Jump to content

Cati cai poate sa imi dea o evacuare sport?


Vlad MHL
 Share

Postare recomandată

Eu am schimbat evacuarea acu un an la BORLA PITESTI (tot prin PIT STOP TUNING ms ms) Catalizatorul l-am scos inainte eu singur..... :). Sunetul produs de un motor aspirat cu evacuare de inox este superb [eu am si toba mica (spargator de flacari) si cea finala, dar sunt cam la jumate din volum fatza de cele originale]. La motoarele Turbo (si mai ales la diesel) sunetul este un pic cam dubios dupa parerea mea (mai ales la diesel).... Daca stitzi masina lui Ceky intzelegetzi ce vreau sa zic.....Dar ideea era de cai castigatzi nu neaparat de sound (care la diesel e chiar infect... :P ) si eu am observat ca parerile sunt impartzite (am auzit intre 7 si 20 de cai la evacuare sport cu eliminarea catalizatorului) .... sa zicem si noi un 10 cai. Tot e bine. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Ma gandeam sa scot si eu cele 2 tevi de esapament in afara . Acum sunt in spatele spoilerului si indreptate in jos ca la orice diesel ce se respecta . Eu ma gandeam sa decupez bara spate , taiat tevile , scoase putin in afara (prelungite ) si pus un ornament de inox . Cei de la Borla pot sa faca treaba asta ?

O sa se umple tot spatele masinii de fum negru dupa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate, multi de pe forum au facut exact asta (Vlad, mmneg, voinea, alexrosiu ...) si nu se umple spatele de fum. Go do it :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot am treaba prin zona azi si o mica pauza intre examene de luni !

Sos. Pantelimon stiu care este :) Dar numarul 264 nu stiu ..

Unde e BORLA in pantelimon mai exact ? 10x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ gorrocs

referitor la umplutul tot spatele cu fum negru .... aceasi chestie am facut eu la g2 .. am schimbat toba.. ( originala are capatul stramb catre exterior "" in cazul tau in jos "" ) si iti spun sigur tot haionul se face NEGRUUUU .. iesi cu ea de la spalat.. ii dai putin talpa si in cazul meu din alb totul in spate devine negru ;) ... acum mai e si chestia ca la mine chiar scoate fummmm cand ma dau la ea .. la tine fiind masina destul de noua .. si mai "" inteligenta "" sigur nu va scoate asa mult si poate nu vei avea problema cu inegritul

pt chestia asta am optat ca in cel mai scurt timp "" prob financiara "" sa ii mai trag un rand de tevi si pe partea cealalta .. si capetele sa le schimb cu unele care sa bata mai mult in jos..

parerea mea .. daca iti place normal .. si vrei sa platesti pt asa ceva .. fati o dubla evacuare .. va arata super ;)

scuze pt ideei :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm asta NU as suporta sa am bara neagra , tot hayonul deja ar fi dezastru !

La mine fiind culoarea mai inchisa poate ar mai merge , la deschisa imi dau seama cum e . Am vazut o golf 4 galben cu chiptuning care afuma urat de tot iar bara era tot timpul neagra. Urat ;)

Crede-ma ca si golful meu 5 generatie 2004 daca ii dau o forja din 2000 pana in 4200 lasa fuum nu gluma. Ma gandeam daca "tip-ul" evacuarii este iesit putin in afara particulele nu o sa ajunga toate pe bara si se vor raspandi in aer.

Oricum azi incerc sa ma interesez . E bine ca au aparut si pareri contra ;)

In legatura cu evacuarea dubla nu prea ma tenteaza , e 2.0tdi nu r32 totusi , eu caut ceva discret de efect si cat mai ne-ostentativ .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 4 galben .. mult fum ;) vyp ?? :P

next ... chestia cu evacuare dubla .. normal ca nu e r32 .. dar pt o masina care de fel scoate fum cand te dai la ea.. parerea mea "" proprie si personala "" ca ar da bine macar sa se vada ca iese din ambele partii a masinii .. .. repet parca cat de cat e altfel ( gusturile nu se discuta oricum )

scuze pt off topic .. stiu ca se vb despre cai putere si nu despre "" funingine pe haion ;) ""

Modificat de ali_press
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

borla pe pantelimon: este o casa portocalie cu un etaj imediat cum treci de blocul cu orange de la delfinului catre intersectia cu xxl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt buni BTW ca si eu mi-am facut toata evacuarea la ei pe 3MLei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Borla Piteste este mai ieftin si lucreaza mai bine si asta e parerea multora care au comparat preturile si manopera cu cei care au facut in Pantelimon. Mie spre exemplu mi-au cerut pt evacuare dubla vreo 200 euro iar la Pitesti a vorbit Voinea pt mine si era 3.5-4 mil lei.

