Jump to content

Cauciucuri


big danny
 Share

Postare recomandată

Pai tu ai 5x112 la masina. Parca la ford este 108!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit ceva pe net cica ar fi 7x16

Lățime7.0

Inch16

Ofsset (ET)45.0

Suruburi5

Distanța108.00

Gaură72.00

 

 

Nu sunt jantele astea. Distanta intre prezoane ar fi trebuit sa fie 5x112, butucul 57.1 mm, etc

 

Tie iti atinge in aripi deoarece ai probabil un offset de 30 sau 35 mm.

Ca sa nu-ti mai atinga poti sa pui anvelope 205/55/R16 sau schimba jantele cu altele cu un offset mai mare de 40 sau 45 mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca suruburile o potrivit toate doar ca iam pus distantatoarele alea din plastic

dar in cazu in care nu ai fost atent am specificat ca doar la roata dreapta spate agata la stanga spate nu desi masina sta in echilibru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea din plastic nu pot fi decat inele de centrare.

Daca ai fi pus distantiere, atunci alea nu pot fi decat metalice... dar nu cred ca ai facut asta pt ca distantierele sunt mai costisitoare, trebuie sa folosesti alte prezoane mai lungi, etc, etc!! Deci nu e cazul...

 

Mai departe, e f clar pt mine, jantele au 5x112 si sunt cu alt diametru la butuc decat 57.1, motiv pt care ai folosit inele de centrare...

 

Acum, e f ciudat ca iti atinge doar la o roata!! Sfatul meu este sa desfaci toate rotile si sa vezi daca nu cumva roata care iti atinge are ET-ul mai mic fata de celelalte trei. Am un feeling ca asa este...!!

 

De curiozitate, ai fost cu masina in afara orasului dupa ce ai pus jantele astea? Masina merge drept, nu trage intr-o parte? Nu iti vibreaza nimic in marja 100-120 km/h pe accelerare?

Modificat de meghitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ti-a pus inelul de centrare invers si nu mai da voie rotii sa intre pana unde ar trebui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci masina am scoso la autostrada la 180-200 nu vibreaza nimik masina se comporta normal nu trage dreapta dar am uitat sa specific cauciucurile au bordura sunt modelu ala sa protejeze jantele dar nu cred ca e cu atata mai iesit 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa faci ce ti-am zis atunci. Desfa rotile si vezi fiecare janta. Spune ce ET-uri ai.

Nu are nicio treaba protectia de janta de la anvelope...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

666990919870701970442642 2032932 700 700

 Buna. am aceste jante de aluminiu pe masina mea. Vreau sa schimb cauciucurile si sunt nedumerit. am cauciucuri de 205 55 16''. si as vrea sa pun 205 60 16''. adica mai inalte.  in primul rand ca sa absoarba loviturile  gropile crapaturile din beton sau etc. am mai vazut pe un passat dar avea numai pe fata. arata si mai bine daca avea toate 4.  Ce parere aveti? Consum/?Brate articulati? Vor avea de suferit Sau....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pt iarna si de 2 ierni f ok 205/60/16; o idee am mai castig la garda sol, in plus eu am si pachet drumuri grele si mai castig si acolo ceva cm, cred ca ajung la garda sol alltrack 16.5 cm parca.

Modificat de catanexus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si asta e un avantaj. Mai degraba la articulati imi este frica.dar mi-ar placea.arata mai bine cu cauciucuri mai groase cu o ideie. Alte pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul va fi mai mare deoarece roata va fi "invartita" mai greu. Cuplul motor va scade, din acelasi motiv.

Masina va arata mai urat deoarace janta va fi mica in comparatie cu diametrul total al rotii.

Sa nu mai discutam de aspectele legislative...!!

Lasa anvelopa cu care a fost proiectata masina 205/55/R16.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai consumul si puterea adica cuplul deja e un motiv serios ca sa nu-l schimb. Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la Passat B6 nu e 215/55 R16? care e acelasi lucru cu 205/60 R16...Diferenta e de 1.4%, si se incadreaza in marja de 3%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e la B6, insa din poza de profil si semnatura pare sa fie B5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tocmai am inmatriculat un B6 ( fabricatie octombrie 2010). Acum alerg dupa cauciucuri de vara intrucat achizitia s-a facut cu anvelope de iarna.... Michelin. Nu stiu ce mi-a venit astazi sa ma uit in cartea masinii si sa observ ca LEGAL nu am voie sa imi montez decat 195/60 R16 sau 205/50 R17. Mentionez ca in momentul de fata cauciucurile de iarna care le am montate sunt de 205/55 R16.

