Jump to content

Golf 3 1.8i Pareri


djone
 Share

Postare recomandată

Motorul de 1.8 i este unul din cele m-ai reusite motoare vw din ce am citit eu de pe forumuri din strainatate, este un motor nu prea economic dar foarte fiabil , un pic puturos la turatii joase dar porneste usor chiar daca este foarte frig afara , este un motor la care se poate mesterii usor nefiind inghesuit , bineanteles ca este preferat de toata lumea cel de 90 CP(ABS sau ADZ) , cineva de pe un forum din strainatate se lauda ca are facuti cu un motor ABS de 90cp in jur de 380.000 KM , fara sa fi avut probleme deosebite cu el si eu il cred avand in vedere ca am acelasi tip de motor si am la bord 240.000 km si merge perfect si pana acum nu mi-a consumat nici un pic de ulei si de tras ...trage foarte bine , cu consumul de benzina nu prea ma impac (11-12 in oras si 6-7 in afara, condus normal) :)

Modificat de floringti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere ca e mai putin puturos decat multe benzinare, la turatii joase. Cuplul maxim e la 2500 ca la un diesel, deci ai destula putere chiar si la 2000, daca nu te iei la intrecere cu careva ;).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este intradevar un motor foarte fiabil, putin cam puturos dar nu te face de ras. :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
NASOL am auzit fel si fel de pareri , 10 % 11& mediu e cam multicel.

Motor ABS 1.8 90 cai monomotronic consum mediu Cluj- bucuresti 5,5 % , oras 8 % ( si nu e dupa auzite ) . Daca vrei consum mai mic cu 40 -50 % Intereseaza-te de schema EFIE cu integrat LM3914 ( pierzi 5 - 10 cai dar ai consum de scuter )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut schemele acum un an... Ai gasit ceva pentru golf 3? Cum se face reglajul?

Ne ajuta si pe noi electronistii mai priceputi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, ok...suna interesant. e cineva care a facut asa ceva? cat ar costa? ce efecte secundare ar avea asupra motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu golf3 1.8i n-am mers..dar am vazut cum e cu toledo cu motorul ABS de 90 cai...daca tii in ture masina se misca bine..dar in panta parca tot dieselu e mai bun:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, un motor foarte fiabil.

Eu am un ABS de 90cp si am 304 mii de km. E neplacut insa faptul ca dupa 300k, se reseteaza kilometrajul.

Consumul de combustibil sta intre 6 si 7 extraurban. In oras, la mine, depinde foarte mult de temperatura si conditiile exterioare: vara - 9 , iarna - 13.

Consuma si ulei dar nu ma plang tinand cont de varsta si rulajul acestei masinute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu golf3 1.8i n-am mers..dar am vazut cum e cu toledo cu motorul ABS de 90 cai...daca tii in ture masina se misca bine..dar in panta parca tot dieselu e mai bun:D

da poate ca dieselul este mai bun pt ca are un cuplu mai mare la turatii m-ai joase , dar ti-a "picat" pompa de injectie sau injectoarele vreo data ? , daca nu , iti spun eu ca atunci cand vor "cadea"(si crede-ma vor cadea) o sa te usuce de bani (si nu m-ai vorbesc de troncanitul ala de motor diesel ...) , si la panta cu motorul ABS daca-l tii la turatii de 2800- 3000 rot / min. ...nu cred ca dieselul tau va fi mai "bun".... :D

Modificat de floringti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o urci in ture nu mai conteaza ce valoare de cuplu ai, conteaza doar raportul cai/greutate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba conteaza cuplul intotdeauna...de ce crezi ca dieselul pierde mult pe turatii mari..uita-te la niste grafice de cuplu si o sa vezi ce spun..de ex la motorul meu la 4500 rpm am cam 110-120 nm cuplu..deci pierdere mare de la 202 nm...

la benzinare e pierderea mai mica la turatii mari ,de cuplu..

