Jump to content

Probleme turatie/pedala acceleratie


Golfsburg
 Share

Postare recomandată

BUNA , AM SI EU O PROBLEMA FOARTE MARE CU VW MEU:(, ESTE UN VW POLO DIN 94-10 ,MOTOR DE 1,3 BENZINA , INDICE MOTOR ADX , VARIANTA 6N DE APROXIMATIV O SAPTAMANA MI-A FACUT FIGURI LA PORNIRE ,AM VERIFICAT POAMPA DE BENZINA (E BUNA), AM VERIFICAT BOBINA DE INDUCTIE (DA SCANTEIE), AM SCHIMBAT CAPACUL DELOCOU , LULEAUA , SI LA URAMA 4 BUJII DAR DEGEABA TOT NU A VRUT SA PORNEASCA , SI AM REGLAT AVANSUL AM LASAT MOTORUL SA SE INCALZEASCA SI L-AM REGLAT DUPA TUROMETRU (900 RPM) MOTORUL MERGEA FOARTE BINE ,DAR PROBLEMA TOT NU A DISPARUT DIMINEATA NU VREA SA PORNEASCA LA PRIMA CHEIE DOAR LA A DOUA SAU A TREIA CHEIE SI DACA PORNESTE MERGE INTRERUPT SI SE OPRESTE DUPA CE II DAU IARASI CHEIE MERGE BINE, IN MERS IMI INTRERUPE.......................... MA DISPERAT PROBLEMA ASTA SI NU STIU CE SA II FAC SA MEARGA BINE. VA ROG DACA MA PUTETI AJUTA CU O SCHEMA DE REGLAJ A AVANSULUI SAU CU ORICE ALTA IDEA .MULTUMESC ANTICIPAT

Am avut si eu problema asta anul trecut. Mi-a schimbat un senzor de la clapeta de acceleratie si si-a revenit. Incearca varianta asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    14

  • andreipolo

    10

  • markelush

    8

  • lupo_bv

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna.Va rog sa ma scuzati daca nu am postat unde trebuia.

Am o problema,in februarie anul acesta am cumparat un POLO 1.4 MPI,44 kW,96.000 km reali.De cand am cumparat-o la pornire imi creste relantivu si scade aiurea si cateodata imi moare motoru,nu imi porneste,motorul trage nu are probleme in mers,doar la pornire,indiferent daca e la rece sau la cald.Dupa putin timp isi revine relantivu,am fost cu ea la ITP si m-au respins ca am poluarea mare,am fost la service am facut testul VAG-Com si mi-a dat sonda lambda spate 1 defectiune,pe care a sters-o.Mi-a crescut cred ca turatia motorului si la ITP mi-a iesit bine poluarea dar sa mirat ca am comsum foarte mare de mare de combustibil.Am schimbat bujiile dar tot asa.Cred ca imi consuma cam mult,cam 9-9,5 l in Oras si cam 6 l afara,e mult?Cateodata cand iau demaraj de pe loc smanceste masina.

Ma ajuta careva va rog?

trebuie sa schimb sonda lambda,sau senzoru de turatie sau ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa vezi de clapeta de acceleratie, acolo am avut si eu probleme, consumul sa nu te mire, eu am motor de 1.0 MPI si am cam 6 mixt dar 8 in oras.

Modificat de Roger
quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

sal! am o problema cu doi martori CHECK si EPC , nu se mai sting si nu pot accelera mai mult de 1200rpm ,asta dupa ce am spalat motorul...am mai avut o problema similara cand mi-a cedat MAP senzor si l-am schimbat cu unl sh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Aceeasi problema o am si eu la Polo-ul meu Classic.

Cand e la relanti..creste turatia,dupa care scade brusc...fara sa moara motorul.

Are cumva legatura cu bujiile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
marius.cantemir

Salutare. ma confrunt cu o situatie cam aiurea, anume masinuta mea (Polo `97, 999cmc, 50 CP), are un "lag" la acceleratie. plec de pe loc, dau a doua calc la blana acceleratia iar motorul isi termina sandwitch-ul de mancat si incepe sa accelereze. adica nu are "zvac", reactioneaza destul de lent.la 2 saptamani dupa achizitionare, am dat-o unui "mecanic" sa-mi schimbe o conducta de la circuitul de frana, si asta imi ranjeste fasolea ca "uite ce chestie misto ti-am mai facut : ti-am coborat turatia de relanti la 800 RPM sa nu mai consume cat stai la semafor". m-am isterizat instant, insa omul a zis ca nu mai are cum sa faca la loc ce a modificat pentru ca prietenul care avea interfata aceea nu mai e in tara. ma poate ajuta cineva astfel incat sa revin la setarile ECU din fabrica? si un coleg mi-a zis ca lag-ul respectiv ar mai putea fi si ceva legat de avans.

multumesc anticipat si o burtica mare de bere pentru cine ma poate ajuta. eventual sa dau o tura cu un alt POLO la fel ca sa-mi fac o idee daca este o problema la mine sau asa e masina din fabrica.....

