Jump to content

Recensamant B5/b5.5 Benzina


@llex
 Share

Postare recomandată

Nu cred ca l-as face. Nu vad de ce, sa treci de la o masina farbricata in 2001 diesel la una fabricata in 2002 pe benzina e paguba totala, Daca era o masina mai noua sa zicem 2005-2006 era altceva, dar asa nu inaintezi deloc, atata doar ca v-a consuma mai mult. Masina ta mi se pare mia ingrijita si mai dotata. Pentru mine conteaza si consumul... una e sa consuma 8-9 in oras si alta e 13-14.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 1.6, ANA, AN 2000, 101000 KM, IMPORT GERMANIA 2008, LA 95000 KM REALI :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut si eu sunt posesorul unui b5 , motor 2.0 116 cp AZM 2002 , masina merge super , iar consumul nu este asa exagerat cum zic unii. Drumuri asfaltate bine ,va doresc eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu posesor de benzinar 1.6 alz 75kw 102cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal passat 1.8 20v adr 98 257000km inca e ok care e diferanta intere adr si alz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu de astazi :P (21.10.2010) un VW PASSAT 1,8T, 150 CP din 2003... vreau si eu impresii si pareri despre acest motor, consum, fiabilitate etc. stiti voi. Am mai avut un VW PASSAT 1,9TDI, 90CP din 1999.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest tip de motor consuma in general cat vrea el. In rest eu nu am ce sa-i reprosej inafara de intercooler pe care il pomenesc in fiecare zi cand afara sunt mai mult de 30 de grade.

In Bucuresti vara cu aerul conditionat pornit consum MINIM 15%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bag si eu cu un b5 1,6 16v ,1998,

ma oftic rau si eu cand dau drumu la aer si vad ca fac cu un plin an jur de 32o km dar asta e aer masina mare,bucuresti,aglomeratie,deastea asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu un Passat 1.8i,2oV,92KW(125cp)la 5800rpm,173Nm/3950rpm, motor tip ADR, 1997, 5+1, cumparat in 05.2004, are in prezent 145.000km (sigur sunt peste 200.000km). Am avut cateva probleme la inceput cu "rontaitul"la pornirea cu motorul rece. Apoi m-a cam speriat un pic consumul (9,5l afara, 14l oras). In rest sunt multumit de masina, ce-i drept simti acei 125cp doar intre 4000-5500rpm, e o senzatie placuta, recunosc...

In ultimele luni m-am apucat serios de diagnoza lui. Mi-am cumparat VCDS 809 (VAG-COM 809) cu cablu, am ElsaWin dupa care ma ghidez in masurarea parametrilor si verificarile necesare pentru toti senzorii motorului. Si dupa multe nopti nedormite am reusit partial sa inteleg cam cum functioneaza sistemele in acesta masina. Recunosc ca ma mai pricep un pic la mecanica (DIY), am inceput ca tot romanul cu Dacia (prin 1990)unde am invatat toata mecanica, incepand de la motor, cutie, pana la reglaje aprindere cu lampa stroboscopica, reglaj platina, culbutori etc.

Dar s-a terminat fratilor cu jucariile astea antice. Masinilea astea sunt altceva. Si pentru cunoscatori cred ca a fost o surpriza la inceput... Mi-am cam prins urechile pe la parametrii aia cu "Charge level of activated charcoal filter", "Hall sender adjustment deviation", "Active camshaft adjustment angle", "Injection period"... s.a.m.d.

Ce este interesant la motorul asta, desi nu are turbo, compenseaza totusi puterea fata de alte modele prin doua axe cu came, 5 supape pe piston (3 admisie si 2 evacuare), axa cu came pentru supapele de admisie este variabila, adica isi modifica unghiul la turaii mari (Variable valve timing), si ce este interesant, faptul ca are o cale variabila a galeriei de admisie (Variable path intake manifold).

Probleme am avut cu caseta de directie (04.2010) pierdea lichid, m-ar fi costat 1500 lei noua, 700lei SH sau reconditionata, insa in final am gasit set de reparatie garnituri (200lei)pe care le-am inlocuit personal (3 zile de munca lejer)si merge si astazi. Lichid de servodirectie FEBI 06161 (similar G002000), bidon verde 1 litru (aprox. 35 lei).

Anul asta am schimbat o gramada de chestii pe ea (recunosc ca in ultimii trei ani nu am mai facut nimic la ea): kit distributie, curele transmisie (AC, pompa apa si alternator, sunt 3 curele diferite), apoi antigel HEPU rosu(G12),brate superioare, capete de bara, discuri frana fata Brembo (282,5mm/25mm grosime), placute frana TRW (regret ca nu am luat ATE...), ulei motor plus filtru ulei, filtru aer, polen, filtru benzina etc. Am facut schimbarea lichidului de frana (obligatoriu din 2 in 2 ani), lichid ATE- DOT4, 1 litru ( aprox.200ml pentru fiecare roata), am fost la un service particular in Buc. si am avut neplacuta surpiza sa mi se sparga vasul de la lichidul de frana. Acum nu vreau sa-l condamn pe tipul care mi-a facut schimbul, dar el a zis ca era vasul imbatranit si de aceea a plesnit... Presiunea de aerisire este pe undeva la 2 bari, el probabil a bagat mai mult... nu stiu ca nu m-am uitat la presiunea din dispozitivul lui... Oricum m-a costat paharul aprox 125 lei, plus 100 lei schimbul, cu tot cu 1 litru de lichid ATE DOT 4. Acum mi-am construit porpriul dispozitiv de aerisire. M-a costat in jur de 150 lei si pot sa va trimit o poza sa-l vedeti cum arata. Apoi o chestie foarte ciudata pe care o aveam de ceva vreme si nu reuseam sa-mi dau seama care este cauza. Vara la 35 grade in aglomeratia din Buc., cu clima pornita, imi crestea temperatura motorului foarte tare, acul fugea brusc de la 90 grade la maxim. Ma opream stateam cateva minute apoi isi revenea si opream clima. In vara asta, cand am schimbat distributia si curelele am gasit intre radiatorul de AC si cel de racire motor o pacla destul de groasa de puf, sau cam asa ceva, care capitona mare parte a zonei din dreptul electro-ventilatorului. Dupa ce am curatat bine radiatorul nu am mai avut nicio problema cu temperatura. Culmea am schimbat si termostatul degeaba...

