Jump to content

Golf 3 1.8i Pareri


djone
 Share

Postare recomandată

18? ala e consum de vr6. si mi se pare imposibil de scos daca motorul merge in parametrii normali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am reusit mai mult de 15 prin oras iar extraurban am scos 9 cand am mers cu 180-200 pe autostrada, cam 60 km (nu in Ro)....Dar am scos si 5.0 (nu pe autostrada). Chiar nu inteleg cum pot unii sa creada ca e normal sa bea atata benzina. Am avut mk2 gti din `85 (112 CP nu 90) cu km aproape de 2 ori fata de cat are golful meu acum....cu injectie mecanica , deci mai rudimentara....si nu trecea de 7.5-8 in afara nici cu talpa iar in oras 11-13 sau 16 cu talpa.... Totusi, e o diferenta, nu ? Aveti mai putini cai, injectie mai eficienta...si consumati tot atat cat consuma un motor cu 10 ani mai vechi ca tehnologie?

Ca idee: asa consuma un 1.8 / 90 cp care nu are probleme la motor :

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci...vit maxima la ABS e 181km/h. La 200km/h deja e la aprox 6000rpm, poate chiar peste. La 120km/h 7.5l/100km da VW-u. g3-u meu la 130km/h arata aprox 8/100km pe mfa. (la mers constant). Am scos si 4.9/100km pe o distanta de 30km...dar ar fi exagerat sa spun ca masina mea consuma 5l/100km. Uitativa cat arata pe MFA dupa 1500-2000km. La mine arata 8-8.5l deci consumul mediu ii intre 8-8.5.

Mentionez ca am compresia peste 13bari in fiecare cilindru! si sonda lambda functioneaza perfect!

Am avut ocazia sa ma plimb cu un vereu 2 sapt. si crede-ma ca in oras sub 15l/100km nu prea coboara, iar daca ii dai, 20-23l/100km In afara aprox 8-12l/100km

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca idee: asa consuma un 1.8 / 90 cp care nu are probleme la motor :

cred ca ela e consumul instantaneu. nu prea are treaba cu consumul mediu real...

motorul meu: 6-6.5 afara mers omeneste si viteze sub 100km/h masina goala drum mai mult intins

7-9 afara cu dealuri banda 2 4000 ture depasit tot

in oras sub 10 nu scot nici cu slujbe si schimbat in 1500 ture

13-15 in oras mers mai agresiv (schimbat peste 3000 ture)

peste 15 nu am reusit sa scot inca . aparent nu vrea sa treaca acest prag. poate la iarna

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vento e mai greu cu vreo 150kg....si conteaza mult si soferul, cat de constant te duci. Normal ca n-o sa ai niciodata consumul mediu egal cu cel instant, dar te poti ghida aproximativ ca sa stii ce consum ai cand incerci sa mergi constant. Eu ma ghidez dupa mfa si se reflecta acelasi lucru si la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta de greutate e 42kg.

da...depinde f. mult de sofer (stilu` de condus!)

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot face un consum fara metoda plin.plin? Un plin ma costa un purcoi de bani...

AM impresia ca imi consuma vreo 20 in oras... (AAM)

In alta ordine de idei:

Cine si-a mai facut asigurarea de curand la un 1.8? Sa stiu ce ma asteapta la inceputul anului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca te pot ajuta,,,, si eu am un golf identic cu al tau la motor

si la fel imi consuma mult si mie, undeva la 18 in oras

din cauza unor senzori, soc automat, pompa de benzina si mai ales din cauza papucului meu. iti las un nr de tel si ma suni si iti mai explic

0743068561

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine crescuse consumul peste 15 in oras si am schimbat filtru de aer,filtru de benzina,sonda lambda,termostat(era blocat pe deschis al meu)si parca si-a mai revenit.Inca sunt in teste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot face un consum fara metoda plin.plin? Un plin ma costa un purcoi de bani...

AM impresia ca imi consuma vreo 20 in oras... (AAM)

In alta ordine de idei:

Cine si-a mai facut asigurarea de curand la un 1.8? Sa stiu ce ma asteapta la inceputul anului....

inteleg ca nu ai MFA... poi cea mai simpla metoda ieftina dar cam periculoasa pentru pompa de benzina e metoda gol-gol ™ (denumirea si metoda imi apartine :)) adica te asiguri ca rezervorul e gol (nu mai alimentezi si lasi motorul sa mearga pana vezi ca acul de la benzina e in pozitia minima iar motorul da semne de oprire) apoi bagi 10 litri de benzina si o iei la alergat prin oras (fi cu ochii pe indicatorul nivelului de combustibil sa nu te lase in mijlocul drumului departe de "peco") si mergi pana se opreste motorul din nou. daca ai uitat sa resetezi kilometrajul secundar (trip) va trebui sa repeti metoda :P. apoi faci calculul cu metoda de 3 simpla:

10 l..........N km

X l........100 km

X=10x100/N

X=1000/N

N- nr de km parcursi pana la oprirea motorului,

X- nr de litri consumati in 100 km (consumul)

pentru siguranta pune perfuzia (2 litri de benzina) in portbagaj... just in case :)

metoda e testata de mine dar o faci pe propria raspundere. cost total aprox 50 lei

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e prea bine sa ramai fara benzina

am specificat care sunt riscurile, isi suma responsabilitatea pentru fapte. nu vreau sa il invat prostii, eu asa am facut de doua ori cu cantitati deiferite de combustibil, am vazut care sunt diferentele fata de MFA si gata. acum stiu cat imi consuma masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) dacă faci chestia aia cu golitul ...risti sa arzi pompa de benzina.-racirea ei se face cu ajutorul benzinei(daca greșesc-rog corectați-ma).. mai bine un purcoi de bani (asta a fost citat :blink:)pe benzina decat sa te apuci de reparat

acuma: cum naiba va consuma asa mult?:blink::blink::blink:

p.s. ar trebui sa terminați cu off topicul.sunt locuri in care se poate discuta orice problema...da nu aici...aici ne spunem parerile...io voiam sa mai vad o parere,ceva..cand colo...;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok hai sa iti bag un ontopic: golf 3 1.8 litri (motorul ABS) unu dintre cele mai bune motoare de pe g3. consuma mult datorita modulului de injectie monomotronic si poate si din cauza celor 15 caluti in plus. cam 7-9 afara 12-16 l/100km in oras in functie de aglomeratie. caroserie problematica pe la praguri, aripile spate mai ales daca are ornamentele de palstic se face rugina. apare rugina si la haion in spacial desupra locului placutei de inmatriculare (zona corpurilor ce lumineaza placuta). in rest toate bune si frumoase mere de trazneste, bani de benzina sa ai.

off-topic iara asa sa te off-tic: omu a intrebat, eu i-am raspuns, am specificat riscurile, acuma fiecare cu treaba lui.

ne consuma asa mult pentru ca asta e consumul normal, nu schimbam in 1200 de ture si nici nu mergem cu 30km/h in treapta 4. intreaba pe oricine are 1.8i 90cp si ai sa vezi ca asta e consumul real

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu calitatea caroseriei nu prea are legatura cu capacitatea cilindrica :blink:

Topic despre consum mai exista.

Si acest topic se indreapta spre inchidere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara suparare dar topicul se numeste golf 3 1.8i nu motor 1.8i. sesezezi diferenta, nu? acuma hai cu warn-ul o... tu atotstiutorule!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai asa se numeste, dar problemele de caroserie pe care le-ai enumerat le au toate golfurile, nu numai cele cu 1.8.

Asta am vrut se mentionez dar se pare ca semnatura ta nu are nicio legatura cu realitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu Taz21. Se pare ca s-au cam impartit parerile. 1.8 de pe golf3 e un motor grozav (EVIDENT, despre asta se vorbeste! nu despre tablaria de pe golf3!), printre cele mai "adevarate" (sprinten, dar nu sportiv, cu adevarat fiabil pe termen lung si consumator decent) SAU e unul dintre cele mai naspa, consumator industrial de benzina, cu probleme pe care nu le poti rezolva niciodata pana la capat, etc. Totul depinde de norocul tau, in care tabara te regasesti. Daca ai avut noroc ca neamtul tau sa fi avut grija de viitoarea ta masina, poti sa fii bucuros, masina ta consuma normal, destul de ok avand in vedere ca e 1.8, nu se strica, desi are aproape 300k KM rulati. Daca n-ai fost asa norocos, iti consuma mult, poate mai pica una, alta si nu reusesti sa-i dai de capat....si atunci esti agitat si ii dai talpa de ciuda si te trezesti cu un consum enorm care la un moment dat ti se pare chiar normal si te face sa crezi ca asa e masina asta. Totul se rezuma la noroc si la maiestria fiecaruia in ale condusului....

Va doresc un consum mic, zero probleme si cat mai multi km!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce a spus gti_85 ar cam trebui sa fie sfarsitul threadului

Modificat de ovidiu89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In concluzie ce ar trebui sa stie un viitor proprietar de Golf 3 1.8 cp.

Avantaje:

- motor aspirat si fiabil,fara prea multi senzori,turbina,volant dual-mass sau alte piese exagerat de scumpe.

- nu stramba din nas la benzina mai ieftina,a mea doar 95`u de la petrom vede de 60.000 km.

- consumul relativ mic pentru 1.8 BENZINA . 10 in oras si 6 in afara condus in limite normale si legale.

- iarna chiar si la -25 grade a pornit la prima cheie.

- destul de sprinten cand il calci pe coada,nu e nevoie sa te apuci de rugaciuni in depasiri mai fortate.

Dezavantaje:

- taxele marisoare in comparatie cu un 1.4 sau 1.6.

- puterea cam mica pentru un 1.8 doar 75 respectiv 90 cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!