Jump to content

Golf 3 1.8i Pareri


djone
 Share

Postare recomandată

Eu am 1,8 90CP si imi place la nebunie motorul asta. E drept, nu e un motor economic, dar merge minunat. Consumul e foarte variabil, depinde mult de stil. In weekend am facut Bucuresti - Targoviste - Campulung si retur cu aprox. 30 litri. Alta data, mi-a luat 7 litri la suta pe autostrada mers constant, fara sa ma joc cu acceleratia, cu 110-120 la ora. Si nu o menajez intotdeauna. Cel putin depasirile eu le fac destul de sportiv, din scurt. Pe traseu virajat se vede si elasticitatea motorului. De fapt, nu stiu exact cat e elasticitate, dat fiind faptul ca e un motor destul de mare. Oricum, nu regret alegerea facuta, chiar daca din cand in cand, dupa reprize mai sportive, sunt tributar pompei de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu G3 1.8i de 75 cp. Am avut ceva probleme cu flansa de la injectie si cu avansul, aveam consum destul de mare (cam 18%). Acum astept sa fac prima plimbare mai lunga, sa vedem cat consuma. Va rog, daca stie cineva, unde pot gasi un kit de distributie pentru masina... si la ce bani? Si cam cat ma duce manopera - eventual o adresa de service, daca aveti cunostinta. Multam fain.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu G3 1.8i de 75 cp. Am avut ceva probleme cu flansa de la injectie si cu avansul, aveam consum destul de mare (cam 18%). Acum astept sa fac prima plimbare mai lunga, sa vedem cat consuma. Va rog, daca stie cineva, unde pot gasi un kit de distributie pentru masina... si la ce bani? Si cam cat ma duce manopera - eventual o adresa de service, daca aveti cunostinta. Multam fain.

Daca vrei sa schimbi distributia trebuie sa cauti un magazin de piese mai ieftine,mai de cartier,iti dau exemplu meu,am cautat la magazinele din centru,aceiasi Kit cu curea" Conti" 250 RON, la altul 280 iar la un magazin de cartier cureaua "Conti 30ron,rola 50 ron si cureua de la alternator 40 ron,acum 2 luni,mie de schimbat mia schimbat-o un prieten ,deci nu pot sa-ti zic nimic de manopera

Modificat de geanipetre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat distributia la motor ABS cu 900.000 lei vechi SKF cu reducere 35%. Am inteles ca asta ar fi cea mai buna si manopera undeva pe la 500.000 la un mecanic de cartier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Al meu 1.8 90 CP ia cam 12 in oras...poate chiar 13, dar este automat.

Ce ziceti...este ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte bine,mai ales ca ai si cutie automata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o intrebare. Mi-am schimbat masina. Tot vento e si are motor de 1,8, numai ca are abs, air bag, aer conditionat si are 90 de CP nu 75 ca cea veche. Intrebarea a-r fi, daca am facut o alegere buna sau nu d.p.d.v. al motorului avand mai multi cai, papa mai mult banuiesc, dar merge mai bine, se simte diferenta. Astept parerile voastre si va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Papa la fel,6 in afara si 10 in oras.Acu depinde de talpa fiecaruia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

r.alex la cutie automata la cate rpm iti schimba vitezele?mie imi consuma 6L-afara(80km\ora),11L-oras.schimbat vitezele la 2000-2300rpm maxim

Modificat de vally88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 1.8 75 cai 8.5-9% in oras ,6% in afara (in trapta a5a la 110km/h).Oricum multumit si de masina si de consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 1,8 90CP,consum in functie de talpa intre 7,5 si 12

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mers 383Km si dupa acul din bord am consumat jumatate de rezervor (22.5l). Asta inseamna un consum in jur de 6% si sunt foarte multumit. In oras imi consuma mai mult dar o si folosesc zilnic( pornit - oprit de minim 4, 5 ori pe zi) ; nu i-am facut consumul in oras dar daca am scos 6% in afara inseamna ca nu am probleme cu, consumul.

