Jump to content

Golf 3 1.8i Pareri


djone
 Share

Postare recomandată

Salut vreau sa-mi iau un golf 3 dar nu stiu ce motorizare.Ma gandesc la 1,8 I 140CP , 2,0 I 150CP , 2.8VR6 - 174 CP.

Puteti sa-mi dati si mie un sfat va rog!

1.9 TDI AFN 110 cp ! Daca crezi ca nu iti ajung mai pui un powerbox si te-ai scos cu 140 de caluti la un consum foarte mic.

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un 1.9 GT TDI cu 110CP la 3800 euro cu 200k din 1997 si altul 1,9 TDI 101CP tot din 1997 cu 183k la 3450euro.

Ce ziceti?

Powerbox-ul cat costa si unde-l fac?

Multumesc pentru raspunsuri!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este TDI de 100 cp pe golf 3.Doar de 90 si 110...Powerboxuri vand si baietii aici pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am luat de pe un site si am scris ce am vazut acolo,daca au gresit ei am gresit si eu.Scuze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor....am citit putin acest topic si sunt posesorul unui golf3 cu motor 1.8 90cai si pot spune ca masina e foarte sprintena si nu ma lasa in depasiri ......si consumul e in jur de 6l 100km afara iar in loc 9-10........dar depinde mult de stilul tau de condus....sunt multi soferi care merg in socuri...adica accelereaza dupa care lasa masina sa mearga putin dupa care iar accelereaza....nu tin o vitza constanta si nu ma refer la curbe periculoase ci p drum intins......sincer va zic sunt multumit de aceasta motorizare avand in vedere si varsta masinii.....sunt alte marci care cu aceasta varsta si aceeasi motorizare consuma poate mai mult......nu zic ca este cea mai buna dar este buna..............aa cineva mai sus spunea ca in nici un caz 1.8....cred ca a fost subiectiv in precizarea lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
salutare tuturor....am citit putin acest topic si sunt posesorul unui golf3 cu motor 1.8 90cai si pot spune ca masina e foarte sprintena si nu ma lasa in depasiri ......si consumul e in jur de 6l 100km afara iar in loc 9-10........dar depinde mult de stilul tau de condus....sunt multi soferi care merg in socuri...adica accelereaza dupa care lasa masina sa mearga putin dupa care iar accelereaza....nu tin o vitza constanta si nu ma refer la curbe periculoase ci p drum intins......sincer va zic sunt multumit de aceasta motorizare avand in vedere si varsta masinii.....sunt alte marci care cu aceasta varsta si aceeasi motorizare consuma poate mai mult......nu zic ca este cea mai buna dar este buna..............aa cineva mai sus spunea ca in nici un caz 1.8....cred ca a fost subiectiv in precizarea lui

nu stiu cum ai u consumul asta....eu in oras am 14% (in buzau) iar afara 8% si am motorul de 1.8 75 de cai mers normal schimbat vitezele la 2000-2500 maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum ai u consumul asta....eu in oras am 14% (in buzau) iar afara 8% si am motorul de 1.8 75 de cai mers normal schimbat vitezele la 2000-2500 maxim

Schimba filtrul de benzina, aer, bujii, capac delco, cureaua de distributie cu rola de ghidaj si intindere, strange cureaua de la alternator, servo, daca totusi au o directie destul de greoaie - schimba flansele amortizoarelor, iar dupa aceea vei avea consumul de care spune colegul nostru de mai sus (am aceeasi masina si exact asa imi consuma si mie: 6 afara si 9-10 in Timisoara). Daca ai facut aceste schimbari la masina ta inseamna ca ai probleme cu sonda lambda. vezi un topik cu discutii de acest gen.

Scuze daca am abuzat de limbaj!!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum ai u consumul asta....eu in oras am 14% (in buzau) iar afara 8% si am motorul de 1.8 75 de cai mers normal schimbat vitezele la 2000-2500 maxim

sigur ai ceva probleme de care tu nu stii........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba filtrul de benzina, aer, bujii, capac delco, cureaua de distributie cu rola de ghidaj si intindere, strange cureaua de la alternator, servo, daca totusi au o directie destul de greoaie - schimba flansele amortizoarelor, iar dupa aceea vei avea consumul de care spune colegul nostru de mai sus (am aceeasi masina si exact asa imi consuma si mie: 6 afara si 9-10 in Timisoara). Daca ai facut aceste schimbari la masina ta inseamna ca ai probleme cu sonda lambda. vezi un topik cu discutii de acest gen.

