Jump to content

Audi Q7 4.2 Fsi Vs Audi Q7 4.2 Tdi


DonHacker
 Share

Postare recomandată

Scurt si la obiect :

Masina va fi folosita mai mult pentru deplasari mai lungi , nu pentru offroad.

Care dintre cele 2 motorizari le-ati alege si de ce ?

Care sunt avantajele/dezavantajele fiecarui tip de motorizare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

intai, vreau sa te indrum spre regulament (pct 19 legat de semnatura), apoi imi voi da cu parerea legat de ce ai intrebat tu:

pro TDI

  • are cuplu ceva mai mare
  • consum mai mic
  • poate te 'pisca' de o remapare si se poate mai usor la TDI

pro FSI

  • e mai silentios, desi cred ca la masina asta nu se pune problema de izolatie fonica proasta si nici TDI-ul nu derenjeaza
  • are putere mai mare (350 CP fata de cei 326 ai TDI-ului), insa si consumul este mai mare.
  • TDI e mai scump cu vreo 3500 EUR, adeca un 4-5%.

cam astea-s cateva pros pt fiecare motor, la prima vedere. Cunostintele nu-mi permit sa intru mai detaliat in problema, asa ca ma voi limita doar la astea.

Eu unul as opta pentru TDI, mai ales ca zici ca e pt drumuri lungi, da' io-s super subiectiv cand vine vorba de TDI :D .

Ale bune si nu uita de regulament! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt deplasari lungi(km multi) as alege 4.2 TDI,consum mai mic.pt sufletul meu as alege 4.2 FSI,silentios,rafinat.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm... daca ai bani sa-ti iei o asemenea masina, nu cred ca se mai pune problema de 3500 euro in plus pt TDI sau consum mai mare pt. FSI. eu cred ca aici conteaza mult ce-ti place tie si ce apreciezi tu mai mult.

eu personal as alege TDI pt numeroasele avantaje care le stii deja, plus ca poate mai mergi si off-road unde din cate stiu, e recomandat motorul diesel.

ca exemplu, pot sa-ti spun ca sunt mai incantat de morotul de pe A4-le meu 1.9TDI 131CP decat cel de 2.0 FSI de pe noul passat, care are 150 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rafinat: de ce motorul diesel nu este rafinat iar cel aspirat este?

Conform dictionarului explicativ al limbii romane RAFIN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, intai, vreau sa te indrum spre regulament (pct 19 legat de semnatura),
Imi cer scuze,vina mea,pentru ca nu am citit regulamentul :) Va multumesc pentru raspunsuri.'Mica problema' e ca pana acuma am avut numai diesel si am zis ca viitoarea masina va fi benzina.Dar fiind un SUV,va trebui totusi un cuplu k-lumea :) .TDI-ul mai are un avantaj mic , insemnand ca are suspensie adaptiva standard.Singurele optiuni seriose care as dori sa le pun ar fi suspensia adaptiva,incalzirea stationara si plafonul panormaic, care zic ca sunt de mare folos.Bineinteles + ... alte brizbrizuri. :)) Modificat de DonHacker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa ai automomie mare ( ca in fond inteleg ca asta te intereseaza, nu neparat consumul) ar trebuie sa mergi pe diesel, desi eu sunt fan convins al benzinarelor, insa imi calc pe inima si-ti recomand TDI.

Eu daca as fi pus in situatia ta nu mi-as lua Q7 ci as cauta altceva cu motorul ala de 4.2 benzina ....stii tu ce z;un A6 sau S4 sau RS4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amandoua au optiunea suspensie pneumatica standard.Eu as alege clar 4.2tdi deoarece e un SUV iar motorul diesel e clar si puternic si mai economic ca benzinarul.Iar ca sunet nu cred ca TDI-ul se face de rusine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am iesit in drive test cu 4.2 tdi.

Motorul este foarte silentios, mi-a placut cum trage si nu se plafoneaza pina la 220 km/h urca destul de usor.

