Jump to content

Probleme turatie/pedala acceleratie


Golfsburg
 Share

Postare recomandată

Servus,

ieri dimineata, dupa ce am parcat masina (motorul cald dupa un drum de cativa kilometri, in care totul a fost ok), am observat ca motorul nu mai sta la "relanti". Se accelereaza singur pana pe la 1100-1200 rot/min, dupa care da sa moara (800), si tot asa, fara ca eu sa fac ceva. Este exact ca atunci cand as apasa in mod repetat pedala de acceleratie. Cineva mi-a spus ca asa se intampla cand trage aer fals. Am scos injectorul si am observat ca flansa de cauciuc care il separa de galerie este aproape varza. Am schimbat-o cu una noua, am montat la loc injectorul (btw: seamana cu un carburator dar inteleg ca e lezat de apelativul acesta), dar motorul nu vrea sa mearga normal. Am scos iar injectorul, l-am dus acasa, l-am curatat cu un spray de curatat... hmm... carburatoare :D (Carb clean - 80.000 lei la Bricostore). Maine dimineata o sa-l plimb iar cu metroul inapoi, il montez, si sper sa mearga. O sa va tin la curent.

Pana atunci, imi poate spune cineva (care s-a mai confruntat cu problema asta), daca se trage de la "aer fals", sau daca e o alta piesa de vina? Multumesc.

Inca ceva: Exista 3 mufe care intra in injector. Daca in timpul mersului scot una din ele, motorul se accelereaza puternic. Daca scot oricare din celelalte doua, motorul moare. Am mai scos si mufa de la sonda Lambda si nu s-a simtit nici o modificare in mersul motorului. E normal?

Multumesc mult.

Alecs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    14

  • andreipolo

    10

  • markelush

    8

  • lupo_bv

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

ar trebui pus vag-com pe el sa vezi ce defecte apar,de obicei contactul de relanti face figuri.cauta prin forum la alte modela,gasesti multe cazuri asemanatoare.

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vioelectric

azi am avut o situatie similara dar era o garnitura chiar sub carburator eu l-am depistat miscand tot corpul(carb+injector) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspunsuri.. am montat injectorul curat, si tot asa facea. Am lasat masina peste noapte, iar a doua zi la prima cheie a pornit si totul era OK! Nu-mi explic de ce. Se pare ca zana carburatoarelor a trecut si pe la masina mea in acea noapte! Apoi am facut o scanare cu Vag-com si totul era in regula, nici o eroare. Multumesc inca o data pt ajutor.

Numai bine,

Alecs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca motorasul de reglarea ralatiului este pe duca sau a avut un contact imperfect la "idling switch".

Servus,

Inca ceva: Exista 3 mufe care intra in injector. Daca in timpul mersului scot una din ele, motorul se accelereaza puternic. Daca scot oricare din celelalte doua, motorul moare. Am mai scos si mufa de la sonda Lambda si nu s-a simtit nici o modificare in mersul motorului. E normal?

<{POST_SNAPBACK}>

Dintre cele 3 mufe doar una este pentru injector, celelalte sunt pentru motorasul mai sus amintit si potentiometrul clapetei (cea din dreapta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFTOPIC: D-le Valentin, incerc sa va trimit un mesaj pe PM si nu merge: ori aveti casuta plina, si atunci va rog sa faceti un pic de loc, ori da-ti-mi va rog o adresa de mail. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta e motorasul de relanti. Am avut si eu problema asta. Daca si-a revenit, nu te va mai tine mult. Va trebui sa-l schimbi cu unul nou. Dpinde cati pini are (4 sau 6). Daca e cu 6 pini... te ajunge pe la 4.5 mil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!

sunt posesorul unui polo 6n2 din 2001 999 cmc .Azi in mers am simtit ca se tureaza singura pana la 2500 ture doar la seafor ,cand porneam de la semafor schimbam 2-a si ramanea la 2000 ture.As avea nevoie de un sfat eu sunt cam afon in problemele astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un VW Polo Varant 1.4i, benzina, 2001 si mi s-a aprins la bord semnul pentru sonda lambda, iar motorul merge inecat daca vreau sa accelerez, este in sarcina(urc o panta mai mare).

