Jump to content

Polo 6n2 Problema Alternator/ Releu?


valininja
 Share

Postare recomandată

salut

am luat de curand un Polo 6n2 din 2001, motor de 1L...

toate bune si frumoase pana in momentul in care se lasa noaptea...

cu motorul in relanti , cand dau pe faza mare, intensitatea farurilor creste si descreste la intervale regulate, auzindu-se in acelasi timp si motorul cum se tureaza si se detureaza. apare aceeasi problema si in mers, cu faza mica, DOAR in momentul cand franez ceva mai tare (ca pentru a opri), apoi mai clipesc un pic pana se stabilizeaza (sau face in continuare asa, uneori)...buuuuuuuuun....mers la electricieni, care mai de care mai maestru si un lucru e clar: fara consumatori de curent e stabila bateria pe la 14v, cand intra consumatori (faza mare) incepe sa varieze intre 13v si 14,ceva (ce am descris mai sus)...

un electrician zice ca e bateria...buuuuuun, pun una noutza de la un prieten...la prima pornire culmea! totul e ok (cu toti consumatorii posibili porniti)...opresc si pornesc din nou...zbang! iar incepe cu variatia de tensiune. clar, nu e bateria...

un alt electrician zice ca e alternatorul...

un altul zice ca e releul...

chiar, are cineva idee cam la ce distanta fata de sol ar fi acel releu? ca problemele au aparut de cand a fost o "rupere de nori" demna de stirile pro tv, si bietul polo statea in mijlocul torentului... electricianul cu varianta "releu" zice ca de ploaia aia ar fi problema...

daca intr-adevar ar fi vorba de releu, are cineva idee cam cat ar costa? si unde as putea gasi/comanda? ca sincer nu am incredere sa-mi comande electricianul piesa la vreun magazin, si sa-si mai puna si el un mic adaos...

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Classicu' anterior aveam niste relee, daca imi aduc bine aminte, in zona bateriei (deasupra ei) - deci ar fi trebuit sa ploua masiv ca sa ajunga apa la ele. Uitandu-ma pe in diverse documentatii, e foarte posibil sa ai relee in zona sigurantelor, adica sub switch-ul de faruri - ar trebui sa desfaci capacul de sub switch si apoi desfaci elementele pentru a avea mai mult spatiu.

Mai degraba, s-ar putea ca ploaia respectiva sa fi daunat cumva alternatorului..

Pentru piese, incearca sa vorbesti cu volksman in acest topic.. o sa aiba nevoie de VIN-ul masinii tale. Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu, price masina e plina de relee...in cazul meu e vorba de releul alternatorului, cred. sper. asa "zice" specialistii (electricieni de cartier)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Fa un service la alternator (releu, carbuni, rotor). In alta ordine de idei, ce consumatori ai pe masina (ma refer la subwoofer, xenon, etc). Poate fi si din cauza lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!