Jump to content

Probleme turatie/pedala acceleratie


Golfsburg
 Share

Postare recomandată

  • 1 month later...
  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    14

  • andreipolo

    10

  • markelush

    8

  • lupo_bv

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut!Am schimbat o bujie si garnitura la galeria de evacuare,motorul porneste la sfert dar nu se tureaza deloc,cu pedala calcata la blana,parca nu se alimenteaza cu benzina,care sa fie problema?masina este un polo de 1000 cmc,an 98,benzina motor, ALL 6N.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tututror colegilor forumisti (La multi ani!), va supun atentiei o problema in legatura cu un Polo Classic 2001,1.4 benz. AUD. Problema o reprezinta becul EPC aprins in bord si lipsa acceleratiei.(nu se tureaza deloc,acceleratia nu are nici un efect) daca pornesc masina fara sa ating acceleratia.

Daca tin pedala de acceleratie apasata si pornesc masina totul este in regula,eroarea dispare(P2138 - G79),becul din bord se stinge, masina se tureaza normal.

Am schimbat senzorul de acceleratie de la pedala, dar nimic, tot asa face. Am desfacut senzorul vechi, l-am rotit o idee modificandu-i rezistenta, l-am remontat in masina, porneste normal,dar pe la 3000 de ture se taie acceleratia.

Am verificat firele de la senzor la ECU, sunt ok. Computerul de bord (ecu) are 644.000 km conform citirii cu VAS 5054.

Ma gandesc ca numai ECU mai poate fi defect devreme ce am schimbat senzorul cu unul probat si tot nu merge.Ciudat este ca daca tin apasata acceleratia merge, asta ma intriga cel mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Daca citeste cineva postarile si poate da un raspuns as mai spune ca am observat ca ,cu contactul pus am un zgomot permanent la motorasul clapetei de accelerare.este vreun releu care o comanda?sau de ce bazaie cu contactul pus si nu se opreste? in conditiile in care la relanti merge bine,dar nu se accelereaza de loc?Reamintesc ca este un Polo clasic motor 999 cmc,tip ALL 6N fabr.martie 98 benzina

Modificat de tai pan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU vede pozitia clapetei de relanti prin niste contacte care culiseaza pe o banda de grafit in clapeta de acceleratie, eu am desfacut acea clapeta si am dat cu un spray intreg de curatat discuri de frana pe acolo. Atentie, sa nu umbli la nimic in interiorul clapetei cand faci asta, si curata bine toata clapeta si pe exterior. Dupa aceasta sa faci o readaptare a clapetei cu vag com. Tiuitul este de la clapeta si este ceva normal sa se auda, asa se aude la toate care au clapeta pentru motoare multipunct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Imi permit si eu sa intru in discutia voastra, am si eu un polo din `97, motor 1390 si am avut aceasta problema : turometrul fluctua constant iar cand puneam frana la semafor se oprea motorul. Rezolvare : am fost la vw la reprezentanta pt o curatare de clapeta si o diagnoza.

In urma diagnozei au constatat ca senzorul de temperatura nu functioneaza in parametrii; am inlocuit acel senzor si acum totul este ok. Intrebarea mea este urmatoarea: care este motivul pentru care mi se oprea motorul la semafor clapeta sau senzorul de temperatura ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru turatie fluctuanta puteau fi amandoua de vina, pentru oprirea la semafor, la fel dar mai curand clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,ma scuza-ti ca ma bag si eu aici.am un vw polo din 95 si de la un timp imi face nishte probleme,cand o las la relati se tureaza singura uneori ajuge turatia si la 3000 de ture mioo facut asta de vrio 5 ori pana akum ,cei drept nu imi face foarte des dar nuustiu ar trebui sa-mi fac griji in acceasta privinta?ce ar puea avea?va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune masina pe vag com si readapteaza clapeta de acceleratie. Cresterea in turatii la relanti pot fi cauzate si de aer fals luat prin neetanseitati - verifica toate furtunurile care intra in clapeta sa vezi daca nu sunt crapate si vezi daca si garnitura de sub clapeta este in regula si nu ia aer pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult astazi o sa ma ocup cu un prieten de aceasta problema .revin cu noutati.o zi buna:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fluctua si de la ECT (senzor temperatura) + curatat si neadaptat. O curatare corecta si o adaptare corecta solutioneaza de multe ori problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am umblat la clapeta de acceleratie si mi sa parut totul ok acolo .imi era sufa de la acceleratie slabita poate sa fi fost acceasta problema sau poate fi si de la bujii ar trebui sa le verific?va multumesc mult

