Jump to content

Probleme turatie/pedala acceleratie


Golfsburg
 Share

Postare recomandată

Asta e din cauza ca trage aer fals pe undeva si clapeta nu mai poate controla volumul de aer, furtunul care vine din canistra de carbune activ ar trebui sa intre in clapeta direct, tot ce intra in filtrul de aer nu are nici o problema, sar putea ca ala pe care l-ai vazut sa fie din epuratorul de gaze, tu trebuie sa verifici toate furtunele care intra direct in clapeta, acolo sunt probleme.

Si mai verifica sa nu fie prea intins cablul de acceleratie. Poate este prea intins si ECU incearca sa inchida clapeta pentru pozitia de relanti dar nu poate pt. ca il tine cablul. Are un reglaj cu o siguranta metalica pe clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    14

  • andreipolo

    10

  • markelush

    8

  • lupo_bv

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vad ca tu mai ai un furtun cu electrovalva care intra la baza clapetei, verifica si acolo, de fapt scoate pe rand cele doua mufe si vezi daca mai fluctueaza relantiul.

post-53719-0-68195300-1318836711_thumb.j

post-53719-0-27136200-1318836718_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am gasit "buba" dar nu sunt sigur....masina are instalat gpl de 2-3 saptamani , iar ce am observat eu e ca unul din cele 4 stutzuri metalice care sunt infipte in galerie are joc cam mare si s-ar putea pe acolo sa traga aer fals...poimaine ma duc la baietii ce au montat instalatia sa remedieze problema si revin cu concluziile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este ok, ma mir cum de nu au vazut mecanicii chestia asta pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu au vazut , pt ca "mecanicii" sunt de fapt inlocuitori de piese ....cu diagnosticarea stau mai prost 80% dintre ei daca le spui tu ce sa schimbe e bine dar daca ai o problema ca a mea ca ridica din umeri (80% cand vad check engine aprins iti zic : e de la sonda...acuma sper sa fie de la stzutzul injectorului de gaz care nu sta infiletat in galerie , ca daca nu nu stiu ce sa-i mai fac , unde sa o mai duc....

Modificat de timberland0910
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,am un polo classic 1.6i benzina 75cai an 2001 cod motor ALM,am o problema mare: In mers nu imi trage motorul,ma zdruncina tot nu pot merge cu ea subturata trebuie sa schimb vitezele numai prin 3000-3500 ca sa prind sa mearga cat de cat bine,la relanteu nu sta,trepideaza,inainte imi facea numai cand era motorul cald si numai pana in 2000 de turarii,acum face si cand e rece si peste 2000 de turatii,nu stiu ce sa ii mai fac,de 2 ani ma zbat sa ii dau de capat,am schimbat:bujiile,filtru benzina,filtru de aer,sonda lambda,bobina de inductie,distributia,verificat pistoanele,am curatat clapeta de acceleratie ,schimbat capac delcou si rotorul din el,verificat motorasul la relanti,pe calculator imi da eroare de la sonda lambda dar tot acolo imi spune ca functioneaza la parametri normali,am schimbat`o,tot asa imi face...

ajutati`ma va rog,nu stiu ce sa ii mai fac imi vine sa ii dau foc

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regleaza avansul, scoate mufa de la senzorul de temp[eratura a apei, de la sonda lambda, si de la clapeta de acceleratie, pe rand, si vezi daca se modifica ceva. Daca la una din incercari se mai imbunatateste ceva atunci de acolo este problema. Dupa toate verificarile astea sa verifici si presiunea din sistemul de injectie sa nu ai cumva probleme cu pompa de benzina sau cu presiunea din instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul a fost reglat,am scos 3 mufe de la 3 senzori pe care le`am si curatat cu spray am scos si sonda si am mers fara ea,pompa de benzina e buna....am curatat si injectoarele .....tot degeaba....nu imi pot da seama ce poate sa aiba

unde gasesc senzorul de temperatura? si ce rol are el?mi`a spus un mecanic ca nu prea ar avea legatura cu problema mea

Modificat de markelush
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot te-ai pus pe verificari verifica si senzorul de temperatura al apei si senzorul de presiune (sint impreuna intr-un senzor, elementul 3).

Sa nu fie ceva si pe la senzorul de pozitie a clapetei verifica si asta. Fa si o recalibrare cu vagcom.

Cand scoti sonda lambda se simte ceva, sa nu fie ceva la cablaj.

In rest pornirea cum este, consumul, fum ceva scoate, rateuri da?

Senzorul de temp elementul 14, se masoara cu un ohmetru

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand scot sonda pe loc nu da asa multe rateuri,dar in mers e la fel,

acum ca e frig porneste mai greu,scoate si fum(nu stiu din ce cauza),rateuri da tot timpul si pe loc si in mers,nu imi pot explica de la ce e.

am sa sun la VW sa imi fac o programare sa vad daca ii dau aia de capat

senzorul ala de pozitie cred ca poate fi,cateodata mi se misca singura clapeta nu sta fixa si o simt si in pedala adik se misca pedala de acceleratie singura putin ,dar asta numai cand sta pe loc

Modificat de markelush
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din ce zici tu aici: pornire grea, rateuri, consum crescut indica ECT (senzorul de temperatura). Nu bag mana in foc dar trebuie verificat, mai ales daca miroase si a benzina la esapament. Ce-i drept nu explica alte chestii cum ar fi lipsa puterii, dar pot fi mai multe componente de vina.

Din cate stiu este normal sa se miste clapeta putin la ralant, in functie de semnalele primite de la senzori ajusteaza cantitatea de aer astfel incat ralantiul sa fie constant.

