Jump to content

Suspensie Sport Aftermarket


bbs
 Share

Postare recomandată

As vrea sa-mi iau o suspensie, dar nu stiu ce marca, daca reglabila si daca merita mai bine doar niste arcuri sport. Sunt multumit de suspensia masinii, doar ca vreau sa fie mai joasa, 30-40mm, nu neaparat mai dura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ask Fuscobal!

totusi nu prea cred ca reusesti sa o faci si joasa si comoda... nu de alta dar vei da tu burta de asfalt la hopuri... Din cate stiu eu, Fusco are pe GTI o suspensie reglabila in vreo 10 trepte (parca) si la 4 zicea ca e destul de tare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful 5 si octavia 2 are aceeasi suspensie? se potrivesc de la una la alta ca si pe mine ma intereseaza .Vreau doar coborata dar nu mai tare.Cred ca nu se va putea, dar care ar fi solutia sa o cobor un pic chiar si 3 cm si tot ar arata mai bine pt ca va primi cat de curand jante pe 18"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G5 si O2 sunt construite pe aceeasi platforma, PQ35, deci suspensiile sunt practic aceleasi, cu mici diferente de setare datorate motorizarii si / sau eventualului caracter sportiv al modelului.

Uite un topic dedicat suspensiilor sport: Vreau o suspensie mai rigida., sfaturi suspensie sport

Fuscobal iti poate oferi intr-adevar niste detalii competente si utile dar mai poti gasi si alte informatii interesante pe forum, inclusiv pe topic-uri cu tenta comerciala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista kit sport de fabrica original, vine set si din cate imi aduc aminte avea un pret rezon :) . Hint G5 are o gramada de accesorii originale misto. Pacat ca nu se incurajeaza promovarea lor ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este suficient pentru a cobora masina cativa cm si pentru a nu deveni mult mai rigida inlocuirea arcurilor cu unele sport. exista n firme care fac arcuri sport:

h&r, eibach, weitec, zender (3si 5 cm), bilstein, sachs, etc. pe langa asta poti incerca arcurile de fabrica de pe sportline.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci,cu suspensiile treaba sta cam asa:

Daca vrei doar sa lasi mai jos masina,iti recomand un kit de arcuri.Exista intr-adevar si varianta suspensie de Sportline,dar aia coboara masina doar cu 1,5 cm.Exista intr-adevar multi producatori aftermarket,dar cu asa ceva solutia e incompleta,in sensul ca telescoapele fiind tot cele normale,vei cam avea balans.Cea mai buna varianta e o suspensie reglabila de strada.Nu e neaparat o avere,are mai multa lume de pe forum de vanzare asa ceva,inclusiv eu si Speeder.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am adaugat si optiunea cu arcuri sport petnru ca am fost la Cardinal in Constanta si au ca accesorii originale, sau ma rog vandute de dealer niste arcuri eibach care ar trebui sa coboare 30mm ceea ce ar fi perfect. Acum din ce am mai citit pe aici si din ce stiu e clar ca arcurile mai scurte, sport nu prea se pupa cu amortizoare de fabrica, dar vanzatorul mi-a spus ca nu ar fi nici o problema si ca ramane totul in garantie si daca ar mai fi fost nevoie de ceva s-ar fi comandat, cum ar fi amortizoare mai scurte. Acum ce sa fac, m-as baga la un set de arcuri pentru ca sunt alegerea mai ieftina, dar nici nu vreau sa se lase amortizoarele dupa o perioada, cum am auzit ca se intampla. Setul de arcuri ar fi undeva la 6-7mil + montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok sa inteleg ca sunt multe firme dar bag mana in foc ca o sa imi au cum asa am facut cu ulte si o sa dau mult pe ele si apoi o sa vad ca gasesc mai ieftin sau mai bun.Ce e acum pe piata mai bun si mai irentabil.Mentionez ca vreau kit fata spate reglabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal, eu vreau sa mai ridic putin masina, am sportline 2.0 tdi si ma enerveaza bordurile din Bucuresti. Se poate inalta garda la sol ? Cum se poate face asta, unde si, normal, un pret estimat? M-ar interesa si un scut sub ea, nici asta nu stiu daca se mai poate acum, multumesc frumos celui care imi da si mie o solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, eu vreau sa mai ridic putin masina, am sportline 2.0 tdi si ma enerveaza bordurile din Bucuresti. Se poate inalta garda la sol ? Cum se poate face asta, unde si, normal, un pret estimat? M-ar interesa si un scut sub ea, nici asta nu stiu daca se mai poate acum, multumesc frumos celui care imi da si mie o solutie.

