Jump to content

Sonda Temperatura Apa


tsunamicg
 Share

Postare recomandată

:offtopic: TOT CA SA NU INDUCEM POPORUL IN EROARE!!

Asta vrea sa fie corectarea corecta :) ?

Sa-ti spun un secret garfield prietene, mai treci prin clasele 1-4 cand se invata gramatica si dupa aia spune-mi mie cum sa scriu corect in limba romana, ok? :)

Mi-ar fi rusine sa ma uit in dictionar pentru asa ceva. Daca ai vazut scris undeva cu un singur "i", atunci SA STII ca e gresit.

Acum ca ai incercat sa ma corectezi, pot spune ca daca taceai filozof ramaneai. Asa, ai dat-o in petec rau de tot...

PS, daca tot nu esti convins, iti explic in PM cum e cu verbul "a sti" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca nu e o problema ca postez aici

dar am si eu o problema asemanatoare: mie imi indica bn indicatorul de temperatura, dar e un bec rosu acolo care imi ramane aprins tot timpul. Este tot de la sonda de temp, sau de la altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai becul ala e intermitent cand nu mai ai apa sau e prea fierbinte apa! dar sa stea aprins tot timpul?.... cred ca e vreun contact defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze poate nu m-am exprimat eu bine, nu stiu daca e vreo diferenta sau nu: becul clipeste, dar tot timpul(atat timp cat am contactul pus)

???????????????????????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate tin minte, la golf 2 sunt 3-4 senzori diferiti, deci poti lejer aveai un scurt/defectiune la unul si ceilalti sa functioneze ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vreo problema pe circuitul de racire, acel led clipeste cca 6-7 sec, se stinge pentru alte citeva secunde dupa care clipeste iar. Daca nu-i nici o problema nu mai clipoceste deloc din momentul in care au trecut cele 6-7 sec sau ai pornit motorul. Se stinge si stins ramine. Cel putin asa se comporta la mine.

Daca se intimpla asta (sa reinceapa sa clipoceasca), inseamna ca se intimpla, minim, una din urmatoarele:

- nu mai ai apa suficienta in circuit.

- sonda de pe vasul de expansiune faultata.

- vreun fir al circuitului de semnalizare nu face contact, e rupt, etc. Verifica la cupla sondei (de pe vasul de expansiune) ca in general acolo apar problemele de genul asta.

- supapa din bushonul de pe vasul de expansiune faultata, rezultind presiune mare in circuit.

- supraincalzire apa, dar asta e mai putin probabil daca face si cu motor rece.

Bafta multa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!