Jump to content

Probleme turatie/pedala acceleratie


Golfsburg
 Share

Postare recomandată

Am rezolvat problema. Era de la comp. de bord, dadea 3 erori la clapeta de acceleratie. Dupa ce am sters erorile din calculator, totul a revenit la normal !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    14

  • andreipolo

    10

  • markelush

    8

  • lupo_bv

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut.

Am un polo 1,6 75CP din 98.

La prima pornire (cind e motorul rece), trepideaza, scade turatia desi incearca sa se stabilizeze si invariabil moare. La a doua cheie, nu se mai opreste, dar turatia nu e constanta. In mers, cind apas acceleratia, are tendinta de a se inneca, iar motorul "nu trage". Evident, consumul e mult peste normal.

Am fost pina acum la 2 service-uri, la ambele VAG nu a sesizat nici o problema, am schimbat bujiile, filtrul de aer, am curatat clapeta de acceleratie, injectoarele, au verificat presiunea din pompa de benzina DAR PROBLEMA PERSISTA. Mi s-a spus ca ar trebui sa schimb si fisele de la bujii dar nu erau convinsi ca asta ar rezolva problema.

Are cineva vreo idee ce ar putea avea?

Multumesc anticipat.

Salut Adi!

aceeasi problema o am si eu ! nu mai alerga si da bani degeaba pe vaguri si alte prosti, este debitmetru si din pacate acesta trebuie schimbat se pare . eu mai muncesc la problema fiind electronist de meserie, dar se pare ca este o problema de fiabilitate. pe masina computerul si debitmetru sunt marelli si se pare ca debitmetru dupa un nr de ani cedeaza. eu acum sunt in faza de cercetare a traseelor de cablu, daca nici aici nu er vreo problema de contacte va trebui sa schimb clapeta. atentie : nu ai ce sa reglezi in clapeta !! nu exista reglaje manuale, aceasta este controlata electronic de calculator.

daca vrei sa mai vorbim telefonul meu este 0723.292.075 bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema cu motorul (sau nu) la 6N2 ul meu (AUA - 1.4 16v 55kw/75hp). Motorul nu raspunde promt. Apas pedala si dupa aproape o secunda se tureaza si el. Am fost si am verificat daca nu da erori motorul. Aveam una mai veche cu "semnal implauzibil la debitmetru" dar nu cred ca este de acolo. Ninici nu stiu ce sa-i fac. Ma enerveaza la culme, mai ales la pornirile de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei daca se inneaca cand vrei sa il accelerezi brusc se datoreaza lipsei aerului. Benzina singura nu poate sa faca toata treaba. Trebuie reglata jucaria aia si o sa mearga.

@llex are dreptate

Modificat de LordOfLie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, clapeta de acceleratie la AUA se controleaza electronic si nu prin cablu - asta poate explica acel lag. Daca te incalzeste cu ceva, nu esti singurul cu 6N2 / AUA cu aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ii aiurea ca la masina de serviciu (Caddy Model 2005 ) nu am laggg si cand le schimb ma cam fac de cacao prin intersectii. Pana ma obijnuiesc ii mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un vw polo 1,4MPI AUD 11300km iar motorul are un rontait specific zic eu mai degraba pt un motor diesel!

ami toti mi-au spus ca asa face motorul pe benzina de la polo ca e specific lui!acum eu stiu

si eu am un VW polo 1.4 I AUD , am avut aceleasi simptome , pornire grea dimineata , motorul tindea sa se inece , relantiul nu imi tinea ... dar buba e urmatoarea ... nu facea asa tot timpul ... o sapt mergea brici una ma rugam de ea , in urma cu doua zile am fost la un mecanic ... nu am mai putut crizam , el a sugerat curatarea injectoarelor , si ceva pe la filtru de aer . Dupa toate operatiile astea masina se comporta chiar excellent nu ma asteptam si in leg cu sunetul motorului la fel ... de parca ar fi diesel :P maraie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un vw polo 1,4MPI AUD 11300km iar motorul are un rontait specific zic eu mai degraba pt un motor diesel!

ami toti mi-au spus ca asa face motorul pe benzina de la polo ca e specific lui!acum eu stiu

La fel am si eu un vw polo an 20001,4 mpi AUD 125.000 si tot asa se aude un rontzait specific diesel, chiar asa suna motoarele astea????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"rontaitul" ala de motor diesel de care ziceti voi vine de la injectoare. Sunt uzate duzele, in loc ca acestea sa pulverizeze benzina (ca o ceatza uniforma) o "picura" ca pistolul cu apa toata intr-un loc iar cand face detonatia provoaca acel sunet specific motoarelor diesel.

