Jump to content

Cutie Automata-probleme


AB-05-ZYC
 Share

Postare recomandată

salut baieti

am si eu o problema cu cutia de viteze automata tiptronic si nu-i dau de capat, daca a-ti putea sa ma ajutati cu niste sugestii v-as fi recunoscator :

am un passat din 2000, motor 2.5 tdi V6 4motion de 150 cai , cod motor AFB

 

problema mi-a aparut a 2 zi dupa ce am venit de la bacau la iasi si ploua f tare

 

in mers intra in protectie cutia de viteze si mi se aprind in bord toate treptele de viteze si nu mai trage

imi da urmatoarea eroare : 18265 LOAD SIGNAL

                                                      P1857 - 35 - 10 ERROR MESSAGE FROM ECU - INTERMITENT

 

am verificat calculatorul cutiei de viteze si arata f bine,  in schimb era uda mocheta de pe langa carcasa de la calculator

am verificat calculator de injectie si la fel e curat

am dat pe toate mufele si pe calculator cu spray de contacte electrice si tot degeaba

 

un sfat , o idee ce sa mai fac, ce sa mai verific, unde sa mai umblu etc

 

mc

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inclusiv mufa de la cutie?daca da trebuie verificat cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EROARE  ENGINE : 

                                 00550 - START OF INJECTION REGULATION

                                               17-10 - CONTROL DIFERENCE - INTERMITTENT

 

n-am nici un injector cu mufa electrica, ca sa schimb mufa

 

mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

 

am bule de aer pe furtun-ul de tur motorina, da aveam si inainte sa patesc ce-am patit

o sa verific azi si avans-ul la distributie da nu cred ca e de acolo pt ca a fost reglat acu 2,3 luni

 

mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat ca calculatorul pompei de injectie ( ecu ) cel din stanga de sub parbriz se incalzeste f tare, zici ca te frige,  e normal???

daca stie cineva

 

mc

 

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala din stanga de sub geam este ecu motor si nu prea ar trebui sa se incalzeasca, acum depinde si cum consideri, zici ca te frige sau chiar te frige. Calculatorul pompei de injectie este in pompa de injectie sub acel capac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema, mi-a reglat iar avnas-ul si nu mai face probleme.    mc

 

legat de ecu motor  nu poti sa tii mai mult de 3-4 secunde mana pe el ca te frige

 

stima

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta sa vezi de ce se tot deregleaza avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,am si eu o problema . Am inlocuit cutia cu una manuala din automata si nu stiu care sunt firele pt marsarier,are cineva vreo idee ce culori ar trebui sa aiba.passat 97 1.9 tdi afn cutie fara tiptronic.am luat un plus si l.am pus pe fiecare fir in parte si nu se aprind lampile marsarier.ast un msj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua. In primul rand vreau sa va spun ca desi am contul vechi pe forum e prima data cand deschid un topic, asa ca imi cer scuze moderatorilor daca gresesc cu ceva. Am o problema mai veche cu cutia automata a  unui passat din 2003. In urma cu 1 an am schimbat convertizorul (reconditionat) la cutie si mi s-a oferit un an garantie. Timp de un an am tot fost cu masina in service la mecanicul respectiv din constanta cu diverse probleme, ba m-a lasat in plina strada si mi-a aruncat uleiul din cutie, ba scurgeri de ulei, ba nu mai intra in marsarier ca s-a rupt nu stiu ce disc exact in curtea service-ului, mai mult a stat masina la mecanic decat la mine. Acum bineinteles ca garantia a expirat si imi cere iar 700 E reparatia, pt care nu o sa primesc decat un aviz de reparatii, fara chitanta. O sa spuneti ca de ce nu am schimbat cutia cu una manuala, pentru ca nu am stiut cat ma va costa reparatia la cutie initial. Iar nenea asta e cam singurul care se ocupa de cutii automate in constanta. In fine, problema la cutie recenta este urmatoarea : in drive mai mult de viteza a 2-a nu schimba, iar cand se incalzeste uleiul nu mai pleaca de pe loc nici cu a 1-a. In marsarier merge fara probleme. Inainte de a intampina aceasta problema a smucit in mers foarte puternic ca si cum am lovit ceva frontal. Pe tester totul este in regula cu masuratorile pe partea electrica, imi citeste tot ( amperajul, treptele de viteza, temperatura uleiului etc). Apelez la lumea de aici de pe forum pentru niste sfaturi. O sa atasez si eroarea de pe tester. Va multumesc

