Jump to content

Cauciucuri


big danny
 Share

Postare recomandată

Poti pune 205/55/r16 sau 215/55/r16 pt iarna care sunt si mai ieftine fata de cele 225/235, eventual cu jante de tabla pt iarna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- cele omologate de vara sunt 235 45 R17, am mai citit pe aici ca iarna se recomanda anvelope mai inguste si ma gandeam sa iau 225

 

Scontam raspunsul asta de la tine.. deci stiam exact ca asta vei zice... de asta te-am si intrebat! :)

Deci, s-or fi recomandand mai inguste dar o anvelopa 225/45/R17 este atat mai ingusta fata de 235/45/R17 cat si mai joasa!!

225x0.45=101 mm inaltime aprox

235x0.45=106 mm inaltime aprox

 

Deci intre ele este o diferenta de 5 mm la balon, ceea ce inseamna ca la raza sunt 10 mm ..deci e destul de semnificativ!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi rationament nu poate si aplicat si pentru 205/55/R16 si 215/55/R16? Cu toate astea, ambele sunt omologate. Diferenta de diametru intre 205/55/16 si 225/45/17 este foarte mica din ce arata calculatoarele online.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine... acum se poate invoca si faptul ca, si diferenta de diametru dintre o anvelope noua si una aproape uzata poate fi de 6x2=12 mm, una noua avand 8 mm profil si una uzata avand 2 mm!! Adica, a merge cu niste anvelope 235/45/R17 aproape uzate este echivalent (ca si diametru) cu a merge cu niste anvelope 225/45/R17 noi! :)

In fine, ideea este ca per ansamblu diametrele rotilor trebuie sa fie aproximativ egale, nu conteaza ca e vorba de 16 inch, 17 inch sau de 18 inch.

 

Cat priveste cele doua dimensiuni 205/55/R16 si 215/55/R16 nu prea am inteles de ce producatorul accepta si 205-ul, atat timp cat celelalte dimensiuni ca spre ex 235/45/R17 si 235/40/R18, sunt echivalente doar cu 215/55/R16 ca si diametru!!

In majoritatea cazurilor, 205/55/R16 este o anvelopa f des intalnita pe autoturismele clasa compacta (cel putin in cazul VAG-urilor.. dar nu numai!) si mai putin pe clasa medie!!

Modificat de meghitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am  pt iarna de 205/55/16 si vara 235/45/17 si din curiozitate le-am masurat cand le-am schimbat acum cateva zile sa vad daca sunt mai mici cele de 205 in diametru si sunt putin mai mari decat cele de vara care mai au vreo 4-5 mm profil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu este cazul prezentat de colegul meghitz ,si anume,

 

Bine... acum se poate invoca si faptul ca, si diferenta de diametru dintre o anvelope noua si una aproape uzata poate fi de 6x2=12 mm, una noua avand 8 mm profil si una uzata avand 2 mm!! Adica, a merge cu niste anvelope 235/45/R17 aproape uzate este echivalent (ca si diametru) cu a merge cu niste anvelope 225/45/R17 noi!

 

te cam contrazici cu geometria, ai asta nu e ok

 

sau mai simplu,nu stii sa masori

Modificat de adi_m
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai explica-ne tu atunci de ce ma contrazic...

Stiu ca eram bun la geometrie cand eram la scoala...!! Sau poate am imbatranit. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare... oricat am vrea noi sa credem ca 1 cm nu conteaza... sa stiti ca e o diferenta enorma... 

ca si o completare... 215/55/16 sunt mult mai stabile decat 205/55/16... 

spun asta ca am avut pt o perioada scurta de timp dar cu vreo 7-8000 Km parcursi 205 si nu mi-a placut... acelasi producator si tip de cauciuc... ca sa opresc carcotasii ce pot spune ca stabilitatea poate diferi si de la... la... ;)

 

:RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aici se face confuzie intre diametrul rotii si latimea anvelopei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se face nici o confuzie,e limpede ca apa potabila

 

daca citeai mai bine colegul meghitz observai ca ma refeream la colegul savuAD.

spuneam ca daca nu e cazul prezentat de tine atunci nu a masurat corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu se face nici o confuzie intre latimea anvelopei si diametrul rotii, sunt in stransa legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebasem anterior care sunt anvelopele cele mai bune dintre Continental TS 850 si Goodyear Ultragrip 9, dar nu mi-a raspuns nimeni.

Intre timp mi-am comandat un set de 4 anvelope de iarna Continental TS850 si mi-au sosit astazi, insa am constatat cu stupoare ca pe ele scrie MADE IN ROMANIA iar termenul DOT nu apare inscriptionat pe anvelope ci doar cele 4 cifre, in cazul de fata era vorba de 4313.

Explicati-mi, se fabrica si la noi in tara Continental?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sunt facute in 2013 saptamana 43

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am dat seama ca sunt fabricate in saptamana 43 din anul 2013, Mumus, insa mi se par scumpe la pretul de 438 lei bucata pentru anvelope din 2013 si fabricate in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe 185 65 15 am dat 254 ron, depinde si de unde le iei, si daca sunt romanesti ce? Calitatea e la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de obicei intrebi DOT-ul inainte sa comanzi.