Intrebare : Cand faci consumul in oras 100km inseamna fara oprire sau ma rog 1 ,2 opriri sau cand ai facut 100km (in 1 2 saptamani) te duci si faci plinu din nou? Presupun ca va fi o diferenta mare de consum in cele doua cazuri. Eu personal nu am pretentia sa consum 10% daca merg 2 km o opresc dupa care iar merg 2 km si o opresc si tot asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

minim 9 cam trist as spune , dar se poate regla chestiaasta cu consumul? bine inteleg ca motorul e de 1.8 si relativ mare dar ma gandesc ca si din reglaje poate creste consumul. si in afara u ce parere ai cat ar lua mers normal ? ms

Stai linistit ca e bine eu am un MK3 de 1,4 si tot asa consuma si dar na cica ala de 1,8 trage mai bine !Maram eu am vrut sa fac un schimb cu unu de 1,8l in 2 usi si am facut o tura mare mare cu el si pe langa ca arata super rau in interior nu mi sa parut nici o diferenta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:unsure: cred....da imi place ideea...al meu golf a implinit azi 260.000...gata cu :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maram eu am vrut sa fac un schimb cu unu de 1,8l in 2 usi si am facut o tura mare mare cu el si pe langa ca arata super rau in interior nu mi sa parut nici o diferenta!

Pai nu prea are ce diferenta sa fie....doar forma si marimea motorului difera, in rest sunt la fel, smucesc la fel. 1.8 a fost gandit pentru cei care vor sa plateasca mai mult la taxe.

Acum serios, mai am un 1.4 acasa si singurele atuuri ale lui sunt consumul urban, e mai silentios si platesti RCA, impozit mai mici. Nu pomenesc de dotari, care pot fi intalnite pe ambele versiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTI_85....banuiesc ca atuul e faptul ca are cai mai putini(44 kw)...nu ca are motorul mai mic(1,4l)...la asta te refereai,nu?ca afara ala de 1,4 (44kw)papa mai mult decat ala de 1,8 75 de cai(55kw),...dovada o ai in poza de mai jos...

producatorul e foarte clar intr-o privinta:motoarele au consumul dat in functie de putere(kw-cai putere),si nu de capacitate cilindrica!!!

din astea eu am inteles ca un motor de 1,4 care are 75 de cai va avea aceleasi consumuri ca al meu de 1,8 tot de 75 de cai...veti vedea de asemenea(nu stiu cum de nu s-a lamurit pana acuma ca am mai pus poza asta pe forum,chiar la topicul asta daca nu ma insel) ca e diferenta mare de consum intre 90 la ora si 120.

priviti cu atentie.orice comentariu e de prisos...poza e din manualul original care il am eu personal in masina ...si la ora actuala...in poza a doua vedeti diferitele caracteristici date de vw,respectiv viteza maxima si demarajul.

cu aceasta sper sa punem capat disputelor inutile.cui nu ii consuma pe aproape(doar sunt motoare vechi) adica cu o marja de maxim 4-500 de grame in plus,sa se apuce de schimbat consumabilele,sau sa isi verifice ca lumea motorul....succes :cool:

p.s. daca va uitati cu atentie,veti vedea ca motoarele de 1,8-55 kw-75cp cu cutie manuala au cel mai mic consum. :rolleyes:

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"din astea eu am inteles ca un motor de 1,4 care are 75 de cai va avea aceleasi consumuri ca al meu de 1,8 tot de 75 de cai"... :cool: :rolleyes:

stii cat consuma un 2e de 115cai 2.0 si un mustang din `65 de 116cai si motor 3.3????

Consumul depinde de f. multi factori. Greutatea autoturismului, raport comprimare, cap cilindrica, turatie, sist. alimentare cu comb. (carburator, injectie/ce tip de injectie)...etc. etc.

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa nu te superi daca iti recomand sa citesti semnatura mea....asta daca ai ras de postul meu...ce am scris acolo se refera la vw,nu la mustang toyota sau wartburg...si tot acolo am pus poza din ce zice producatorul masinilor golf - vento,adica volkswagen!!!

cred ca esti off topic cu consumul la mustang si cu cel de 2000 nu stiu ce model..aici suntem la 1,8 si suntem foarte seriosi.(cel putin in ceea ce ma priveste)

am atasat acele imagini si nimeni nu le poate contesta,nici cei ironici ca tine si nici pesimistii...

ceea ce spui tu cu diferenta ,in functie de cat de uzat motorul,ce consumabile are schimbate,etc...,se raporteaza strict la ce e in tabelele alea..adica ai consum mai mare,demarajul scazut...etc ,daca ai probleme la motor.

asta trebuia sa intelegi de acolo...si afirmatia mea cu ce am inteles eu de acolo e cat se poate de serioasa...eu vorbesc real ,nu pe auzite,...daca sunteti unii mai meseriasi ca aia de au facut motoarele astea(de 1,8!!!)...aratati-va cu ceva palpabil.asta nu e un topic de mistocareala ieftina...eu am gasit ceva si arat.

sper ca m-am facut bine inteles,si nu am fost off topic cu dreptul meu la replica.

succes :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista motor de 1.4 de 75 de cai pe golf III.