va mai deranjez cu ceva cam cum ar trebui sa fie turometru la relantii?la mine la rece ajunge la 1000 uneori putin peste si cand e motorul cald scade cate putin pana la 900.totusi mie mi se pare ca cam trepideaza putin masina.am putin toba sparta jos unde e cutia de viteze poate fi acceasta problema?ma skuza-ti ,va multumesc o seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, tremura din cauza tobei sparte, si consuma si mai mult

sonda lambda nu mai vede bine gazele de evacuare, automat si ECU este in ceata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iesti sigur ca mareste consumul,il mareste cu mult?eu am observat asta dar am zis ca asa consuma masina.imi ea ft mult mai ales prin orash am pus 8 l de benzina si nu am facut nici 30 de km doar prin oras am ramas fara benzina si nu aveam 30 de km facut .ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sonda nu mai citeste bine ECU da comanda sa injecteze mai multa benzina, deci.........rezolva problemele de etanseitate. La fel se intampla si la cei care in loc sa schimbe catalizator imping o teava in locul lui si ne omoara pe noi ceilalti cu poluarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ms mult ,saptmna viitoare cand o sa am timp o sa trec pe la un sudor sa ma rezolve,revin cu detalii dupa remediere .multumesc mult inca odata.fluctuatiile de acceleratie puteau fi din cauza sufei slabite?multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo, oricum trebuie sa aiba putin joc cablul de acceleratie pentru a da voie clapetei si implicit motorasului de relanti sa isi faca treaba. Altfel o sa trebuiasca motorasul de relanti sa iti traga si pedala de acceleratie cand isi face reglajul de relanti sau la frana de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ms mult pt ajutor .o seara faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. La fel se intampla si la cei care in loc sa schimbe catalizator imping o teava in locul lui si ne omoara pe noi ceilalti cu poluarea.

:lol: ce post dragut. nu creste consumul daca elimini catalizatorul, din contra poate.

la faza cu omoritul ,ideologic asa, sunt de acord.. in practica nu moare nimeni. ma uit la cate un film hollywood unde vezi exploziile alea penibile,care degaja un fumalau cat 500 de polouri in 20 de ani si nu mai moare nimeni..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si pana la urma consuma mai mult daca toba este sparta sau nu?va multumesc

stealth la tine cam care e consumul la masina?mie imi ea foarte mult.ai ideie care ar fi o cauza?ms mult;)

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sigur trebuie rezolvata etanseitatea, in special pentru tine. Cand o sa stai la semafor cu masina pornita, o sa-ti bage gaze de evacuare in habitaclu, eventual trase de aeroterma si o sa te doara capul dupa cateva ore si n-ai sa stii de ce.

Catalizatorul lipsa nu va mari consumul pentru ca el e aproape ca un dop pe evacuare. Astfel daca se elimina, evacuarea se va face mai usor, motorul trage mai bine si scade consumul sau daca se schimba stilul de sofat creste sau ramane la aceeasi valoare.

P.S. Unde e spartura? inainte sau dupa sonda lambda? si cate sonde ai?

Modificat de alexanderdj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma skuza-ti nushtiu unde se afla sonda lambda stiu ca e sparta dupa toba aia mica de pe langa cutia de viteze .si este posibil de la aceasta spartura sa ma rupa la consum atat de tare?uneori imi intra miros de benzina de acolo e posibil sa vina?va multumesc tuturor pentru ajutorul acordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai schimba oricum tot ce e spart si rupt la masina. apoi diganoza la un servis bun si o aduci la normalitate. logic ca nu e nromal sa mergi cu masina cu gauri in sistemul de evacuare.

un polo d-asta consuma in medie 6,5-7%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am rezolvat problema cu toba.am fost si am facuto la un servis la autogen.mi se pare ca problema trepidatului sa mai rezolvat putin.avea un tampon rupt si toba de la mijlok sparta .apoi am mers la lukoil si am pus de 50 de lei benzina 8 l, am mers in jur de 25 de km prin afara orasului si deja indicatorul la benzina imi arata ca jumatate(4 l) din benzina e dusa nu vi se pare totusi cam mult pentru un motor de 1043?cand am ajuns acasa am auzit o bataie si un scartit la toba finala ce poate avea?va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai calculat bine este foarte mare consumul...16l/100km in afara este enorm, nici un jeep nu consuma atat.

Cat despre zgomot, probabil nu sunt centrate bine tobele.

Te bagi sub masina si misti cu mana in toate directiile de sistemul de evacuare si vezi unde atinge de elemente de caroserie. De la o chestie din asta la toba intermediara am oprit si m-am apucat sa reglez broasca la usa din dreapta pt ca de acolo mi se parea ca vine zgomotul :icon_cheesygrin: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!