20170407_202207.jpg

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are? Cel mai probabil nu mai reuseste sa faca presiune datorita uzurii ambreiajelor/piesei centrale ca tine ambreiajele. Cand ai schimbat convertizorul probabil erau si alte defecte. Din ce stiu eu, rareori cedeaza convertizorul de tot. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

315 000 km are. Da asa este nu mai face presiune ca arata pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere, din cunostintele acumulate incercand sa-mi rezolv propriile probleme la cutie, putin probabil sa fi fost de vina convertizorul anterior, probabil ai uzuri mari la cutie, la ambreiaje si la piesa care centreaza ambreiajele si rulmentii, care are tendinta sa cedeze la multi km. 

La mine a cedat la 200.000 de km, la tine a tinut mai mult probabil. Nu cred ca scapi fara o reparatie completa, nu e chiar asa dureros, daca ai nevoie de o recomandare buna de service, da-mi un PM. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut am și eu o problema la un Passat 2.5 tdi v6 180 cp 2004 high-line câteodată mi-se aprinde cutia țin sa Menționez ca este automata cum spuneam mi-se aprinde cutia nu mereu jos la bord unde scrie p d n r 4 3 2 de face roșie așa am cumparat-o cu problema asta ca sa mi-se stingă trebuie sa l turez pana in 3 mi de turati sa opresc motoru și timp de o secunda sa dau repede la automat după dispare problema mi-sa spună ca trebuie schimbat bandou la display ce pot săi fac dacă știe cineva mulțumesc anticipat 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai nici o treaba cu display-ul, ai eroare la cutie, cand se inroseste acolo trebuie sa faci diagnoza sa vezi exact care e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 14 ore, pavy a scris:

Nu ai nici o treaba cu display-ul, ai eroare la cutie, cand se inroseste acolo trebuie sa faci diagnoza sa vezi exact care e problema.

https://imgur.com/zIc8SU

 

 

cam așa îmi arată am

puso și pe test Și zice ca este un convertizor la cutie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cu limba romana ce ai? Nu prea va impacati voi doi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!   Am un Passat 1.9tdi/2005/131cp/Variant/hidramat 5 tr.fara tiptronic. De cand am luat-o,imi schimba treptele la turatie prea mare 2500-3000 rot/min si asta la mers lejer(o am de familie nu racing),am mai avut una si schimba la 2 mii, am consum mare din aceasta cauza, pe oras vad doar treptele 1-2...,nu patineaza,nu are socuri,are schimbul ulei+filtru+garnitura de curand si merge la fel.Preoblema trebui sa fie din soft,dar la service nu au gasit erori si mai mult nu se pricep sa faca decat diagnoza...Pe forumurile noastre nu am gasit aceasta problema-rezolvare dar am gasit ceva pe niste forumuri straine si am citit ca se poate seta ECU sa dea comanda la calculatorul cutiei sa lucreze  pe 3 plaje de turatii setabile cu vag com si vcsd parca...(de fabrica/sport/eco),bine”nteles ca cei din service-uri se uitau la mine ca la ozn...M-am decis sa va cer ajutorul,cum  o rezolv? Multumesc anticipat!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Hi!

Am luat acum 6 luni de zile, un pasat 1.9 tdi (cutie automata), adus din Germania.