Scuze daca am abuzat de limbaj!!! :vwrullz:

Hai sa pastram realismul si permite-mi sa sa am o rezerva fata de cifrele de mai sus. Esti chiar si sub specificatiile producatorului :icon_thumright: Dar daca acum ai zis-o... las-o asa :lol: Poate la tine chiar asa o fi si atunci ai felicitarile mele.

Dar... si eu am motorul ala. Si eu am umblat de nebun la inceput, nemultumit fiind de consum. Am schimbat tot ce ai specificat tu mai sus si inca multe altele... la urma m-am resemnat! Asta e consumul la 1.8 (cel putin la al meu si la al altora pe care ii stiu): peste 11 in oras si 7,5 afara, in conditiile in care nu schimb dincolo de plaja 2500-3000 de ture.

In rest, 1.8 75 CP il consider un motor excelent, care la 200.000 km cati are acum al meu acum nu imi papa gram de ulei, nu tacane, nu face figuri nici la pornire nici la cald, nu pare deloc obosit si e foarte "elastic".

Modificat de costud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7.5 extraurban e foarte mult, mai ales daca zici ca schimbi in 2500-3000.

Ori mergi cumva pe distante scurte, < 20km ...

- ori mergi cu rotile desumflate ? (vb serios!)

- poate conduci mai impulsiv, chiar daca schimbi viteza la turatii normale (poate o calci in podea pana urca la 3000).....

- poate pentru ca masina e variant si nu hachback (ce greutate are masina ta?)

...totusi nu-mi prea vine sa te cred ca-ti ia atata. Sunt tare curios cat de grea e masina ta. A mea are 1020 kg.

Eu daca dau o tura de 40 km (depasiri cu 4000-4500rpm) si viteza peste 120kmph abia daca scot consumul ala. Motorul meu ar trebui sa fie mai setos, teoretic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cursul zilei de maine, in cazul in care nu am foarte multa treaba la servici, o sa fac un scan la cartea tehnica amasinii mele, la sectiunea cu consumuri, ca demonstratie ca acest tip de motor-masina: Golf 3, Hatchbach 4 usi, motor 1721 cmc, 55 KW, 75 CP, AAM..... consumul minim la mers intre 70-90 km/h > 5-6 maxim la 100 de km. Din decembrie pana acum am facut peste 30000 km, iar inainte de a schimba distributia in consuma 7 afara, iar acum am reusit sa scot consum si de 5,6 mers noaptea constant 80 km/h, dar fara sa bruschez masina absolut deloc. Asta e masina mea... sub consumul producatorului nu pot sa ies...pentru ca este foarte mic....dar ma apropii de standarde. Am un prieten bun care are un golf 4 din 2002 1.9TDI 101CP, care a avut probleme cu pompele duze si a schimat platforma cu toate 4 injectoare, realizand la un drum de Motru (intre Tg Jiu - Severin) si Constanta (Mangalia) un consum de 5.2, modelul lui trebuiind sa ii un minim de 6,4.

Fiti blazi cu pedalele ^_^ si drumuri bune!!!

O sa revin cu scanul acela :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costi87 sunt de acord cu tine.eu cel mai bun consum l-am avut 5,8. in pagina 5 a acestui topic e pusa de mine ceea ce voiai sa scanezi.din manualul masinii mele. deci cine nu vrea sa creada sa se uite acolo.am 2 poze puse acolo. :rolleyes:

costud noi suntem realisti.!!!tu nu esti!!!uita-te si tu la pozele cu pricina!!!nu mai fi suparat pt ca altii au masinile intr-o stare mai buna! vei vedea ca mai toti posesorii de 1,8 AAM au consum sub 6 litri afara,si max 8,5-9,5 in orase(depinde de aglomeratii).daca ii dai 170 la ora il poti avea si de 13,cred... :Driver:

verifica-ti filtrele,uleiul,compresii,etc.nu are rost o polemica la nesfarsit!daca citeai de la inceput topicul vedeai ce s-a discutat si nu mai era cazul ca sa mai scriem aici despre consum ci eventual despre ce putem face pt a-l diminua!

una peste alta ai consumul cam mare.

sper ca nu te-ai suparat pe mine... :251:

succes :angry:

p.s. apropo...si ulei papa...tot dupa producator...daca nu crezi,cauta pe forum poza...tot din carte...nu mult,da papa ceva pe 1000 de km...

