Jump to content

Probleme Cu Golf 1 Gti


1 Golf
 Share

Postare recomandată

Dragii mei, am si eu un Golf 1 gti 1,8 adus din Germania acum 10 ani.Pana in prezent nici macar o singura problema majora, dar de-acum, gata, cred ca vrea sa fie lasat in pace! Numai ca eu tin prea mult la el si nu vreau sa-l vad bucati.Totul a inceput in plin trafic cand motorul s-a oprit din senin iar pompa de benzina emitea un bazait sinistru.Normal?, am schimbat pompa cu una noua dar italiana, fara rezultat insa.In continuare mecanicul a curatat tot sistemul de admisie al benzinei, de la rezervor la injectoare, am schimbat filtre, regulator de presiune, pompa noua Bosch dar degeaba.Motorul porneste,sta bine la relanti, dar cand e s-o calc, se-neaca si pompa emite acelasi carait dezgustator.Lucru interesant, oricat de tare as ambala motorul nu iese pic de fum la esapament, doar aer!Toti mecanicii din Cluj m-au lasat cu ochii-n soare spunandu-mi ca nu merita sa-si piarda timpul cu asa ceva si sa ma scap de masina, iar de reprezentanta VW ce sa mai zic...nu au program pt .testare la Golf 1.Ce ziceti, cine ma poate ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce fel de injectie ai? daca este mecanica se poate foarte bine ca din cauza uzurii sa capeti joc in anumite parti importante ale injectiei..decalajul fiind decisiv in realizarea amestecului..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce fel de injectie ai? daca este mecanica se poate foarte bine ca din cauza uzurii sa capeti joc in anumite parti importante ale injectiei..decalajul fiind decisiv in realizarea amestecului..

Este injectie mecanica dar si injectoarele sunt noi noute.Unii mi-au spus ca ar putea fi vorba de distribuitorul de combustibil din care pornesc conductele spre injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa cum am spus si m-ai sus la injectia mecanica precizia de executie a pieselor este foarte mare. in urma folosirii indelungate datorita miscarii relative intre piese ( distribuitorul de benzina, clapeta de admisie ..etc) materialul din care sunt confectionate se uzeaza...astfel la o abatere foarte mica a clapetei de exemplu rezulta o eroare de senzorului pe admisie foarte mare...astfel se injecteaza mai mult combustibil ..si de aici stii si tu ce rezulta.jocurile pot fi foarte mici si greu sesizabile ochiului...

Modificat de sinucigasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa cum am spus si m-ai sus la injectia mecanica precizia de executie a pieselor este foarte mare. in urma folosirii indelungate datorita miscarii relative intre piese ( distribuitorul de benzina, clapeta de admisie ..etc) materialul din care sunt confectionate se uzeaza...astfel la o abatere foarte mica a clapetei de exemplu rezulta o eroare de senzorului pe admisie foarte mare...astfel se injecteaza mai mult combustibil ..si de aici stii si tu ce rezulta.jocurile pot fi foarte mici si greu sesizabile ochiului...

Exact asupra distribuitorului s-a ridicat problema, m-am interesat cat costa de nou si am ramas fara aer, ceva in jur de 700 euro.Second n-am gasit si ar fi si riscant iar pe e-bay n-am gasit dupa cod.As putea incerca eventual sa caut blocul intreg distribuitor-regulator aer/benzina de pe golf2 cu injectie mecanica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca as vedea ca nu sunt bani m-as orienta spre modificarea in vederea adaptarii la carburatie..mai simplu si mai fiabil..iti trebuie galeria de admisie cu carburator care cred ca o gasesti undeva la 150 de euro in stare buna ..plus pompa de benzina de pe bloc in cazul in care o ai..cel putin asa am facut eu pt un motor de 1.6 mk1 ..nu stiu acum diferentele de la motorul tau.insa pretul este exhorbitant..la banii astia iti iei motorul cu totul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca as vedea ca nu sunt bani m-as orienta spre modificarea in vederea adaptarii la carburatie..mai simplu si mai fiabil..iti trebuie galeria de admisie cu carburator care cred ca o gasesti undeva la 150 de euro in stare buna ..plus pompa de benzina de pe bloc in cazul in care o ai..cel putin asa am facut eu pt un motor de 1.6 mk1 ..nu stiu acum diferentele de la motorul tau.insa pretul este exhorbitant..la banii astia iti iei motorul cu totul

Prietene, ai innebunit????Cum poti sa ii spui omului sa strice bunatate de golf 1 GTI????Schimba distribuitorul si o sa mearga masina.Daca chiar nu mai ai timp si chef si bani, mai bine o vinzi asa cum e si sunt sigur ca o sa se gaseasca altcineva care sa o repare fara sa ii puna carburator de dacie.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde ati tras voi concluzia ca e de la distribuitor. El zice ca bazaie pompa de benzina, deci prinde aer cumva sau poate e prost circuitul electric al pompei(releu, fire, contact imperfect etc).

Distribuitorul de k-jet nu se strica asa usor si in nici un caz asa brusc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pt. sugestii.Varianta cu carburatorul mi-a fost deja propusa dar sincer mi-a fost mila.Prefer sa ma mai sfarm putin macar sa-mi dea cineva diagnosticul corect.Problema e ca nu-s deloc tare-n mecanica, n-am avut de ce pana acum si din pacate nu gasesc in Cluj un OM care sa-mi spuna unde e problema ca sa stiu pt ce platesc iar in final MY PRECIOUS sa mearga.Har Domnului , am masina de plimbare dar Golf-ul ramane ceva special!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum zice codres_ali: daca pompa are un bazait tare inseamna ca nu este benzina in ea ci doar aer.daca numa insel si G1 mai are o pompa de debit(asa cred ca ii zice) in rezervor care este acelasi corp cu sonda de benzina.scoate sonda din rezervor vezi daca are acea pompa si daca da verifica daca functioneaza.acea pompa are rolul de a alimenta pompa ce ai schimbat-o tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum zice codres_ali: daca pompa are un bazait tare inseamna ca nu este benzina in ea ci doar aer.daca numa insel si G1 mai are o pompa de debit(asa cred ca ii zice) in rezervor care este acelasi corp cu sonda de benzina.scoate sonda din rezervor vezi daca are acea pompa si daca da verifica daca functioneaza.acea pompa are rolul de a alimenta pompa ce ai schimbat-o tu.

La golful meu, cand am avut probleme cu pompa de benzina, am demontat furtunul care alimenteaza pompa de langa rezervor si vreau sa spun ca curgea benzina cu toata puterea ei, deci nu cred sa aiba pompa de benzina mica, de debit (cea care alimenteaza pompa de presiune), daca ar fi avut nu ar fi curs benzina fara actionarea acelei pompe. Pompa de benzina la g1 gti este alimentata prin cadere, tocmai de aceea sta langa rezervor la nivelul celui mai jos punct al acestuia. E intr-adevar posibil ca la problema ta sa fie vinovatavreo proasta alimentare a pompei de benzina ceea ce duce la introducerea de aer pe instalatia de alimentare si de acolo intreruperi, lipsa raspuns la acceleratie etc. incearca sa legi un recipient cu un furtun mai lung care sa il tii cat mai sus, si sa alimentezi in felul asta pompa de benzina si atunci vei vedea daca e o problema inainte de pompa sau dupa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!