Jump to content

Cati cai poate sa imi dea o evacuare sport?


Vlad MHL
 Share

Postare recomandată

@alex Daca e o fisura la toba sau o crapatura ceva, provocata de coroziune sau flux prea mare de gaze, ti-o rezolvi pe garantie. Daca e lovita sau gaurita de tine, adio garantie. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vlad O singura data am atins masina pe dedesubt ... asta iarna mergand pe niste sleauri. Eu zic ca n-a fost atunci ... sper sa mearga pe garantie. Multam.

@Alex DUB ... eu am 16v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alex DUB ... eu am 16v

:) Nu m-ai inteles. Alea 8 valve care-s numai pe evacuare sufla ceva, zic eu, fata de 4, cat are un motor cu 8v, nu 16(ca alea de pe admisie nu prea au treaba cu evacuarea...). In sensul asta ziceam.

Sal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alex Dub Maine aflu exact cat ma costa lucrarea si o sa intreb si pentru masina ta. In functie de pret, o fac luna asta sau la primavara. Revin maine cu un post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiu cat de mult poate atenua toba intermediara din zgomot. Este extrem de subtzire, pare o tzeava putzin ingroshata. Cred ca voi incerca cu tzeava directa intre catalizator si finala actuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OAMENI BUNI !!!

Scoate ambele tobe (daca e aplicabil - unele au doar o toba) daca e turbo si are si catalizator (convertor catalitic - m-a corectat un Gil...) atunci poti pune tzeava simpla de 6 cm sau mai groasa pana la bara spate... acolo recomand sa fie capatul sucit in jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei La diesel poti scoate TOT, inclusiv toba finala, doar sa pui un mushtuc in capat, dar la benzinare daca faci asta nu cred ca o sa mai vrei sa iti conduci masina. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei: parerile sunt impartzite intre cei ce recomanda ce ai recomadat tu si cei care spun ca nu este benefica lipsa contrapresiunii oferite de traiectul de esapare. si eu inclin sa cred ca prea multa presiune nu este utila mai ales la un motor fara turbo. nu cred ca este utila nici la turbo insa acolo exista acel plus de presiune care impinge fortzat. Cert este ca am auzit o dacie 1310 cu tzevi directe pana in spate de pe galerie. Suna de-a dreptul deranjant si ... jenant, era mai mult un zgomot asurzitor de vibratzie. Masina nu era a unui ageamiu ci a unuia dintre baietzii de la Borla.

In plus la drum lung e greu cu o trompeta din aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@akebono OT: Gandeste-te daca mai ai si un subwoofer ce iese! :D :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt mai nou pe forumul asta si vroiam sa stiu si eu o chestie in legatura cu asta. Am o fabia (modelul inainte de facelift) si vreau sa ii scot catalizatorul sa ii pun in locul lui o teava si sa ii inlocuiesc finala cu una sport de la borla.teava si finala din inox.puteti sa imi spuneti cam ce diametru sa aibe teava? sau cateva pareri, indicatii.

p.s. Nu ma pricep asa ca va rog sa aveti rabdare ca sa inteleg si eu.

inca o intrebare pt voi......stiti cumva de unde pot sa iau niste scheme de finale.am posibilitatea sa le fac din inox.daca gasiti scheme puteti sa postati.Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tocmai ce mi-am pus la loc catalizatorul si nu simt nici o diminuare a performantelor (ba sincer sa fiu _parca_ am ceva mai mult cuplu la demaraj) si am si scapat de zgomotul de conserva :D

O sa revin cu masuratori (am cronometrat niste reprize fara kat) si o sa urmaresc si consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@s_c: inteleg ca tu esti benzinar aspirat (ma rog, motorul masinii tale :D ), cum s-ar face ca un catalizator pus la loc iti da mai mult cuplu ??!

@Vlad MHL: am zis turbo. N-am zis diesel/benzinar. Atata vreme cat ramane turbina si catalizatorul nu cred sa fie vreo problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andREI: cu evacuare mai libera un motor aspirat pierde cuplu/putere la turatii joase dar recupereaza la turatii mari.. Probabil ca asta s-a intamplat si la s_c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei: nu stiu, nu inteleg exact teoria cu contrapresiunea (dar poate mi-o explica cineva). Eu am spus ce am simtit si am zis ca voi reveni cu masuratori de reprize (obiective prin definitie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as vrea sa stiu cum e cu contra presiunea! Andi, ma ajuti te rog, e bine sa imi schimb evacuarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDI-urile nu prea au nevoie de contrapresiune. Turbina produce suficienta contrapresiune si tot restul evacuarii e optionala. Mai ramane problema sunetului dar nici aia nu e nasuala... Merge o tzeava dreapta din turbo si poate o tobutza miiica pe post de catalizator si aia tot cu evacuare directa (sita etc...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

referitor la partea initziala a topicului din cate shtiu eu o evacuare mareshte puterea procentual, nu un cuantum anume. si nu cred ca se aduce o creshtere considerabila de putere fara un tzevarai corespunzator decat ceva decibeli in plus. ce pot spune din experientza proprie: din pacate nu am schimbat galeria (inca) doar dupa, si anuma upgrade la tzeava 5,5 cm diametru, fara intermediara si kat, doar finala remus dual pype. rezultatul nu a fost masurat, dar pot sa va spun ca lagul acceleratziei s-a redus considerabil, raspunsul motorului la pedala este aproape instantaneu, ceva gen motocicleta, pe bune. nu trebuie omis modul de confectzionare a traseului tubulaturii. trebuie evitate imbinarile in unghi (care se practica de obicei la tot poporul) si realizarea unui traseu cat mai sinuos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sorry am si eu o parere referitor la evacuare sport,am un prieten detine un MK2 1,8 16v kr la inceput si-o fura de la multi in cel mai scurt timp a schimbat total esapamentul adica serpisori 400euro cap-coada de atunci pot sa va spun rupe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se aduc modificari corecte in zona admisie-evacuare se cashtiga mult, nu in hp cat in scurtarea timpului de raspuns al motorului la acceleratzie, cu alte cuvinte urcarea in ture mai repede a motorului. largirea sau inlocuirea galeriilor cu altele mai largi, largirea orificiilor de admisie-evacuare, schimbarea supapelor cu altele mai mari, schimbarea axei cu came cu alta cu alt unghi al camelor (nu shtiu exact mai mare sau mai mic) , arcuri la supape mai tari fac motorul sa fie mult mai nervos. veshnica problema ramane in zona....cine dreak face in RO asha ceva si daca o face sa o faca si bine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi fix facem asta la un Mitsubishi Galant v6............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bucur sa aud asha ceva, shtiam ca facetzi treburi interesante, uitasem de voi, chiar am in calcul intr-un an-doi un upgrade la un 1.8 T, am vazut ca prin state se practica pe shasiu a1, sau eventual sa trannsformam 1.8 8v actual, aspirat, in supraalimentat (cu turbo), da-mi te rog nishte pretzuri pe cele doua variante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oups, m-a luat gura pe dinainte. ieri am citit in VW performane + www.funksoulkittie.org ce inseamna swapul 1.8t pe a1......cam multe modificari si cam multe adaptari (inclusiv caseta de directzie tre modificata) .cu sigurantza proiectul e mult prea costisitor momentan....pana una alta ramane ideea unui turbo pe agregatul actual sau in g60.....ashtept nishte pretzuri pt variantele astea homeboy , bye

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!