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! O sa fiu la subiect daca tot se discuta despre consum: motor 1,8, cod motor ADZ, 90 CP, an fabr. 07/1995

-consum urban 9,5-12 l/100km (consumul cel mai mare cand este traficul cel mai intens in Bucuresti si mergi doar cu treapata 1 si a-2-a)

-consum extraurban 5,8-6,5 l/100km ( cu o viteza medie orara afisata pe mfa de 72 km/h, cu varfuri de 120-140 km/h)

-consum mixt 9 l/100km

Am detaliat mai sus strict despre maina care o am iar consumurile sunt constatate pe o perioada mai indelungata. In privinta motoarelor de 1,8-cum spunea si un coleg mai sus, sunt foarte elastice si raspund foarte bine acceleratiilor. Detin masina de 2 ani si in tot acest timp nici o problema majora nu am avut la ea, ma refer strict la motor, cat in privinta celorlalte eu le consider consumabile.Sincer nu imi plac motoarele de 1,8 75 CP si sper sa nu se supere ceilalti colegi pe mine dar sincer nemtii un motor mai puturos ca ala nu putea sa faca, ce naiba capacitate 1781 cmc si de-abia 75 CP. In privinta consumului de ulei al meu motor de vreo 3-4 luni a inceput sa pape ulei iar astazi si-a dat sfarsitul si anume ca a inceput sa scoata foarte mult fum din senin, deja ma gandesc la ce poate fi mai rau si anume segmentarea lui sau in cel mai bun caz sa fie nevoie doar de garniturile de la supape.

Concluzia: un motor in opinia mea, excelent. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

admir sinceritatea ta.fara ironie.dar am 2 intrebari:1:de unde stii ca motorul de 75 e puturos?ai condus un drum lung unul?si2: mai exact:ce inseamna puturos??fata de unu de 90 de cai,spre exemplu...uite eu am unu de 75 de cai si nu scoate fum!!!(aici sunt ironic-sorry :biggrin: ) si are 260 de mii de km . ideea e ca un motor trebiue sa fie si fiabil.

tu chiar crezi ca nemtii sunt sau au fost vreodata idioti?eu nu cred.

p.s.nu m-am suparat deloc,desi si eu am motor de 1,8 de 75 de cai.daca eram adeptul fanatic al vitezei,depasirilor,castigarea unui minut sau 2 in plus fata de ala din spate,chiar cu riscul de a baga in spital oameni nevinovati..ma suparam.dar asa...las pe altii.care au urechi...sau ochi...

astept raspuns la cele 2 intrebari...aici,pe forum... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...puturos nu e, pentru ca un 1.6 abu/55kw trage suficient de bine la depasiri (am condus in repetate randuri masina unui prieten), personal am fost incantat de felul cum trage. 1.8 cu un cuplu marit si la turatii mai mici, va avea clar un avantaj (in special in panta se va simti).

Totusi varianta cu 90 cp are si un pic de cuplu in plus -5 Nm (poate nesesizabil). Avantajul se simte mai degraba la o repriza 0-100km/h, cu turatie pana pe rosu (castig de 2 secunde, care totusi e ceva). Diferenta de la 90 la 115 cp (GTI) se traduce in tot atatea secunde.

M-am uitat pe youtube sa vad diferentele intre astea ale noastre.... Pentru o repriza 80-120kmph, cu 90 de cai scoti mai repede cu ~1 sec......iar cu un gti 115cp scoti cu inca 1 sec mai repede... Desi pare o nimica toata, e sesizabil.

