Jump to content

Cutie Automata-probleme


AB-05-ZYC
 Share

Postare recomandată

am un passat din 2003 101cp cu,cutie automata fara tip tronic.curge ulei undeva din spatele cutiei in partea de sus pt ca nu se vede decat cum s-a prelins uleiul.am observat ca, curge doar cand masina e oprita,nu si in mers.a mai avut cineva prb asta?ce poate fi?mercy mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!!! Si bine ai venit pe forum! :icon_thumright:

Da-ne mai multe detalii. Masina/cutia are vreun comportament necorespunzator? Ai facut vreo scanare VAG-COM? Cutia are vreo eroare?

Pe unde se prelinge uleiul ca n-am inteles si cum arata uleiul? (ma gandesc daca e ulei de motor/transmisie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum iti dai tu seama daca iti curge sau nu in mers ? Te uiti si nu raman urme de ulei prelins imediat ce te-ai oprit ?

Modificat de shimano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si bine v-am gasit!okHai sa-ti zic de la inceputul inceputului.Mi-am adus masina din Germania cu bara fata lovita,iar cutiile automate dupa cum stii au radiator de racire a-l uleiului ca si la apa(defapt radiatorul de la cutie e integrat in cel de apa).Are 2 conducte tur si retur care vin din cutie la radiator in fata.Cand am ajuns cu masina acasa imi picura ulei pe la imbinarea dintre conducta si radiator,,,ok nici o prb am dat jos conducta si i-am schimbat inelul de cauciuc care era deteriorat,si am montat la loc...pana am facut reparatia s-a scurs din ulei si l-am bagat inapoi dar nu pe unde trebuia pt ca era noapte si n-am gasit orificiu,ci pe la un bulb pe care l-am dat jos si l-am pus inapoi dupa ce am bagat uleiul...in mom cand am scos bulbul cutia a intrat in safe mode si mergea doar cu a 3 a...eu nu am stiut de ac program si am intrebat mecanicii de duminica de ce nu mai schimba...au zis ca tre aerisita ca a prins aer cand am bagat uleiul pe la bulb...ok am zis eu..merg la service sa-mi aeriseasca aia circuitul...sau uitat ca cioara-n os ca n-au pe unde si le-a venit o idee...se uita iei pe net cat ulei imi intra in cutie,si au ajuns la concluzia ca n-am destul ulei si ca de aia nu schimba.imi scot uleiul pe la buson,si dupa ce se scurge imi baga cantitatea cate scria pe net(parca 2,7 l) Fac o paranteza:am inteles ca atunci cand dai drumul la ulei din cutie automata pe la buson nu iti curge tot(ca la motor) pt ca ramane in convertizor si la ala ii poti da drumul numai daca dai jos baia si desfaci nush ce.ok normal ca nu merge nici dupa ce au pus iei uleiul...imi iau masin si o duc in parcare si ies la bere ca m-am enervat...cand vin acasa o blta uriasa de ulei sub masina(nu mai era in fata unde am reparat garnitura si sub cutie)...m-am alarmat eu ce m-am alarmat si insfarsit am ajuns sa vb cu un meserias care imi lumineaza mintea si imi povesteste de safe mode si fel si fel de prg de protectie...tot el mi-am zis sa o las sa curga ca poate e prea mult si asta e motivul pt care a facut balta sub ea...mi se parea logic gandindu-ma ca poate aiai la service au pus mai mult decat trebuie...vine tipul respectiv cu touch screenu' si imi sterge erorile la cutie...era iar ca si inainte schimba perfect...a zis sa o o urmaresc cat mai curge ca sigur e prea mult..am tot urmarit-o pana n-a ma curs..am zis ca totul ok...dupa o perioada iar a inceput sa curga,iar nu mai curgea,iar curgea si tot asa...zici ca e femeie:P oricum eu ii tot completam cand curgea(de data asta pe unde se baga ulei nu pe la bulb)si tot asa merg..Pt mine e f enigmatica chestia si mai gandesc logic ca daca ar fi vreo problema de etansare(semering,garnitura ceva) ar trebui sa curga tot timpul nu doar cand o apuca pe ea.Am cam exagerat cu scrisul sper ca nu te-am plictisit si mercy mult daca ai avut rabdarea sa citesti.pa paStiu ca nu curge in mers pt ca am facut un test.Am oprit masina si am lasat-o 10 si era un picur sub ea.apoi am pornit-o si lasata in parcare vreo 30 min si nu a mai curs nimc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tipul asta de cutii(01M) uleiul se pune pe la un tub de langa motor astfel:

-se toarna ulei pe-acolo cu motorul oprit si in momentul in care incepe sa curga pe la busonul baii de ulei inseamna ca s-a umplut baia cu ulei.Abia atunci se porneste motorul si nu mai curge ulei pe la buson pentru ca il trage pompa in circuit.

