Jump to content

Golf 3 1.8i Pareri


djone
 Share

Postare recomandată

o intrebare...........toate golfurile de 1.8 abs 90cp sunt gt?????!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ...inteles.....scurt si la obiect :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ golf_bacau Si eu am facut comparatie intre astra de 1.4 si 90 cp si masina din semnatura.Ideea este ca golful are cuplu la 2500rpm, iar astra la 4000.Le-am incercat pe amandoua in mersul prin oras si turatii scazute.Golful este mult mai sprinten de la 1500-2000ture si simti ca te baga putin in scaun.La astra, la aceleasi ture cand am dat 'blana' nu se simtea nimic, masina mergea, accelera normal fata de golf.In schimb cand am ajuns cu astra dupa 3000-3500 ture, povestea se schimba se duce, tinand cont ca are redline la 6700, pe cand golful la 6200.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am achizitionat de curand un golf 3 motor de 1.8 din germania,mai exact tatal meu la cumparat la un pret de nimic(1000 euro).Initial cand am vazut masina,arata bestial,articulatie sport,jante aliaj pe 15,toba sport etc..),dar cand am urcat la volan,am ramas uimit de demarajul ei,adica si o dacie ma face.Am fost la service si mi-a sugerat sa schimb filtru de benzina,l-am schimbat,i-am schimbat filtru sport de aer care il avea,cu cel original(pentru ca era infundat) si masina dadea semne ca ar merge mai bine,dar totusi viteaza maxima era de 135km/h.Cineva mi-a sugerat sa sparg catalizatorul,apoi masina mea a inceput sa mearga mai prost,si sa consume 20% pe bune(inainte luat normal,8,9% urban).Nu stiu ce sa mai fac,masina nu trage deloc,degeaba o calc,are demarajul unei carute,si ma depasesc toate daciile fara stres.Ar putea fi din ambreiaj,sau care credeti ca e problema?

O poza aici cu masina http://img22.imageshack.us/i/22072009915.jpg/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti :) aici ne punem opiniile , nu problemele! cauta in alte topic-uri pe aici pe forum,si vei gasi cu siguranta problema. succes :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ golf_bacau Si eu am facut comparatie intre astra de 1.4 si 90 cp si masina din semnatura.Ideea este ca golful are cuplu la 2500rpm, iar astra la 4000.Le-am incercat pe amandoua in mersul prin oras si turatii scazute.Golful este mult mai sprinten de la 1500-2000ture si simti ca te baga putin in scaun.La astra, la aceleasi ture cand am dat 'blana' nu se simtea nimic, masina mergea, accelera normal fata de golf.In schimb cand am ajuns cu astra dupa 3000-3500 ture, povestea se schimba se duce, tinand cont ca are redline la 6700, pe cand golful la 6200.

Si eu am facut comparatia asta si nu se compara golful cu astra (classic 2, 1.4 / 16v / 90 cp), din punctul meu de vedere, ca performanta la acceleratie. Pers care detine opelul mi-a condus la randu-i masina si a confirmat... Golful "smuceste" in timp ce opelul trage normal. Cutia de viteze pare sa fie foarte similara ca rapoarte (kmph raportat la rpm, in diverse trepte). Greutatea, in schimb, e in avantajul micului golf care are cu 200kg mai putin ! Un cuplu mai mare la turatii "normale" si o carcasa mai usoara fac golful sa "sara" mai bine in depasiri (2500-4500rpm). Nu am incercat sa vad cum merge opelul spre zona rosie - rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si eu is in categoria 1.8 - 75 cp, cam magarii nemtii la faza asta.... pana si dacia nova avea 72cp din 1,6.

Toti cand aud ca am 75 cp din 1.8 zic ca is eu chior nu am vazut bine in carte.

Teoretic astea de 1.8 75 cp ar trebui sa fie cel mai fiabil:

- putere mica / motor mare = fiabilitate

- cursa pistonului este mai lunga decat alezajul - exact ca la motoarele disele, camioane :D, rezulta cuplu mare la turatii mici .

