Jump to content

Golf 3 1.8i Pareri


djone
 Share

Postare recomandată

tocmai am venit de la mare, de la liberty, bucuresti-mangalia 285 km, consum 26 l, omv benzina 95, viteza medie 140 ( coloana ) + depasiri 160 ... noaptea la ora 4

eu zic ca e destul de bine consum 9 la viteza aia, sub 120 nu am mers niciodata pentru ca nu mergea nimeni mai jos, nici tico, matiz, dacia ...

cine a plecat sambata dimineata spre mare pe A2 stie ca a fost coloana cu 130 - 140 ... pot confirma

** Aceste viteze au fost atinse doar pe circuit si pe piste special amenajate **

Modificat de Picinell
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JOHN EVO TUNING

Motorul de 1.8i cu 90cp este cel mai bun .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, bun,dar pe ce este bazata afirmatia ta?Ca pentru proprietar masina lui este cea mai buna indiferent ca este 1.4, 2.0 sau 1,8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca motorul 1,9 tdi este cel mai bun , fiabil si economic. chiar daca nu sunt fan diesel.

:icon_thumright: felicitari domnu vasy, acum am vazut ca ati promovat in echipa moderatorilor :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de multe ori ma gandesc si eu ca mult mai bine era un tdi sau ca urmatoarea masina sa fie diesel.Dar nimic nu se compara cu 1.8.Chiar am vazut si la 1.8 consumuri destul de mici.Orice motor este economic daca este condus lejer.

:angry: mersi colegu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dintre toate motoarele de pe golf 3 doar despre vr6 pot spune ca nu se compara nimic cu el . si eu am zis la fel urmatoarea masina va fi diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de multe ori ma gandesc si eu ca mult mai bine era un tdi sau ca urmatoarea masina sa fie diesel.Dar nimic nu se compara cu 1.8.Chiar am vazut si la 1.8 consumuri destul de mici.Orice motor este economic daca este condus lejer.

:blah_: mersi colegu

Va spun sincer ca 1.8 fie el de 75 sau 90 CP este foarte fiabil. Sunt posesorul unuia sa 75 CP si am avut experiente placute impreuna. Diferenta intre cele doua nu este foarte mare, spun asta pentru ca am intalnit in mers un golf 3 de 90 cp si pot spune ca "nu ma facut" poate pe autostrada ar putea sa mearga cu foarte putin in fata mea dar la demarajuri de la 60 la 130 nu a reusit. Consumul in oras il am de 9-10, iar afara intre 5.5 si 7 in functie de conditiile de mers si incarcatura din masina. Ultima oara am calculat (caransebes-lugoj-recas-timisoara) mers intre 100-140 km/h singur si gol + semafoare = consum de 5,9. Dar orice masina functioneaza si consuma putin daca "ii dai ce ii trebuie atunci cand trebuie". Am vut o dacie din 99 cu 1410 cmc si cand am lasat-o eu inca mai prindea 140 si consuma 6%.

Si totusi am intampinat o problema la 1.8 :)) nu stiu cum desfac sistemul de injectie ca sa il curat, are un surub,l-am desfacut dar acel capac este practic lipit. Am manualul pentru reparatii dar nu stipuleaza nimic in acest sens?????

Multumesc foarte mult si sper sa ajute pe cineva indicatiile mele!!!

O zi faina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce surub este vorba ? Poti face o poza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce surub este vorba ? Poti face o poza ?

cu rosu este incercuit locul unde se afla unicul surub de pe capac, iar cu galben este ceea ce trebuie desfacut ca sa ajung la clapeta, injector si la celelalte componente care banuiesc ca trebuie curatate.

post-50691-1248883786_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sh daca cel de 75 sau de 90 arata diferit dar la capacul de la injector sunt 3 suruburi, dupa ce le scoti iese f usor capacul..

Cat legat de consum si fiabilitate , e un motor ca tine la tavaleala dar si un consum pe masura 11-12, dar care poti sa mergi si lejer si are undeva intre 9-10 in oras , ieri constanta - bucuresti/ retur ( probleme cu o roata si mers cu rezerva subtire), la 90 la ora a iesit 6% in rest undeva la 7 % la 110.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am venit de la mare, de la liberty, bucuresti-mangalia 285 km, consum 26 l, omv benzina 95, viteza medie 140 ( coloana ) + depasiri 160 ... noaptea la ora 4

eu zic ca e destul de bine consum 9 la viteza aia, sub 120 nu am mers niciodata pentru ca nu mergea nimeni mai jos, nici tico, matiz, dacia ...

cine a plecat sambata dimineata spre mare pe A2 stie ca a fost coloana cu 130 - 140 ... pot confirma

** Aceste viteze au fost atinse doar pe circuit si pe piste special amenajate **

...285km-26L ?, adica 9,12L/100km ? mediu 140 / depasiri 160 ?

mi se pare destul de mult...daca n-ai fi lasat-o sub 170-180, un 9-10/100 era ok..dar asa.....