Am zis sa-i schimb uleiul la cutie, intrucat avea ceva zmuceli din treapta 3 in 4.

Am constatat dupa acest schimb, ca masina s-a comportat mai bine.. dar in urma unui schimb de motor (alta poveste), mi s-a comunicat o usoara pierdere de ulei, datorata procedurii in sine, motiv clar pentru a mai face un nou schimb de ulei.

Problema mea este urmatoarea; cum se schimba corect acest ulei? Am facut in doua locuri diferite din Bucuresti. In primul loc a fost schimbat si filtrul, dupa care a fost introdus uleiul cu un recipient din plastic sub presiune (aer-furtun), prin busonul de evacuare, si cu dopul de la teava carcasei, deschis. Apoi a fost turata masina, pana ce uleiul din cutie a ajuns la 40* C, urmat de oprirea motorului,  desfacerea busonului de evacuare, si eliminarea uleiului pana la orpire de limitatorul de nivel (tija aceea rosie din baie).

Al doilea schimb l-am facut la fel doar ca, acel buson de la teava care iese in sus din cutia de ulei, nu a mai fost scos, iar verificarea de surplus de ulei s-a facut cu motorul pornit, (tot 40* C) verificand doar daca curge cu presiune la desfacerea busonului de jos, apoi fiind strans repede la loc.

Nedumerirea mea este, daca a fost correct facuta operatiunea, pentru ca ma gandesc la presiunea care s-a format in baia de ulei atunci cand au fost introdusi cei 3,5 litri de ulei.. e normal asa? adica nu trebuia sa iasa pe undeva aerul impins de ulei, asa cum a fost facut in prima operatie?

E posibil sa-mi afecteze bunul mers al cutiei? Este correct nivelul de ulei introdus.. cum imi dau seama?

Oricum face niste usoare scapari la schimb 1,2,3.. la 4 nu se simte asa, unde mai pun ca exista oaresce oscilatii de turatie intre 1600-1800 (danseaza turometrul).

Orice parere, sfat, este bine venita!

Multzumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
serbanromeodorin

Salut baietii. Azi dupa 85000 km de la primul schimb ulei la cutie am schimbat din nou  uleiul la cutia tiptronic vw passat b5.5 ,1.9 tdi ,130CP an 2004  ,in prezent 205000 km reali,carte service. Au intrat 6 litri, ulei original + filtru + manopera service AD GARAGE Craiova 950 lei. Toata operatiunea a decurs normal fara probleme,magnetii curati .

Parerea mea este sa schimbati uleiul ,diferenta este mare schimba mult mai lin si parca si cuplul este mult mai vioi.

Drumuri bune sa aveti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare grup! 

Am și eu o problema cu cutia de viteze automata tiptronic și nu-i dau de capăt, dacă a ți putea sa ma ajutați v as fi recunoscător :

Am un Passat din 2003, 1.9 101cp 

Problema a apărut în urma cu 2 luni. 

Mașina rămânea turata și nu schimba treapta și în loc de 2700 rpm la 130 aveam 3000.

Am schimbat convertizorul și discurile arse și de 2 săptămâni face la fel. 

Menționez ca dacă opresc motorul și pornesc problema dispare. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe tester eroare este convertizorul. 

Mecanicul spune ca de vina este calculatorul masinii ca nu citește convertizorul 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutări

1. ”Mașina rămânea turata și nu schimba treapta și în loc de 2700 rpm la 130 aveam 3000. Am schimbat convertizorul și discurile arse și de 2 săptămâni face la fel. ”

Ce înseamnă că ”am schimbat covertizorul și discurile arse”? Ai recondiționat convertizorul sau l-ai schimbat cu unul nou? Ai schimbat toate discurile de fricțiune?

 

2. Am trecut și eu prin simptome generale. Poate fi și de la convertizor DAR dacă zici că l-ai schimbat, poate fi și de la blocul de valve (rămân niște valve agățate). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!