- rap de comprimare mai mic decat la cel de 90 de cp - mai putin stres pe compnente. (dpdv al consumului/puterii e un handicap: un rap de comprimare mai mare duce la un o combustie mai puternica si putere mai mare si consum mai mic)

- inj monopunct - poate sa se infunde doar un injector :D

Dar ce am invatat eu din condusul de zi cu zi cu schimbari la turatii normale... cuplul conteaza.

Comparativ am condus un astra de 1,4 si 90 cp - o gluma proasta, cred ca si loganul fugea mai tare. (repet : schimbat in regim 2000-2500).

Oricum orice posesor de 75 ar alege unul de 90 cp.

Eu ce sa mai zic...ma oftic ca are doar 75 cp (atat aveam si la SuperNova de 1,4)

iar acum sa recapitulam:

- putere mica / motor mare = fiabilitate CORECT

- cursa pistonului este mai lunga decat alezajul - exact ca la motoarele disele, camioane :), rezulta cuplu mare la turatii mici . Absolut nici o legatura (de obicei cursa este mai mare decat alezajul)...cuplul rezulta datorita arderii diesel-ului in raport cu explozia benzinei care se produce instantaneu

- rap de comprimare mai mic decat la cel de 90 de cp - mai putin stres pe compnente. (dpdv al consumului/puterii e un handicap: un rap de comprimare mai mare duce la un o combustie mai puternica si putere mai mare si consum mai mic) mai putin stres, da, consum, nu neaparat

- inj monopunct - poate sa se infunde doar un injector :D Asta da! Bun avantaj, numai ca e o problema, cand se blocheaza nu mai merge deloc, pe cand daca ai multipunct, mergi in 3 cilindri

Si acum concluzia: Sunt inca frapat, deoarece la Golf 2 se gasesc motoare 1,8 multipunct de pana la 140 cp, iar la 3 doar 2 motoare, de 75 si 90 cp. Se pare ca inginerii s-au concentrat pe motoarele de 1,6.

Totusi, sunt bucuros de performantele motorului, insa nu si de consum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cursa pistonului este mai lunga decat alezajul - exact ca la motoarele disele, camioane , rezulta cuplu mare la turatii mici . Absolut nici o legatura (de obicei cursa este mai mare decat alezajul)...cuplul rezulta datorita arderii diesel-ului in raport cu explozia benzinei care se produce instantaneu

Trebuie sa te contrazic...ar fi mult de scris...pe scurt: gandeste la bratul fortei (care genereaza momentul)...care depinde de cursa. (Asta produce si miscarea secundara a pistonului). La diesel ii si altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ziceam ca un motor unde cursa este mai mare decat alezajul, fata de un motor unde e invers , va avea cuplul maxim la turatii mai joase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o intrebare pt. cei cu motor 1.8 de 90CP:

-cate turatii are motorul la 120km/h?

La mine are 3400, si cineva mi-a zis are mai putin la motor de 1.6 ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer chiar am verificat treaba asta zilele trecute cam 3500-3600 am pe undeva la 140/150 km/h

cu motorul de 1.8 75 cp cu vento

la 120km/h am 3000

Modificat de bzsa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 90cp tip motor ABS ,cod cutie CHB.

La 120km/h am 3400 rpm.

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare difera de la golf la vento ca sunt deja cam nedumerit

am mai incercat cu un prieten el avea diesel si la el la 140 km/h avea fix 3000

Modificat de bzsa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca are cutie cu alte rapoarte. Motorizarile 1.4, 1.6 au treapta a 4-a , respectiv a 5-a mai lungi ......astfel, la 2800rpm au 100km/h. Incercati si voi sa faceti o comparatie serioasa, nu golf vs vento.....conteaza rapoartele cutiei, nu motorizarea. Pentru a va lamuri, va invit sa consultati tabelul urmator....