-cand incepe sa curga din nou ulei pe la buson inseamna ca ai ulei si in circuitul pompei si in baie se pune busonul de la baie si se opreste alimentarea cu atf.

Problema ta e mai degraba una de garnitura la baia de ulei.Ai o cantitate insuficienta de ulei care nu poate curge in mers pentru ca e trasa de pompa, iar cand e oprita si uleiul coboara in baie in cantitate mare incepe sa curga pe unde o curge.Cam asta cred eu ca se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dan m, nu ma-i inteles...uleiul curge de undeva din partea de susu a cutiei,nu pe la baie.nu pot sa vad exact de unde si ce e acolo pt ca nu se vede decat daca dau jos cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca uleiul care curge e din cutie?s-ar putea sa fie din alta parte,pentru ca daca s-ar scurge din cutie inseamna ca nu e etansa pe undeva si Intrebarea care se pune este:de unde ai presiune in cutie daca ea pierde atf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sunt f sigur ca e din cutie pt ca e rosu si curat ca lacrima si miroase a atf...cel din motor sau din servo(care e tot atf) sunt negre.E mai mult ca sigur ca e din cutie pt ca m-am si uitat pe rampa sub ea

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AB-05-ZYC

:icon_thumright:

Rugamintea mea este ca pe viitor sa scrii o idee mai aerisit pe viitor. Eu pur si simplu nu pot citi. ENTER + SPACE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Daca asta te deranjeaza o sa scriu cu

enter si space

Nu-i nici un fel de probelma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles de la rubrica de anunturi unde vinzi masina ca problema s-a lamurit.Aveai prea mult ulei.Eu am vazut cum se pune ulei in cutie si nu prea stiu cum poti sa pui prea mult, dar poate ai alt tip de cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea cutiilor au joja,dar a mea nu are asa ca ai toate sansele sa pui mai mult sau mai putin,avand in vedere ca am nimerit la un service unde n-au mai lucrat la cutii auto. Busonul de scurgere a-l uleiului nu e in cel mai jos punc cum e la motor si daca ii dai drumul pe la el nu curge tot uleiul ca ramane in portiune de baie mai joasa,ai pa langa asta ulerior am inteles de la mecanici care au lucrat in cutii automate ca fara dai baia jos si sa desfaci nush ce la convertizorul de cuplu nu curge uleiul din el...asa ca aia unde am fost la sevice au dat drumul numai pe la buson si au bagat cat scria in cartea masinii. E logica ca daca nu s-a scurs tot si ei au pus cat scrie in carte sa fie prea mult...mecanic de specialitate nu sunt ca daca eram nu mergeam la service dar acum totul e inregula :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O leaca de ABUREALA din partea mecanicilor :) . Printre altele, convertizorul nu il poti scoate prin demontarea baii de ulei; pentru asta, demontezi cutia de pe masina. Convertizorul il vei "gasi" in locul ambreiajului "clasic" si (ca o paranteza) NU in cutie cum mai scria un nefericit pe aici pe forum (in plus mai dadea si sfaturi :D ) :beerchug: Asta daca nu considerati si ambreiajul clasic, ca facand parte din cutie :cheers: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Si mie imi curge ulei din cutie (manuala). Am vazut acum vreo 3 saptamani (pe sub masina) ca cutia are ulei pe ea. A vazut-o un mecanic a pus niste ulei in cutie (acum 2 zile). Problema este ca dupa ce mi-a pus el ulei in cutie raman pe jos vreo 2-3 pete de ulei.

Intrucat am un drum lung de facut in acest weekend (vreo 1500 km), i-am spus ca pot sa o las saptamana viitoare. EL MA ASIGURAT ca pot sa circul fara nici o problema o saptamana chiar daca am scurgeri de ulei.

Intrebarile mele sunt:

- are dreptate, nu e nici o problema daca circul cateva zile asa?

- daca pierd tot uleiul din cutie care este cel mai rau lucru care mi se poate intampla?

