Jump to content

Golf 3 1.8i Pareri


djone
 Share

Postare recomandată

Multumesc pt. pareri baieti, dar pe mine ma interesa motorul de 1.8. Mai astept si alte pareri de la posesorii de 1.8

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. pareri baieti, dar pe mine ma interesa motorul de 1.8. Mai astept si alte pareri de la posesorii de 1.8

Bafta

al meu tot 3400 de ture are la 120 stai linistit ca e normal, cutiile de pe 1.8 90 cp au rapoarte ceva mai scurte decat restul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu, cu toate ca eu am 1.6 ABU cutie CHL, multa lume mi-a zis ca 1.8 are cutia mai scurta, acel motor fiind de turatii, asa ca stai linistit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. recomandare GTI 85.

Eu unul m-am lamurit. O sa-mi schimb cutia sa am ture mai putine.

Deci urmatorul topic: ce cutie sa-mi iau? :lol:

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul sunt foarte multumit de golf!

o intrebare ca sa stiu la ce sa ma astept. ambreiajul meu a inceput sa oboseasca, si trebuie sa il schimb. daca a mai schimbat cineva ambreiajul, cat costa kitul si mai important cat costa manopera ca stiu ca trebuie daca jos cutia ?

multumesc anticipat

kitul de ambreiaj (disc, rulment si placa de presiune) e undeva la 450-500 ron, iar manopera cam la 150-200 lei.

pretul poate sa mai difere in functie de producator...la pretul asta daca stii de unde sa iei, poti gasi SACHS care sunt foarte bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, cutia de viteze de la 1.6 are rapoartele cele mai lungi, dar sa pui o cutie de 1.6 la 1.8 nu cred ca merge, de exemplu eu am motor de 1.6, si mi s-a stricat cutia, am intrebat daca pot pune una de 1.8, si mi s-a spus ca nu se potriveste, daca m-a mintit, te mint si eu, fara sa vreau. Daca unul din colegii nostrii stie mai bine, astept si eu raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kitul de ambreiaj (disc, rulment si placa de presiune) e undeva la 450-500 ron, iar manopera cam la 150-200 lei.

pretul poate sa mai difere in functie de producator...la pretul asta daca stii de unde sa iei, poti gasi SACHS care sunt foarte bune.

da stiu ca sachs e foarte bun, kitul complet cu tot cu rulment costa cam 500 lei. multumesc pentru sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
al meu tot 3400 de ture are la 120 stai linistit ca e normal, cutiile de pe 1.8 90 cp au rapoarte ceva mai scurte decat restul.

si al meu e tot la fel, si am ramas cam uimit la inceput, mi sa pareau cam multe ture pt numai 120 la ora. asta e, ne obisnuim. ne mai obisnuim si cu faptul ca in a 5-a motorul inca mai are ceva de spus :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si totusi...despre ce era topicu asta?despre cutii ambreiaje,preturi la kituri,sau de spre modelul 1,8 i,pareri???sunt topic-uri pentru ce tot discutati voi pe aici... :( de fiecare cand vad ca scrie cineva la aceasta arie,intru ca ma intereseaza parerile despre 1,8 i...si cand colo,ce vad???kituri de ambreiaj,cat costa,cine il face ,cat e manopera,ce cutie ar trebui sa isi cumpere nu stiu care,total afara din subiect.rog adminii sa schimbe titlul topicului.

fara nici un misto!

merci :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este o parere ci o certitudine :1,8 este cel mai reusit si fiabil motor,consum mai mic sau egal cu 1,4 sau 1,6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si totusi...despre ce era topicu asta?despre cutii ambreiaje,preturi la kituri,sau de spre modelul 1,8 i,pareri???sunt topic-uri pentru ce tot discutati voi pe aici... :P de fiecare cand vad ca scrie cineva la aceasta arie,intru ca ma intereseaza parerile despre 1,8 i...si cand colo,ce vad???kituri de ambreiaj,cat costa,cine il face ,cat e manopera,ce cutie ar trebui sa isi cumpere nu stiu care,total afara din subiect.rog adminii sa schimbe titlul topicului.

