Jump to content

Probleme intermitente


wabbit
 Share

Postare recomandată

Golf 3 GL, motor 1,6l benzina , cod ABU. Porneste OK la rece, merge bine pana se incalzeste. Cu motorul cald, uneori nu porneste. Alteori, se opreste "din senin", si dupa ce-l lasi un sfret de ora, merge ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Uneori merge o saptamana fara probleme, alteori face chestia asta de 6-7 ori pe zi. Singura problema la diagnoza este legata de sonda Lambda (nu stiu exact ce, proprietarul masinii n-a putut sa-mi zica ce a aflat la service). Am schimbat bobina de inductie, problema persista. Nou este si contactul de pornire, "vestit" pentru asa ceva. N-am gasit generator de efect Hall separat, pentru a-l schimba si pe ala."Remediu" temporar: desfaci cuplajul rotund (ala cu multe fire, de langa distribuitor), il prinzi inapoi, si motorul merge. In afara de o problema de contact electric la ce va mai ganditi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie pus testerul (vag com-ul) pe el cand face probleme.

Cand se opreste motorul se aprind beculetele din bord ?? Poate fi releul de alimentare al ECU ??

Conectorul acela cu multe fire ce reprezinta (intre ce anume face legatura). Din pacate nu cunosc conexiunile electrice la motorul despre care este vorba, asa ca incerc sa-mi dau seama pe masura ce evolueaza postul.

Tocmai pentru asta am cateva intrebari:

  • Modulul de putere pentru bobina este separat de ECU ??

Cand se opreste motorul este la ralanti sau se opreste chiar cand este in sarcina.

Cand nu vrea sa porneasca, cum se manifesta ?? incearca sa aiba ceva explozii dar nu reuseste sa porneasca sau pur si simplu se invarte si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG-COM, saptamana viitoare (sper). Astept interfata...

Cand nu vrea sa porneasca, se invarte mai repede fata de normal; Parca ar fi un motor inecat. Motorul se opreste... cand are el chef. Dar mai frecvent nu porneste la cald.

Exista un conector mare, rotund, prin care trece aproape tot ce inseamna electrica motorului. O mare parte din aceste cabluri merg la ECU. Aprinderea este cu distribuitor clasic, si generator de efect Hall in loc de contacte platinate.

O sa vad vineri ce mai gasesc... Eu ma gandeam la un fir intrerupt, sau la unul ce face masa din cand in cand. Sunt aproape convins ca este vorba de aprindere. Cand moare, cade brusc acul de la turometru, si se aprind becurile.

Gestiunea motorului este Bosch Mono-Motronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat ajuta dar uite ce am gasit pt nepornire la cald:

- Air filter element dirty or clogged

- Fuel injection system fault

- Low cylinder compressions

Astea erau intr-un manual de Kadett.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Test de facut pana vine VAG-ul cand masina prezinta acele simptome, verifica existenta scanteii la bujii (testul clasic cu fisa de la un cilindru apropiata de masa - :lol: de preferinta cea de pr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce bine era daca aveam VAG-COM... Chestia cu scanteia n-am incercat-o, dar o incerc maine. De mufa, nu stiu ce sa zic. Firele sunt destul de lungi, si mi se pare putin probabil sa misc ceva senzor situat la capatul unuia din ele. Dar nimic nu-i exclus... Mai dau detalii dupa "disectie". Sper numai sa nu se transforme in autopsie... :lol:

Oricum, "frec" masina pana incepe sa faca fitze, si in afara de scanteie, o sa ma uit si la benzina. Ar trebui sa aud un click intermitent, de la injector, daca functioneaza. (La asta nu m-am gandit pana acum...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune mana pe injector si asa o sa simti cum tacane (respectiv vibreaza). Altminteri cu zgomotul de demaror este greu sa identifici tacanitul injectorului.

Daca nici nu lucreaza injectorului si nici scanteie nu ai este clar buba de semnal sau lipsa tensiune de alimentare ECU. (sau intrii in cei 5 % si atunci nu vreau eu sa-ti dau aceasta veste)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata am schimbat capacul de "delco", fisele si modulul de comanda (cel putin asa era trecut in Haynes) al bobinei de inductie. (se prinde cu 2 suruburi de bobina, se leaga de bobina la 1 si 15, si are si o mufa cu 3 fire care iese din ea) De atunci, n-au aparut probleme, pana acum. Ramane de vazut... daca timp de o saptamana totul e ok, asta a fost!

(adica modulul, fisele & Co le-am schimbat pentru ca oricum avea altele) Daca nu... I'm clueless

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare... sunt nou pe-aici si nici nu am VW :scratch: Ce caut aici? vreau sa pun o intrebare legata de o problema tehnica pentru un Opel Vectra A de 1.8l din '93; si anume: dimineatza, la pornire, chiar si acum, vara, la prima cheie motorul tremura, turatia e scazuta, si cateodata se opreste, iar alteori, dupa lungi chinuri, ishi revine (turometrul stand pe la 1200 rpm, iar dupa cateva secunde, scade sub mie - ceea ce e normal); ce naiba o avea, ca am fost cu ea in service de 2 ori, si a fost verificata si mecanic si electronic; sa fie de la ulei? folosesc Castrol RS Full Sintetic 10W60.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare... sunt nou pe-aici si nici nu am VW :scratch: Ce caut aici? ........

Salutare, nu-ti fa probleme nimeni nu este perfect.... :censur:

Nu cred sa fie de la ulei (uleiul ar putea sa influenteze deschiderea supapelor, dar la rece presiunea este mare, asa ca nu vad ce probleme ar putea sa apara). Dar ca sa fi sigur, inainte de a porni masina cu motorul rece, incearca sa rulezi (tractat sau in panta) cativa metri fara contactul electric pus cat sa nu ai scanteie si benzina injectata dar pompa de ulei sa aclanseze si supapele sa lucreze putin, dupa care da-i cheie. Daca simptomul nu mai apare atunci poate fi intr-adevar de la circuitul de ulei si/sau ulei.

Problema mai apare datorita amestecului prea sarac la pornire. Verifica circuitul de alimentare cu benzina (presiune debit la pornire), vazi daca masina nu are o valva "anti golire" a turului din rezervor.

Din pacate mai multe sfaturi concrete nu pot sa-ti dau pentru ca nu cunosc motorul tau, dar poate se gaseste altcineva care are date mai multe.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!