..mai ales ca spui ca ai mers in coloana..si te ajuta si asta..putin, dar se simte..

ca sa fiu si ontopic, ...dintre motoarele pe benzina as lua vr6 SAU 1.6 101cp

1.8 75/90 in nici un caz!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul in oras il am de 9-10, iar afara intre 5.5 si 7 in functie de conditiile de mers si incarcatura din masina. Ultima oara am calculat (caransebes-lugoj-recas-timisoara) mers intre 100-140 km/h singur si gol + semafoare = consum de 5,9.

:D de unde scoateti fratilor consumurile astea! Si eu am grija de ea si eu merg normal si schimb sub 3000, dar in oras nu imi consuma mai putin de 13-14% cu AC pornit... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tu ai AC ! :) .............

el n-a zis nimic de AC..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...dintre motoarele pe benzina as lua vr6 SAU 1.6 101cp

1.8 75/90 in nici un caz!

Masinile astea fiind vechi, vor ajunge mai devreme sau mai tarziu sa ceara piese.... Iar 1.6/101cp si vr6 sunt niste motoare extrem de rare comparativ cu 1.8. Asta inseamna ca sunt sanse mici sa gasesti o piesa buna in dezmembrari....iar de noi costa de N ori mai mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...285km-26L ?, adica 9,12L/100km ? mediu 140 / depasiri 160 ?

mi se pare destul de mult...daca n-ai fi lasat-o sub 170-180, un 9-10/100 era ok..dar asa.....

..mai ales ca spui ca ai mers in coloana..si te ajuta si asta..putin, dar se simte..

ca sa fiu si ontopic, ...dintre motoarele pe benzina as lua vr6 SAU 1.6 101cp

1.8 75/90 in nici un caz!

Este f. OK consumu de 9-10 la 140..cateodata 160 la motorul de 1.6!

Nu stiu cum sa mearga constant!!! cu 170-180km/h, cand viteza max contructiva ii 168km/h (hai ca pe ac poti prinde 175-180)

constant (ore intregi) cu 180 poti mere cu un gti...eventual.

Eu am 1.8...la 130-140 constant consuma 8-8.5l/100km (este la 4000rpm aprox).

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu rosu este incercuit locul unde se afla unicul surub de pe capac, iar cu galben este ceea ce trebuie desfacut ca sa ajung la clapeta, injector si la celelalte componente care banuiesc ca trebuie curatate.

Acolo sant trei suruburi M6 cu cap de hexagonal de 10.Le scoti si poti demonta capacul capului injector, apoi si capul. Dar

nu odata s-a intamplat ca surubul sa iasa cu distantier cu tot, asta daca simti ca merge breu desfacutul suruburilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo sant trei suruburi M6 cu cap de hexagonal de 10.Le scoti si poti demonta capacul capului injector, apoi si capul. Dar

nu odata s-a intamplat ca surubul sa iasa cu distantier cu tot, asta daca simti ca merge breu desfacutul suruburilor.

Unde se afla cele suruburi???? pentru ca eu am pe capac unul singur...chiar nu pot intelege cum se poate desface, merci pentru ajutor.

Eu am 1.8...la 130-140 constant consuma 8-8.5l/100km (este la 4000rpm aprox).

Asa este, dar na...am mai auzit pe unii care cu motoare de 1.4 si 1.6 de 60-75-90 CP mergeau cu 170-180, dar ei au uitat sa se uite in certificat si cartea masinii...la un vrc si gti este posibil pentru ca au motoare de PESTE 2.0 i, >124CP.... :D imi cer scuze pentru "interventie", spor la drum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se afla cele suruburi???? pentru ca eu am pe capac unul singur...chiar nu pot intelege cum se poate desface, merci pentru ajutor.

Suruburile alea se afla pe capac..exact unde ai incercuit tu cu rosu in poza atasata mai sus...si sunt 3 , nu doar unu...poza nu e foarte clara dar se vede k sunt locasurile pentru suruburi akolo...chiar daca nu iti ies suruburile usor si se desfac cu tot cu distantierele de sub ele nu e nici o problema deoarece capacul tot iese... bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am venit de la mare, de la liberty, bucuresti-mangalia 285 km, consum 26 l, omv benzina 95, viteza medie 140 ( coloana ) + depasiri 160 ... noaptea la ora 4

eu zic ca e destul de bine consum 9 la viteza aia, sub 120 nu am mers niciodata pentru ca nu mergea nimeni mai jos, nici tico, matiz, dacia ...

cine a plecat sambata dimineata spre mare pe A2 stie ca a fost coloana cu 130 - 140 ... pot confirma

sincer,..,nu stiu cine te crede.media e prea mare.fii mai rezonabil.viteza medie 140?pai ziceai ca sub 120 nu ai lasat-o???inseamna ca la un moment dat ai zburat cu 180????no offence. :icon_cool: eventual...nu stiu...las-o asa...