LE:floringti,nu mi-a cazut nimic de pe masina inca..si sper sa nu cada..folsoesc motorina si ulei de calitate,filtre etc si nu prea merg subturat...tu ai mers cu TDI pana acum?? urc pantele cu 100 in a 5 a de numa....si daca as avea 500 euro as face un chiptuning care ar creste destul performantele..dar nu am bani si nici n-am chef de probleme

post-14113-1278488530_thumb.png

Modificat de golf1diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta nu este un topic benzina vs. diesel. Va rog sa fiti on topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@taz21 asa este,imi cer scuze daca am facut comparatii,dar fanii benzina au sarit f tare cand le-am spus cum mi s-a parut 1.8 90 cai in comparatie cu tdi(si mie imi plac motoarele pe benzina,dar nu sunt la fel de economice)

Modificat de golf1diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze tazz,stiu ca e posibil sa fiu putin offtopic,dar chiar eram curios sa aflu parerile celor care au condus ambele motoare pe acelasi tip de caroserie(De la toledo la golf scurt is vreo 200 kg in plus...) Am tot cautat in sectiunea versus,dar nu am gasit o astfel de comparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau ca nu am avut ocazia sa conduc/merg ca pasager intr-un Golf 3 1.8 90 caluti..asta era optiunea a 2 a inainte sa cumparam dieselul..(mai putin partea cu golf 1/2 gti ca m-am certat cu parintii)

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la ce a spus ByZ, pe SEAT-uri le avantajeaza mult de tot greutatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toledo - 800 KG ????? Nu se poate ! Nici Golf 2 nu avea mai putin de 900kg (al meu avea 963 si nu avea dotari care sa-l apese pe cantar). A mea are 1020kg trecute in talon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru cei cu consum ridicat, incepeti prin schimbarea consumabilelor.

Am Golf-ul de vreo 3 luni, la inceput imi consuma mediu undeva la 8.5 - 9.5, oricat de economic as fi incercat sa merg.In oras urca pe la 12.

I-am schimbat bujiile, uleiul, filtrul de aer, filtru de benzina si ieri am facut primul drum mai lung de cand am schimbat cele mentionate. Mare parte din drum extraurban ce-i drept, dar mers combinat.Adica de cateva ori i-am dat si 140 - 150, depasiri in forta destule, 3 persoane in masina cu ceva bagaje....mi-a luat mediu 7.5, ceea ce era doar un vis inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca conteaza mai ales filtrul de aer si de benzina..presiunea din cauciucuri iar e importanta...

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

I-am facut si eu consumul : 7% dar nu am mers la consum ci chiar am fugarit-o oleaca.

Foarte multumit de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu 1.8, 90 CP, ABS a facut 700 km cu un plin (7,8%) in conditii de mers vioi. Numai pe autostrada si numai 130-140. Probabil ca daca as merge cu maxim 120 as scoate undeva la 7%. La 120 are 3100 rpm iar la 140 are 4000 rpm....e totusi o diferenta vizibila in consum.

A inceput sa consume mai putin dupa ce am schmbat toata evacuarea de la catalizator inspre iesire. Tobele interemediara si finala erau tabla goala. Acum si sunetul e altul si gazele ies mai lent din motor :D Inainte de operatiune imi consuma cam 8,5-9% in aceleasi conditii.

Maine fac un drum dus - intors (330km x2) si va zic un consum.

Modificat de ultimu_neuron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

. Consumul mediu afisat pe MFA e intotdeauna mai mare decat la pompa, cu 0.2 pana la 0.4 L/100km (pe testate de cel putin 10 ori cu metoda plinului).

L-am facut ca sa va faceti o idee cum se duce benzina, in functie de turatie la o anumita viteza. Nu stiu cat de clar se intelege din film, dar parerea mea e ca un consum optim se scoate accelerand in treapta cea mai mare (chiar de la 60 in sus, in a 5-a, cand e vorba de 1.8 - cuplu bun de la 2000rpm - maxim la 2500rpm)....accelerarea se va face mai lent, dar varfurile de consum nu vor trece de 10%. In a 4-a trage mai tare, dar consuma cu mult mai mult.

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos un consum de 6,3%, ceea ce mi se pare super pentru motorul meu, care e foarte prost reglat dupa parerea mea. Am mers 228 km cu 14,5 litri. mentionez ca nu am mers cu mai mult de 105km/h, iar o parte din drum chiar cu 80. :)

Metoda folosita pentru determinarea consumului: plin pe plin

Modificat de ultimu_neuron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!