De vreo luna ma cam macina un pic consumul (8.5-9l/100km afara la 120km/h, 14l/100km oras

post-80356-0-31236200-1290455356_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut , am un 1.8 20V , 125Hp ,140000km, cod motor ADR, 1998,il am de 3 ani l-am luat la 90000km ,fara probleme deosebite,consuma ca o Dacie 7 afara 10 in oras daca nu mergi sportiv!

Salut, sunt curios cum de iti consuma asa de putin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!! Sunt posesor de 3 luni Passat B5 1997, 1.6, AHL 101 CP, 74kw.In rest ii ok dar consumu prea mare pentru anotimpu de iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat B5 2000 1.8T AEB, 160.000km, 110kw, 5+1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut , am un 1.8 20V , 125Hp ,140000km, cod motor ADR, 1998,il am de 3 ani l-am luat la 90000km ,fara probleme deosebite,consuma ca o Dacie 7 afara 10 in oras daca nu mergi sportiv!

Salut, sunt curios cum de iti consuma asa de putin...

am aceiasi masina si nu are cum sa consume asa daca mergi pana in 100/kh da dar cum ai depasit iti ia peste 7.2 140 7.5 chiar 8 eu am facut 3000 km si media a fost de 130 si a luat 7.5 in oras depinde de mers ajunge sa-ti ia si 12 ..app si masina intretinuta nu ia pic de ulei de la schimb la schimb la 15000 km si la 167 de mii de km reali al 2 proprietar fiind

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat consuma un 1,6 benzina in oras pe timp de iarna? Am un coleg care are asa ceva si se plange de consum de 15% in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca un 1.8 nu ia asa de mult el sigur are ceva probleme mie pe timpul asta imi ia un 11 mers normal si cu caldura pusa.. :Driver: si la audi ca e 2.4 benzina quatrro imi ia 14 in oras ma mir cum de ii ia 15% acuma de pinde daca el tot resereaza calc....e si normal sai arate media 15% sc reseteaza consumul

Modificat de DjDiamond
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da frate atata consuma iarna depinde si de cursele pe care le face ,mai scurte =cons marit,3-4-5 km mai lungi si fara aglomeratie mai putin,+ ce se fura la pompe cand alimentam,daca pui si asta,vara imi ia 12,5 - 13; drum lung mers pana in 140 -8.5;la 100 c-am 7,5; ce trece de 140 adica 160,180 ..10-11 la suta,mai ales ca merg in bucurestiul asta ,al nostru....si la diselari ,cons este mai mare in oras aprox 10 la suta ,tineti cont masina este grea,asa ca mare smecherie intre benz si disel nu e..castigi pe o parte si pierzi pe alta...!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat 1.8, 125 cp, 198k km 5+1 ADP witch 2000w :D:D:D power:P:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor ma alatur si eu, B5 din 2000 futura yellow 1.8T apu + REVO chip + filtru + intercooler schimbat OEM dar nou cam 210-220 cp 90.000 km consum inainte de chip 6.8 afara (sub 120km/h) oras 9-10% (vara fiind peste 45grade cu clima si 12%, stau in cipru si e UBER cald pe aici :D) dupa chip :D afara 7.5-8% oras 10-12% dar nu ma deranjeaza numai ca trebuie sa pun benzina de 98 care e cam scumpa :D In rest masina merge exceptional de bine mai ales cu REVO. Probleme cu furtunurile pt aer din cauza ca acum ajung si la 21psi crapa :( Am sa postez si niste poze cand ajung acasa de la servici.

Modificat de bizkitt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, e adevarat ca in cipru nu sunt autoturisme pe motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si in Grecia masinile pe motorina sunt rare. Majoritatea sunt benzinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eto traiesc aici de mai bine de 6 ani si poti sa-ti spun ca am vazut sute de passaturi din care doar 3,4 diferite am vaz TDI si alea aduse din Anglia de straini. Predomina 1.8 simplu si 1.8T mai sunt o gramada de b5.5 2.0 si ceva 2.3. Dieselurile sunt putine si deobicei ce vezi D sunt 535D, 325D, 2.2 avensis, range roveruri diesel. Dar sunt o gramda de Dieseluri VAN adica in spate nu sunt scaune si sunt pt marfa cum ar veni si din astea gasesti Gol4 Tdi, seat tdi, renault tdi, toyota tdi etc. Ca procentaj la masini personale daily driver din 100 de masini 90-95 sunt pe benzina. Ca tot veni vorba de benzina 1.198 euro/L benzina de 95 si 1.218 euro/L benzina de 98 si am auzit ca in Ro e cam la fel (sa dea saracia-n ei de politicieni)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut curat.

Incetati cu offtopic-ul.

Pentru brobleme la motoare benzinare, folositi aria dedicata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Vad ca mai e ceva loc si mă inscriu si eu:

Passat B5.5 2001, 140.000 km, 1.6 ALZ 101CP.

Drumuri bune tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!