Speram sa o rezolve cei de la reprezentanta, dar pune-i sa-ti faca o diagnoza ca lumea, nu asa gen... nu sunt erori si gata. Sa faca niste loguri in mers si pe loc si eventual sa le iei pe stick si sa le postezi aici poate se pricepe cineva la interpretat valorile sa-si dea cu parerea.

Bafta, dar inainte de toate verifica ECT-ul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul e foarte mic 4-5 %,am fost ieri la un mecanic si mi`a spus ca pistonul 1 imi inunda bujia,a verificat pistonul si e perfect,fisa nr 1 are numai in anumite pozitii curent,am sa merg totusi sa iau un senzor de temperatura ca e in jur de 40 ron,apoi sa caut o fisa buna,pt ca noi mi le da pe toate 4 si sunt 230 ron.daca nu sunt nici astea merg la vw

multumesc pt sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca tot ce am zis eu pe aici a spus sa verifici nu sa schimbi, deci nu schimba elemente care se pot verifica inainte si nu esti sigur ca este defect. Senzorul de temperatura se poate verifica.

Eu zic mai intai sa inlocuiesti fisa aia pt ca s-ar putea sa fie numai de la ea, recomandat ar fi sa schimbi toate fisele pt ca nu au viata nelimitata, fac parte din elementele care se mai schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa caut una prin dezmembrari sa vad sigur ca e de la fise,apoi le cumpar pe toate,am luat senzorul de temp era ieftin dar am rupt siguranta cu care prinzi senzorul si tre sa astept 1 zi pt o piesa in valoare de 3 lei...sa vad maine ce fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toata coloana 1 daca o scot nu se simte nimic la motor(injector si fisa),dar pistonul unu arata ca functioneaza perfect are compresia buna,ce poate avea?am schimbat senzorul de temperatura si e la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru problem asta:

toata coloana 1 daca o scot nu se simte nimic la motor(injector si fisa),dar pistonul unu arata ca functioneaza perfect are compresia buna,ce poate avea?am schimbat senzorul de temperatura si e la fel.

Ai explicatia aici:

fisa nr 1 are numai in anumite pozitii curent,

Explicatie: la masinile cu MAS ai nevoie si de scanteie ca sa se aprinda benzina, nu e ca la MAC sa se autoaprinda din cauza compresiei

Concluzie: ocazional sau probabil ca acum tot timpul masina ta merge in 3 pistoane

Efecte: cele pe care le-ai enumerat, plus ca din cauza benzinei nearse se va strica sonda lambda si catalizatorul, daca deja nu s-a intamplat

Sfat: in locul tau as inlocui toate fisele cu unele noi (atentie sa fie exact de tipul care trebuie) pentru ca daca s-a dus una intr-un timp mai mare sau mai mic se vor duce si celelalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzie: ocazional sau probabil ca acum tot timpul masina ta merge in 3 pistoane

exact asta mi`au spus 2 mecanici

am sa le schimb pe toate.

multumesc frumos,am sa revin dupa ce le schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Ia sa va spun ce problema are Lupica (1.0 MPI, 2003, vw Lupo). Tremura tare la relanti. Sta turat normal, nu oscileaza acul, dar tremura masina cu totul. Am schimbat bujii, fise, bobina dar degeaba. Ce sa fie oare? Supapa EGR poate fi? Multumesc pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In rest masina cum merge? Porneste normal? Se infige cand o calci? Poate ajunge la viteza maxima prevazuta de producator? Consumul este Ok?

Tremura cumva si maneta schimbatorului?

Nu cred ca este supapa EGR pt ca din ce am citit de obicei se aprinde bec in bord si iese si la testarea cu vag-com-ul.

Si in plus EGR nu intra in functiune la ralanti, numai intr-o plaja de turatii.

Eu zic sa continuam discutia aici

http://vwforum.ro/topic/44018-problema-la-bestie-ajutor/page__pid__1681536__st__300#entry1681536.

fiind o problema la Lupo, acolo este mai vizibil pt posesorii de lupo si isi pot da cu parerea, sau sa deschizi pe aria de lupo un topic.

Si sa zici si ce cod are motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

revin cu raspunsul,am schimbat fisa si bujiile si merge perfect,dar mai are tendinta cateodata cand opresc la semafor sa moara rar se intampla,si inca ceva,tot cand sta pe loc mai trepideaza cateodata pana ce apas odata acceleratia si isi revine,astea de la ce pot fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...de curand am cumparat si eu un vw polo din 1998 cu motor de 999 cmc si 50 de cp din TM. cand am plecat cu el din TM totul a fost bine si frumos pt circa 10 km apoi totul s-a schimbat in mersul motorului! deci...cand schimb vitezele imi tremura motorul si parca da sa se inece nu trage si daca raman in a 4-a si merg constant cu 60 merge foarte ok. daca o dau pe a 5-a si merg cu constant la 80-100 la fel,merge ok. dupa ce o scot din viteza ramane turata la 2000 de ture si cand opresc la semafor revine incet pe la 1000 de turatii dar motorul trepideaza in continuare! daca incerc sa o accelerez pe loc la fel...se ineaca dar nu se opreste! aveti cumva idee despre ce poate fi vorba? cineva mi-a spus ca e pompa de benzina dusa dar totusi nu cred. am schimbat bujiile cu unele noi si am curatat clapeta de acceleratie (e adevarat doar la suprafata) si tot la fel imi merge....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o scanare si o sa afli exact ce si cum e in neregula cu motorasul tau. Asa ca sa ne dam cu presupusul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca nu a fost ceva mai urat. Sa o porti sanatos si fara incidente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!