Cu alte cuvinte daca ma opreste RAR-ul am dat de belea nu? Bine ca am vazut ce scrie in carte inainte de achizitia celor de vara...

Voi ce dimensiuni aveti in carte, si ce aveti montat pe masina? Ati avut probleme din cauza lor ? Fie din cele legale - intalniri cu domnul politist, fie din cele tehnice - consum ridicat, instabilitate in curbe, etc...

 

Astept pareri.... Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se incadreaza si 205.55.16 .Tu in carte ai min. si max. legal pe care le poti folosi ,numai daca depasesti aceste marimi extreme poti avea neplaceri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsl promt calin.g!!

 

 In carte e trecut la nr.crt.13 Dimnesiunea anvelopelor Fata 195/60R16 93H sau 205/50R17 93H la fel si pentru Spate.

Cei drept mai sunt trecute si la modificari ce nu afecteaza performantele si caracteristicile de folosinta ale vehiculului Alte anvelope: 205/55 R16 91H si 235/45 R17 94H.

 Cred ca trebuia sa casc ochii si mai jos.....pe carte.... Daca am 235/45 R17 acceptat legal.....oare ar merge montat si un 225/45 R17? Mai are cineva montat aceasta dimensiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. echivalent pentru 195/65 R15 este 205/55 R16 si 225/45 R17. Dar se incadreaza in marja si 235/45 R17.

Vara nu o sa te intrebe nimeni de dimensiunea cauciucurilor, doar daca bat la ochi ca ar fi prea mari.

Iarna poti avea surprize, in sensul ca te opreste sa vada daca ai cauciucuri de sezon si vad ca nu ai dimensiunile omologate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ar fi ok, ca el cauciucuri de iarna are si oricum iarna e recomandat sa ai cauciucuri inalte si inguste. De iarna, fireste :D. Eu sunt fan 15", mai ales daca se doreste confort in dauna mersului sportiv, unde se doreste un cauciuc lat pentru aderenta sporita.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o poza de pe cartea masinii.... post-136022-0-54395800-1399720425_thumb.

Pana la urma nu e vorba de minim si maxim, ci doar de anumite dimensiuni omolagate!

Ideea e ca se poate jongla putin la dimensiunile lor... 

 

Pentru un consum bun care ar fi recomandate cele pe 15 ,16 sau 17?

Passat-ul cu ce dimensiune vine la roti din fabrica?

 

Multumesc nervoss!

Modificat de cjmike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ lucian:

Aici vorbim de passat b6, diferita de platforma golfului 5, si dimensiunea minima acceptata din punct de vedere constructiv este de 16".

Deci iese din calcul 15" din orice motiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o poza de pe cartea masinii.... attachicon.gifIMAG0358 2.jpg

Pana la urma nu e vorba de minim si maxim, ci doar de anumite dimensiuni omolagate!

Ideea e ca se poate jongla putin la dimensiunile lor... 

 

Pentru un consum bun care ar fi recomandate cele pe 15 ,16 sau 17?

Passat-ul cu ce dimensiune vine la roti din fabrica?

 

Multumesc nervoss!

Acum sa-ti spun parerea mea cele mai convenabile pentru vara pret,consum ,confort sunt pe 16'  .Daca pui pe 17' sunt mai rigide pe drumurile noastre,consumul este mai mare,costul anvelopelor si mai mare. Acum depinde de tine ce iti doresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista min sau max. Nu exista echivalente! Dpdv legal sunt acceptate DOAR dimensiunile inscrise in carte sau omologate individual si trecute de asemenea in carte!!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ lucian:

Aici vorbim de passat b6, diferita de platforma golfului 5, si dimensiunea minima acceptata din punct de vedere constructiv este de 16".

Deci iese din calcul 15" din orice motiv.

Cam asa e, la cat e de mare animalul, merg cauciucuri de 16. Insa nici tractorul meu nu e mic deloc. Daca insa conteaza imaginea, se poate merge si pe 17. Eu prefer sa nu dau mult nici pe cauciucuri mai mari, nici pe indreptat jante sau reparat suspensia. A, si inca ceva: de cand folosesc cauciucuri de 65, injur mai putin, incomparabil mai putin de cand aveam cauciucuri de 50, 55 sau 60 (pe fosta masina).

 

 

LE: nici eu nu stiu sa fie legale alte dimensiuni decat STRICT cele din carte. Poate pulitaiul nu iti zice nimic, insa daca RAR-ul face o razie, posibil sa lasi acolo certificatul. Si la ITP e posibil sa primesti refuz, caz in care iei rotile de la un prieten (sau pe alea de iarna, cu dimensiuni legale), faci inspactia, pui inapoi rotile non-legale si ii dai batai. Teoretic, pana ai ghinion.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!