimb de bucsa sa faci geometria pe fata). Cost ~120lei (4 Bucse)+manopera(50lei) +geometrie fata (50lei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La noi aici lucreaza cam scump astia si nici macar nu au presa dupa cum am zis ca am fost sa schimb bucsa pe fata si a bagato cu menghina,aici la tulcea iti ia manopera pe fiecare piesa in parte(bucsa 60 lei manopera si ea costa 30 lei).

Eh..bucsa aia pe fata nu stiam ca o sa mi-o schimbe cu mengina daca stiam o schimbam eu acasa,in felul asta decat sa merg sa imi schimbe si bucsele din suportul de aluminiu mai bine si tot asa sa isi bata joc cu menghina....mai bine cu banii de manopera pun pe langa aia 70-80 lei cat costa bucsa+banii de manopera vreo 60 de lei=140 lei....si suportul cu totu costa 120 de la lemforder,mai bine le cumpar cu totu si mi le schimb singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. O parere despre aceste cauciucuri Michelin 205/55 R16 Primacy 3 91V de vara pentru un Passat B6 variant / 2007. Nu sunt convins ca e in regula indicele 91V. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V - 240 km/h

91- 615 kg per roata

 

 

 

de ce nu ar fi in regula?

Modificat de gaborvad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit si alte posturi, iar parerile sunt impartite referitor la modelul variant si indicele 91V. Passatul variant fiind mai greu, ar fi cam la limita greutatii per anvelopa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!