Jump to content

Golf3


gillio_24
 Share

Postare recomandată

salut!sunt nou pe forumul asta.am achizitionat si eu un golf3 acum vreo 2 luni,de ieri mi-a facut ceva probleme,nu mai statea pornita,am luat toate mufele la rand,le-am curatat,in final si- revenit dar acum am o problema,sta turata la relanti(1350 rpm).am desfacut filtrul de aer si clapa din el esta data la aspiratie aer cald,deci este soclul automat tras.mentionez ca motoru este la 90-100 grade celsius,deci la temp optima de functionare,si tot turata sta.am umblat la avans,nimik,motorasul de relanti se vede ca lucreaza,nu stiu ce sa-i mai fac. aveti vreo idee???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de temperatura la-ai verificat ? cam asta se intampla daca nu functioneaza ECU crede ca motorul e rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am masurat cu un aparat de masura,cand e rece motoru are vreo 3k ohmi,si cand se incalzeste ajunde la cateva sute de ohmi. am obs ceva acuma pe seara cand am pornit-o: cand e rece motoru,o pornesc si sta la 900 ture,pe masura ce se incalzeste motoru creste si turatia de relanti,cand ajunge la 80-90 grade ,turatia ajunge la 1300-1400 ture si ramane asa. si inca ceva: cand e rece daca o accelerez,scade turatia pe la vreo 400 ture si pe urma creste iar la 900

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva nui corect , e cam pe dos . Atasez o poza cu verificarea senzorului poate te ajuta

post-12008-1189366090_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai dupa cate vad eu in schema,cand e rece motoru,rezistenta e mare,si cu cat se incalzeste scade valoarea rezistentei. e la fel cum am zis si eu puin mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar se incadreaza in parametri ? Oricum inainte de a cumpara senzori sau sa mergi in service incearca un " reset "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut am si eu un golf 3 motor 1.4 i de 60 de cai. Motorul a inceput sa se opreasca in timpul mersului si nu-mi explic de ce, aprinderea e ok dar cateodata nu se alimenteaza. Daca scot o bujie si o montez inapoi porneste fara probleme, sincer nu-mi explic ce ar putea sa fie defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu un golf 3 motor 1.4 i de 60 de cai. Motorul a inceput sa se opreasca in timpul mersului si nu-mi explic de ce, aprinderea e ok dar cateodata nu se alimenteaza. Daca scot o bujie si o montez inapoi porneste fara probleme, sincer nu-mi explic ce ar putea sa fie defect.

Verifica legatura de masa a bobinei spre capac tacheti.schimba bobina pt proba,bafta.

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa ai dreptate, dar nu inteleg de ce bujiile sunt uscate, semn ca nu se alimenteaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa ai dreptate, dar nu inteleg de ce bujiile sunt uscate, semn ca nu se alimenteaza

salut,

se intampla pe timp de ploios in general? pentru ca daca e asa am patit si eu si vad ca inca se mai intampla (dupa o pauza). stiu ca mi-a rezolvat mai demult problema asta mecanicul si a spus ca erau fisele si daca mai apare problema le eschimba. Acum probabil voi merge la el sa-mi schimbe fisele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

salut

mi-am luat si eu de curand un golf 3 din 96 , motor de 1.6.de cand am adus-o de afara masina ba e turata ba subturata.acum de 3 zile masina la relati oscileaza intre 850 si 1100 rpm.motorul merge f prost, parca agata.

imi poate da cineva vreo idee ce am de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu se vad ude bujiile poate fii senzorul hall sau ceva din alimentare sau poate kiar si injectorul. daca nu functioneaza senzorul hall nu iti da nici benzina injectorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

intre timp am mai fost la un mecanic cica era de vina un injector nu facea contact mufa pre bine.o sa vad exact in momentul in care sa dau o tura cu ea. la prima vedere au mai crescut putin turatiile dar nu mult( motorul oscila foarte mult in ultima perioada la ralanti intre 650 si 1100).problema e ca rateurile nu prea au disparut ( ca dadea si rateuri) si miau zis mecanicii ca la unul dintre cilindrii compresia e foarte mica si din aceasta cauza voi avea probleme mari in viitor. ( ca de aceee motrul nu merge bine)

ma poate ajuta cineva cu mai multe detalii despre ce inseamna asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!