Oricum ar fi bine sa consultati si un specialist sa verifice presiunea la care deschid duzele si daca acestea pulverizeaza combustibilul cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@LordOfLie

asta ti se intampla numai cand e motorul rece? la mine numai cand e motrul rece are aceiasi ''simptoma'' ca si la tine, ai gasit vreo rezolvare?

Modificat de Kicker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ii aiurea ca la masina de serviciu (Caddy Model 2005 ) nu am laggg si cand le schimb ma cam fac de cacao prin intersectii. Pana ma obijnuiesc ii mai greu.

da ....incalt adidasi si sensibilizez piciorul :icon_thumright: altceva nu am gasit. totusi dupa cum zicea cineva nu sunt singurul posesor de polo, si nu numai, care o patit chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu motorul (sau nu) la 6N2 ul meu (AUA - 1.4 16v 55kw/75hp). Motorul nu raspunde promt. Apas pedala si dupa aproape o secunda se tureaza si el. Am fost si am verificat daca nu da erori motorul. Aveam una mai veche cu "semnal implauzibil la debitmetru" dar nu cred ca este de acolo. Ninici nu stiu ce sa-i fac. Ma enerveaza la culme, mai ales la pornirile de pe loc.

eu cunosc 2 probleme care duc la aceste simptome (or fi mai multe eu din exp proprie stiu doar 2 din ele ):

-debitmetrul, nu e grav, poti sa gasesti sa-l schimbi si cu 4-500 RON nou dar "de ocazie", dar merge f bine si fara;

-ai mare grija sa nu fie discul de ambreiaj, sau ceva legat de ambreiaj ca o sa te lase la primul drum pe dealuri sau in serpentine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate Bogdan...nu prea ai ce regla....trebuie schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca poate fi asa de grav din cauza debitmetrului

nici al meu cica nu mai e bun (asa au zis cei de la service Frontal) m-au intrebat initial daca masina mai trage sau daca nu am simtit ca trage mai putin...

ptr polo din 2001 de 1,4TDI imi gasisera un debitmetru cam la 150Euro sau atat ar fi costat cu tot cu manopera, nu mai tin minte exact. Nu l-am schimbat din lipsa de bani, dar cam intr-o luna am de gand sa-l schimb si o sa curat si turbina, deci voi reveni cu detalii.

Dar repet, desi nu l-am schimbat masina merge acceptabil, chiar bine, ma duc in 140-150 fara probleme (cred ca merge si mai mult dar consider ca nu e cazul sa exagerez)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- rulmentu de presiune huruie da inca nu am de ce sa-mi fac griji pt ca de patinat ambreajul nu patineaza iar cand o fi sa se strice chem "grua" si acasa cu ea.

- debitmetru !!! mai face si el figuri din cand in cand, imi da un error cu "unplausibile signal" sau ceva asemanator. nu cred sa fie de acolo, am mai vazut chestia asta si la unele motoare de renault clio de pe dacia solentza, si tot asa mi s-a spus ca e des intanit laggul asta. O sa ma duc la service la vw sa ii intreb asa numa sa vad daca o sa zica ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut-o si eu si cred ca TOTI posesorii de classic. Faza e urmatoarea: da in nas si are intarziere la acceleratie. in afara de asta variaza relantiul de la 600 la 900 ture.

Rezolvare: clapeta de acceleratie e murdara, trebuie curatata! apoi adaptata din calculator.

eu am fost la un service si mi-a rezolvat dar propblema a reaparut dupa vreo 3 luni. si am mers asa un an de zile

la semafor murea motorul. aveam niste nervi de muream. nu mai zic la munte in panta, sau in parcari subterane, se oprea cand era mai nasol.