fara nici un misto!

merci :D

pareri este un cuvant foarte general asa ca ne permitem sa spunem orice ;) . un fel de "topicul posesorilor de golf 3 1,8"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pareri este un cuvant foarte general asa ca ne permitem sa spunem orice ;) . un fel de "topicul posesorilor de golf 3 1,8"

esti cam impertinent....destul de rau..tu crezi ca ce e scris pe aici sunt batai de joc?tu crezi ca oamenii au facut topicul asta(ca si altele dealtfel) ca sa vina unii ca tine sa le dea cu nesimtire cuvinte d-astea?nu faci si nu scrii ce vrei tu pe aici amice.scrii unde trebuie(cel putin asa ar trebui),ca de nu facem asa,nu mai stim unde sa cautam, ....

si apropo: toata aria este a detinatorilor de golf 3 si vento.deci remarca ta copilareasca ,cum ca faci ce vrei,nu isi are locul aici.

FANEX,sunt de acord cu tine. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic asa: 2e cu interne forjate este mai fiabil...:)

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
1.4 - 60 cai , Nm 107 , viteza maxima 157 demaraj o-100 km/h 16,3sec, consum mixt 7,8/100km catalizator +

1,4 mpi idem 1.4 monopunct dar Nm cuplu 116

1.6 mpi - 75 cai , Nm 126, vit max 168, 0-100km/h - 14 sec consum mixt 7,2 catalizator +

1,6 monopunct idem 1.6 mpi dar cuplu 126 si consum 7,2

1.6 - 100 cai, Nm 140 , viteza max 186km/h , demaraj 0-100km/h 10,7sec, consum 9,4 catalizator+

1.8 - 90 cai 145Nm , viteza max 180km/h , demaraj 0-100km/h 12.1 sec , comsum mixt 7,6 catalizator+

................

................

Date preluate de pe un post mai vechi , din pacate lipseste motorul de 1.8 75 cai dar iti poti face o idee . Numai bine

Aseara am adunat toate bonurile de benzina cu care am alimentat din ziua in care mi-am cumparat golful 1.6ABU din semnatura. Golful l-am luat in luna august si de atunci am facut vreo 3700 km.

Am ramas placut surprins sa constat ca consumul mediu in tot acest timp a fost de 7,2%. Dar exact !

Sa nu va ganditi ca am mers tot timpul cu consumul asta. Am avut zile cand din cauza traficului infernal prin oras ajungeam si la 9.2%, consum masurat prin metoda plinului.

Recent am schimbat si termostatul si am verificat si cei 3 senzori (temperatura lichid racire , temperatura aer, sonda oxigen) sa ma asigur ca n-am sa merg cu amestec bogat in benzina.

Am sa adun cu incapatanare si urmatoarele bonuri de benzina si am sa va spun consumul mediu la 10.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dorur- Informatii utile dar pe acest topic se vorbeste despre motorul de 1.8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bun topicul.

Istoria mea se povesteste astfel: cand am vazut masina ... m-a uimit si pe mine 75 cp la 1.8 (ma asteptam >90) dar am zis ... nah, poate e o eroare in certificat :rolleyes: . Apoi am verificat si asa este!

Sincer a ajuns sa imi placa mult masina, nu dau importanta la CP. La fel ca Dorur am adunat si eu bonurile de cand am luat masina si la ~ 2500 km in 2 luni am ajuns la concluzia ca ar consuma 7,5% mixt (mers in Iasi - la servici zilnic, extraurban spre Pascani, Suceava). Cred ca am sa schimb cate ceva sa mai scad consumul daca se poate.

