Jump to content

Audi Rs4 420cp - Proiect De Tuning


superalfi
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Ma gandesc sa incep un proiect de tuning pentru RS4-ul meu peste vreo 2 luni asa si as vrea sa adun cat mai multe date si sa vad cam ce as putea sa ii fac. M-am gandit la urmatoarele:

1. evacuare completa Milltek (non-resonated valved);

2. sistem de suspensie de la Ohlins; http://www.stasisengineering.com/Category_...195&PID=171

3. jante pe 19" cu cauciucuri 255/35/19 sau 275/30/19 sau chiar 295/30/19 daca incap

4. imbunatatire sistem de franare: am gasit un kit: http://www.ecstuning.com/stage/edpd/pagebu...bcategory=Lines - cica nu se mai inmoaie pedala la franari mai tari si ramane mai tare si mai scurta cursa pedalei, placute de frana mai bune, alt lichid de frana

5. direct air intake filter;

6. short shifter;

7. ECU - remapare, v-max delimitare

1 - este simplu de gasit la firmele de tuning din RO;

2 - nu stiu daca se aduce asa ceva in RO

3 - este simplu de gasit pe la noi;

4 - mai complicat un pic - iar nu stiu cine poate aduce asa ceva

5 - nu am gasit nimic clar

6 - este ceva doar in USA - la fel nu stiu daca aduce cineva pe la noi

7 - cred ca se face si pe la noi pe aici - inca nu am gasit ceva clar

Va rog cu sfaturi - ce ar trebui sa fac sau sa nu fac din cele de mai sus? Va rog mult sa va spuneti parerile - chiar am nevoie de sfaturi

Poate aveti alte sugestii la cele scrise mai sus

THX!

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu remaparea (pc. 7) nu vad de ce ai retineri... Ai intrebat specialistii de pe forum in asa ceva?

Fiind vorba de un motor aspirat plusul de putere nu va fi spectaculos ca la turbo - dar poti miza pe destula putere castigata si la motorul tau. (sunt altii mai in masura sa iti dea mai multe detalii daca citesc postul tau).

Daca ce iti doresti, exista si in germania, gasesti persoane care te pot ajuta. (pe mine m-a ajutat un forumist sa-mi procur jante din germania). In cercul restrans al pilotilor din romania se aduc pe comanda si alte piese mai exclusiviste (gen suspensie - frane etc).

Modificat de dana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. evacuare completa Milltek (non-resonated valved) - Racing Nick este reprezentant oficial si a adus pt masina ta

2. sistem de suspensie de la Ohlins; http://www.stasisengineering.com/Category_...195&PID=171 - tot la racing nick poti incerca

3. jante pe 19" cu cauciucuri 255/35/19 sau 275/30/19 sau chiar 295/30/19 daca incap - nu e nevoie de o latine asa de mare, pastreaza configuratia anvelopei stock dar pe janta de 19' si cumpara jante f usoare, masina ta e grea si orice kil pe care il pierzi te avantajeaza

4. imbunatatire sistem de franare: am gasit un kit: http://www.ecstuning.com/stage/edpd/pagebu...bcategory=Lines - cica nu se mai inmoaie pedala la franari mai tari si ramane mai tare si mai scurta cursa pedalei, placute de frana mai bune, alt lichid de frana - mai bune decat ce ai tu pe masina sunt cele ceramice ....numai banii sunt limita

5. direct air intake filter; - la cat praf e in romania e cu semn de intrebare

6. short shifter; - ok

7. ECU - remapare, v-max delimitare - SKN face in romania si are reprezentant oficial

cam atat

multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

shtrumf2k - multumesc de sfaturi!

o sa vorbesc la racing nick!

cred ca jante o sa vad si cele stock de 19 cat sunt la dealer pt ca arata super - cu latimea cred ca asa este

stiu de franele ceramice pe fata de la audi dar sunt f scumpe si nu merita acuma - era vorba doar de niste conducte - oricum o sa ma uit de niste placute mai ca lumea si lichid de frana special

o sa ma interesez la skn

thx!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, la un kit turbo nu te-ai gandit? nu stiu exact cat costa, am impresia ca in jur de 17-18 mii de euro, au si suspensie inclusa in pret, si te duce la 540 de cai... uite un link aici:

http://www.youtube.com/watch?v=9Q9BbXxLHVg

- jante pe 19" sunt foarte frumoase cele optionale de pe rs4, si cred ca cele inchise la culoare ar merge f bine pe masina ta

baftA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu zic fara 5, in rest bafta. La 7, intreaba cu incredere la Dragos Voinea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se pune turbo pe rs4, MTM a facut modelul Clubsport cu kompressor dar pana sa iasa o masina a stricat 4-5, asa ca inca nu este4 de vanzare pt public

din ce stiu eu masina din filmuletul lui adinho este singurul rs4 supraalimentat care merge

skn avea in plan sa scoata un kit de compressor pt rs4 dar au renuntat pt ca motorul nu tine, supapele, biele si vibrochenul sunt f usoare(ca sa faca ture multe) si nu tin la supraalimentare

alta idee pe care a mai avut-o alt propietar de rs4 in romania este capota de carbon de la MTM, este f frumoasa si de efect...plus ca mai scapi de kilele care te tin pe loc:)

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am vazut RS4-ul cu kompressor la MTM si chiar am mers cu el....a participat si la Tuners Grand Prix unde a fost cel mai rapid Audi. Deci solutia e viabila...dar f. f. scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu? Il tine pe loc? Pai e cu 5 kg mai usor decat noul M3 cu tot cu quattro si e mai tare in acceleratii! Oricum Andrei, atunci cand termini proiectul, daca te intereseaza o aparitie in COX te rog sa ma contactezi.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre frane, uita de ecstuning. Nu au nimic in domeniul asta care sa fie de calitate.

Poti sa vezi MovIt in Germania sau MTM cu discuri de 380 mm pt fata. Placute de frana gasesti Ferodo DS 2500 pt tine, la fel lichid de frana. Franele ceramice te costa o avere, la fel si capota din carbon MTM.

Uita si de admisie directa in Romania, daca vrei sa tii masina asta ceva timp.

Jante mergi pe stoc 19'', intr-adevar exista si mai usoare, dar tinand cont de drumurile noastre mai bine ai niste jante rezistente, daca tot sunt 19'' cu anvelpa cu talon 30.

Soft se gaseste peste tot in Romania, ai de unde alege.

Compresorul de la MTM a distrus cateva motoare in teste, dar se pare ca au reusit. Problema este pretul care cred ca este ireal de mare: in jur de 40 000 euro si nu stiu daca aici se include si ambreiajul cu volant sport single-mass.Masina este intr-adevar senzatie, dar la pretul ala, eu unul mi-as lua 911 turbo si i-as face un soft....la revedere RS4 MTM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!