Jump to content

Vibrare Puternica A Motorului ?


dorrin
 Share

Postare recomandată

salut . sunt membru nou al forumului .si dupa ce am citit multe probleme dezbatutte aici m`am hotarat sa va cer ajutorul.

detin un a4 1.9 tdi pd 116 cp caruia i`a aparut urmatoarea problema dupa ce a parasit serivceul in urma unu`i mic acrosaj la spoileru din fata.

dupa vreo 2000 km rulati motoru a inceput sa trepideze foarte puternic la relanti . atat de tare incat si lumina proiectoarelor o pot observa vibrand pe masina din fata mea la semafor . pana si skimbatoru vibreaza foarte puternic si nu rotund..desi motorul se aude foarte rotund .

alt fenomen care mi`a aparut odata cu aceasta problema esti acul de la turometru care e in permanenta cazut cu vreo 400 de turatii.

adica , cand masina sta la relanti acu imi indica vreo 500 rotatii. si cand o ambalez situatia nu se skimba .(intelgei ce vreau sa spun ) imi indinca cu 400 rotatii mai putin in orice moment al turarii motorului. ma rog , nu asta m`ar deranja..caci am dus`o la vag care mi`indicat 893 de rotatii ..adica normalu la relanti . deci mi s`a spus ca e acu de vina.

problema foarte sacaitoare e vibratia foarte puternica a motorului..la care nimeni nu gaeste cauza

v`as fi foarte recuoscator daca m`ati putea ajuta cu niste solutii. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu acu -nu e pus la locul lui,ai demontat ceasurile?

cu tepidatia daca motorul merge rotund sa nu se fi rupt vreun tampon de la motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trepideaza rau.simt si in volan inainte nici urma de asa ceva.ce sa fac?ma poti ajutacu o solutie?mi s`a mai spus sa deomontez ceasurile.dar sincer mi`e frica sa nu fac alte boacane daca ma apuc.m`am gandit ca a a scazutr brusc asa datorita motoruui..adica acu imi indca ceea ce motoru lucreaza ..nu?e greu de inlouit tamponul respectiv in caz ca e rupt ? cam cat ma costa? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune mai omule masina pe vag-com si vezi sa nu fie ceva senzor dus si sa nu-si faca ecu injectia necesara...lasa tampoanele de zici ca turatia iti sta la 500...

cel care a pus vagu pe masina,ce a zis?a facut o verificare de actuatori la indicatoarele de bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci treaba cu trepidatia a aparut odata cu indicatia eronata a turometrului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!