In plus TDI-ul are suspensia pneumatica in standard iar FSI-ul trebuie sa o platesti separat si tot pe acolo ajungi.

FSI-ul in schimb iti da alte senzatii cand accelerezi puternic, adica se duce motorul pina la 6000 rpm si pare mai sportiva.

Eu am ales pina la urma 3.0 tdi, din cauza ca 4.2 tdi nu am gasit decat cu 4 luni perioada de asteptare cu dotarile pe care le vroiam.

In cazul tau as merge pe 4.2 tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cartea tehnica de la Q7 sunt urmatoarele date tehnice:

4.2 fsi

viteza maxima 248 cu suspensie pneumatica, 244 fara

0-100 km/h in 7,4 s

greutate proprie 2345 kg

4.2 tdi

viteza maxima 236 km/h

0-100 km/h in 6,4 s

greutate proprie 2495 kg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FSI pt sound.... TDi pentru cum se simte masina.....rupe 4.2-ul TDI...credeti-ma :(...si cuplul e imens :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze,vina mea,pentru ca nu am citit regulamentul :( Va multumesc pentru raspunsuri.'Mica problema' e ca pana acuma am avut numai diesel si am zis ca viitoarea masina va fi benzina.Dar fiind un SUV,va trebui totusi un cuplu k-lumea :D .TDI-ul mai are un avantaj mic , insemnand ca are suspensie adaptiva standard.Singurele optiuni seriose care as dori sa le pun ar fi suspensia adaptiva,incalzirea stationara si plafonul panormaic, care zic ca sunt de mare folos.Bineinteles + ... alte brizbrizuri. :)

Daca ai bani de Q7 banii pe motorina sau benzina nu intra in discutie. Cu ochii inchisi (sunt adeptul motorului diesel) as fi ales benzina. Una e sa dai la cheie sa nu simti ca motorul merge, si altul e zgomotul la diesel.

Cand ai scris de suspensia adaptiva - deja balanta nu mai inclina spre benzina. Acum daca banii pt. benzina + costul suplimentar pt. suspensia adaptiva nu sunt o problema iar as inclina spre benzina.

Sa iasa fumul ala specific de diesel la cati bani dai pe masina parca nu merita. Lasa-l sa iasa la cei cu buget mai mic... :Driver:

Din punctul meu de vedere e clar ca nu ai ales aceasta masina pentru costuri cat mai mici... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4,2 TDI e o bijuterie d emotor, ala zici ca nu e diesel; si pe langa asta, nu mi-ar placea sa raman in varf de munte fara benzina, sau sa am canistra cu extra feul in porbagaj :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scurt si la obiect :

Masina va fi folosita mai mult pentru deplasari mai lungi , nu pentru offroad.

Atunci de ce Q7 ? poti lua A8 la bani similari....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai bani de Q7 banii pe motorina sau benzina nu intra in discutie. Cu ochii inchisi (sunt adeptul motorului diesel) as fi ales benzina. Una e sa dai la cheie sa nu simti ca motorul merge, si altul e zgomotul la diesel.

Nu compara modul in care se aude si se simte un tdi pe o masina ieftina si modul in care se aude si simte pe un Q7. Iti garantez ca ala nu suna a motor diesel.

Din punctul meu de vedere e clar ca nu ai ales aceasta masina pentru costuri cat mai mici... :lol:

Nu e vorba de costuri mici, 4.2tdi-ul ala sa nu crezi ca mananca 7%. E vorba de cuplul enorm si senzatiile pe care ti le da inca de la turatii mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri.

Pana la urma s-a ales TDI-ul.

Dar TDI-ul ce va aparea la jumatatea anului 2008 :Driver:.

Pentru 4.2 perioada de asteptare e de 4 luni cu optionalele alese.

Asa ca s-a hotarat ca motorizarea va fi cea care va aparea anul viitor.

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!