Ai vrea sa facem schimb de arcuri? Daca tot vrei sa o inalti pe a ta si eu sa o cobor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vreau sa cobor garda la masina as vrea sa pun arcurile de-la sportline stie cineva ce cod(culori) au aceste arcuri originale?Numai asa pot comanda de-la dealer.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa-ti rost de o serie de sasiu de SL si meri cu ea la dealer,trebuie sa iti gaseasca arcurile corespunzatoare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva care are dotare SPORTLINE rog sa ma ajute cu o serie de sasiu.Pe P.M please.Thanks :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Am un buget de maxim 400euro(eventual si putin peste), cu care vreau sa cumpar o suspensie reglabila pentru masina din semnatura. Din ce am gasit pe diverse forumuri si magazine on-line de profil, as avea urmatoarele variante:

-TA-Technix

-Raceland

-Supersport(nu stiu de ce, dar asta ma atrage cel mai mult)

-V-Maxx (sare de 400 euro)

Mentionez ca nu frecventez circuite, nu am un stil de condus agresiv, vreau sa cobor masina si sa am posibilitatea de a seta inaltimea, si vreau sa imbunatatesc stabilitatea, deci nu sunt interesant de suspensii foarte performante.

Ma intereseaza sa fie reglabila, fiabila, raport calitate/pret bun.

Astept sfaturile voastre sau propuneri in legatura cu alte marci (eventual sa imi spuneti si de unde sa le cumpar pe PM)

*Am postat aici, chiar daca e un topic vechi, in ideea de a nu deschide un nou topic. Sper ca este ok din acest punct de vedere.

Modificat de tur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raceland este si reglabila costa sub 300 de euro ai garantie si 2 ani de zile si este printre cele mai moi suspensii reglabile care exista adica nu iti clontane dintii in masina........:P stiu 100% ca la raceland daca mergi tranteala maxima o sa-ti trebuiasca alta bielete antiruliu cum este la ta-techinix pe site,din acelea reglabile...:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ce zici tu cu bieletele, dar la mine avand et30 la jante, s-ar putea sa nu imi bata. In continuare astept sugestii, pareri, sfaturi etc.

Multumesc

Modificat de tur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off Topic:

Tu ai ET 30, și vrei să o cobori?

Ai făcut ceva la aripi să nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan nu. Dupa suspensie, o sa pun 205/45(acum am 225/45/17) si daca e necesar o sa roluiesc aripilie.

Toate astea dupa ce montez suspensia. Din cauza asta caut o suspensie care sa fie si rigida. :D

Modificat de tur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare pentru cineva care stie exact ce difera intre suspensia mea (masina din semnatura) confortline fata de cea de la Golf GT de 170 CP. (difera doar arcurile sau si amortizoarele sau si alte elemente ale suspensiei sau trenului de rulare fata. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GT am,iti raspund ce stiu.arcurile sport sunt mai joase ca cele de golf normal,cam cu 1,5 cm...amortizoarele sunt de 55mm la mine,la tine nu stiu.

brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se face reglajul pe spate (suspensie reglabila)

intreb ca, din cate stiu eu arcul nu este pe telescop...

Modificat de vio254
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este relativ usor,arcul vine impreuna cu un surub si o piuliuta mare....arcul sta pe piulata si tu poti sa muti piulita in sus si in jos in consecinta coborand sau ridicand masina....:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

mi-am pus si eu ieri pe masina o suspensie sport, ta tehnix si am deja o alta masina, mult mai joasa, ca 2 degete intre aripa si roata, seamana acum cu un mic cart, simti imediat denivelarile ca are cursa putin mai scurta decat amortizorul stock, arcurile fiind de asemenea mult mai scurte fata de cele originale esti mereu cu masina mai aproape de sol, nu prea te lasa se urci mult cu caroseria in aer.

:)

astept acum un drum mai lung sa vad cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!