Cum am rezolvat definitiv: am schimbat filtrul de benzina care era original plin de rugina si apa. am curatat clapeta cu un spary, fara sa demontez, si am curatat senzorul presiune de langa clapeta!!

merge ceas, e incredibil. chiar cu aerul pornit nu se simte ca scade turatia la relanti, sta fix la 900.

totul am facut la un service cu 120 de lei (filtrul de benzina, manopera montajului si curatarea clapetei) in afara de asta nici nu a trebuit sa fie adaptata cu calculatorul.

sunt fericit acum ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
SRG_Polo_Classic

De unde pot cumpara acest spray, cat ma costa si unde-l aplic ? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde pot cumpara acest spray, cat ma costa si unde-l aplic ? Mersi

Poti folosi un spray de contacte,curata ff bine;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce am vazut eu la mecanic, era un spray "2+2" de curatat carburatoare. in rest nu m-am uitat exact ce model este sau de unde l-a cumparat.

oricum cauta "spray de curatat carburatorul", presupun ca-ti va merge orice marca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fix aceeasi problema.

am segmentat motorul, curatat de 2 ori injectoarele si tot asa a ramas.

si mie imi oscileaza relantiul in mod asemanator ...de la 600 la 1500, si trebuie sa o tin in 2000 de ture cateva minute sa pot pleca din parcare,

dar uneori sta super bine in 900 .....nu vad legatura intre clapeta de acceleratie si relantiul...

maine ii fac o diagnoza ... sa vad ce erori imi da si ce s cu senzorii mei [in service mi a spus ca imi citeste un senzor motorul rece si imi da benzina prea multa -> il ineaca]

cum se adapteaza relantiul din calculator?:-/

am simtit eu ca e ceva in neregula cu acceleratia mea, in sensul ca atunci cand conduc ..si iau piciorul de pe acceleratie..se simte un inecat al masinii inapoi.. ca si cum as apasa scurt pe frana. e normal?

maine ma duc in service sa vad poate o rezolv asa...

asta e cel mai folositor thread pe care l-am gasit pe forum:D

Modificat de Tintome
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am cumparat un polo 6n2 2001 cu motor 1.4 16v cos motor aua. masina era cu motorul defect cand am cumparato, am desfacut motorul si am descoperit ca vibrochenu era albastru,blocul motor era spart langa elecromotor,a spart blocul un piston,biela rupta de la acel piston.am cautat sa cumpar un bloc motor cu acelasi cod de motor aua,am gasit dar mi-a cerut pe bloc, cu vilbrochen pistoane 800 de euro! rugamintea mea e sa-mi spuneti daca as cumpara alt bloc cu pistoane, vilbrochen ,dar alt cod de motor se potriveste cu al meu sau numai aua ?va multumesc pentru orice raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie posibil, nu bag mana-n foc. Vezi daca te ajuta documentul atasat.

Polo6N2.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Am rezolvat problema. Era de la comp. de bord, dadea 3 erori la clapeta de acceleratie. Dupa ce am sters erorile din calculator, totul a revenit la normal !

salut. zi si mie, te rog, cum ai rezolvat problema? unde ai mers? ce i-a facut masinii? merci anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu ma poate ajuta nimeni ? Sau sa-si dea cineva cu parerea in cazul in care nu ati mai intalnit problema asta .

Sunt disperat ca ma aduce la sapa de lemn consumul care il am de cand nu mai sta la relanti !!!

LUT

SI EU AM O PROBLEMA...

DAR MIE NU IMI STA TURAT...

MIE IMI OSCILEAZA TUROMETRUL...CAND 1400 CAND 900 SI TOT ASA

...NU STIU...DAR SI MIE PROBLEMA ACEASTA MI-A APARUT TOT CAND AM PUS SUB-URILE...

SI 2 LA MANA CRECA TOT DE LA ELE IMI RAMANE SI AIRBAG-UL APRINS...OARE CE SA FIE?

PLS HELP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am patit asta la renault, iar dupa nenumarate drumuri prin toata tara, am decs sa merg in germania, unde in 2 ore mi-au facut un dyno si mi-au schimbat valva EGR. de atunci nu mai am problem, merge perfect. bafta!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!