... cat despre faptul ca sunt scumpe pt niste anvelope fabricate in ro, la urmatorul board meeting a celor de la Conti poti sa le propui sa le vanda mai ieftin la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am intrebat dot-ul, si a fost cum au spus, 2014

Iar de calitate nu te indoi, nu se vand doar la noi, au si ei ctc...

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de obicei intrebi DOT-ul inainte sa comanzi.

... cat despre faptul ca sunt scumpe pt niste anvelope fabricate in ro, la urmatorul board meeting a celor de la Conti poti sa le propui sa le vanda mai ieftin la noi.

Nu este nevoie sa ma iei la misto, logic ca am intrebat DOT-ul si mi s-a spus ca este vorba de saptamana 24 din anul 2014 si cand au venit erau de fapt din saptamana 43, anul 2013.

Iti pastrez un loc in dreapta, in masina, ca sa ma poti insoti la "board meeting-ul" celor de la Continental, maestre! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdanel, no offence dar te superi degeaba. Colegul Cosmin are dreptate privind aspectul DOT-ului. Daca spui ca ti-au livrat altceva decat ce ai comandat - practic nu au respectat DOT-ul comunicat, le poti refuza - in cazul de fata este evidenta inselarea clientului. Cat despre calitate, stai linistit, standardele dupa care se lucreaza sunt aceleasi. Cu ce crezi ca sunt mai bune cele facute de un neamt decat cele facute de un roman - in conditiile in care materia prima si tehnologia folosita este aceeasi? Pune mai "suflet" linia tehnologica? Pretul este normal sa fie la fel - indiferent daca sunt adresate pietei de desfacere din ROU sau din DE. my 2 cents 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebasem anterior care sunt anvelopele cele mai bune dintre Continental TS 850 si Goodyear Ultragrip 9, dar nu mi-a raspuns nimeni.

Intre timp mi-am comandat un set de 4 anvelope de iarna Continental TS850 si mi-au sosit astazi, insa am constatat cu stupoare ca pe ele scrie MADE IN ROMANIA iar termenul DOT nu apare inscriptionat pe anvelope ci doar cele 4 cifre, in cazul de fata era vorba de 4313.

Explicati-mi, se fabrica si la noi in tara Continental?

 

Ambele anvelope sunt de supertop... dar ai facut bine ca ai ales Continentalul TS850... si eu as fi ales la fel poate, in ciuda faptului ca acum pe una din masini rulez pt iarna niste GoodYear Ultragrip 8 Performance si ma declar extrem de incantat !!

 

Dar, pe de alta parte, nu m-as ingrijora cu DOT-ul atat timp cat au fost depozitate corect (vezi sa nu "bata" dupa ce le umfli... go to Autosoft Baneasa - imi plac baietii de acolo - si cere express asta!!)... cat m-as gandi asupra tarii de provenienta .. si va spun asta ca sa stiti pe viitor ce sa intrebati si sa cereti...

Pacat ca nu ai intrebat unde sunt facute... pt ca este diferenta sesizabila mai ales in timp, intre ce e facut in Polonia, Ungaria si Romania (nu mai zic de Thailanda si alte nebunii..!!) si ce e facut in Germania. Trust me ca stiu bine ce zic!! Iti spun asta ca sa stii macar pt data viitoare.. si sa citeasca si altii pe aici!!

 

Anvelopele sunt ca masinile facute pt Europa de vest si cea de est. Diferentele la calitate sunt... nu f majore dar sunt.. si asta se observa eventual pe parcurs sau la o groapa luata f tare cu o roata, etc... unele se pot deforma altele nu (la fel...stiu bine ce zic!!)

Idem cu Pirelli facute pe la Slatina sau nu stiu unde... aceeasi problema!

Modificat de meghitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În sfârșit un răspuns frumos.

Un prieten îmi recomandă TS830, spune el că ar fi mai bune pentru drumurile noastre pline de zăpadă.

Ce părere ai, meghitz?

Modificat de BogdaneI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci! :)

 

De ce iti recomanda, pt ca asa are el?! Spune ca nu am dreptate..!! :)

 

Ce e mai nou e si mai bun... cel putin dpdv al tehnologiilor, testelor si studiilor mai noi folosite, etc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar de recomanda TS810 un model asimetric foarte misto. Eu n-am mai gasit acum 2 ani in fabricatie si am pus in scarba TS850 negasind nici Nokian ok. 

Le port in scarba de cand le-am luat: talon tare si zgomotoase pe accelerare intre 60 si 80Km/h. Poate imi schimb parerea despre ele pana le arunc.

 

In schimb am pe o alta masina UG 8 Performance si sunt foarte moi in talon dar ca aderenta (franare in linie dreapta si abordare de curbe) am senzatia ca sunt inferioare TS850. In schimb imi plac mai mult.

 

Fiecare cu subiectivismele lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti plac niste cauciucuri inferioare, si iti este scarba de cele mai bune cauciucuri de iarna. Chiar ca este ciudat.

Ma indoiesc in abilitatile urechilor tale de a face diferenta intre 2 tipuri de anvelope intre accelerari de la 60 la 80 km. Povesti

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!