- care este primul semn pe care il da o cutie cu probleme?

Merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa circuli cu ea daca gasesti doar niste picaturi, daca insa curge mai tare nu prea.

Primele semne ale unei cutii manuale care se paradeste sunt zgomotele - fluierat si huruit, semn ca rulmentii nu mai au ungere. Dupa aia incep sa se uzeze sincroanele si pinioanele. Mai bine vezi pe unde curge, poate e vreun simering uzat, sau un buson nestrans, o garnitura ceva...

Ai grija, nu strica cutia, in mod normal ea tine mai mult ca masina, dar se repara greu si costa mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

fratele meu are un Audi A 6 automat in 4 trepte , masina are 215.000km reali si nu a schimbat uleiul niciodata , problema a aparut la el acum vreo luna cand la schimbarea vitezelor a intervenit o mica smucitura de care toata lumea se sperie , iar de 1 saptama cutia ramane in viteza a 3-a, ca sa poata pleca de pe loc trebuie sa opreasca si sa porneasca motorul .

Ce credeti ca poate fi ?

ce spuneti o fi vrteun senzor de se tureaza si nu mai pleaca si ramane in viteza 3, si ce spuneti de smucituri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

initial cei din grupul VAG ca uleiul la cutiile automate nu se schimba. dar baietii destepti au observat ca trebuie sa o faca. apoi sefii de la VAG au spus cu jumatate de gura ca uleiul la cutia automata trebuie schimbat la anumite intervale de timp. cel mai bine ar fi ca fratele tau sa schimbe uleiul la cutie. din 60 in 60 de mii de km este indicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm cele spuse de Kostas. Si unchiul meu a patit la fel la A8. Aceleasi simptome, care au disparut dupa ce a schimbat uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie, totusi! Este posibil si ca simptomele sa se agraveze o data ce se schimba uleiul! Asta am auzit din gura a cativa mecanici de la cutii automate + este postat si in alt topic. Cand bagi uleiul nou care este total diferit de cel degradat existent in masina s-ar putea sa fie mai rau.

NU vreau sa te sperii, dar vreau sa ai toate datele problemelor inainte de a lua o decizie.

Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Azi m-am uitat dedesuptul masini si surpriza ulei peste tot , nu stiu daca este de la cutia de viteze sau de la motor , si in mers in viteza 1-2 se aude un harait in 3-4 merge perfect , tin sa precizez ca , cutia are 4 trepte 01M.

Rog sa imi spuneti daca uleiul din poza este de la cutie sau nu .

LE: Revin cu poza

post-23817-1233782659_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost cu masina la TESS brasov au desfacut s-au uitat si este garnitura de la baia de ulei de la cutie , asta am schimbat-o acum 5 luni cu uleiul si filtrul , si spun ei ca nu intra in garantie ca este ceva uzual asa sa fie ?

Cost 100 roni garnitura si 120 manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Noroc. Revin cu explicatii dupa postul 14 (chiar daca au trecut 9 luni).

Din nou m-am trezit cu pete imense de "ulei" sub masina. Am fost la mecanic si uleiul din cutie era la nivel normal, joja de la motor la fel. Se pare ca imi picura motorina pe la filtru. A strans mai bine filtrul cu o cheie si sa rezolvat problema.

Acum stiu ca e vina mea ca n-am facut deosebirea pe asfalt intre ulei si motorina, dar nu trebuia ca petele de motorina sa fie mai decolorate decat cele de ulei?

Modificat de Miril
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Pai o mai fi spalat ceva pe "traseu". :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna,

Am si eu un Passat 3BG din 2001 cu motor AVB cu cutie automata.nu stiu de ce dar nu mai schimba in treapta 4 si merge foarte turat.cateodata schimba frumos dar in rest nu trage.tin s amentionez ca am schimbat uleiul si filtrul in cutie anul trecut.am pus-o si pe tester si mi-a aparut ca si eroare senzorul de turatie G33 ca fiind defect.l-am inlocuit si tot aceeasi problema.am fost cu ea in reprezentanta VW din Bistrita si mi-au verificat si cablajul de la cutie si nu au gasit nimic in neregula.ce porblema sa aiba?fi-ti amabili si dati-mi un sfat in legatura cu problema mea?va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand sa cauti un service specializat in cutii automate. Mai gasesti informatii despre asa ceva si prin topicurile de cutii automate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!