Jump to content

Probleme turatie/pedala acceleratie


Golfsburg
 Share

Postare recomandată

buna

am un golf III din 96 si de cand am cumparat-o e sub turata.sta undeva la 650 turatii/minut.am dus-o la 3 mecanici si nici unul nu a stiut sa sa-i faca.ziceau ca electronic nu pot modifica in sus valoarea turatiilor si nici manual.ma poate ajuta cineva cu o idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    14

  • andreipolo

    10

  • markelush

    8

  • lupo_bv

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum imi dau seama daca am si eu probleme la fise, pentru ca am aceleasi simtome, astazi, parca mergea in 3 pistoane si se tot aprindea si stingea Checkul, dupa ce am tinut-o putin timp la 2000 si-a revenit, asta o face numai dimineata, in restul zilei merge bine, cateoada si in timpul zilei se mai ineca cand plec de pe loc dupa pornire dar isi revine imediat, care ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu un polo 6N din 97 1.4 benzina ,iar cand pornesc motorul sta turat la 900 si dintr-o data cad toate ceasurile pe zero,mi se aprind totzi martorii la bord dupa care revine la normal sta un pic si iarasi cade inapoi si tot asha de cateva ori ,iar de la o vreme se opreste motorul.La relanti cateodata parca este asha innecat,tot tremura.Va rog sa ma ajutatzi daca avetzi habar ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am și eu o problema asemănătoare , doar ca la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

spuneti-mi si mie daca stiti un service unde pot curata si eu injectoarele... ca de schimbat!!!!!

nu se pune problema!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boogyF1clasic

eu am patit aceeasi chestie din cauza apei (o amarata de balta) se tureaza singura sau accelerez si motorul sta sa cada

daca motorul e uscat 9 prima pornire dimineata) si turatia este fluctuanta poate fi senzorul de temperatura care da erori (motor cald 700 ture-motor rece 950 )sau clapeta de aceleratie murdara care incearca sa compenseze (dar din cauza mizeriei nu reuseste 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all,

Am si eu o problema cu masina din semnatura:

Pana in 1900 rpm se tureaza foarte greu, dupa 1900 rpm nu am nici o problema.

Nici o eroare pe VAG COM.

THX

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

despre ce motoras vorbesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am și eu o problema asemănătoare , doar ca la mine
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor. Detin un POLO 6N2 din 2000 1.0 AUC.

Dupa citirea a o gramada de forumuri despre VW Polo am mers si eu cu o ideie la mecanic cu clapeta de acceleratie.

Ce patiam eu?... Pai, imi trepida mototul la relant(de la 600 la 900 rpm)i, iarna mai si murea, mi se tura la vreo 2-3000 ture si pana nu ii dadeam o pedala nu se linistea, mi se parea ca merge motorul inecat dar nu chiar in 3 cilindri cum zise unii pe forum (si asta am patit dar am schimbat fisele si era OK), aveam un consum destul de mare 12 L/170 Km/ 100 km la 120km/h restu prin oras, imi mirosea urat in masina din cauza filtrului de polen imbaxit (7 luni de la ultima schimbare). Masina mergea fara toba finala atasata, era rupta si mai avea ceva gauri pe traseu, in principiu aveam impresia ca am o rabla si nu un POLO ;)

Mecanicul mi-a zis ca trebuie schimbata sau poate sa incerce sa o curete dar nu garanteaza ca va functiona. Am zis ca incerc curatarea ca e mai ieftina. Ma duc la ora programata, omu ma asteapta, se uita la simtomele masinii, diagnostic cu vag com, vede ceva erori inca de cand am schimbat fiselele sterge si incepe sa desfaca clapeta, se uita in clapeta si zice ca ceva nu e in ordine... :Driver:. Am crezut ca pic jos, a zis ca clapeta se va murdari iarasi ca ce e pe ea nu are ce cauta acolo. Apoi vede ca futunul de noxe, acela din poza lui Devils de pe pag1 in forma de L esta puscat 3 cm in lungime, nici o problema, avea ceva furtune curbate de la un service de skoda fabia anterior, il taie la dimensiuni deci arata ca nou, se uita in continuare si vede ca "vilbrochen" parca asa i-a zis motorasul din dreapta clapetei de acceleratie zica ca acolo ceva nu e bine. Desface si acel motoras, impreuna cu o teava care vine in spate arata ca un U din cupru. Grija ca, curge antigel pe jos din surubul din stanga din motoras (Nu desfaceti suruburile de deasupra - A desfacut dar zici ca e sudat...a renuntat, a desfacut din spate si cand a pus totul inapoi era fisurat si curgea antigel) Teava aceea metalica era infundata cu aceeasi chestie neagra mai avea 3 mm din 1 cm diametrul interior. A dizolvat cu ceva dizolvant mai special pentru mizeria aia, a suflat apoi totul ca sa nu ramana urme, a pus totul inapoi, pornit motorul observa fisura,(ieseau aburi din masina mai rau ca la sauna de la antigelu ala scurs) a inlocuit ganitura ce a fisurat-o, a turnat inapoi antigelul. s-a accelerat masina la 1500 rpm, a stat 10 secunde apoi s-a subturat pe la 700 rpm, apoi a revenit la 900 si nu s-a mai miscat. Am luat bujii noi DENSO 280 Ron/4 Buc, filtre de aer 80 Ron, de polen 43 Ron, bezina 43 Ron, si le-a inlocuit(pentru prima data am vazut un mecanic care s-a spalat pe maini 10 minute dupa ce a terminat cu partea murdara si apoi a instalat filtrele). Am mai dat o cheie sa vad de ce se supratureaza, dar nimic...La 900 stabil. La diagnoza 0 erori la motor si tot cu vag com a calibrat din program clapeta. Masina toarce ca la inceput.