Am pus benzina buna. Mi s-a mai aprins la bord semnul de sonda Lamdasi cand era ars un bec pe frana, dar dupa inlocuire s-a stins.

Va rog frumos sa-mi spuneti care ar putea fi problema.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica clapeta de acceleratie. O curatare a acesteia s-ar putea sa-ti rezolve problema.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc pt sfaturi,am scapat de turatie(de fapt si-a revenit singura)in schimb azi de dimineatza am dat la cheie si nik, s-a resetat (ca si cum as fi umblat la baterie sa scot borna)si am luat-o la impins ,a pornit in 3 metri si dupa aceea nu am mai avut probleme(credeti ca ar trebui sa schimb bateria).In legatura cu clapeta de acceleratie ,cum se curata si unde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
mpa@tuninggarage
Am un VW Polo Varant 1.4i, benzina, 2001 si mi s-a aprins la bord semnul pentru sonda lambda, iar motorul merge inecat daca vreau sa accelerez, este in sarcina(urc o panta mai mare).

Am pus benzina buna. Mi s-a mai aprins la bord semnul de sonda Lamdasi cand era ars un bec pe frana, dar dupa inlocuire s-a stins.

Va rog frumos sa-mi spuneti care ar putea fi problema.

Va multumesc

Vezi sa nu faci confuzie intre semnalul led din bord referitor la becuri arse si cel de sonda. Chestia cu sonda lambda se poate verifica cel mai usor pe un tester, interfata de diagnoza, etc. Daca nu ai asa ceva la indemana cauta pe net si incearca sa masori valoarea cu un osciloscop. De asemenea verifica mufa care se duce catre sonda sa fie la locul ei, iar firul sa nu fie ros sau intrerupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Am un VW Polo Varant 1.4i, benzina, 2001 si mi s-a aprins la bord semnul pentru sonda lambda, iar motorul merge inecat daca vreau sa accelerez, este in sarcina(urc o panta mai mare).

Am pus benzina buna. Mi s-a mai aprins la bord semnul de sonda Lamdasi cand era ars un bec pe frana, dar dupa inlocuire s-a stins.

Va rog frumos sa-mi spuneti care ar putea fi problema.

Va multumesc

Am si eu aceiasi problema! Am schimbat bujii filtre si cam tot ce se poate schimba mai putin fisele! Am schimbat si sonda care indica apa pentru ca nu mai functiona si am inteles k e in legatura si cu calc masinii! De obicei dupa ce se incalzea nu mai tragea mai deloc, rontaia ca si cum avea avansul marit! Am fost la un tester Vagcom si imi arata eroarea 10019, pe care dobitocii nu au stiut ce sa faca sau ce inseamna! Au constatat ca avansul in loc sa fie intre 9.8-11.4 oscila pana la 18-20! Iar nu au stiut! Insa ieri am avut o surpriza! Am venit cu masina in 3 pistoane! Dintr-o data a inceput sa nu mai traga de loc sa aprins sonda lambda si a inceput sa mearga neregulat! Am constatat k fisa nr.4 scapa scantei, am scoso de acolo si am incercat sa adaptez una pana azi, pt k la ora 21 nu mai e nimic deschis! Nu s-a potrivit nimic, si mai bine pt k fisa are in ea 2 bobinute, una spre bujie si una spre distribuitor care bineinteles nu mai lucrau cum trebuie ( deloc)! Si acum surpriza : nici Porche Romania nu are fise!!!!!!!!!!!!!!! Decat prin comanda, dureaza 7-10 zile lucratoare! Si pret 320ron setul! Am speranta k totusi astazi o sa le fac rost la pretul 260 ron de la un magazin de specialitate si sper sa nu mai rontaie nimic! Normal la cat se schimba fisele? Eu zic ca problema cu avansul este din fise!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un Polo Classic din 1999 si am o problema cand circul in oras in regimul de schimbat vitezele mai des si stil mai "sportiv " iar apoi intru intru in regim costant de 50-60 Km/h incepe sa "dea in nas" ca si cand se intrerupe alimentarea cu benzina in afara orasului la mers costant nu se intampla asta. Am facut testul VAN la AVIA Motors si nimic ! au zis ca totul e OK . Acum nu stiu ce sa fac unde sa merg sa vad care este problema .