Poate 1.4 de 60 cai ( 44kw)....

Am mers si eu cu un golf 3 1.4 si se simte lipsa de putere fata de un 1.8...poate 1.8 care l`ai condus tu era obosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am condus nici un motor de 1,4(asta daca era pt mine ce ai scris).

cand am scris:

din astea eu am inteles ca un motor de 1,4 care are 75 de cai va avea aceleasi consumuri ca al meu de 1,8 tot de 75 de cai

trebuia inteles asta: consumul la vw golf/vento e dat de puterea motorului nu de capacitate cilindrica.cam asta am vrut sa zic...poate daca in loc de 1,4 scriam 1,6 se intelegea mai bine.

nu stiam ca nu este motor de 1,4 de 75 de cai(la vw.golf/vento),si sincer nici nu m-a interesat.

acum m-am uitat si asa e.nu consider ca am gresit cu ceva.

:Driver: cu asta am incheiat disputa artificiala pe subiectul asta :lol:

ca sa fim din nou ontopic,ca d-aia scriem aici,motorul de 1,8 AAM/ANN s-a fabricat intre luna 9 ,anul 1991 si luna 12 ,anul 1998!!!!!!...stiati asta(doar un singur motor mai e asa:cel de 2,8 l, vr6 , AAA)

asta spune ceva despre motoarele de tipul asta (cel putin de AAM/ANN),nu?-sursa de inspiratie:manualul de reparatii,pagina 7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, nu te supara, dar prea te-ai aprins.

1) daca citeai fiecare cuvant de-al meu, gaseai si ''urban'', cuvant care nu e pus la intamplare. Deci n-am facut nici o referire la consum extraurban!

2) in cazul consumului urban, exista diferenta intre 1.8 si 1.4 indiferent de puterea celui de 1.8, deci indirect depinde si de capacitate (care da aia 60 /75/90 cp)

Deci consumul urban cel mai mic pe benzina il ai la motorul de 1.4!

Sper ca te-am lamurit, o seara placuta!

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

departe de mine gandul sa ma aprind.nu te-am acuzat de nimica...ai dreptate cu consumu la cel de 1,4 60 de cai...si e chiar logic sa ai asa,deoarece si puterea e mai mica.ma deranjeaza doar altii ..io le arata alb pe negru ca e popa,ei nu ca batman... :icon_thumright:

cat despre in cazul consumului urban, exista diferenta intre 1.8 si 1.4 indiferent de puterea celui de 1.8, deci indirect depinde si de capacitate (care da aia 60 /75/90 cp)...vrei sa zici ca daca motorul ala 1,4 ,prin absurd ar avea 75 de cai ar consuma mai putin decat unu ,tot de 75 de cai,dar de 1,8?raman la ideea ca motoarele de putere egala,dar capacitate diferita consuma la fel.asta am dovedit cu poza aia a mea cu consumul dat de vw...

ca exemplu,in acel tabel,toate motoarele de 55 kw(iau exemplul meu) au consum egal...

respect :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut,vad ca se vorbeste si de consum aici.Mi-am facut si eu un calcul destul de exact la Mk3-ul meu 1.8 ABS 90 CP, cutie automata.

La un drum combinat, adica Sinaia - Bucuresti dus-intors si cu alergat prin Bucuresti mi-a luat in medie 9 - 9.5/100

Vi se pare ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

r.alex la cutie automata la cate rpm iti schimba vitezele?mie imi consuma 6L-afara(80km\ora),11L-oras.schimbat vitezele la 2000-2300rpm maxim

Scuze,abia acum am vazut post-ul. Nu am turometru (am ceas), dar schimba in functie de stilul de mers.Daca merg calm si ea schimba calm pe la 2000 (poate chiar mai jos daca sunt in panta), daca ii dau schimba mult mai sus, schimba cum ii ceri.

Oricum consumul cred ca o sa mai scada,i-am schimbat filtrul de aer si deja o simt mai relaxata.Era in ultimul hal cel vechi.Si mai urmeaza acum sa-i schimb uleiul care trebuia schimbat cam acum 5000, deci si ala e cam praf si bujiile pe care le schimb maine....si sa vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

r.alex da e ok avem acelasi tip de motor, eu cutie manuala consumul e cam acolo 8,5-9 drum variat (curbe, urcusuri, restrictii viteza, etc) plus ceva oras. Esti in grafic zic io

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!