Ex: 1.6 ABU are cutie CHL

1.8 ABS are cutie CHB .....si asa mai departe. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul la cutia mea este DFN (cel din sticker) La masina nu stiu exact ce este, ca nu l-am verificat niciodata.

DFN 020 5-Gang 05/96 - 05/96 3,455 1,944 1,286 1,032 0,850

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum se vede la descriere am un golf variant din '97cu motor de 1.8 90cai. Dupa ce am cumparat masina m-am speriat de consum...... 18-20 litri in oras. Am schimbat filtrele, si s-a mai potolit consumul....acuma lua 16-18 litri....

A urmat o vizita la service, unde a fost schimbata garnitura de la injectie... aceea ovala, care arata ca un sandvis (nu sunt un cunoscator). Rezultatul a fost un consum urban de 8-10 litri (mai vii de-acasa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tragea aer fals pe acolo,dar nu cred ca influenta asa de mult la consum...si eu am schimbat garnitura aia,si multa lume la golf 3 a schibat-o,dar nu cred ca,consumul la masina ta era dublu doar din cauza acelei garnitruri si din cauza filtrelor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul sunt foarte multumit de golf!

o intrebare ca sa stiu la ce sa ma astept. ambreiajul meu a inceput sa oboseasca, si trebuie sa il schimb. daca a mai schimbat cineva ambreiajul, cat costa kitul si mai important cat costa manopera ca stiu ca trebuie daca jos cutia ?

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care sunt factorii care influenteaza consumul sau mai bine zis ce piese trebuie avute in vedere cand consumul este cam mare.la masina din semnatura urban am 13-14 (buzau) iar extraurban 8-8.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Riddlerg3 au am luat kitul complet cu totul la 400 ron(cu reducere) iar manopera este la 250 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detin un 1.8 / 75cp:

1. Chitul de ambreiaj, in Timisoara, am gasit eu la 350 ron (disc si placa presiune), rulmentul mai 40 lei.

2. Consumul tau este foarte mare, eu inregistrez consum de maxim 10, asta in traficuri de varf si sa merg mai brutal, pentru ca eu nu prea am rabdare, iar extraurban chiar si 5,7. Verifica sonda lambda, senzorul de temperatura si celelalte componente care ar putea influenta acest factor.

3. In principiu eu sunt foarte multumit de aceasta masina. Este echilibrata, sprintena, fiabila, iar motorul (la cei 272000 km) este capabil sa reziste oricaror mofturi ale mele, nu m-a lasat niciodata in depasiri sau in situatii "naspa" si inca ceva foarte important: daca as fi avut si turometru in bord, sigur as fi stiut de cate ori am trecut cu turatiile pe rosu, dar daca nu am ....nu pot sa va spun. Mi-as lua un motor mai mic numai in cazul in care mi-as lua pentru "fitze" cu tigra(1.6, consum mixt 7), ca sa se plimbe si sotia, iar pentru mine, un VR6 turbo (consum mixt 11). Eu cred ca pentru masinile cu o greutate mai mare de 1,3 tone, un motor mai mare este cel mai bun, asta daca nu vrei sa bagi bani in piese de motor in fiecare an!!!

Drumuri bune! :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Riddlerg3 au am luat kitul complet cu totul la 400 ron(cu reducere) iar manopera este la 250 ron

multumesc ! acum o sa dau si eu comanda de kit sa il schimb ca e greu fara el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare pt. cei cu motor 1.8 de 90CP:

-cate turatii are motorul la 120km/h?

La mine are 3400, si cineva mi-a zis are mai putin la motor de 1.6 :Driver:

sal!eu la un g3 1.6 abu am la 300o rpm 120km/h!mentionez ca am cauciucuri 195.50.15,jante al,toba sport remus..si filtru aer kn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal!eu la un g3 1.6 abu am la 300o rpm 120km/h!mentionez ca am cauciucuri 195.50.15,jante al,toba sport remus..si filtru aer kn

subscriu

1.6 ABU 120kmh/3000RPM cu cauciucuri 185/60/14

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!