Cazul golfului galben este o exceptie. Fum nu vei avea deloc pe bara si nici pe hayon, stai linistit. Exceptiile sunt exceptii si am 5-6 prieteni in cauza si nu au patit nimic de genul fum pe bara sau hayon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gorrocs: daca impingi mai mult tipsurile in afara nu o sa se mai afume bara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit borla si am vorbit cu un baiat de acolo . Mi s-a cam pus pata acum si asta va fi sigur urmatoarea modificare la masina mea :P probabil peste vreo 2 sapt cand se termina cu examenele .

M-am uitat pe la "tipsuri" si am ramas indecis intre doua modele , unul mai elegant rotund cu profilul \ la iesire (cica ar mai fi pus pe un g5 si dadea super bine) si unul mai bombat putin mai agresiv ( ~ pe un vr6 :P ). Cred ca o sa raman la primul .

Manopera costa in jur de 1.600.000 (sudura ,materiale, decupaj, prelungire) iar fiecare tip ~ 1 milion . Deci la 4 milioane eu zic ca o sa iasa ceva frumos .

Cu fumul m-am mai linistit oarecum pentru la golf spoilerul spate este bombat in afara iar in partea de jos revine spre interior (explicatie stiintifica:) ) . Chiar daca ar afuma oricum ar afuma o portiune invizibila relativ ascunsa .

Vlad & Alexrosiu aveti cumva cate o poza cu "spatele" masinii voastre ?

Edit: De treaba cei de la borla mi-ar fi facut lucrarea si pe loc , in doua ore ar fi fost gata . Din pacate nu aveam nici bani nici timp de pierdut :P A ramas ca ii sun.

Modificat de gorrocs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde ce tips-uri pui (asta nu am de unde sa stiu pretul) dar pe mine m-a costat 1.400.000 parca, incluzand:

tips-urile - 320.000 bucata x 2

manopera + 4 cordoane de sudura

bucatile de prelungire gratis

la tine, in plus, se mai decupeaza spoilerul

sincer cred ca cei de la borla te "evalueaza" si dupa aceea iti zic preturile :P :P

imi pare rau ca nu am pus tips-urile cu sigla in jos (sa nu se vada borla)

Modificat de mmneg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm ... vorbesti de borla pantelimon sa inteleg ?

Chiar daca ar fi doar diferenta de tipsuri (600 X 2 = 1.200.000lei ) intre 3.6 si 1.4 e diferenta mare :P

Cred ca dau telefon si la pitesti sa vad ce imi zic , poate fac o plimbare pana acolo .

Multumesc mult pentru feedback !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da de borla pantelimon. bad feedback

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-am zis! E mult mai bine la Pitesti. Si cel mai clar afli de Pitstop tuning care isi trimiteau mereu clienti la Pitesti si nu in Pantelimon. Lucrare mai buna, mai ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor, ma roade si pe mine ceva vis-a-vis de evacuare:

as dori sa scot catalizatorul (din mai multe motive) si sa pun teava dreapta in locul lui. astfel as ramane numai cu finala.

catalizatorul meu este bun (inca), deci operatia ar trebui sa fie reversibila; daca am nevoie de el sa-l pot monta la loc.

intrebarea este ce se va intampla cu motoru/ECU etc. pt. EURO3 al meu care, am inteles de pe forum, ca are 2 sonde lambda. v-a mai functiona corect/rotund? se pot inhiba (prin setare VAG-com) informatiile provenite de la sonde cu o valoare constanta pt. ECU?

Rog opinii (avizate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

<o_mica_greseala>

Semnatura ta m-a derutat. Daca nu este un TDI din 2005 atunci sigur nu are vreo sonda lambda.

Modificat de andREI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

<o_mica_greseala>

Semnatura ta m-a derutat. Daca nu este un TDI din 2005 atunci sigur nu are vreo sonda lambda.

<{POST_SNAPBACK}>

vrei sa spui ca TDI-ul meu euro3 din 2001 nu are sonda lambda? asta ar fi o veste buna, cu toate ca stiu ca toate evacuarile euroX au sonda lambda, dar o fi valabil numai pt. benzina!?

deci pot sa scot linstit catalizatoru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, poti sa il scoti linistit. Daca nu ma crezi pe mine ca nu are sonda lambda atunci uita-te sub masina dupa vreo sonda lambda. N-o vei gasi. Dar de ce scrie 2005 in semnatura la tine?! Ca mi-am luat o tzeapa la postat..

