Jump to content

Golf 3 1.8i Pareri


djone
 Share

Postare recomandată

aha. ma gandeam sa raman fara benzina si sa fac plinul sa vad exact cati litri are rezervorul dar ma temeam ca este mai complicata pornirea dupa c am ramas fara benzina in rezervor. ciudat in legatura cu consumul la motorul nostru, si anume, am inteles d la cineva ca este mai insemnata gaura d combustibil pt 100km la un motor cu 90 cai decat la cel d 75 decat ai spus u. poate la mers extraurban...sau poate a vb prostii ala :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La caddy scrie asa in manual.

In caz ca ramaneti fara combustibil,alimentati dupa care lasati contactul pus 1 min pentru ca pompa sa amorseze.Presupun ca la golf 3 e aceeasi treaba...doar nu suntem in epoca de piatra sa dam la cama sau sa tragem din furtun ca la dacie.

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai producatorul da o diferenta mai mica - 0.4% urban, respectiv 0.2% extraurban. Eu am zis 0.5% sa fie "rotund". Oricum , nici fata de 1.6/75cp nu ia mai mult de 1 litru, asa ca nu vad de ce ar lua atata fata de 1.8/75cp.....

edit: la amicul meu n-a tinut deloc contactul ....a pornit la cheie.

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul dat de producator, regasit in cartea masinii.

Motor 1.8 ca despre asta este topicul:

Limousine

90km/h- 120km/h- Oras

55kw- 5.4- 7.2- 9.3

66kw- 5.6- 7.5- 9.7

Variant

55kw- 5.6- 7.3- 9.5

66kw- 6.0- 7.7- 9.9

Cosum pt. motoare care au cutii manuale. Pt. cutii automate, consumul creste considerabil.

Sper ca postul este edificator si numai continuam cu presupuneri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un prieten cand i-a schimbat filtrul de benzina(1.4) a dat odata la automat si a doua iara i-a pornit motorul.Nu mai trebuie sa sufli pe nicaieri.Ori ti contactul ca sa amorsez pompa ori dai la automat sa porneasca masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci pots a raman fara probleme fara benzina ca nu-mi trebuie sa am la mine decat o canistra de 5 litri :blah_: asta asa, ca sa testez exact cati litri are rezervorul . ms ca m-ati scos din dilema :flower:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut 1,8 pe masina si am ramas fara benzina si a pornit repede ,in schimb consumul masinii su 14-17 nu scadea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17???? nu-i prea ridicat???

inca o intrebare- daca nu consumul este diferenta dintre 1.8 75cp si 90cp atunci ce este??? dc s-au mai facut motoare d 75 cp in loc sa s faca numia d 90? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am alimentat de 50 de lei - si am facut vreo 90 km si am ajuns iar pe rosu. :angry:

Am mers doar in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17???? nu-i prea ridicat???

inca o intrebare- daca nu consumul este diferenta dintre 1.8 75cp si 90cp atunci ce este???

Ai vazut postul meu de mai sus? Am dat consumurile din carte. Chiar nu se vede vreo diferenta? :lol:

:angry:

Exista deja un topic in legatura cu Consumul care a fost inchis. Sunt vreo 17 pagini. Eu zic ca se poate citi acolo ce consumuri au declarat colegii si va puteti da seama cat de mult va consuma masina.

Acum daca incepe iarasi fiecare sa spuna cat benzina a bagat si cat a mers, o sa facem un balci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@genuvw: diferenta de consum este infima, dar la achizitie probabil era o diferenta de pret, masina cu motor AAM-ul fiind mai ieftina. (ca, constructie - pt fabrica, ori AAM ori ABS tot aia era, dar e vb si de mk si tehnici de vanzare, trebuiau sa aiba gama de produse sau cine stie ce a fost in capul lor).

Tata are focus de 1.8 si 75 cp, si exista si vers de 1.8 si 90 cp, si motoarele sunt aproape identice ca si in cazul nostru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa ne apucam de demontat si sa le comparam :angry: Asa poate gasim vreo diferenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine sincer ma innebuneste faptul, ca nu stiu care sunt diferentele intre aceste motoare. Eu am AAM, colegul meu are ADZ (versiunea mai noua de ABS, daca nu ma insel). Am luat injectorul de pe a mea si l-am montat pe a lui, si mergea fara nici o problema (si invers). M-am uitat in programe de servis (ethos, auto data), chiar si marimea pistoanelor se aseamana. Unitatea centrala sigur se difera!! Acuma ramane de vazut ce paote sa se mai difere: axa cu came, evacuarea......???? Astept cu nerabdare parerea voastra.

PS: pe exterior nu exista nici o diferenta intre cele doua motoare. in programele de servis aceste doua tipuri de moatoare (AAM si ADZ/ABS) sunt luate in aceeasi categorie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele sunt diferite, ADZ-ul are un raport de compresie mai mare (daca-l comparam cu AAM), de aici diferenta de putere, de cifra octanica minima etc.

Injectoarele pot fi aceleasi, dar pistoanele, chiulasa sigur sunt diferite.