La toba am mers la un sudor de tobe care a facut o treaba de nota 10, am comandat in primul rand racordul flexibil 130 Ron si am platit 30 Ron manopera. A sudat tot ce era de astupat acum masina pot sa zic ca suna a VW.

Sper sa va ajute aceste informatii, am insistat la firma sa ma lase sa stau pe capul mecanicului de la A-Z expres sa vad ce face pentru a imparti cu userii acestui forum care au sau vor avea problemele mele. (a durat cam 4 sau 5 ore cu filtre cu tot). Tin sa precizez, Mecanicul a insitat la schimbarea bujiilor pentru ca 1 era diferita ca firam, nu a specificat ce sa i-au, a zis orice numai sa fie toate la fel. Am luat Denso pentru ca stiu ca e in Top. Filtrele am dat eu comanda, mecanicul a insistat asupra filtrelor de aer si benzina.

Daca am omis ceva si vreti sa va detaliez, o voi face cu ce mai mare placere.

Ce probleme au mai ramas:

1. senzor ABS spate dr face figuri

2. senzor ABS fata stg la fel

* Sterg eroarea si nu o sterge, dar mai dispare ABS de pe bord din cand in cand.

Nu stiu cum se demonteaza acei senzori, ca as avea de unde sa ii i-au, dar am inteles ca exista riscul sa ii sparg la scoatere.

Poate ma ajuta si pe mine cinva in aceasta problema

3. Nu ajunge apa la stergatorul din spate si imi curge in spate la sofer pe mocheta

4. Tachetii suna foarte urat dar sunt foarte scumpi si nu dispun de acesti bani (acestia fac sunetul de diesel de care se sperie toata lumea)

5. Nu stiu de unde sa cumpar banda aceea rosie de la Polo 6n2 GTI de la grila fata\

6. Nu imi merge becul in porbagaj, si nici indicatorul de pe bord(cateodata mai vibreaza dar dispare in scurt timp)

Daca aveti sfaturi va rog sa le adrestati. Va multumesc

*Scuze daca am postat unde nu trebuia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu un polo 6N din 1995 cu motor de 1.3 benzina ,170.000. km mparcursi si la 3000 turatii in treapta a 5-a masina are o viteza de 80-90 km/h si mi se pare cam putin...

Voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

vin si eu cu o completare. Am avut si eu problema cu relantiul instabil..iarna...era vorba de partea electronica a clapetei de acceleratie...sensorul de temperatura nu sesiza ca afara e frig si de aceea nu imi tragea socul...nu se schimba separat partea electronica fata de cea mecanica asa ca am luat una noua..schimbat clapeta 700ron + un bilet la film mecanicului :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema asemanatoare cu a voastra am si eu , cand pornesc aerul conditionat moare motorul,masina e un passat b4 din 1994. aerul conditionat a mers perfect pana cand am facut un drum de vreo 130 de km cu aerul conditionat pornit si am mers pe autostrada cu 130 - 140 km pe ora.acum pornesc aerul conditionat moare motorul.astazi lam mai pornit o data si am turat putin motorul sa nu se opreasca si a inceput sa iasa fum de sub capota de undeva de pe la curea din jos, un miros de bobina arsa.stie careva carei problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mirosul de "bobina arsa" poate fi de la ceva rola care s-a blocat si se incinge. verifica rolele de la curele.

oricum nu vad de ce ar fi vinovat aerul conditionat de oprirea motorului. la pornirea lui se mai aplica o sarcina pe motor, dar daca se opreste banuiesc ca si puterea motorului este diminuata, infranata de ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ca sa nu mai deschid alt topic o sa postez aici problema mea:

La un moment dat au inceput problemele cu clapeta de acceleratie, avea variatii de turatie la relanti iar iarna abia pornea pe la a 5 a cheie. Am schimbat un senzor pe acolo , cu pornitul s-a rezolvat dar nu cu turatia. Am curatat clapeta, am resetat-o si degeaba. Am facut rost de o alta clapeta din Italia, am montat-o, curatata si resetata, dar problema nu prea s-a rezolvat. Nu mai are variatii la relanti, dar cand este motorul rece pica o data pe la 800 si revine undeva la 900-950 de ture si ramane acolo ( eu tin minte ca cealalta inainte sa faca figuri statea pe undeva pe la 1100 parca) si tremura de parca ar fi un diesel mai vechi, nu mai merge asa rotund ca inainte. Problema este ca atunci cand plec de pe loc da sa moara daca nu o tin din ambreiaj mai mult iar daca este motorul rece pana bag in viteza a 2 a se cam inneaca. La peste 2500 de ture se aude un zdranganit ca de tabla in partea stanga, banuiesc ca de la clapeta pentru ca se aude din zona ei. Nu stiu ce sa mai fac, as face un efort sa iau una noua, desi este cam scumpa :rolleyes: , dar ma cam tem sa nu fie si din alta parte, pompa de benzina sau altceva. Are cineva idee cam ce ar putea fi?

Modificat de maDmaX2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte probabil clapeta italiana nu este identica cu cea pe care ai schimbat-o, parerea mea.

oricum inainte sa platesti o gramada de bani pe una noua, mai bine cauti un service serios, sau un mecanic renumit in vw sa verifice intai ce ai facut tu pe acolo, eventual sa-si arunce un ochi si peste clapeta veche. cel putin la mine (intradevar la AUB-ul meu nu am nici cablu de acceleratie, pozitia clapetei fiind citita si transmisa la ECU) e destul de simplu pe acolo. un arc, cateva rotite de plastic si o mufa, clapeta propriu zisa si ...cam atat :P

zdranganitul oricum vine de la o piesa care nu e bine prinsa... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte probabil clapeta italiana nu este identica cu cea pe care ai schimbat-o, parerea mea.

oricum inainte sa platesti o gramada de bani pe una noua, mai bine cauti un service serios, sau un mecanic renumit in vw sa verifice intai ce ai facut tu pe acolo, eventual sa-si arunce un ochi si peste clapeta veche. cel putin la mine (intradevar la AUB-ul meu nu am nici cablu de acceleratie, pozitia clapetei fiind citita si transmisa la ECU) e destul de simplu pe acolo. un arc, cateva rotite de plastic si o mufa, clapeta propriu zisa si ...cam atat :D

zdranganitul oricum vine de la o piesa care nu e bine prinsa... :D

Pai clapeta este de pe un polo la fel ca al meu , sunt foarte sigur de asta, iar de montat a montat-o un mecanic. Mecanicul e bun nu e problema. Problema este ca nu as vrea sa iau o clapeta noua pana nu sunt sigur ca de la ea este. Iar zgomotul sigur este de la clapeta cumva, pana nu a facut figuri nu s-a auzit si am verificat toate piesele de pe acolo. Sunt prinse bine. Ma apuca toate cele ca nu ii dau de cap :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare , am si eu un mic polo de 1L, din 1996, 6N. imi face mii de nervi cu turatia la relanti : oscileaza in jos(cade pana la 500 de ture se ridica inapoi, iar coboara ) si apoi se stabilizeaza. uneori din cauza asta se opreste si motorul. am vb. cu un coleg care a adus o interfata care functioneaza cu vag com 311-2. problema este ca aceasta interfata are 4 fire si eu la mufa din bord doar 3 fire... va merge aceasta interfata la masina mea?

orice ajutor in solutionare este apreciat...

am scanat si imi da urmatoarea eroare :

00533 - Idle Speed Regulation

09-00 Adaptation Limit Surpassed

Modificat de cantemir12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , am si eu un mic polo de 1L, din 1996, 6N. imi face mii de nervi cu turatia la relanti : oscileaza in jos(cade pana la 500 de ture se ridica inapoi, iar coboara ) si apoi se stabilizeaza. uneori din cauza asta se opreste si motorul. am vb. cu un coleg care a adus o interfata care functioneaza cu vag com 311-2. problema este ca aceasta interfata are 4 fire si eu la mufa din bord doar 3 fire... va merge aceasta interfata la masina mea?

orice ajutor in solutionare este apreciat...

am scanat si imi da urmatoarea eroare :

00533 - Idle Speed Regulation

09-00 Adaptation Limit Surpassed

Rezolvat:

desfacut filtrul de aer;

curatat clapeta;

pus inapoi filtrul de aer;

sters codurile de eroare din computer;

throttle reset.

OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca nu pot deschide un topic nou si nu stiu de ce,intreb si eu ceva:ce cod are cureaua alternatorului si intinzatorul ei de la Polo al meu 6N,in 4 usi din '95,cu motor de 1,3 benzina,ADX,stie careva?ca atunci cand motorul e pornit si lasat pe liber se aude o scartaiala de la rulmentul intinzatorului si vreau sa le schimb ca sa nu raman pe intuneric noaptea dar nu stiu CODURILE!!!HELP,PLZ!

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codurile le gasesti in ETKA, ELSAWIN si alte programe, dar nu-ti fa griji. mergi la orice magazin de piese de schimb si au ei programele si pe langa coduri iti pot da si o oferta de pret. cureaua de alternator e ieftina, putin peste 20 de ron. la intinzator insa vei gasi preturi ce sar de 200. eu am avut noroc cu un prieten de la un astfel de magazin, care mi-a cautat pe echivalenti chiar numai rola intinzatorului. in program iti gaseste cotele rolelei si la aceleasi cote mi-a gasit rola dentru ford (comercializata de bardi) la numai 90 de ron ( in loc de 200-300 de ron). a mai trebuit sa desfac un surub pentru a schimba rola la intinzator si a nu schimba intreg intinzatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codurile le gasesti in ETKA, ELSAWIN si alte programe, dar nu-ti fa griji. mergi la orice magazin de piese de schimb si au ei programele si pe langa coduri iti pot da si o oferta de pret. cureaua de alternator e ieftina, putin peste 20 de ron. la intinzator insa vei gasi preturi ce sar de 200. eu am avut noroc cu un prieten de la un astfel de magazin, care mi-a cautat pe echivalenti chiar numai rola intinzatorului. in program iti gaseste cotele rolelei si la aceleasi cote mi-a gasit rola dentru ford (comercializata de bardi) la numai 90 de ron ( in loc de 200-300 de ron). a mai trebuit sa desfac un surub pentru a schimba rola la intinzator si a nu schimba intreg intinzatorul.

IN LOCUL UNDE M-AM DUS EU NU MI LE PUTEA AFLA SI MA OBLIGA PE MINE SA LE AFLU,DAR NU AM CUM DECAT DACA LE DESFAC DE PE MASINA SA MA UIT DAR NU FAC ASTA.NU MI LE POTI AFLA TU DACA ITI DAU TOATE DATELE NECESARE?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat cu cureaua alternatorului de la GATES si cu intinzatorul de la INA,cu codurile pe care mi le-ai dat si m-a costat pana in 200 RON amandoua si chiar s-au si potrivit perfect la montaj.procedura de schimbare a durat putin mai mult(vreo 2 ore cu cercetari,pareri,necazuri si muuulte injuraturi)ca na.... asa e prima data cand schimbi cu mana ta.multzam mult de sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai gasit asa ieftin?

pt varriantul meu mi sa spus ca ma costa rola 340 roni (ca nu e decat cu tot cu brat)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

BUNA , AM SI EU O PROBLEMA FOARTE MARE CU VW MEU:(, ESTE UN VW POLO DIN 94-10 ,MOTOR DE 1,3 BENZINA , INDICE MOTOR ADX , VARIANTA 6N DE APROXIMATIV O SAPTAMANA MI-A FACUT FIGURI LA PORNIRE ,AM VERIFICAT POAMPA DE BENZINA (E BUNA), AM VERIFICAT BOBINA DE INDUCTIE (DA SCANTEIE), AM SCHIMBAT CAPACUL DELOCOU , LULEAUA , SI LA URAMA 4 BUJII DAR DEGEABA TOT NU A VRUT SA PORNEASCA , SI AM REGLAT AVANSUL AM LASAT MOTORUL SA SE INCALZEASCA SI L-AM REGLAT DUPA TUROMETRU (900 RPM) MOTORUL MERGEA FOARTE BINE ,DAR PROBLEMA TOT NU A DISPARUT DIMINEATA NU VREA SA PORNEASCA LA PRIMA CHEIE DOAR LA A DOUA SAU A TREIA CHEIE SI DACA PORNESTE MERGE INTRERUPT SI SE OPRESTE DUPA CE II DAU IARASI CHEIE MERGE BINE, IN MERS IMI INTRERUPE.......................... MA DISPERAT PROBLEMA ASTA SI NU STIU CE SA II FAC SA MEARGA BINE. VA ROG DACA MA PUTETI AJUTA CU O SCHEMA DE REGLAJ A AVANSULUI SAU CU ORICE ALTA IDEA .MULTUMESC ANTICIPAT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!