Daca puteti sa-mi dati vreun sfat sau ati avut aceiasi problema astept comentariile voastre.

Multumesc

Ciprian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut . aceeasi problema am intalnit`o si eu . ti s`a dat peste cap relantiul si rapoartele nu mai sunt cele optime . in accelerari si decelerari masina ar trebui sa mearga bine , dar in viteze constante ar trebui sa " tremure " . daca ai aceeasi problema pe care am intalnit`o si eu .. e din relanti . .te costa cam 2 milioane sa rezolvi problema ! spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am si eu un vw polo 1,4MPI AUD 11300km iar motorul are un rontait specific zic eu mai degraba pt un motor diesel!

ami toti mi-au spus ca asa face motorul pe benzina de la polo ca e specific lui!acum eu stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.

Am un polo 1,6 75CP din 98.

La prima pornire (cind e motorul rece), trepideaza, scade turatia desi incearca sa se stabilizeze si invariabil moare. La a doua cheie, nu se mai opreste, dar turatia nu e constanta. In mers, cind apas acceleratia, are tendinta de a se inneca, iar motorul "nu trage". Evident, consumul e mult peste normal.

Am fost pina acum la 2 service-uri, la ambele VAG nu a sesizat nici o problema, am schimbat bujiile, filtrul de aer, am curatat clapeta de acceleratie, injectoarele, au verificat presiunea din pompa de benzina DAR PROBLEMA PERSISTA. Mi s-a spus ca ar trebui sa schimb si fisele de la bujii dar nu erau convinsi ca asta ar rezolva problema.

Are cineva vreo idee ce ar putea avea?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie, oare, debitmetrul pe duca ? Exista situatii in care nu e defect dar nu merge in parametrii optimi si nu e gasit de Vag-Com decat daca analizezi parametrii lui si vezi ce si cum..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetrul? regleaza debitul de benzina sau de aer? oricum ..suna logic. e clar, tre sa caut alte service-uri..

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are legatura cu volumul de aer de care motorul are nevoie pentru a face amestecul optim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare tuturor. Am un Polo 6N din 1995, motor 1.6 benzina, 75 cp .

De 2 zile, masina imi sta turata intre 1500 - 1900 rpm si-mi consuma foarte mult. Azi am scos filtru de aer ca sa pot ajunge la carburator sa vad ce se intampla pe acolo. "Paleta" de la carburator sta un pic inclinata,iar daca apasa intr-o partea sa o inchid, turatiile revin la 900 rpm. (cablul de acceleratie nu are nici o problema) Mi-a spus cineva ca am soc automat ( electric ) si ca e posibil sa se fi ars ceva la el ( sau ceva de genu` ) si sa-mi fi ramas "tras" !

Masina ramane turata de cand mi-am pus statia si bass-u` pe masina ( m-am gandit ca s-o fi ars siguranta de la soc cand am pus bornele bateriei ), iar maine am sa verific toate sigurantele. Am mai citit in alt thread ceva de genu` si se pare ca problema era de la regulatorul de aer. Acum nu stiu, astept parerile voastre.

Merci si raman dator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit ca poate sa fie de la calculator ( sa fi dat o eroare cand am montat statia ), asta in cazul in care are calculator ( am vazut la panou` de sigurante o mufa - cam in genul celei de la joystick-ul pt PC si acolo ar trebui conectat testerul ). Poate din caza asta a ramas blocat soc-ul si trebuie resetat calc. Oricum, astept parerile voastre ! Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu ma poate ajuta nimeni ? Sau sa-si dea cineva cu parerea in cazul in care nu ati mai intalnit problema asta .

Sunt disperat ca ma aduce la sapa de lemn consumul care il am de cand nu mai sta la relanti !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!