Jump to content

Recensamant B5/b5.5 Benzina


@llex
 Share

Postare recomandată

Ma alatur si eu ,cu un Passat  Variant 2002, motor 1,6 ALZ, 250 k. km. Am *avansat* de la IJ 350,asa ca nu prea am termen de comparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai termen de comparatie, Passat e mult mai confortabil si spatios.?
Bine ai venit printre noi!

PS: Eu am trecut-o inca din primele zile de la achizitionare pe GPL...si de atunci merg la juma da pret in aceleasi conditii!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Intru si eu in grupul asta cu un Passat B5. sedan american, 2006 1.8T, 170 Cai Motor AWM. cu Instalatie Prins GPL pe ea. 167.000 Km.

Am si eu o problema cu ea si sper sa ma puteti ajuta cu un sfat

Am cumparat masina din Germania cu acte germane din 2006 de la un neamt care a importat-o din SUA. Binenteles da ce atunci masina a fost omologata de TÜV Germania si inschricsa in circulatie cu norma de Poluare EURO 3 care este trecuta in talon. 

La RAR am avut surpriza sa nu imi recunoasca EURO 3 si mi-au dat Euro 0 pana nu fac testul dinamic. Tot am dat telefonane si mail-uri prin Germania sa obtin prima omogare facuta in 2006 dar nu am reusit, mai ales ca nemtii zic ca nu imi trebuie ptr ca scrie in talon norma EURO( care este valabila in Europa, ca de accea se cheama EURO si nu D de la Deutschland ex:Schadstoffarm D3).

De ce naiba preia RAR-ul toate datele din talon dar norma de poluare nu? Este cumva un abuz?

La mine in talon nu scfie valoarea de CO2 la V7. Presupun ca nu se mentioneaza pentru are de la inceput si instalatie GPL.

Ce pare aveti? Pentru orice raspuns va sunt foarte recunoscator.

Multumesc anticipat. 

Radu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu, in 2006 nu s-au mai fabricat b5.5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, F l o r i n a scris:

din cate stiu eu, in 2006 nu s-au mai fabricat b5.5.

scrie in talonul german 2006, de aceea am mentionat. Presupun ca este din 2005.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prima înmatriculare. 2005 ultima 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Radoslav in primul rand invata sa faci diferenta intre B5 si B5.5, sunt cu totul alte masini oricat ar zice unii....masina ta e B5.5, sa sti asta de la mine.
Ai 2 variante vis-a-vis de norma de poluare care in America intradevar difera pana si motoarele si catalizatoarele puse pe masinile fabricate pentru ei.
La RAR aia NU iti pot spune ce catalizator (de ex.) are motorul ala fabricat pt USA, ei iti spun doar ce iese pe teava masinii, raportat la catalizatoarele trebuie mers la Porsche Romania sau Midocar sa le ceri acte in acest sens (doar daca esti propietarul masinii poti face aceste cereri), sau faci testul dinamic (parca la BV se face asta) da costa undeva la 3.000-3.500Lei.
Am patit-o prin anii 2000 cu un Jeep Wrangler...a mie mi-au dat harie la mana de la Chrysler romania.
 

Modificat de mariuscbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Da, stiam ca am un B5.5 dar nu am mentionat.

Esti sigur ca cei de la Porhce sau Midocar au asa ceva? De o luna scriu mail-uri si telefonae cu nemtii. Primaria unde a fost prima data incrisa, unde a fost omologata plus la toate TÜV-urile germane sa intreb despre prima omologare unde este mentionata norma de poluare EURO. Din pacate fara succes ptr pentru ei este normal sa se ia dupa talonul masinii in care este scris Euro3. Si cu Volkswagen Germany m-am conversat si mi-au spus ca nu imi pot da nimic pentru ca masina a fost facuta ptr piata americana si sa scriu importatorului.

Am sa ma pun in legatura cu cei de la Porche si Midocar sa vad cum ma pot ajuta. 

Multumes de sfat

On 1/23/2019 at 8:12 PM, F l o r i n said:

E prima înmatriculare. 2005 ultima 

http://prntscr.com/mbpcyo 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt obligati sa te ajute cu orice informatie despre fabricatia acelei masini....chiar daca e facuta pentru piata americana.
Tu trebuie doar sa demostrezi ca esti propietarul masinii ca sa te poata inregistra.
Am un club, recent cineva a adus un B5.5 din Golf....masinile pentru acesta regiune sunt fabricate cu altfel de modificari pe partea de incalzire, racire a motoaoarelor, acolo NU e iarna si e foarte cald. Dealarul local i-au oferit toate informatiile pentru a o modifica pentru Europa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
omu_negru84

Va salut. Revin pe forum dupa o lunga absenta, de data asta cu un passat b5.5 1.6 ALZ incercand tototdata sa-i dau de capat problemei cu pornirea la rece

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzorul de tempratura, curata injectoarele, reseteaza motorul ca de fabrica...mai ales daca ai si GPL pe el!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omu_negru84

Da, cu injectoarele ma gandeam sa incep si eu, senzorul de temperatura e ok, pe tester singura eroare e sonda lambda insa aveam aceasta problema si inainte. Chestia e ca cu cat sta masina nepornita mai mult timp cu atat va porni mai greu, si de aceea suspectez sistemul de alimentare cu benzina, ma gandesc ca e vre-un injector care nu inchide complet dupa oprirea motorului, mai ales ca la pornire am si mici detonatii in esapament. Daca stie cineva un service care curata injectoare in Cluj il rog sa ma ajute. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand NU vrea sa porneasca, da-i un jet cu spray de discuri pe tulumba de admisie aer...o va lua imediat!

Eu doar cu un curatat de injectoare si resetarea calculator din VAG am scapat.
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!