PS: Si eu mi l-am scos.

Modificat de andREI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, poti sa il scoti linistit. Daca nu ma crezi pe mine ca nu are sonda lambda atunci uita-te sub masina dupa vreo sonda lambda. N-o vei gasi. Dar de ce scrie 2005 in semnatura la tine?! Ca mi-am luat o tzeapa la postat..

PS: Si eu mi l-am scos.

<{POST_SNAPBACK}>

si cum a fost dupa, dpdv performante?

andREI, tu ai teava inox din galerie pina-n coada?

cu legatura flexibila dintre galerie si teava ce ai facut?

m-am uitat sub masina, dar nu stiu cum arata o lambda, anyway. cei drept nu am vazut nici un fir sa ajunga la catalizator, asa ochiometric. nu e problema de crezut, problema e daca e sau nu. dar de ce nu e la motorine?

acum se pune problema unde pot face aceasta operatie: s-a zis de borla, cu cele doua locatii (Pantelimon si Pitesti) dar am citit si de o firma pe linga bul. unirii/zepter (s_c a fost pe acolo).

PS. anul de achizitie a masinii, care poate diferii de anul de constructie (specificat in detalii, daca difera! - e cu if B) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum a fost dupa, dpdv performante?

andREI, tu ai teava inox din galerie pina-n coada?

cu legatura flexibila dintre galerie si teava ce ai facut?

m-am uitat sub masina, dar nu stiu cum arata o lambda, anyway. cei drept nu am vazut nici un fir sa ajunga la catalizator, asa ochiometric. nu e problema de crezut, problema e daca e sau nu. dar de ce nu e la motorine?

acum se pune problema unde pot face aceasta operatie: s-a zis de borla, cu cele doua locatii (Pantelimon si Pitesti) dar am citit si de o firma pe linga bul. unirii/zepter (s_c a fost pe acolo).

PS. anul de achizitie a masinii, care poate diferii de anul de constructie (specificat in detalii, daca difera! - e cu if

Modificat de andREI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dpdv performante nimic masurabil. Sunetul insa e masurabil :rolleyes:

Nu ai nevoie de o sonda lambda la diesel pentru ca nu ai nevoie sa masori cantitatea de oxigen din evacuare ...

<{POST_SNAPBACK}>

multam pt. instructaj, cred ca am inteles printzipiu, cu variatia raportului aer/combustibil la diesel.

off-t: totusi, la ultima generatie diesel apare si sonda lambda si un filtru de particule ... se complica treaba

sa revin la traseu evacuare, eu cred ca am teava de 55mm.

am sa merg la un service specializat sa vad ce solutii i-mi dau si apoi postez.

totusi pare ciudat sa nu ai nici o modificare de performante dupa eliminarea catalizatorului. din ce s-a mai scris raspunsul la demaraj/wot ar trebui sa fie mai bun (micsorare lag turbina) la turatii scazute.

eu nu vreau sa fac aceasta modificare numai pt. sound!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi pare ciudat sa nu ai nici o modificare de performante dupa eliminarea catalizatorului. din ce s-a mai scris raspunsul la demaraj/wot ar trebui sa fie mai bun (micsorare lag turbina) la turatii scazute.

eu nu vreau sa fac aceasta modificare numai pt. sound!

Lag-ul este micsorat un pic (eu am scos TOT) iar altii care au facut teste pe dinamometre au sesizat cam 2-3CP crestere. Probabil d'aia n-am simtit eu.

Cred ca o crestere de putere se simte de la 7% in sus si oricum senzorii umani sunt puternic neliniari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am in plan scoaterea catalizatorului. Am fost la un service care nu au reusit sa mi-l scoata (ei mi-au dat jos tulumba si vroiau sa-l sparga dar nu au reusit pt ca nu era din ceramica era dintr-un material foarte suspect).Intr-un final mi-au dat doar o gaura prin el de vreo 2-3cm diametru. Am gasit in alta parte cu vreo 500 000, imi taie tulumba, mi-l scoate si sudeaza inapoi bucata decupata.

Intrebarea mea, pentru cei care si-au scos catalizatorul si si-au lasat tulumba neinlocuind-o cu o teava.... sunetul scos va fi deranjant sau foarte evident? Momentan mi s-a schimbat nitel sunetul pe evacuare.. este unul putin mai ascutit de la gaura din catalizator, cand il voi scoate de tot ramane la fel sau va fi mai puternic?

Precizez ca nu pot schimba tulumba cu o teva pt ca am sonda lambda pe acea tulumba. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!