:eek: de unde scoateti fratilor consumurile astea! Si eu am grija de ea si eu merg normal si schimb sub 3000, dar in oras nu imi consuma mai putin de 13-14% cu AC pornit... :banghead:

daca iti consuma atata inseamna ca ai ceva defect!nu vezi ca majoritatea au consumuri excelente,adica toti la fel,numa unu, doi au consumuri de opel calibra?

QUOTE (mihuz @ Jul 30 2009, 10:58) *

...dintre motoarele pe benzina as lua vr6 SAU 1.6 101cp

1.8 75/90 in nici un caz

e o parere ce trebuie respectata.si io visez la un vw scirocco nou....sau sa inteleg ca tu ne faci pe toti cu motoare de 1,8 litri fraieri???ce stii despre motoarele astea?ai condus vreunul la drum lung?sa simti diferentele,la buzunarel si confort?? :Driver: nu cred

succes.si nu va suparati pe mine.sunt parerile mele. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu rosu este incercuit locul unde se afla unicul surub de pe capac, iar cu galben este ceea ce trebuie desfacut ca sa ajung la clapeta, injector si la celelalte componente care banuiesc ca trebuie curatate.

putin :wub:

Costi,tu vezi doar un surb,celelalte 2 sunt acoperite cu plastic,iei o surubelnita dreapta si incerci sa scoti protectile de plastic de la cele 2 suruburi.Nici eu nu pot sa dau capacul jos si asta deoarece cand incerc sa desurubez suruburile parca dau in gol si se defileteaza foarte greu din cauza ca iasa cu tot cu distantiere,foarte prost gandite.Mare buba asta la golfuri ca au pus distantiere la capacul injectiei,eu nu pot sa il mai scot afara.Daca are cineva o idee cum as putea sa il dau jos,sa imi zica...

4.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici o problema daca ies cu distantier. Incearca sa le scoti cu motorul cald sau rece, vezi cand ies bine. Eu am 2 suruburi care ies bine cu motorul cald, iar unu iese cu distantier cu tot ( din 3 suruburi) si invers... cu motorul rece iese bine ala singur, samd. Deci nu ai nici o problema daca ies distantierele (bucsa filetata) sunt fixate cu o pasta in locas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putin :icon_thumright:

Costi,tu vezi doar un surb,celelalte 2 sunt acoperite cu plastic,iei o surubelnita dreapta si incerci sa scoti protectile de plastic de la cele 2 suruburi.Nici eu nu pot sa dau capacul jos si asta deoarece cand incerc sa desurubez suruburile parca dau in gol si se defileteaza foarte greu din cauza ca iasa cu tot cu distantiere,foarte prost gandite.Mare buba asta la golfuri ca au pus distantiere la capacul injectiei,eu nu pot sa il mai scot afara.Daca are cineva o idee cum as putea sa il dau jos,sa imi zica...

4.jpg

Multumesc foarte mult, m-am uitat pe capac ....in trecut dar am vazut totul "prafuit" nici nu ma gandeam ca acolo sunt doua capace pentru a nu intra apa la suruburi. Merci inca odata!

Nu e nici o problema daca ies cu distantier. Incearca sa le scoti cu motorul cald sau rece, vezi cand ies bine. Eu am 2 suruburi care ies bine cu motorul cald, iar unu iese cu distantier cu tot ( din 3 suruburi) si invers... cu motorul rece iese bine ala singur, samd. Deci nu ai nici o problema daca ies distantierele (bucsa filetata) sunt fixate cu o pasta in locas.

Merci foarte mult pentru promtitudine, weeked-ul acesta o sa am de lucru, revin cu informatii la acest subiect, schimb placute frana si poate mai gasesc ceva de facut...:) stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut vreau sa-mi iau un golf 3 dar nu stiu ce motorizare.Ma gandesc la 1,8 I 140CP , 2,0 I 150CP , 2.8VR6 - 174 CP.

Puteti sa-mi dati si mie un sfat va rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe golf 3, motor 1,8 / 140cp nu exista

de unde ai scos-o ?

.

.

eu nu pot sa te sfatuiesc decat sa iti iei un tdi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de ce vrei sa faci cu masina :), de cati km faci si de cat de tine buzunaru, din start 2.8 e o masina cu un consum pe masura motorului si cu taxe (impozit/ asigurare maricele) dar senzatia data de masina e pe masura (eu personal as prefera 2.8 ca a 2-a masina ), Motorul de 2.0 as alege desi are consumul putin mai mare ca 1.8 dar si caluti isi spun cuvantul. Ultimul de 1.8 e un motor destul de fiabil ca si consum/ putere este ok dar vezi ca sunt doar de 75 cp si 90 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!