Modificat de marius.cantemir
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

verifica parametrii de la pompa de benzina (presiune) si punerea la punct a distributiei. la mine pornea doar cu benzina in nas. dupa ce se incalzea pornea dar in mers nu avea putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@Tintome"

"si mie imi oscileaza relantiul in mod asemanator ...de la 600 la 1500, si trebuie sa o tin in 2000 de ture cateva minute sa pot pleca din parcare,

dar uneori sta super bine in 900 .....nu vad legatura intre clapeta de acceleratie si relantiul...

maine ii fac o diagnoza ... sa vad ce erori imi da si ce s cu senzorii mei [in service mi a spus ca imi citeste un senzor motorul rece si imi da benzina prea multa -> il ineaca"

Eu am patit la fel cu masina. De vina era sensorul G2 (Engine Coolant Temperature Sensor). E unul verde (la mine cu 4 pini) pe circuitul de apa. Senzorul e un termistor si citeste temperatura apei de la motor si trimite infromatii la ECM. El dicteaza socul automat cand porneste masina. Simptomele sunt exact aceleasi. Nu a avut legatura cu clapeta de acceleratie. Recomand sa cureti/schimbi senzorul (35-50RON). Nu e scump si te scapa de problemele la pornirile "reci".

Bafta!

Salutare :Driver: Polo 6N2 ; 1,4i ; 44 kw ; cod motor AUD .

Aceasi problema si la mine ,se pare ca toti se arunca cu capul inainte si da vina pe clapeta .

Am desfacut clapeta bucatele sii in afara de pilitura de la carbuni motorasului nu am gasit nimic ...totul era ok :icon_thumright:

Problema era la senzorul de temperatura (cu 4 pini),de curatat nu prea merge curatat dar cel putin este ieftin la cumparare (40 ron - cod 26103 - febi bilstein ) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal all aceeasi problema o aveam si eu cu turometru 800-1500 ture.am curatat clapeta de accelerartie,am gasit si furtunasul ala taiat (cel de pe prima pagina) l-am inlocuit.vreau sa zic ca merge brici acum.singura chestie este ca la relanti sta undeva la 900-950 ture.e normal asa? adaptarea clapetei nu am reusit inca sa o fac pt. ca nu mi-a mers vag-ul 409.1 cica tre' sa il inregistrez. stie cineva cum ? sau aveti unul crack-uit ? bft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti incerca o resetare a clapetei.scoti bornele bateriei,pui contactul sa fii sigur ca s-a dus tot curentul,iei contactul,apoi pui bornele si pui contactul lasandu-l asa 2 minute cu toti consumatorii electrici opriti timp in care se va auzi o bazaiala de la clapeta apoi o pornesti sa vezi daca s-a schimbat turatia de relanti,adica sa stea pe la 750-850 rpm.stiu ca era si asta o metoda fara vag-com,da un search si cauta pe site

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce zici tu e egal cu zero, nu se reseteaza nicio problema in felul asta. bazaitul pe care il auzi e pompa de benzina care se amorseaza. orice stergere a erorilor se face exclusiv via vagcom. Si orice eroare stersa (clear all DTC), fara remediarea cauzei care a dus la aparitia ei,e egal cu zero ca reapare imediat. :D

L.E. Deconmectarea bateriei este insasi o cauza a aparitiei TBA (throttle body aligment) ,o eroare frecventa a clapetei.In mod normal, este recomandat ca dupa orice deconecatre a bornelor sa ii faci o adaptare de clapeta. Deci scotand bornele bateriei nu faci de cat sa risti sa iti iei un TBA pe care ...evident nu il dregi scotand iar bornele ci numai vagcomul. :lol:

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te contrazic in ceea ce ai spus despre ideea mea cu resetarea clapetei,citisem pe undeva dar cred ca am inteles eu gresit,imi cer scuze.dar ceea ce spui ca de fiecare data trebuie sa adaptezi clapeta dupa ce ai deconectat bateria mi se pare o aberatie,de ce?

-in primul rand e cam aiurea sa stai de fiecare data cu vag-com-ul pe masina sau sa umbli la clapeta mereu cand ai dat bateria jos pe gerurile din iarna sau cand schimbi bateria pur si simplu;ce Dumnezeu,e caruta sau totusi e macar un amarat de VW :blink:

-in al doilea rand eu de cand am avut probleme la motor de un an jumate,mecanicul mi-a reglat-o iar la relanti de atunci si pana in ziua de azi sta numai in 750 rpm si nu variaza deloc,nu am umblat deloc la ea,n-am scos-o,nu i-am mai facut nimic si cred ca am scos bateria si am pus-o de nu stiu cate ori de atunci,deci nu e valabil nici ce spui tu,nu e cu rautate,nu mi-o lua in nume de rau,dezbatem omeneste anumite probleme ca oameni suntem...copii facem :lol:

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite, citeste aici totul detaliat http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Throttle_Body_Alignment_(TBA)#Cable-Throttle_Engines

Citez :" Some examples of reasons to perform a TBA: The vehicle's battery has been disconnected and re-connected". Retine te rog sintagma " Some examples"... adica <<cateva exemple>>,caci pot fi si altele,ideea este ca la masina pot aparea conjucturi specifice,suprapuneri particulare de scenarii samd.