Am sa testez si consumul separat, urban si extra, dar am o intrebare ... la asa zisa metoda "plinului", cum iti dai seama cand e plin rezervorul? :rolleyes: pentru ca pompa intra intr-o "supapa" si nu vad cand s-a umplut ... desi stiu ca ar avea vreo 46 litri rezervorul ....

In concluzie: sunt un mandru posesor de Mk3 1.8 75 CP ! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pistolul de la pompa se decupleaza automat cand nivelul de benzina ajunge sus....deci nu poti pune benzina "cu varf" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bun topicul.

Istoria mea se povesteste astfel: cand am vazut masina ... m-a uimit si pe mine 75 cp la 1.8 (ma asteptam >90) dar am zis ... nah, poate e o eroare in certificat :) . Apoi am verificat si asa este!

Sincer a ajuns sa imi placa mult masina, nu dau importanta la CP. La fel ca Dorur am adunat si eu bonurile de cand am luat masina si la ~ 2500 km in 2 luni am ajuns la concluzia ca ar consuma 7,5% mixt (mers in Iasi - la servici zilnic, extraurban spre Pascani, Suceava). Cred ca am sa schimb cate ceva sa mai scad consumul daca se poate.

Am sa testez si consumul separat, urban si extra, dar am o intrebare ... la asa zisa metoda "plinului", cum iti dai seama cand e plin rezervorul? :rolleyes: pentru ca pompa intra intr-o "supapa" si nu vad cand s-a umplut ... desi stiu ca ar avea vreo 46 litri rezervorul ....

In concluzie: sunt un mandru posesor de Mk3 1.8 75 CP ! :Driver:

sal .rezervorul cica e d 55 litri,dra mie nu mi-au intrat niciodata atatia litri chiar daca erap p ultima linie adik cea alba d dupa rosu. la mine in oras ( mers cu masina mai mult p la orele 8 si 16) imi i-a cam 10-11.

si tie la fel?

Modificat de GenuVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar e o treaba interesanta cu rezervorul......am umblat de cateva ori pana sub linia alba de jos.....abia daca mai misca acul 1-2 mm. Am facut plinul si niciodata n-am reusit sa bag mai mult de 47-48 litri. Tind sa cred ca rezervorul nu e de 55. Poate de 50, din care mai scadem volumul pompei de benzina si ce mai e pe-acolo.... la voi cum e ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GenuVW si eu merg la acelasi interval orar ... dupa un calcul provizoriu as zice la fel ... 10-11, dar vreau sa fac plin-plin ca sa fiu exact.

mi-a scazut si mie acul o data sub ultima linie alba ... si am mers asa cam 10-15 km (ma gandeam ca pot sa raman fara ... ca dor sunt in oras, ma duc cu sticla la pompa, dar apoi am citit un topic unde zicea ca nu e bine sa ramai fara benzina ... )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu e bine deloc sa ai sub 5 litri de benzina in rezervor , mai ales vara.

La golf 3 pompa de benzina e submersibila si se raceste cu benzina care trece prin ea. Logic, ramai fara benzina, pompa se incalzeste si in cele din urma se poate bloca sau chiar arde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa nu fiu off topic vreau sa intreb ceva in felul urmator: la motoarele noastre 1.8, daca s opreste masina din lipsa combustibilului , dupa c alimendam cu 5 litri, de exemplu, porneste din prima?? or tre sa suflam in nu stiu c furtun ca la alte masini mai vechi?

nightrayder deci inseamna ca e normal consumul asta pt oras . dar la motoarele 1.8 90 cai c consum au in oras daca la noi cu 75cai (tot1.8) consumul e d 10-11?

Modificat de GenuVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten are 1.6 si a patit sa ramana fara benzina exact la intrarea in benzinarie.....a mers la vale vreo 20m pana la pompa. A alimentat si a plecat. Presupun ca si la 1.8 e la fel.

Consumu` la 90cp e tot asa ca la 75....poate cel mult cu 0,5% in plus, deci nesemnificativa diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!