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin nu ma supar, din contra orice argument din partea celor celor care au un asemenea motor este binevenit. Am condus o singura data un golf de 75 cp si sincer iti spun diferentele au fost aproape insesizabile. Vad ca ii lauzi pe nemti si ma mir de ce. La golf 3 au cam dat-o in balarii cu proiectarea si ma refer aici la mai multe chestii iar prima care imi trece prin cap este acest raport de de CMC/CP,daca aveau motorul de 1,6 75 la ce l-au mai scos pe cel de 1,8 75cp? Ca sa ce.......sa castige cativa Nm? Probabil cine stie......Cosmin al meu motor are undeva la 300.000 de km, nu pot sa-i cer mai multe , asta este, se va rezolva dar nu vad ce legatura are viteza in ecuatia asta, eu nu am mentionat nimic mai sus despre viteza (nu am fost si nici nu sunt adeptul vitezei).

1."Puturos" in ghilimele nu mi se pare corect raportul de CMC per CP (nemtii cred ca au facut prea multe blocuri motor de 1,8 si ce-au zis, hai sa-i punem si o chiulasa si sa-i dam vant pe piata.

2.Ti-am raspuns mai sus.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu capacitatea cilintrica pentru un motor atat de mare, nu este una neaparat nemai-intalnita, mai sunt si alte tipuri care de motoare care ... nu prea gasim noi explicatia adecvata, de ex: 1.5 diesel pe o masina de 1400 kg ...este o dilema sa inteleg asta...dar cel ce detine acest tip...a ajuns, probabil, la o concluzie, nu degeaba VW se bate pentru primul loc in topul constructorilor de autovehicole de pe pamant, Toyota fiind liderul mondial. Cert este ca eu am mai condus si alte tipuri de masini si alte tipuri de motorizari si in final....am ajuns sa o pretuiesc mai mult pe a mea. Sper ca a-ti inteles ideea. Aveti grija de masinile voastre si va doresc drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTI_85 merci pentru precizari.am observat si eu ca trage foarte bine la turatii mici.imi place asta.

robert28 ma bucur ca recunosti faptul ca nu se simte diferenta intre cele doua tipuri de motoare.sunt convins ca daca ai da altuia care nu a condusa niciodata golf3 sa mearga o tura cu unu de 75 si dup-aia cu unu de 90 de cai,nu prea si-ar da seama care ce si cum...

mai cred ca Golf3 a avut succes atat in motoare-oricare ar fi ele- cat si ca masini in general.altfel nu se fabricau atata timp,nu?

si faptul ca ele mai circula in numar mare si acum pe drumurile lumii imi intareste afirmatia.

precum ziceam mai sus,cred ca e un avantaj sa nu turezi masina pentru a obtine putere.exemplul cu panta e elocvent.sunt de asemenea convins ca atunci cand rulezi cu o viteza de ,sa zicem,80-90 la ora,in depasire se vor comporta la fel.

si inca ceva:cred in nemti.si in tot ce fac ei.pentru ca nu cred ca fac prost ce fac.altfel nu aveam seriile de golf 1,2,3...d-apoi broscutele...

cam atata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca un calcul interesant:

Daca se accelereaza de la 80 la 120kmph,

cu 90 cp in 9 sec se parcurg 205m,

iar cu 75cp in 10 sec, 227m.

Asta se traduce printr-o diferenta de fix 5 lungimi de golf variant (4,350mm x 5= 21.7m). :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin sincer, cand m-am urcat in acel golf de 75 cp nici nu am stiut initial cati CP are sub capota.De ce sunt eu suparat asa pe nemti? Pai simplu: la MK2 sunt motoare de 1,8 mult mai capabile decat pe MK3, de exemplu cel 112 CP. Cateodata cred, si vorbesc strict de seria MK1, MK2 aceste serii au fost proiectate de ingineri mai tineri si entuziasti iar in cazul MK3 parca zici ca motoarele (unele dintre ele)si nu numai ele au fost proiectate de niste batranei :rolleyes: . Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E drept ca sunt un pic "subnutrite". Eu cand am auzit prima data de 1.8/90 cp am crezut ca nu aud bine...nu-mi imaginam un 1.8 sub 100cp. Apoi cand am auzit de 75cp m-am blocat...