De ce poate fi deconectarea o cauza.. nu pot sti cu absoluta certitudine. Banuiesc ca fiind vorba de sisteme electro-mecanice, ECU sta cumva permanent "online" in legatura cu actuatoarele sale si odata ce a fost scos de sub tensiune isi poate pierde legatura cu ele si reperele acelea care sunt deosebit de fine si de precise.

Nu trebuie sa fii asa surprins. Masinile astea nu sunt facute ca sa si le repare omu in fata blocului . La ei omul se duce la service si pentru cel mai mic mizilic, cum ar fi sa ii verifice nivelul uleiului pe joja sau pentru un beculet ars.. Un sofer obisnuit din occident nu poate concepe sa isi deconecteze el singur bateria sau sa detina propriile instrumente de diagnoza si reparatii etc. Ei platesc pe profesionist,nu ca noi, noi suntem saraci si nu vrem sa platim ,incercam sa ne dregem singuri problemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema...mergand mai sportiv aprox 1-2km am turat-o pe la 3-4mii si la un moment dat nu mai tragea si scadea turatia in mers...am tras pe dreapta si s-a oprit motorul ramand aprins becul de baterie..am dat la cheie sa pornesc nu a vrut, abea a 3a oara a luat-o, initial m-am gandit ca am ramas fara motorina dar am inteles ca nu astea sunt simptomele...stie careva din ce cauza ar putea fi ? nu s-a intamplat decat o singura data acum merge ok...

masina este un vw vento 1.9d(fara turbo) din 92 cod motor 1Y

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti merge iar bine las-o asa dar retine avertizarea pe care ti-a dat-o masina ca aia nu e pentru "mers mai sportiv" ,un dizel dus la 4000 nu e lucru frumos ce-i faci.

Si alte amanunte ai putea sa afli din aria Vento,aici e cu Polo .

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o mica ... nelamurire.In momentul cand pun contactul se lasa putin in jos pedala de acceleratie.Este ceva normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este trasa de motorasul de relanti de la clapeta de acceleratie. Pozitioneaza clapeta in functie de temperatura lichidului de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"ezact"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok thx. Credeam ca e ceva problema

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
stefan_claudiu28

buna

sunt nou pe acest forum

Mi-am cumparat un vw polo din anul 2001 motor 1.0 AUC

am o problema cu el in sensul ca. pornesc dimineata normal porneste ok, dupa un timp daca inchid motorul si il pornesc din nou porneste foarte greu si oscileaza turatie ,ex intre 800 si 1500 si tremura

ca si cum ar merge in trei pistoane,daca accelerez sta turata ex intre 1500 si 2000 de ture. dupa cate secunde scade cam la 1000 si dupa aia la 700-800 cat cred ca este normal

poate sa fie de la bujii ?

din cate am mai citit pe forum am inteles ca poate fi de la clapeta de acceleratie, m-am uita la ea si nu este asa murdara.

multume

Modificat de stefan_claudiu28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa readaptezi clapeta de acceleratie, dar inainte sa o cureti bine, a pierdut pozitia de relanti sau poate ca ai piederi pe furtunele de vacuum si ia aer fals

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefan_claudiu28

mersi

asta am facut.

am gasit un furtun spart langa clapeta de accelatie, era plin de ulei

Acuma sta ok undeva la 700-800 turatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

M-AS BUCURA SA FIE SI LA MINE UN FURTUN SPART , IN SENSUL CA LA MINE oscileaza turatia la relanti ritmic , ca si bataile unei inimi la interval de 1 secunda si nu stie nimeni ce are ( schimbat senzor temperatura,bujii,fise,curatat si adaptat clapeta,pe vag com 11.2 imi da o erroare 17574 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 2: System too Rich ) nu mai stiu ce sa fac merg asa cu ea si cand crapa crapa (masina e un polo 6n2 2001 cod m AUA)

Modificat de timberland0910
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa te uiti putin aici http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17547/P1139/004409_-_Fuel_Trim:_Bank_2_(Add):_System_too_Rich

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info

Daca ai canistra de carbune activ, scoate mufa din electroventilul care este pe furtunul dintre canistra si clapeta de acceleratie si vezi daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este vorba de acea canistra din partea de jos spate ,din care vine un furtun in carcasa filtrului de aer prin partea stanga? pe acel furtun este un senzor cam pe la mijlocul lui ...in vag com imi arata ca oxigenul in loc sa fie in limitele normale -10...+10 % este de +17..+25 %.....tind sa cred ca trage aer fals pe undeva...acuma cobor la masina si desfac tot sa ma uit...daca gasesc ceva promit sa fac poze ..va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!