ABS-ul a fost inlocuit cu ADZ din motive de poluare, probabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu mai putem merge pe strada din cauza diferentelor de motoare?:RO flag:

daca ai schimbat injectorul si merge .. schimba motorul daca iti place mai mult ADZ :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@genuvw: diferenta de consum este infima, dar la achizitie probabil era o diferenta de pret, masina cu motor AAM-ul fiind mai ieftina. (ca, constructie - pt fabrica, ori AAM ori ABS tot aia era, dar e vb si de mk si tehnici de vanzare, trebuiau sa aiba gama de produse sau cine stie ce a fost in capul lor).

Tata are focus de 1.8 si 75 cp, si exista si vers de 1.8 si 90 cp, si motoarele sunt aproape identice ca si in cazul nostru.

la diferenta de pret m-am gandit si eu dar am observat ca daca cumperi Secound Hand nu prea se mai simte diferenta de bani. eu recunosc, cand mi-am cumparat masina, nu m-am informat destul de mult ca sa pot sa imi dau seama ca motoarele de la g3 de 1.8 sunt de 2 variante, dpdv al cailor putere. daca nu prindeam masina asa buna ca imi era cam ciuda. asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ca fost detinator de un Golf3 1,8 90CP ADZ timp de 2 ani a fost mai mult decat satisfacatoare,am avut o masina buna cu care m-am plimbat prin concedii si prin lume si niciodata nu m-a lasat in drum. Am avut si eu destule probleme ca si alti colegi dar nu ma lasam pana nu o vedeam ca totul merge asa cum trebuie, din contra ii adusesem si cateva imbunatatiri in decursul timpului.Vad ca sunt destul de multi colegi pe forum care se plang de diferite probleme,dar nu-i putem cere multe la o masina de 14-15 ani iar daca este intretinuta si avut grija de ea cum trebuie nu cred ca ar mai fi atatea neajunsuri. Peste masinile noastre a cam trecut timpul si acum cer mai multa atentie din partea noastra,iar cei care au cu adevarat grija de ele se vad.Asta este parerea mea si sper sa nu va fi plictisit.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu mai putem merge pe strada din cauza diferentelor de motoare?:D

daca ai schimbat injectorul si merge .. schimba motorul daca iti place mai mult ADZ :P

Eu m-am gandit ca se paote adauga, cu mici schimbari, inca 15 cai, poate m-am inselat. Oricum o sa ma mai interesez si va tin la curent

PS: personal sunt mai mult decat multumit cu masina mea, numai na...... daca se poate si mai mult scoate din ea, de ce nu

Modificat de Hubacska
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca poti... dar mai bine schimbi tot motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atuncea in concluzie, nu merita aceasta schimbare. Motorul merge f bine, nu vreau sa stic ceva ce merge bine. Ms pt ajutor baieti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor si bine v-am gasit!

Sunt proaspatul posesor al unui Volswagen Golf 3 din '92 varianta CL cu motorul de 1.8 75CP practic il am de 2 saptamani... masina arata foarte bine, tabla nu are rugina dacat un mic punctulet la aripa dreapta din spate. Motorul are 135 993 km reali, cu carte service (asta mi-a placut la aceasta masina), ultima inspectie a fost realizata in 5.11.2008 cand avea 121.000km; atunci a fost schimbata distributia+transmisia, pompa de apa, filtrul de aer, uleiul -Mobil combo.

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

Am si eu un Golf 1.8 90 cp Variant, iar in privinta consumului sunt putin derutat. Are cateodata niste toane de ma baga in sperieti.In oras intradevar nu scade sub 10%. dar revenind la toane am patit-o odata, in sensul ca la un drum Brasov Bucuresti si retur a papat 42 de litri ( 350km ) si cu drum neaglomerat. Dupa o saptamana am mers la Sighisoara si mi-a iesit un consum de 8%, mers lejer 110, 130 km/h. Am pus tester-ul saptamana trecuta si cred ca am descoperit oarecum problema. Cod eroare 00282( clapeta acceleratie). O sa vad dupa remedierea problemelor daca se schimba ceva la consum. In rest sunt foarte multumit de masina. Demaraj bun, puternica, am mers cu ea doar pana la viteza de 170 km/h o singura data cand am cumparat-o, si am vazut ce poate.In rest merg cu maxim 140km/h. Este prima masina care nu am chinut-o, in sensul de mers agresiv, si nici nu o voi face pentru ca imi place foarte mult. Este o masina care daca o respecti, te respecta la randul ei si ea, o intelegi te va intelege si ea pe tine, ii dai ce trebuie iti va da satisfactie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai ales pe tempertarile astea scazute, consumul creste destul de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asteptam sa ne spui ce sa intampla dupa ce rezolvi cu clapeta de acceleratie. si eu am 1.8 90cp si sunt foarte multumit si de putere si de consum sincer sa fiu mie prin oras daca ma plimb peste 20-30 de km consumu imi scade la 9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

al meu 1.8 90 cai 12%oras aglomerat mers sportiv...oras mai liber mers normal 8,5%..si sunt ff multumit de el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!