La mk2 injectia era multipunct (mecanica si electronica la ultimele modele), dar si consumau mai mult. Am avut GTI de 112cp. Sub 6.3% nu`l scoteam indiferent cat de grijuliu conduceam (extraurban). In oras scotea intre 9 si 17, in functie de aglomeratie, talpa, rabdare... Mk3 par sa fie gandite spre un consum cat mai mic, de aici si injectia monopunct. Bineinteles ca nu poti avea si cai si consum mic cu tehnologia asta asa ca strategiile de marketing de la ora aia si-au spus cuvantul mai mult decat au facut-o inginerii din anii `80. Ca tehnologie mk3 sunt mai avansate si de asemenea mai fiabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

una peste alta ai consumul cam mare.

sper ca nu te-ai suparat pe mine... :icon_cool:

succes :salut:

p.s. apropo...si ulei papa...tot dupa producator...daca nu crezi,cauta pe forum poza...tot din carte...nu mult,da papa ceva pe 1000 de km...

Nu e vorba de suparare si sper ca nici postul meu anterior sa nu te fi suparat pe tine... Cert este ca o sa ma apuc din nou de verificari (aici te asigur ca de masina am grija) si daca voi reusi sa reduc aproape de cifrele tale (in conditii normale de sofat) nu o sa ma feresc sa iti impartasesc punctul de vedere. Pana atunci, fiecare cu parerea lui.

Acum cu uleiul, stiu pozele, stiu cartea si stiu si ce spune producatorul legat de consumul de ulei, DAR asta nu inseamna ca toate G3 trebuie sa consume ulei!! Uite, de data asta eu sunt norocosul :lol:

Succes si tie :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

admir sinceritatea ta.fara ironie.dar am 2 intrebari:1:de unde stii ca motorul de 75 e puturos?ai condus un drum lung unul?si2: mai exact:ce inseamna puturos??fata de unu de 90 de cai,spre exemplu...uite eu am unu de 75 de cai si nu scoate fum!!!(aici sunt ironic-sorry :P ) si are 260 de mii de km . ideea e ca un motor trebiue sa fie si fiabil.

tu chiar crezi ca nemtii sunt sau au fost vreodata idioti?eu nu cred.

p.s.nu m-am suparat deloc,desi si eu am motor de 1,8 de 75 de cai.daca eram adeptul fanatic al vitezei,depasirilor,castigarea unui minut sau 2 in plus fata de ala din spate,chiar cu riscul de a baga in spital oameni nevinovati..ma suparam.dar asa...las pe altii.care au urechi...sau ochi...

astept raspuns la cele 2 intrebari...aici,pe forum... :lol:

parerea mea este ca uneori chiar iti poate salva viata cei 15 cai in plus....daca stai si te gandesti putin........

imi cer scuze daca am deviat putin de la subiect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si eu is in categoria 1.8 - 75 cp, cam magarii nemtii la faza asta.... pana si dacia nova avea 72cp din 1,6.

Toti cand aud ca am 75 cp din 1.8 zic ca is eu chior nu am vazut bine in carte.

Teoretic astea de 1.8 75 cp ar trebui sa fie cel mai fiabil:

- putere mica / motor mare = fiabilitate

- cursa pistonului este mai lunga decat alezajul - exact ca la motoarele disele, camioane :somnmare:, rezulta cuplu mare la turatii mici .

- rap de comprimare mai mic decat la cel de 90 de cp - mai putin stres pe compnente. (dpdv al consumului/puterii e un handicap: un rap de comprimare mai mare duce la un o combustie mai puternica si putere mai mare si consum mai mic)

- inj monopunct - poate sa se infunde doar un injector :blah:

Dar ce am invatat eu din condusul de zi cu zi cu schimbari la turatii normale... cuplul conteaza.

Comparativ am condus un astra de 1,4 si 90 cp - o gluma proasta, cred ca si loganul fugea mai tare. (repet : schimbat in regim 2000-2500).

Oricum orice posesor de 75 ar alege unul de 90 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu as da cel de 75 de cai pe unul de 90...cei 75 de cai daca sunt folositi in mod carespunzator mie unul imi ajung nu sunt un mare vitezoman si am afumat destule masini "cu pretentii"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!